Waarom neemt Heerenveen zo weinig uit supporters mee

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Waarom ga jij niet naar uitwedstrijden?

Het bezoeken van een uitwedstrijd is mij te duur
19
28%
Zie geen mogelijkheid om er te komen
10
15%
Weet op donderdag nog niet of ik wel of niet kan
12
18%
Heb er geen behoefte aan
6
9%
Ik ben elke/bijna elke wedstrijd aanwezig
16
24%
Ik wil niet met verplichte combi mee
4
6%
 
Totaal aantal stemmen: 67

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Nee, maar ik wil gewoon eerst een seizoenkaart hebben voor ik uberhaupt naar uitwedstrijden ga.
Ik weet niet of uitwedstrijden wel zo leuk zijn..
Maar dat zien we later dan wel.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Uitwedstrijden zijn leuker dan thuiswedstrijden...
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

ik ben dit seizoen vaker bij uitwedstrijden geweest dan thuis, heb geen seizoenskaart nl.

daarom wil ik wel vaker na uitwedstrijden maar dan zit ik met vervoer, ook vind ik et jammer, dit hoor ik van mensen waar ik mee naar de ac wedstrijden rijs dat bij uitwedstrijden je als h'veen supporter niet fantsoenlijk in de kroeg kan zitten, (behalve volendam dat was groot feest) bij psv ook staan die stewards daar, "je kan beter ff je sjaal verbergen", denk je gatverdamme", maar zalals ik nu de verhalen hoor reisjuh naar vitesse en zwolle, miskien als we dan als hele groep ergens een terrasje/kroeg pikken, dat je je dan wel relaxter voelt en duzz gezellig, want heb verhalen gehoord met vites supporters ze a8ervolgen je tot de auto, nau das natuurlijk niet best.

tis jammer dat et zo moet, maar verheug me er al op om met 200 h,veen supporters GEZELLIG in het centrum van arnhem te bivakeren, dat vind ik et jammere van de bus reizen je komt kwartier voor de wedstrijd aan, en 10 erna rij je alweer weg tsja......

kijk ik zit nog op skool, en hoef int weekend nie te werken ken me de problemen van de andere supporters voorstellen en jah et zijn ook niet echt super economisch jaren.....
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
crosssider
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 07-12-2002 16:39

Bericht door crosssider »

want heb verhalen gehoord met vites supporters ze a8ervolgen je tot de auto
Kijk in het Vitesse topic, en ga gezellig mee met de trein. Hoe meer hoe beter!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

jeroentjeheerenveen schreef:......kijk ik zit nog op skool, en hoef int weekend nie te werken ken me de problemen van de andere supporters voorstellen en jah et zijn ook niet echt super economisch jaren.....
Weet je dit wel zeker? ;)
Anti anti. :)
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Hey, die jongen doet z'n best hè.

Twee honderd man mee naar Arnhem is wel wat te veel hoor, maar er gaat ongetwijfeld een grote groep mee. Ik gok op 80 man. En dat zijn de leukere wedstrijden. Een grote groep, met de trein, rustig een bierjte kunnen drinken en massaal zingen. Of we het centrum ingaan is altijd maar de vraag, want meestal worden we linea recta naar het stadion gestuurd. En volgens mij past dat ook niet bij de vertrektijd. Dat Vitesse supporters je volgen tot aan de auto is ook grote onzin hoor. Dat valt allemaal reuze mee.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik ga echt niet wedstrijden meiden omdat het in de economie niet zo lekker gaat....
Maar thuis wedstrijden lijken mij leuker dan uit en omdat er nog al een wachtlijst is moet ik nog wachten op een seizoens kaart..
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Lange tijd heb ik niet meer met de combi gereist, ben nog wel lid van de supp. club, maar denk er over na om dit op te zeggen.. De combi is zo ongelooflijk saai, je mag geen alcohol voor de match drinken en je moet het liefst een beetje rustig zijn anders hebben bepaalde mensen overlast van je... duzz laat mij maar mooi op eigen vervoe reizen, zoals naar arnhem, alkmaar, zwolle, tilburg, (doetinchem volt. verl. tijd), nijmegen, kerkrade, etc..

Leef al een lange tijd uit naar Vitesse...
Let's Go Blue White Army!!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Ik mis DEVENTER
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik ga wel naar vitesse maar dan zit ik in een vitesse vak....
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Carwood Lipton schreef:Ik ga wel naar vitesse maar dan zit ik in een vitesse vak....
:? :? :? :? :?

Maar met Heerenveen Shirt en sjaal toch?
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Tuurlijk :D
Nu maar hopen dat mijn oom niet tussen de geharde vitesse fans zit!
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

mijn berichie leverde in ieder geval reacties op en idd roelof ik doe mijn best, dat van de vitesse supporters is miskien wat overdreven maar et is wel een x gebeurt, 200 man oke ik droomde alweer een beetje, maar vanuit franeker komen we bijna cker met een man of 4/5 is een begin, en et zal vast een leuk reisie worden (zal aan mij niet liggen).
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
SCH- Fan
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 30-12-2003 13:24

Bericht door SCH- Fan »

De sfeer was behoorlijk slecht tijdens deze wedstrijd. Tegen RBC uit was de sfeer veel beter, maar ja toen waren ook alleen de èchten mee !
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Gekke Pop schreef:De sfeer was behoorlijk slecht tijdens deze wedstrijd. Tegen RBC uit was de sfeer veel beter, maar ja toen waren ook alleen de èchten mee !
Jij was er niet zeker? :wink:
SCH- Fan
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 30-12-2003 13:24

Bericht door SCH- Fan »

Finuh, als jij mee was moet je weten dat ik er wel degelijk was. :grmbl:
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

grote probleem is terugkomen alleen op zondag mogelijk nog geen rijbewijs en als t dan op zaterdagavond is gaat er geen bus meer als we terugkomen dus voorlopig alleen op zondag
Gebruikersavatar
J Stam
Nieuw talent
Berichten: 104
Lid geworden op: 05-02-2004 12:23
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door J Stam »

Ik woon in Hoogeveen en heb ook geen seizoenkaart, en ga altijd samen met een vriend die geen OV-kaart heeft naar de wedstrijden. Dan ben ik voor een uitwedstrijd goedkoper uit omdat ik lid ben van de SV. Kaartjes in het ALS zijn nl. veel te duur, en het is nog onhandig ook om in Heerenveen te komen. Bovendien is de sfeer in een uitvak grandioos veel mooier dan in het meestal stille ALS. Daarom zijn de sfeervakken van NN ook zo belangrijk... dan kan het nog eens gezellig zijn bij een thuiswedstrijd.

Morgen RKC uit!! koop die bus nog ff vol!!
Bier op z'n Grolsch...
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

Riemer, je kan dr nu wel als optie bij zetten, dat veel mensen niet met de combi willen reizen!!
Let's Go Blue White Army!!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Blue White Billy schreef:Riemer, je kan dr nu wel als optie bij zetten, dat veel mensen niet met de combi willen reizen!!
Ik heb de optie er inmiddels bij gezet, mede door dat het probleem nu wel heel actueel is geworden.
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Foto tegen RBC:

http://www.rbcroosendaal.nl/fhee.html
(eerste plaatje) > valt me toch errug tegen
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Het valt jou tegen.
Ga zelf es mee dan.
Ik wordt een beetje ziek van de mensen die wel zeuren dat er zo weinig mensen meegaan, maar er zelf nooit zijn.
Lang leve het censuur
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ja, dat valt me ook vies van je tegen cross!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Geef Cross niet vaak gelijk maar heeft nu wat mij betreft wel een keer gelijk. En als je niks zinnigs te zeggen hebt hier over hou je dan een keer stil.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Carwood Lipton schreef:Ja, dat valt me ook vies van je tegen cross!
Autohout denk eens na voordat je iets post.

1. het is niet waar
2. het is niet grappig
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

oke, sorry mijn fout..
zal niet nog een keer gebeuren..
Ik vind het ook wat jammer dat mensen dat zegen en ben het met cross eens..
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

ben jij het met mij eens? voel je dan ook aangesproken heb het oa tegen jou wijsneus uit blija.
Dat je een andere naam op het forum hebt genomen wil niet zeggen dat we niet in de gaten hebben dat je nog steeds hetzelfde domme gewauwel hebt.
Altijd in de topics de bek voorop maar er zelf nooit zijn, ik post niet altijd even inhoudelijk en sterk maar door lui als jij gaat dit forum knap snel onderuit.
Lang leve het censuur
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hans anders alleen de prijs is anders......
Ik zei dus: ik ben het met je eens.
Dat betekend dat ik het met deze zijn van je eens ben.
Ik wordt een beetje ziek van de mensen die wel zeuren dat er zo weinig mensen meegaan, maar er zelf nooit zijn.
Ik heb niet gezeurt dat er weinig mensen naar uitwedstrijden gaan...
En dat je zegt door types als mij het forum onderuit gaat vind ik wat zwaar overdreven..
Dan weet je het ff en nee ik ga idd niet naar uitwedstrijden.. ohh ja ik was er wel tegen vitesse waar was jij toen?
Laatst gewijzigd door Lipton op 09-03-2009 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Hans anders alleen de prijs is anders......
Ik zei dus: ik ben het met je eens.
Dat betekend dat ik het met deze zijn van je eens ben.
Ik heb niet gezeurt dat er weinig mensen naar uitwedstrijden gaan...
En dat je zegt door types als mij het forum onderuit gaat vind ik wat zwaar overdreven..
Ik ga idd niet naar uitwedstrijden.. ohh ja ik was er wel tegen vitesse waar was jij toen?
Kijk daar begin je alweer, en dat is nu juist waardoor het niveau achteruit gaat, je weet best waar ik was tegen Vitesse, dus die opmerking is alweer kolder en had je een halve post kunnen besparen.
Net als in een ander topic gevraagd wordt wie er naar een bepaalde wedstrijd gaat.
Dan antwoord jij met een leuke one liner dat je niet heengaat, dat wordt dan ook niet gevraagd op dat moment dus hoef je dat ook niet te posten.

Strontziek wordt ik daarvan, reageer eens wat meer inhoudelijk en onderbouw eens wat met feiten.
Lang leve het censuur
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

oke, zal ik doen..
Maar ik melde dat ik niet mee ging omdat ik eerst zei dat ik mischien wel ging..
mischien had ik het ff moeten vermelden maar toch..
Plaats reactie