Sfeervak weer wat verder weg?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

roelof de vries schreef:Als NN zich maar niet laat wegstoppen boven in de vakken.
Dan schrijf je je toch niet in voor een kaart in het NN vak.. en ga je beneden zitten! Samen met de rest!
Let's Go Blue White Army!!
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

zal wel weer gebeuren dat ze een kut plek uitzoeken voor het nn vak. echt heerenveens.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

dat zal toch echt wel meevallen :? alhoewel je hebt wel een punt boswachter.
maar ik denk toch dat nieuwnoord altijd nog wel positief is bij h'veen, d8 ik zo, maar ik ben maar een "buitenstaander", ik hoor lang niet alle verhalen van de wandelgangen, misschien dat mensen van het forum die meer contact hebben met bestuur enz. hier iets van weten.
ik kan me echt niet voorstellen dat ze ons in 2 vakken bovenin proppen!!!!!!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

heb er helemaal niks over gehoord tot nu toe, maar nogmaals zou er niet raar van op kijken.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

TORCIDA schreef:wij zullen niet bovenin worden weggestopt, zeker niet als het een stavak wordt en wel om de volgende reden, de constructie van het oude tribune gedeelte kan meer druk per
vierkante meter aan dan het nieuwe gedeelte. aangezien bij een sta vak men dichter op elkaar staat zullen we een vak onderin moeten krijgen, recht aan het veld !
IDD, zo zal het ook zijn, als er zou worden gescoord zal het een gekkuboel worden en dat vergt veel van de tribunes!!
Let's Go Blue White Army!!
Riepko
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 03-12-2002 18:11
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Riepko »

Even terug naar het begin van dit topic: Riemer neemt in het Friesch Dagblad zijn kritiek min of meer terug.

...Heerenveen sloot het jaar af met een licht verlies. Daarnaast waren er excuses van de voorzitter aan het adres van de supporters van Nieuw-Noord. Van der Velde had zich na afloop van het bekerduel tegen NEC nogal laatdunkend uitgelaten over de rommelmakers achter het doel. ,,Ik had eerst in overleg moeten treden met Nieuw-Noord alvorens mijn beschuldigingen te uiten. Daarvoor bied ik mijn excuses aan’’, zei Van der Velde. Hij hief zijn bezwerende vinger op aan het adres van een groepje supporters die zich verbaal hadden misdragen na afloop van de uitwedstrijd tegen RBC. ,,Zulke supporters hoeven we hier niet.’’...
G.S.V.V. The Knickerbockers
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Uit Het LC:

Enkele Heerenveen-fans die tijdens het uitduel tegen RBC (13 december) volgens Van der Velde "verbaal over de schreef gingen", hebben voor langere tijd een stadionverbod gekregen van de club.
Lang leve het censuur
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

jeetje zijn ze hier zo streng, dat zouden de stadions van twente en nac nu al half leeg gezeten hebben...
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Cross79 schreef:Uit Het LC:

Enkele Heerenveen-fans die tijdens het uitduel tegen RBC (13 december) volgens Van der Velde "verbaal over de schreef gingen", hebben voor langere tijd een stadionverbod gekregen van de club.
Enig bekend volk? Als jij er niet bij zit Cross siert je dat.
Wéér uit!!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Beetle schreef: Enig bekend volk? Als jij er niet bij zit Cross siert je dat.
Ik hou me voorlopig even wijselijk stil ;)
Lang leve het censuur
K.Kist
Nieuw talent
Berichten: 92
Lid geworden op: 27-12-2002 17:41
Locatie: Sneek

Bericht door K.Kist »

ik kan me echt niet voorstellen dat ze ons in 2 vakken bovenin proppen!!!!!!

Lijkt mij ook niet, maar aan de andere kant zou het me niks verbazen als dit wel zou gebeuren.
ze zijn wat mij betreft een beetje te lief en te benauwd bij Sc H'veen...
zo van, stop ze maar een end weg zodat we zo weinig mogelijk last van ze hebben.
en een limiet stellen aan het aantal pers. wat in dat eventuele staanvak gaat komen.
dat gevoel heb ik... :frown:
Live untill you Die...
JD_SCH
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-02-2004 16:02
Locatie: Drachten

Bericht door JD_SCH »

Even een vraagje ..

Ik ben 15, en mijn vader heeft een seizoenskaart voor me aangevraagd (al 2 jaar geleden denk ik) voor als het nieuwe stadion af is. Kan ik me dan ook inschrijven voor een kaartje in 1 van de NN vakken, of kan dat alleen als je bij de supportersclub zit ?
Forza Heerenveen
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

JD_SCH schreef:Even een vraagje ..

Ik ben 15, en mijn vader heeft een seizoenskaart voor me aangevraagd (al 2 jaar geleden denk ik) voor als het nieuwe stadion af is. Kan ik me dan ook inschrijven voor een kaartje in 1 van de NN vakken, of kan dat alleen als je bij de supportersclub zit ?
Om in het NN vak te komen moet je gewoon lid worden van NN :) Het lidmaatschap kost bijna niks en je krijgt een heel mooi pasje *kuch* ...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nieuw Noord vak heeft juist helemaal niks te maken met de supportersclub. Nieuw Noord is een zelfstandige supportersVERENIGING (nogmaals voor de duidelijkheid).

Kijk anders even op de site van Nieuw Noord, http://www.nieuwnoord.org . Daar kun je je heel makkelijk opgeven en ook andere informatie vinden.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Nielshh schreef:.....Kijk anders even op de site van Nieuw Noord, http://www.nieuwnoord.org . Daar kun je je heel makkelijk opgeven en ook andere informatie vinden.
SPAM ;)

ff iets anders.
Hebben jullie nog dingen voor de verkoop, of zijn de sjaaltjes al op?

Komen er nog meer/andere NN atributen?
Mutsen :stan: , sjaals, caps, telefoon frontjes, onderbroeken... en weet ik veel wat.
Zijn daar plannen voor?
Anti anti. :)
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Dat denk ik wel want als vereniging hoor je wat te doen voor de leden :D
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
JD_SCH
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-02-2004 16:02
Locatie: Drachten

Bericht door JD_SCH »

Ik heb me ingeschreven, maar heb op de hele site niks gelezen over een eventuele bijdrage. Wat is die bijdrage dan precies ?
Forza Heerenveen
JD_SCH
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 24-02-2004 16:02
Locatie: Drachten

Bericht door JD_SCH »

Ah ! zeer mooi :)
Forza Heerenveen
Plaats reactie