Flyeractie Nieuw Noord

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Nieuw Noord
Bankzitter
Berichten: 176
Lid geworden op: 02-12-2002 22:16
Locatie: vakkie 10
Contacteer:

Flyeractie Nieuw Noord

Bericht door Nieuw Noord »

Nieuw Noord zal op zaterdag 25 oktober na afloop van de wedstrijd tegen NEC bij alle uitgangen van het stadion flyers uitdelen met daarop informatie over Nieuw Noord en een opgaveformulier. Op die manier willen we alle supporters in het stadion bereiken zodat ook echt iedereen weet wie we zijn. Heb je zin om even te helpen, laat het ons dan weten. We kunnen altijd wel een paar extra handen gebruiken!

Let wel: we zullen iets eerder dan we zelf zouden willen - voor het laatste fluitsignaal dus - naar de uitgangen moeten gaan om zo op tijd te zijn om de grote massa supporters te kunnen bereiken. Helaas is dit niet anders.

De mensen die op de wachtlijst staan voor een seizoenkaart zullen dit seizoen ook allemaal een brief krijgen met daarin informatie over Nieuw Noord. Dat geldt ook voor de oudste leden van de Junior Hero's.

Dit alles staat in het teken van ons streven om dit seizoen de 1000 leden grens te doorbreken! Bovendien moeten we aan het einde van dit seizoen aangeven hoe groot ons vak moet gaan worden na de verbouwing.

Het drukwerk voor deze actie wordt gratis geleverd door: De Copieerderij Heerenveen
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Goed initiaitief.

En nu bij competitie thuiswedstrijden ook laten zien dat je er bent. Want dat zijn toch de algemene wanklanken die je hoort, zowel in als buiten het stadion. Verder niks dan positiefs.
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

ik kan wel een foldertje uit delen bij vak 24
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Prima idee.
Ik wil niet zeurderig over komen, maar is het niet beter dat je voor de wedstrijd de flyers door het hele stadion op de stoeltjes legt.
De meeste mensen zijn namelijk vroeg in het stadion en zien zo die flyer liggen en gaan hem lezen. Wanneer je die flyers na een wedstrijd uitdeelt gooien veel mensen hem direct weg.
Verder een goeie actie hoor, ik hoop dat het een goed resultaat heeft.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Misschien is het een handig om paar van die inleverboxen buiten het stadion neer te zetten, dan lijkt me dat je nog meer respons krijgt.
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Sammygoal schreef:Misschien is het een handig om paar van die inleverboxen buiten het stadion neer te zetten, dan lijkt me dat je nog meer respons krijgt.
Lijkt me lastig invullen sammygoal in die drukte of jij moet het hebben over al die mensen die eerder weggaan :wink: Maar die hebben niet zoveel tijd hoor want anders wordt de koffie koud.
Maar misschien paar tips van mij aan :stan: Laat ze eventueel door de stewards uitdelen, net zoals met de actie krant? Of deel ze voor de wedstrijd uit en zorg er dan voor dat er dan wel bussen zijn om ze in te doen. Na mijn mening blijven die dingen dan ergens thuis liggen en worden niet opgestuurd.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Voor de wedstrijd mag er niks uitgedeeld worden, zo werkt dat nu eenmaal. Nou ja, behalve vlaggetjes en kerstmutsen dan... Of mensen het voor de wedstrijd wel lezen weet ik niet, er zullen er ook wel veel in de gracht liggen dan. Na de wedstrijd zal er ook een deel zijn dat hem weggooit, maar een deel zal hem ook wel lezen. Het is een duidelijke flyer op A5 formaat: informatie aan de ene kant, opgaveformulier aan de andere kant.

Die stewards dienen sowieso te helpen! Dat is een toezegging die de club al gedaan heeft in het verleden.

Toch bedankt voor de tip! 8)
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Riemer schreef:......... blijven die dingen dan ergens thuis liggen en worden niet opgestuurd.
Zulke mensen wil je dus ook niet in het NN vak hebben denk ik.
De personen die in/op NN willen staan, leveren de formuliertjes echt wel in
Anti anti. :)
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

helemaal met je eens ...mensen die je helemaal moet pushen moet je niet hebben .... als mensen willen komen ze echt wel .... ik denk dat bijna iedereen het zoiezo dooleest en dus meer van nieuw-noord afweet... zodat ze niet ineens schrikken na de verbouwing :mrgreen: :stan:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

We zouden graag nog enkele vrijwilligers hebben bij het uitdelen! Let wel, dit is een erg belangrijke flyeractie voor onze vereniging. Bovendien, je bent er toch al en het kost niet heel veel tijd. Dus meld je even aan!
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Nielsh, ik wil best helpen maar heb dit seizoen met mezelf afgesproken om niet tijdens wedstrijd na de kantine te gaan. En ga al helemaal niet voor de wedstrijd weg. Dus sla dit keer maar weer eens over.
Kom je toch weer op de stewards uit, en je hebt geluk hebt nu 2 uitgangen minder.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Voor jou maak ik graag een uitzondering Riemer, dus als je pas na 't laatste fluitsignaal wilt helpen bij de uitgang van vak 14/15, graag!

Mensen, dit is in ons aller belang :!: :!: :!:
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

sorry; het gebruikelijke smoesje, geen kaartjes. succes!
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Kom ik er vanmorgen, bij het legen van de jas zakken die vol confetti zaten, achter dat mijn keurig ingevulde NN aanmeld formulier er ook nog in zat.
Vergeten! :oops:
Dan maar via de NN side.

Btw, zijn er al veel nieuwe aanmeldingen bij gekomen na de flyer actie?
Anti anti. :)
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nou, het loopt best aardig door zo! We hebben geen klagen. Maar we gaan gewoon door met ledenwerf-acties. Volgende halte is het aanschrijven van alle mensen op de wachtlijst.

Verder liggen er plannen om alle voetbalverenigingen in Friesland e.o. aan te schrijven en hen een poster voor in de kantine te sturen. Maar dat is slechts een hersenspinsel. Wil je zelf ook een NN-advertentie hebben voor in de kantine bij jouw sportvereniging of school, laat dat dan even weten! :stan:
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

goed idee omdat in sportkantines te hangen.
ik wil er wel 1 in mijn sportkantine hangen (scs drachten)
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Niels, ik kan er wel een bij Heerenveense Boys hangen.

Ik zal mijn baas ook even vragen of hij NN wil sponsoren want hij heeft het continu over de goede sfeer tijdens NN-wedstrijden dus even kijken of ik er gebruik van kan maken....
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik kom met het radioverslaggeven bij vrij veel amateurclubs. Ik kan de tegenpartij ook altijd even wat flyers meegeven. Dus als je me binnenkort wat geeft dan hang ik wel mooi wat op...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

En wie weet kan een enkeling hem ook even tussen de kopij van het clubblad drukken... :mrgreen:

Mensen die me een PB met hun e-mailadres sturen, mail ik even een poster door!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Hoe duur kost het om lid te worden?
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

The North schreef:Hoe duur kost het om lid te worden?
Het is hoe veel kost het óf hoe duur is het... Maar om antwoord te geven op je vraag, kijk op http://www.nieuwnoord.nl
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Je kan natuurlijk niet alles weten.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Daar heb je helemaal gelijk in Montana.
Plaats reactie