Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor TORCIDA » 19-03-2017 21:28

Frisian Viking schreef:Als fans moeten wij de club eens laten zien dat dit niet meer getolereerd wordt door de eigen aanhang.

Er is op diverse plekken corrigerend opgetreden.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Frisian Viking » 19-03-2017 21:32

Begrijpelijk, maar niet wenselijk uiteraard.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Berichtdoor sam20 » 19-03-2017 21:59

Ik heb mij ook behoorlijk lopen ergeren aan de vele Feyenoord supporters . Waar ik helemaal niks van begreep is dat Feyenoord supporters elkaar binnen het vak opzochten en ruimte inpikten om bij elkaar te kunnen staan. Een aantal ouders met jonge kinderen vertrokken . De aanwezige stewards stonden er bij en keken er naar.
sam20
sam20
Selectiespeler

Berichtdoor FRvdV » 19-03-2017 22:07

sam20 schreef:Ik heb mij ook behoorlijk lopen ergeren aan de vele Feyenoord supporters . Waar ik helemaal niks van begreep is dat Feyenoord supporters elkaar binnen het vak opzochten en ruimte inpikten om bij elkaar te kunnen staan. Een aantal ouders met jonge kinderen vertrokken . De aanwezige stewards stonden er bij en keken er naar.

Ook wij hebben hierdoor niet op ons eigen plekken kunnen zitten. Toen wij hevig in discussie gingen om op ons eigen plekken te zitten tegen een paar Fenoorders moesten wij naar een plukje lege stoeltjes voor ons veiligheid. Lachwekkend dat we niet baas in eigen stadion zijn!

Laat ik mij verder maar niet de woorden vuil maken over de gedragingen van de Feyenoorders op de thuisvakken.

Klaar mee, schandalig optreden van de club en al helemaal de giller van Eisinga in de LC. Die man kan beter ander werk zoeken. Zoals iemand al twitterde commercieel top, supportersbeleid een dikke vlop.

Hopelijk krijgen we geen brief omdat we nogal ophef om onze plaatsten maakten met de nodige toeters en bellen welke erbij kwamen.

Waarom had Nieuw Noord trouwens de doeken over de kop?
FRvdV
Bankzitter

Berichtdoor Lenstra » 19-03-2017 22:37

Frisian Viking schreef:
Wat de club nu in dit soort gevallen moet doen is iedereen die met een Feyenoordsjaal of shirt aankomt zetten de toegang weigeren. Gewoon niet binnen laten. Gejuich bij een Feyenoordgoal mag niet getolereerd worden in dit specifieke geval, want dit leidt tot onrust. Dus juichen? Dan ook het stadion uit, oprotten. En ook provoceren lijkt mij niet wenselijk op z'n zachtst gezegd
.

En wie zou dat moeten doen dan? Sorry dat ik het zeg hoor, maar onze stewards/beveiliging zijn echt een lachertje. Als je één keer kucht voelen ze zich genoodzaakt om je er zonder te vragen met harde hand uit te werken. Stel je eens voor dat ze in discussie moeten....

Daarnaast kijken onze stewards liever op de trap naar het voetbal dan naar de tribune. Dus in dat opzicht keren ze het probleem letterlijk de rug toe.
Lenstra
Selectiespeler

Berichtdoor pes5 » 19-03-2017 23:29

Eisenga slaat hier de plank volledig mis. Dit waren geen gasten van sponsoren of bevriende aanhangers van Feyenoord, maar groepjes die met vals verkregen clubkaarten zich elke keer weer kunnen misdragen op de thuistribune. Gewoon georganiseerde misdaad. Je moet die lui zo ongelooflijk hard het stadion uittrappen, dat ze nooit weer in de buurt van een voetbalveld kunnen komen.

Supporters van Heerenveen met kinderen van hun vaste plekken jagen met dreigementen en intimidatie, zodat men als groepjes bij elkaar kan zitten/staan. Werkelijk van de zotte. En onze stewards staan er bij te kijken, hoe eigen fans het stadion uitvluchten. Daar heb ik echt geen woorden voor. Dit kan geloof ik echt alleen bij Heerenveen.
pes5
Superster

Berichtdoor Frisian Viking » 20-03-2017 00:56

Lenstra schreef:En wie zou dat moeten doen dan? Sorry dat ik het zeg hoor, maar onze stewards/beveiliging zijn echt een lachertje. Als je één keer kucht voelen ze zich genoodzaakt om je er zonder te vragen met harde hand uit te werken. Stel je eens voor dat ze in discussie moeten....

Daarnaast kijken onze stewards liever op de trap naar het voetbal dan naar de tribune. Dus in dat opzicht keren ze het probleem letterlijk de rug toe.

Je hebt volkomen gelijk, zeer moeilijk te handhaven. Ik zou zeggen, als ze niet willen luisteren, wedstrijd staken en de ME het vak in. Behoorlijk drastisch en het zal er wel nooit van komen, maar ik ben deze hele situatie spuugzat. Ieder jaar is het weer hetzelfde liedje en het is wachten op het moment dat het eens echt misgaat.

Waar ik mij ook aan stoor dat als wij met honderd man in de Kuip gaan zitten in een thuisvak dit echt niet getolereerd zal worden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Berichtdoor Feanfan-4-life » 20-03-2017 01:20

Het is al jaren hetzelfde liedje helaas, dus Eisinga had dit kunnen zien aankomen. Daarnaast wet een aantal stewards wel hoe ze op moeten treden, want Piet is wel eens in de Gelredome over de tribunes gelopen om Heerenveens fans in de thuisvakken aan te wijzen die er vervolgens uitgetrapt werden. Piet vindt het echter belangrijker on protestdoeken (leven wij in Noord-Korea?!) die gericht zijn tegen het huidige schrikbewind af te pakken en weg te gooien. Iets met prioriteiten stellen denk ik dan. Ik heb wel eens stewards aangesproken op de aanwezigheid van DKV'ers in ons vakken, maar hij vertelde mij dat hij orders van bovenaf had om niet op te treden. Blijkbaar vinden de bewindsvoerders bij onze club het daadwerkelijk belangrijker dat we ons gastvrije imago behouden dan dat de eigen supporters eens voorop gesteld worden.

Sta aub eens op voor de eigen supporters ipv ons continu te naaien met brieven, stadion- en omgevingsverboden.

Overigens: het protest van NN was ook gericht op het recente salvo aan stadion- en omgevingsverboden op basis van vermoedens (omgekeerde rechtspraak).
Feanfan-4-life
Selectiespeler

Berichtdoor TORCIDA » 20-03-2017 08:40

ongelofelijk de verhalen die ik hier lees.....
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Satyr » 20-03-2017 10:00

Zoals iemand anders zei op een forum: Zou jij je, als steward, voor die paar centen tussen de malloten gooien?

Zet tegen Ajax en Feyenoord in de vakken op de lange zijde naast het uitvak een batterij politie/beveiligers (echte, geen stewards) neer en laat die dan ook echt ingrijpen. Wat mij betreft ME met knuppels en honden, maar dat zal wel overdreven zijn.

Slaan die handel, veel schade richt je toch niet aan bij dat soort figuren.
Satyr
Superster

Berichtdoor Sfeer » 20-03-2017 13:13

sc Heerenveen heeft diverse reacties van supporters ontvangen n.a.v. de wedstrijd sc Heerenveen - Feyenoord. Een deel van de reacties betrekt zich op het feit dat Feyenoord-supporters hebben kunnen plaatsnemen in de thuisvakken, alsmede gedrag van Feyenoord-supporters dat als provocerend werd ervaren.

Algemeen directeur Luuc Eisenga: ''Onze kernwaarden zijn dat wij een gastvrije en toegankelijke club zijn, waarbij gedrag uiteraard leidend is. Aan die waarden houden we vast, omdat wij van mening zijn dat je voetbal op een respectvolle wijze met elkaar moet kunnen beleven.''

''Voetbal is een emotionele sport, maar het mag nooit doorslaan zodat het leidt tot een onprettig gevoel in ons stadion. Iedereen, jong en oud, moet op een plezierige wijze van onze wedstrijden kunnen genieten en zich veilig voelen'', vervolgt Eisenga.

Voor de wedstrijd gold een clubkaartverplichting van 1 op 1. ''We hebben moeten constateren dat het clubkaartsysteem niet waterdicht is. We zullen ons daardoor nog sterker moeten richten op het waarborgen van veiligheid en plezier voor onze eigen supporters en eerder moeten optreden tegen ongewenst gedrag'', besluit Eisenga.

Goh... dit al jaren bekend dat Feyenoorders, Ajacieden en Groningers via deze manier aan kaarten komen.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Nieuw talent

Berichtdoor AZsupporter » 20-03-2017 17:26

Gegroet,

Ik heb de berichtgeving over de supporters in de thuisvakken afgelopen weekend gevolgd en kan het niet laten om even te reageren.

Bij AZ hebben wij al jaren hetzelfde probleem, met de wedstrijd dit seizoen als climax. Honderden Feyenoorders zaten verspreid over met name de kindertribune, uiteindelijk werden veel van deze mensen bij elkaar in één vak gezet (naast het uitvak).

Er zijn talloze berichten geweest over deze groep met dronken en snuivende Feyenoorders die iedereen aan het provoceren waren. Een grote groep werd bij elkaar gezet ja, maar ze mochten vervolgens doen wat ze wilden. Tientallen AZ-supporters met kleine kinderen zijn in de rust naar huis gegaan omdat zij zich niet veilig voelden.

Een groep fanatieke AZ-fans van een mannetje of 40/50 is vervolgens in de gracht onder de tribune gaan staan als protest (in de gracht staan, wat een misdaad!). Daarnaast is een groepje de tribune opgelopen bij een ander vak waar Feyenoorders aan het juichen waren om verhaal te halen. Voor zover ik weet kwamen de beveiligers tussenbeide en zijn er geen klappen gevallen.

Tot onze verbazing hebben bijna 20 jongens (puur op bekendheid, eerdere stadionverboden etc.) vervolgens een stadionverbod gekregen. Uitsupporters worden bij ons ook beter behandeld dan de thuissupporters. Jullie hebben Piet, wij hebben Rob.

naar mijn mening is het een grove schande, in Duitsland loopt alles door elkaar maar in Nederland zijn wij nog lang niet zo ver. Trouwe, fanatieke supporters komen voor medesupporters op en mogen nu niet meer naar binnen.

Al met al veel sterkte met het oplossen van dit gedoe, hopelijk krijgen jullie er geen stadionverboden bij. Groeten uit Alkmaar
AZsupporter
Bankzitter

Berichtdoor SCHtid » 20-03-2017 20:08

Burgemeester Tjeerd van der Zwan laakt gedrag ‘pseudosupporters’ SC Heerenveen

Tot drie keer toe gingen ‘supporters’ van SC Heerenveen dit weekeinde op de vuist met Feyenoord-fans. Burgemeester Tjeerd van der Zwan is er boos om.

,,Wij willen gastvrij zijn’’, zegt hij. ,,Wij proberen het voetbal te normaliseren.’’ Maar steeds vaker zoeken de Heerenveners op eigen grond de confrontatie met aanhangers van de bezoekende club. Een kleine groep raddraaiers verpest het voor de rest.
ADVERTISING

Deze ‘pseudo-supporters’ beschouwen het centrum van Heerenveen ,,als van hen’’, zei Van der Zwan maandagavond tijdens de gemeenteraad. ,,Zij dulden het niet als supporters van een andere club een biertje drinken in ons centrum.’’

Lees ook: Hoe kwamen zoveel Feyenoord-fans in het Abe Lenstra Stadion?
Maandagavond ging de leiding van de club in gesprek met Nieuw Noord. Geprobeerd wordt de raddraaiers aan te pakken middels stadionverboden en omgevingsverboden. Club, burgemeester en Openbaar Ministerie trekken hierin samen op. Het gaat om niet zo’n grote groep, aldus de burgemeester. ,,Maar die neemt een andere groep op sleeptouw.’’

Dit weekeinde ging het ver voor de thuiswedstrijd tegen Feyenoord al mis. Van der Zwan werd zaterdag tegen middernacht opgeroepen vanwege eerste schermutselingen. Feyenoord-supporters werden in het centrum van Heerenveen om niets aangevallen door Heerenveen-fans.

Tijdens de wedstrijd zondagmiddag was in het uitvak van de Feyenoorders - met 1280 man sterk aanwezig - het meeste onder controle. Drie van hen zijn verwijderd vanwege vervelend gedrag.

In de rest van het stadion bleken er veel Feyenoorders te zitten tussen het thuispubliek, ook in de sponsorloges. De burgemeester: ,,Zij juichten bij twee Feyenoord-doelpunten en dat was tegen de zin van een grote groep Heerenveners die verhaal probeerde te halen’’. Na de wedstrijd kwam het bij McDonald’s opnieuw tot confrontaties.

De burgemeester legt de verantwoordelijkheid nadrukkelijk bij de eigen supporterschare. Er zijn seizoenkaarthouders die hun kaartje van zondag verkochten ,,en daarmee hun hele seizoen terugverdienden’’.

Dat er ook in de sponsorloges Feyenoord-aanhangers zaten, vindt hij op zichzelf niet gek. De burgemeester nodigt zelf ook geregeld gasten uit. En: ,,Als ikzelf in Groningen te gast ben, dan juich ik ook voor Heerenveen.’’

Jahoor nu hebben wij het weer gedaan.. En als het alleen bij die twee keer juichen was gebleven, was het niet zo uit de hand gelopen. Dat kwam natuurlijk door het telkens provoceren naar o.a. NN toe. Maarja ga maar weer proberen zo veel mogelijk stadionverboden uit te delen..
SCHtid
Nieuw talent

Berichtdoor Sfeer » 20-03-2017 20:29

Met alle respect maar wat een ongelooflijke idioot is die burgermeester toch. Is die vent wereldvreemd? Wat dacht je dat die Feyenoorders zaterdag in Heerenveen deden? Die kwamen ook voor de confrontatie. Het goed praten van het gedrag van de Feyenoorders en het afkeuren van de reactie van NN/CS is weer stuitend. Iedereen is koning in Heerenveen behalve de Friezen.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Nieuw talent

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-03-2017 20:40

Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen en uit zijn ambt worden gezet. Wat een idioot van een vent! Hij heeft die Feyenoord supporters niet zien provoceren.......
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Sfeer » 20-03-2017 20:45

Zie net dat die gast in zijn witte trui uit Friesland komt lekker slim van hem om zich dan zo te gedragen.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Nieuw talent

Berichtdoor Thinkman » 20-03-2017 20:46

Begint PvdA-er Vd Zwan nu ook al te provoceren?
'Ja Heerenveen supporters wees eens wat gastvrijer voor die gezellige feyenoord hoolies'. Zeldzaam wat een slimme man, die precies op het verkeerde moment zijn zelfbedachte werkelijkheid over ons uitbraakt. Eijsinga gaat vanavond in ieder geval nog in gesprek maar dorpsgek Vd Zwan weet alles alweer en zoekt de media. Heel treurig. Waarschijnlijk nog verkiezingskoorts.
Thinkman
Superster

Berichtdoor SCHtid » 20-03-2017 20:49

Sfeer schreef:Zie net dat die gast in zijn witte trui uit Friesland komt lekker slim van hem om zich dan zo te gedragen.

Waar zag je dat?
SCHtid
Nieuw talent

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-03-2017 20:51

Ja, signalementje.....? :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor ---E--- » 20-03-2017 20:59

Haha je kan toch alleen maar lachen om deze reactie. Wat een figuur joh die burgemeester :lol:
---E---
Basisspeler

Berichtdoor FRvdV » 20-03-2017 22:59

De broek zakt me van de kont van deze burgemeester!

Wat een vlapdrol, hij zou eens met ons mee moeten lopen naar ons eigen plaatsen waar we niet mochten zitten!!!!!
FRvdV
Bankzitter

Berichtdoor Jazz » 21-03-2017 07:09

Lachwekkende reactie. Die vent heeft geen idee wat er allemaal speelt rondom de club en het stadion (inclusief de mensen). Houd dan maar gewoon je mond ipv roeptoeteren zonder enige verstand of kennis...
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Wereldspeler

Berichtdoor H-J » 21-03-2017 08:06

De club maakt zich al jaren drukker om het aanpakken van eigen fans dan aan vervelende uitsupporters in thuisvakken. Er wordt gemeten met 2 maten. Wie de voorzitter ook is, het gedrag hierover is hetzelfde. Ik heb vanaf noord prima kunnen zien hoe er op die provocerende debiel op de hoofdtribune werd gereageerd. 0,0 nada noppes niets. Moet je als sch fan eens doen....

Provocerende supporters van de bezoekende club in het thuisvak of op jouw plaats? Doe vooral niet zelf je beklag bij een steward, dan is men ineens wel mans genoeg.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster

Berichtdoor kaaskop » 21-03-2017 08:17

Gelukkig provoceren Heerenveen-fans nooit.
Je zou je dood schamen.
kaaskop
Selectiespeler

Berichtdoor TORCIDA » 21-03-2017 09:52

Kaaskop wat wil je nu zeggen? Ik kan mij niet herinneren dat Heerenveen supporters bij uitwedstrijden de avond van te voren al in de betreffende stad zijn en dit uitbundig laten merken, Dit wordt A niet geaccepteerd door de lokale driehoek van elke stad en B niet door betreffende supporters van deze club. Echter zijn voor Heerenveen het altijd omwisselbiljetten dus ver van te voren vooruit reizen lukt niet. Dus ben je op betreffende avond wel in de stad dan weet je donders goed waarom je daar bent. En laten we wel zijn, Feyenoord is nu niet bepaald onbekend als het gaat om dit soort activiteiten, zowel in steden als op de betreffende tribunes, recentelijk nog Willem 2 en Vitesse. (Vitesse staat voor de aankomende thuiswedstrijd geen verkoop via de CC toe, alleen sk houders hebben toegang).

Daarnaast is het provoceren op de tribune over en weer, maar feit en regel is dat je je niet provocerend gedraagt als je tussen het thuis publiek zit, daarnaast is het van de zotte dat feijenoord supporters plekken van heerenveensupporters innemen en dat hier niet tegenop getreden wordt. Daar zul je dan net zitten met je kind tussen onder invloed zijnde uitsupporters. Het is toch logisch dat je je dan niet thuis en op je gemak voelt in notabene je eigen stadion. Het is toch van de zotte dat die gast in die witte trui continue opstond om echt openlijk uit te dagen en dat de steward hem niet eens toespraken. Kan mij Vitesse uit nog herinneren waar Piet en co met stewards de thuisvakken van vitesse afstruinde om heerenveensupporters van de tribune te halen. Het is toch bizar dat sommige supporters met kinderen deze wedstrijd overslaan of maar naar huis gaan om bovenstaande redenen. Of vind jij dat normalisatie .. Natuurlijk zijn er ook feijenoord supporters die zich wel gedragen, die wel snappen hoe het hoort.

Het is toch achterlijk dat de burgemeester op geen enkele manier boven beschreven gedrag veroordeeld maar alleen maar wijst naar de heerenveen supporters. Het is toch meer dan duidelijk dat hij in veiligheids opzicht gefaald heeft en dit volledig toeschuift op de heerenveensupporters. En dan onder de noemer normalisatie zijn keuzes goed praten. Heeft jij ooit openlijk het geweld van de groningers die vorig jaar drie Heerenveen supporters neerstaken veroordeeld . Die lui kwamen dus uit Groningen hier naar toe om met messen en kettingen te vechten. Enzovoort enzovoort.

En natuurlijk Actie geeft reactie en ook dat is strafbaar, maar deze burgemeester woont ergens onder een hele grote steen of komt uit een struisvogel ei.

Deze brug
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Thinkman » 21-03-2017 17:57

Vd Zwan (of is het Zwam?) :

,Wij willen gastvrij zijn’’, zegt hij. ,,Wij proberen het voetbal te normaliseren.’’ Maar steeds vaker zoeken de Heerenveners op eigen grond de confrontatie met aanhangers van de bezoekende club.
Deze ‘pseudo-supporters’ beschouwen het centrum van Heerenveen ,,als van hen’’, zei Van der Zwan maandagavond tijdens de gemeenteraad. ,,Zij dulden het niet als supporters van een andere club een biertje drinken in ons centrum.’’
Na de wedstrijd kwam het bij McDonald’s opnieuw tot confrontaties.
De burgemeester legt de verantwoordelijkheid nadrukkelijk bij de eigen supportersschare.

In 2012 verbood hij de de Feyenoorders echter zélf nog de toegang tot Heerenveen. Toen was hij zelf niet gastvrij, duldde hij ze niet om hier een biertje te drinken. Dit keer, met de euforie van een mogelijk kampioenschap, gunt hij zijn Feyenoord vrinden wél volledig de vrije hand, en jawel het loopt uit de klauwen, en wie heeft het dan gedaan?
Toch zeker de PvdA volksheld Vd Zwan niet! En ook de o zo welkome gasten niet.
Dan liever de Heerenveen supporters de schuld geven.

Alternative facts, mister vd Zwan!
Thinkman
Superster

Berichtdoor hhage » 22-03-2017 06:24

Net zoals vitesse tegen feyenoord geen losse verkoop,en als ze dat voor dit seizoen al met de supporters communiceren,verkopen ze meer seizoenkaarten,dus financieel zal het dan niet veel uit maken mits ze het bij de seizoenkaartverkoop al bekend maken.
hhage
Selectiespeler

Berichtdoor Bubbe » 22-03-2017 08:45

Echt bizar hoe makkelijk Van der Zwan de schuld bij de Heerenveen fans legt, vanuit zijn functie nog wel. Ik heb sterk de indruk dat Van der Zwan niet verder komt dan de hoofdtribune. Volgens mij heeft een groot aantal seizoenkaarthouders wel te maken gehad met irritante en provocerende uitsupporters in de thuisvakken. In bepaalde vakken (met name rondom het uitvak) is dit meer regelmaat dan incidenteel. Het is een probleem en het probleem begint niet bij de Heerenveen-fans, het probleem begint bij een falend beleid van de club. Laten we het probleem ook bij die bron aan gaan pakken, naar de andere kant kijken, zoals Van der Zwan doet, zal het probleem alleen maar verergeren.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor paparazzi » 23-03-2017 00:49

Deze burgemeester kun je toch niet serieus nemen? Het wordt tijd om eens verhaal te gaan halen op crackstate. De idioot!
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor Appie_M » 23-03-2017 10:02

Het valt mij op dat ze het bij de club in hun reacties tot dusver vooral hebben over hoe de Feyenoorders binnen konden komen tussen het thuispubliek. Wij weten heus ook wel dat dat maar tot in een bepaalde mate te voorkomen is. Met name tegen Feyenoord, Ajax en Groningen zullen er altijd wel een paar doorglippen. Het gaat echter niet zozeer om dat er een aantal uitsupporters in de thuisvakken zitten. Als die zich normaal gedragen zal niemand daar een probleem van maken en is er niks aan de hand.

Maar ik mis nog een reactie over wat de club gaat doen aan de uitsupporters die zich niet normaal gedragen. De uitsupporters die zich provocerend gedragen en daardoor schuldig zijn aan een eventuele escalatie. De uitsupporters die trouwe seizoenskaarthouders van hun plek trappen zodat ze bij elkaar kunnen staan. De uitsupporters die zich intimiderend gedragen en daarmee ouders en kinderen uit het stadion jagen. Kortom: de uitsupporters die ongestraft gedrag mogen vertonen waarvoor een Heerenveensupporter onmiddelijk een stadionverbod zou krijgen? Waarom treden de stewards daar niet tegen op?

Ik begrijp ergens nog wel dat een steward zich niet voor een lullige vrijwilligersvergoeding tussen een stel mafkezen gaat gooien, maar ik heb het gevoel dat er meer aan de hand is. Ik denk dat de club zich wijselijk stilhoudt hierover en daarom extra de nadruk legt op hoe ze binnen konden komen, wat maar de helft van het probleem is. Ik heb het gevoel dat men met twee maten meet en dat niet toe wil geven. Dat die incapabele malloot van een van der Zwan, die notabene burgemeester is, dan ook nog eens op een ongehoorde en hypocriete manier de schuld bij de Heerenveensupporters in de schoenen probeert te schuiven sterkt mij alleen maar in die overtuiging. Hier worden smerige spelletjes gespeeld...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Appie_M
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters