Schalke fans zaterdag in Heerenveen?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik hoef ook geen acht trommels in het stadion en het doet er ook niet toe of dat spandoek gesponserd is door Unive of niet (dat vraag ik me nog wel af trouwens). Het gaat er om dat het gebeurt en dat ze er zijn en dan verdient respect.

Zou trouwens een vreemde zaak zijn, als Unive zo´n spandoek sponsort. Ik weet niet precies wat voor bijdrages Unive heeft gedaan aan NN, maar als dat niet veel is dan klopt er iets niet. Of NN heeft daar dan niet genoeg achteraan gezeten of Unive vertikt het gewoon en dat is dan gewoon klote. Maar goed, alles is nu ff bebasseerd op vooroordelen.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Of NN heeft daar dan niet genoeg achteraan gezeten of Unive vertikt het gewoon en dat is dan gewoon klote.
Geloof me als ik zeg dat we daar direct al vanaf het begin van de sponsoring door Univé achteraan hebben gezeten. En dat doen we nog steeds. Univé heeft ons een tribune-shirt toegezegd en wij blijven daar op hameren bij de club en sponsor.

Verder hebben we het nog niet over uitnodigen van die lui gehad. Maar ik gooi het in de groep. Vragen kan altijd natuurlijk! 8)
Miekje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-08-2003 13:53
Locatie: Joure

Bericht door Miekje »

Ik vond het harstikke leuk van die supporters dat ze hierheen kwamen.....En tsja ze hebben nog gelijk ook. :lol: :D
SC Heerenveen, Superfriezen
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2868
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

TORCIDA schreef: ....... 1 of max 2 is meer als genoeg voor de sfeer ( als er goed mee omgegaan wordt)
Helemaal met TORCIDA eens.
En bovendien hebben wij ook nog een toeteraar in het sfeer vak :D
Anti anti. :)
Plaats reactie