Schalke fans zaterdag in Heerenveen?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Schalke fans zaterdag in Heerenveen?

Bericht door Arjen »

Ik hoorde dat er zaterdag fans van Schalke naar de wedstrijd tegen Rkc komen met trommels? Lijkt mij onwaarschijnlijk maar wie weet hier meer van?
bohemians/praha
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 21-08-2003 13:20
Locatie: pilsner urquell

Bericht door bohemians/praha »

Klopt Arjen en de Kerstman komt op 25 december schijnt het! :wink:
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Met trommels nog wel....
Spelen jullie uit? Vooral zo doorgaan en voor je het weet heb je die reglementaire 0-1 overwinning in de knip :wink: . Punten zonder blessure's, wat wil je nog meer?
..still wearin' of the green!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Arjen schreef:Ik hoorde dat er zaterdag fans van Schalke naar de wedstrijd tegen Rkc komen met trommels? Lijkt mij onwaarschijnlijk maar wie weet hier meer van?
Tegen twente daar kan ik nog ergens wel een verband zien maar wat moeten schalkefans in Heerenveen (of komen ze uitleggen hoe je een staanvak aanlegt bij de nieuwbouw, dan zijn ze natuurlijk welkom).

Als dit alle informatie is die je hebt denk ik persoonlijk eerder aan een zogenaamd
broodje-aapverhaal....
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Heb het verhaal ook gehoord en dat leek al tot in de details door de Schalkefans geregeld, of ze moeten beginnen om een geschikte kroeg te vinden :blbl: l
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Lijkt me wel erg onwaarschijnlijk

Maar ja,wie ben ik om dat te zeggen
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »


Tegen twente daar kan ik nog ergens wel een verband zien maar wat moeten schalkefans in Heerenveen (of komen ze uitleggen hoe je een staanvak aanlegt bij de nieuwbouw, dan zijn ze natuurlijk welkom).
Ja misschien gaan ze alle stoeltjes uit vak 26/27 er wel uitkicken.... :blbl:
Let's Go Blue White Army!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Er komen wel een aantal en wel op uitnodiging van een in Holwerd woonachtige Schalke fan, die ook naar Heerenveen gaat(heeft ook altijd zo'n blauwe Schalke jas aan volgens mij!) Ze komen het Fries volkslied spelen. (ik neem aan niet zingen...)


Erg leuk, nadat eerst de ene na de andere afvaller uit de voorrondes van Idols gevraagd werden, worden er nu Duitsers gevraagd.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

oo die kerel ... dat is een aardige gast ... ik had laatst nog met hem in een bus gesproken
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Ik ga me zeker ook omdraaien :!:

Te zot voor woorden, maar als ze toch komen....laat ze dan meteen de fiets van mijn opa meenemen.. 8)
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Du habst myne farat gestohlen :mrgreen:


Ik draai me ook om, en ik denk dat velen volgen bovenin het vakkie, en dan maar keihard erdoorheen zingen.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

je gaat in het uitvak zitten?? :|
Ladies and gentleman: We've got him!
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

We laten onze eigen trommel wel even horen tijdens het volkslied.
kooi
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 31-12-2002 17:30
Locatie: akkrum

Bericht door kooi »

hahaha duitsers die het frysk volkslied (is t wel goed geschreven Arnoud -de sjap-) gaan spelen/zingen wat een drama. Ze moeten maar kappen met t fv of t blauw huster moet t spelen dan is nog wel aan te horen

nou t beste
el nino
Bankzitter
Berichten: 242
Lid geworden op: 14-01-2003 10:57
Locatie: joure

Bericht door el nino »

het schijnt dat Emmanuel Ebiede de volgende thuiswedstrijd het frysvolkslied gaat begeleiden op een Afrikaanse trommel
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Frysk Folksliet: Voor Friezen, door Friezen!

Om maar even een bekende slogan om te turnen... :mrgreen:

Maar dit gaat inderdaad nergens meer over. Wat een onzin om een stel Duitsers hierheen te halen om het volkslied te zingen. Zoals eerder gezegd: daar zouden ze ook mee kappen.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Achteraf viel het gelukkig allemaal mee. In de pauze zorgden de Schalke trommelaars (mijn Duits is niet zo sterk) voor een mooi optreden. Er werd zelfs op de hoofdtribune mee gezongen. Die Schalke fans had je eigenlijk moeten laten komen tijdens een amstelcup wedstrijd. Dan was het dak er zeker af gegaan.

En wat betreft dat volkslied: zelfs de trompeteraars van Concordia bakten er niks van. AFSCHAFFEN!!!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zeker, snel kappen met dat volkslied, Alleen Tegen Feyenoord ;)

Maar goed, die duitsers hadden een mooi spandoek
Lang leve het censuur
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Fantastische "Josti band" gezien gisteravond. :( Dit gaat toch helemaal nergens meer over? Een stelletje malloten die rond het veld lopen met een bel en wat trommels. En waarom stond er gloeiende, gloeiende, gloeiende k*t Holland op het spandoek?? Zet er dan Niederlande of Nederland op!

Wat een initiatief zeg! Te triest voor woorden!
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Had misschien leuker geweest als ze een weekje eerder waren gekomen, had ik de reacties wel willen zien van de twente supporters.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Yep, in Enschede hoeven ze hun gezicht nu niet meer te laten zien. Ik dacht dat ze zulke goede banden hadden met de tukkers, maar nu zijn wij opeens de beste supporters van "Holland".
Tja....
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ach ja dit zijn ook de enige supporters die ze hebben natuurlijk, koning.
Kom op zeg de harde kern van Schalke kan goed opschieten met vak P.
Is bij heerenveen samen met zwolle, maar dan is niet heel heerenveen ineens voor zwolle toch.
Lang leve het censuur
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Ach ook goed, Vak P banden met de harde kern, wij met de trommel-kern van Schalke. Viel me mee dat ze al die trommels zomaar mee het stadion inkregen gezien al de problemen die dat ons en anderen in het verleden heeft opgeleverd. :wink:

Verder vond ik de hele optocht tijdens de rust er enigzins onnozel uitzien. Ik moet zeggen dat de trommelaars er ook niet allemaal even blij bij keken.
Tja....
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2432
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

ik vond het ook 10x niks ... ze sloegen alleen met z'n 6-en tegelijk op een trommel ... doe dan helemaal niks ...
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2864
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik had het idee dat de heren trommelaars in bier uitbetaald werden, en dat ze daar al een ruim voorschot van hadden genomen.
Anti anti. :)
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Wat een dom praat hier zeg. Ik vond het geweldig. Fantastisch om te zien dat supporters van een andere club hier heen komen om op zo'n manier te laten zien dat ze respect voor onze club of voor onze supporters hebben. En ze brachten ook nog een leuk sfeertje mee daar in vak 9. Jammer dat de mensen bovenin vakken 27 en 28 het niet oppikten. Ze brachten in heel vak 9 meer sfeer dan de hele zuid tribune bijelkaar.

Maar ja, hier heb je weer een paar van die achtelijke azijnzeikers die dit af moeten zeiken.

Ik zeg, NieuwNoord, die mensen nog eens uitnodigen voor een Amstel Cup wedstrijd en dan bij ons in het vak stoppen. Geweldig sfeertje zou dat worden volgens mij.
(en reageer hier ook eens op svp)
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Ik heb het overigens amper gehoord. Eén trommel is wel voldoende ter ondersteuning.

Vind het overigens irritant die clubs met meerderen slaginstrumenten, als er geen sfeer is, worden ze toch gebruikt.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ik ben het helemaal eens met Roelof!

Het is toch gewoon geweldig voor woorden dat zo'n grote groep de moeite neemt om naar Heerenveen te komen. Daar moet je gewoon trots op zijn en niet die mensen afzeiken.

Want zij hebben de zaakjes veel beter voor elkaar, dan wij met zijn allen.
Een stuk of 8 trommels, een spandoek die zij zo maar ff regelen terwijl wij 4 maanden bezig zijn om een spandoek te regelen en dan hebben we nog maar ongeveer 35 personen die meebetalen. (niet als kritiek bedoeld voor de mensen die het allemaal geregeld hebben)


Daarom zou ik net als Roelof het idee willen opperen om die lui nog een keer te uitnodigen bij het sfeervak van NN.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Dat spandoe is gesponserd door unive.
Lang leve het censuur
Plaats reactie