Sfeervak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

voetbalstadion.NET schreef:Hi Jazz,

Denk vooral aan het sfeervak van het stadion of misschien wel bepaalde keuzes die gemaakt zijn voor het stadion waardoor het stadion bijzonder is OF Bepaalde standbeelden voor het stadion.

Groet
Er staat een standbeeld van Abe voor het stadion ;-)

Je zou ook iets kunnen schrijven over de uitbreiding van het sfeervak, dat vindt deze zomer plaats.
voetbalstadion.NET
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 15-06-2016 14:13

Bericht door voetbalstadion.NET »

Kijk dat van Abe wist ik;) Maar de uitbreiding van het sfeervak niet.
Heb jij voor mij een linkje naar de plek waar dat staat of weet je er zelf meer vanaf?
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

voetbalstadion.NET schreef:Kijk dat van Abe wist ik;) Maar de uitbreiding van het sfeervak niet.
Heb jij voor mij een linkje naar de plek waar dat staat of weet je er zelf meer vanaf?
Dit topic even doorlezen. Heet niet voor niets "sfeervak". :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

voetbalstadion.NET schreef:Kijk dat van Abe wist ik;) Maar de uitbreiding van het sfeervak niet.
Heb jij voor mij een linkje naar de plek waar dat staat of weet je er zelf meer vanaf?
https://www.google.nl/search?q=site:sc- ... ent=safari ;-)
mart1990
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 17-02-2015 10:35

Bericht door mart1990 »

probeer een foto toe te voegen van de staan tribune maar krijg deze foutmelding

Sorry, the board attachment quota has been reached.

kan hier wat aan gedaan worden?
voetbalstadion.NET
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 15-06-2016 14:13

Bericht door voetbalstadion.NET »

Eerste aanvulling op je site: de officiële schrijfwijze van onze clubnaam is met kleine letters sc. sc Heerenveen dus :)
Gelijk even aangepast;)

De titel van het forum heeft het dan ook niet goed :idea:
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Eerste aanvulling op je site: de officiële schrijfwijze van onze clubnaam is met kleine letters sc. sc Heerenveen dus :)
voetbalstadion.NET schreef: Gelijk even aangepast;)

De titel van het forum heeft het dan ook niet goed :idea:
Dat klopt ;-)
mart1990
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 17-02-2015 10:35

Bericht door mart1990 »

nogmaals, waarom kan ik geen foto toevoegen hier?
hhage
Basisspeler
Berichten: 930
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

voetbalstadion.NET schreef:Beste Heerenveen fans,

Ik heb mijn passie over voetbalstadions op een website gezet maar ben nog opzoek naar wat meer informatie over Heerenveen.
Kunnen jullie mij helpen bij het vullen van informatie over het Abe Lenstra Stadion?

Dan kan ik namelijk alles over het stadion vertellen op de site.

Groet Voetbalstadion.NET
de capaciteit bij de bouw in 1994 was 12.700 na een aantal jaren is de hoofdtribune uitgebreid met extra skyboxen waardoor toen pas de capaciteit van 14.500.werd gehaald.Ook dat de capaciteit eerst 10.000 zou worden omdat de hoeken open zouden blijven maar dat is tijdens de bouw van het stadion veranderd en hebben ze de hoeken dicht gemaakt waardoor het 12.700 werd, is noemenswaardig.de eerste goal werd gescoord door Tom Sier tijdens de wedstrijd Heerenveen-Groningen 2-0.Toenmalig prins Willem-alexander heeft de aftrap verricht in het nieuwe stadion.
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Het vernieuwde Nieuw Noord zal voorafgaand aan de wedstrijd tegen Real Sociedad worden geopend, dit meldt de club via Twitter. De wedstrijd wordt gespeeld op 30 juli.
De statribune is in de afrondende fase. De stoelen zijn allemaal verwijderd en de hekken voor het staanvak liggen klaar om op de tribune te worden geplaatst.

Read more at http://www.feanonline.nl/nieuws/11924/h ... d7xBlV8.99
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Wat willen ze doen dan? Lintje doorknippen? :roll:
Wat mij betreft is de "opening" de 1e wedstrijd van het seizoen en doen ze voor de rest helemaal niets. Wat een flauwekul
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

gwgwgw schreef:Het vernieuwde Nieuw Noord zal voorafgaand aan de wedstrijd tegen Real Sociedad worden geopend,
Nieuw Noord is een supportersvereniging. Het staanvak is voor iedereen die wil staan dus niet perse voor alleen Nieuw Noord leden.
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

@Grimo Hou eens op met alles te verbeteren en overal op te reageren!
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1374
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Lenstra schreef:Wat willen ze doen dan? Lintje doorknippen? :roll:
Wat mij betreft is de "opening" de 1e wedstrijd van het seizoen en doen ze voor de rest helemaal niets. Wat een flauwekul

Het is ook nooit goed.. als ze niks hadden gedaan was daar weer iemand over gevallen. Ik vind het prima, even een klein momentje van maken, niks meer niks minder.
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Grimo schreef:Nieuw Noord is een supportersvereniging. Het staanvak is voor iedereen die wil staan dus niet perse voor alleen Nieuw Noord leden.
Ik heb puur het bericht van feanonline overgenomen. Dat het vak voor iedereen is, weet ik ook wel. Maar volgens mij staat bij de meesten het sta vak synoniem voor NN.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Lenstra schreef:Wat willen ze doen dan? Lintje doorknippen? :roll:
Wat mij betreft is de "opening" de 1e wedstrijd van het seizoen en doen ze voor de rest helemaal niets. Wat een flauwekul
Azijnzeiker, je kan beter geen reactie geven ipv zo'n zure reactie hier neer te kwakken. Het gaat om een principekwestie.
Heerenveen fan in Leiden
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wie maakt uit de berichten op dat er 1: lintjes worden doorgeknipt en 2: er een klein momentje van wordt gemaakt?

Het nieuwe vak wordt voor de laatste oefenwedstrijd gewoon voor het eerst in gebruik genomen. Niets meer en niets minder.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Nieuw Noord heeft hier jarenlang voor gestreden, dus dit moment mag best wel wat aandacht krijgen. Ik hoop overigens wel dat de azijnzeikers op dit forum wegblijven uit dit vak en dat we dit moment vooral aangrijpen om de onze club nog beter te ondersteunen - en niet alleen op de momenten dat het goed gaat.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ach, als je het hele verleden kent snap ik wel dat er bepaalde mensen denken: 'Het is jaren een 'strijd' geweest voordat er eindelijk naar de fanatieke supporters is geluisterd. Het is uiteindelijk niet op het meest ideale stavak uit gedraaid, dus waarom nu een officiële opening'. Of dat met lintjes, ballonnen, vuurwerk, officials en weet ik wat nog meer zal zijn weten we inderdaad niet. Aan de andere kant mag en moet je blij zijn dat uiteindelijk de stap door het vorige bestuur wel gezet is en het stavak er dan uiteindelijk is gekomen.

De stoeltjes zijn er uit. Voor degenen die waarde hechtten aan 'hun eigen' stoeltje is een prima oplossing gevonden door ze hun stoeltje aan te bieden. De hekken worden geplaatst en dat kan iedereen vanaf de laatste oefenwedstrijd genieten van ons nieuwe stavak. Prima. Het hoeft wat mij betreft ook niet met veel toeters en bellen. Laat het de speaker voor aanvang van de wedstrijd even omroepen. Laat de supporters er enthousiast op reageren en laten we er met z'n allen een mooie wedstrijd van maken. Met een hoop positieve support vanuit het stavak. En dat het vooral ook over mag slaan op de rest van het stadion!

Forza Heerenveen!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Hekken zijn geplaatst!
nn3.jpg
nn2.jpg
nn1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
HEERENVEEN
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1374
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ziet er goed uit! Hopelijk brengt het qua sfeer wat we er allemaal van hopen.. want was het bij vlagen stil afgelopen seizoen. Al was het met het vertoonde spel ook vaak flink lastig enthousiast te worden.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Wat ik volgend seizoen vooral hoop met het nieuwe sfeervak is dat we de ploeg wat positiever gaan ondersteunen. Daar bedoel ik mee dat er niet meteen bij één keer balverlies al gefloten wordt of dat er na een achterstand al meteen niet meer gezongen wordt. We willen graag de weg omhoog weer inslaan, door als supporters de ploeg tijdens de wedstrijden positief te ondersteunen, ontstaat er al meteen veel positievere/leukere sfeer.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ze mogen wel even met de hogedrukspuit het beton een beetje schoonmaken zeg :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik hoop vooral dat nu met dit nieuwe sfeervak andere vakken ook eens wat vaker meezingen. Het is nu nog te vaak stil in de rest van het stadion. Te veel mensen zijn in het stadion altijd muisstil, maar wijzen wel met een beschuldigende vinger naar NN als het daar eens wat stiller is dan normaal. Hopelijk worden in elk geval in de omliggende vakken nu wat meer mensen opgezweept om ook eens mee te doen met de sfeer.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Volgende stap, doortrekken tot het veld die tribune!
Spelers van de tegenpartij moeten als rietjes staan te trillen bij een hoekschop en de hete adem in de nek kunnen voelen van NN.
Miereneukert!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Het sfeervak zat gisteren goed vol! Houden zo!
Heerenveen fan in Leiden
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Jazz schreef:Het sfeervak zat gisteren goed vol! Houden zo!
En ik maar denken dat het een stavak was :lol:
mart1990
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 17-02-2015 10:35

Bericht door mart1990 »

Vrijdag met z'n alle knallen! Ik heb er zin in!

En aub geen cambuur liedjes;)
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Gaan de laatste seizoenkaarten voor het sfeervak nog weg voor de eerste thuiswedstrijd? Zou mooi zijn! Misschien nog een update?

Om in keats termen te spreken; alles aan de hang voor vrijdag!!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Ik lees dat de trappen in het vak vrijgehouden moeten worden, deze zijn rood geverfd ? Dus midden in het vak staat op de trappen niemand? Is toch geen gezicht en wie gaat dat controleren ?
Hier heb ik geen woorden voor
Plaats reactie