Sfeervak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
gerrit421
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-11-2009 09:56

Bericht door gerrit421 »

Das waar inderdaad. Laten we maar hopen op snel en positief nieuws
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen rules schreef:Dit was duidelijk drie keer niks vanavond. Wat een grafstemming. Jammer.
Feanfan13 schreef:Het 'sfeervak' was inderdaad één dikke blamage, zat geen sfeer in. Nu hangt dat natuurlijk ook wat af van het voetbal op het veld, en dat was inderdaad ook één dikke blamage, overlopen worden door een Helmond Sport, wat slecht
HVNFL schreef:Mwah, als de wedstrijd niet loopt ga je niet de hele tijd zingen om het zingen. Op de momenten dat het nodig was werd er gezongen
Het maakt helemaal niks uit waar het sfeervak komt. Alles valt en staat met wat er op het veld gebeurd en het sfeervak past zich daar aan. En dat was afgelopen seizoen in de play-offs ook al zo
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Weet iemand al meer? Kan iemand Van der Wiel even bellen of hij nog snel zijn goedkeuring voor het vak wil geven? Even snel handtekeningtje en dan mag hij met z'n 'welverdiende' pensioen.

Zou graag de stand van zaken willen weten, ga er echter zelf van uit dat het weer een jaar wordt opgeschoven en wellicht wel wordt afgeblazen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Feanfan13 schreef:Weet iemand al meer? Kan iemand Van der Wiel even bellen of hij nog snel zijn goedkeuring voor het vak wil geven? Even snel handtekeningtje en dan mag hij met z'n 'welverdiende' pensioen.
Van der Wiel mag helemaal niks tekenen. Heeft geen enkele bevoegdheid meer na zijn eigen opstappen.
spuit-11
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 05-07-2007 12:23

Bericht door spuit-11 »

Sorry hoor maar sfeervak heeft nu echt even geen prio.

Eerst een nieuw bestuur, en dan het project sfeervak op een goede manier weer oppakken.

Er is aan het project sfeervak door mensen gewerkt die er nu niet meer zijn. Eerst maar een nieuw bestuur zodat het een breedgedragen oplossing wordt.

Als dit dan een paar maanden, of desnoods een jaar vertraging oplevert, het zij zo, nu onrust stoken omdat een sfeervak wordt uitgesteld is NIET in clubbelang denken...
ratje_nl
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 18-04-2007 20:23

Bericht door ratje_nl »

spuit-11 schreef:Sorry hoor maar sfeervak heeft nu echt even geen prio.

Eerst een nieuw bestuur, en dan het project sfeervak op een goede manier weer oppakken.

Er is aan het project sfeervak door mensen gewerkt die er nu niet meer zijn. Eerst maar een nieuw bestuur zodat het een breedgedragen oplossing wordt.

Als dit dan een paar maanden, of desnoods een jaar vertraging oplevert, het zij zo, nu onrust stoken omdat een sfeervak wordt uitgesteld is NIET in clubbelang denken...
Dat er niet vanuit clubbelang word gedacht is natuurlijk de grootste onzin die je kunt verkondigen. Dit jaar zijn er een aantal inloopavonden geweest over het realiseren van een sfeervak in de onderste vakken waarbij de emoties soms hoog opliepen. Dit moet je volgend jaar niet nog een keer gaan doen anders ben je die supporters sowieso kwijt. Er zijn ook genoeg mensen die dit jaar hun kaart al opgezegd hebben ivm het aankomend sfeervak, als je vervolgens volgend seizoen hier weer kaarten gaat aanbieden om ze er vervolgens een jaar later weer uit te zetten is ook niet erg netjes.

Hoe het wel moet weet ik ool niet maar dat het niet in het clubbelang denken is vind ik onzin. De tribunes moeten vol !!
spuit-11
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 05-07-2007 12:23

Bericht door spuit-11 »

@Ratje.nl, ik doel op de uitspraak van vakje 12:

"Ik denk dat uitstel niet meer wordt geaccepteerd en een nieuwe periode van onrust gaat veroorzaken".

Sorry, maar een ieder kan toch logisch redeneren, een beslissing over een sfeervak zonder fatsoenlijk bestuur nemen is erg lasting, logisch is dan ook het uitstellen van deze beslissing.

Het niet accepteren, en als gevolg daarvan onrust veroorzaken is het laatste wat we nu kunnen gebruiken, er is al onrust genoeg. Nu onrust veroorzaken is dan mijn inziens ook niet denken in Clubbelang.

Ik heb het ook over het project weer oppakken, tuurlijk moet je niet weer het hele traject in van inloopavonden, enquetes etc. Er is informatie genoeg voorhanden voor een nieuw bestuur om het project snel af te sluiten, en een beslissing te nemen lijkt me.
ratje_nl
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 18-04-2007 20:23

Bericht door ratje_nl »

spuit-11 schreef:@Ratje.nl, ik doel op de uitspraak van vakje 12:

"Ik denk dat uitstel niet meer wordt geaccepteerd en een nieuwe periode van onrust gaat veroorzaken".
Ok duidelijk :D
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Morgen #deadlineday !
Alle ballen op Henkie!
vakje12
Nieuw talent
Berichten: 107
Lid geworden op: 10-10-2015 13:56

Bericht door vakje12 »

Ben benieuwd. Vind het wel opmerkelijk dat men het op de laatste dag aan laat komen.

Wue heeft het over onrust stoken spuit 11? Volgens mij begrijp je mij niet. Onrust is denk ik iets onvermijdelijks bij uitstel. Al helemaal als je (1?) november steeds als go / no go moment aangeeft en niet communiceert dat dit anders zal zijn. De verwachtingen zijn nu hooggespannen. En als er een speler van bijna 2 miljoen gekocht kan worden kan dit besluit ook wel genomen worden me dunkt, omdat het stichtingsbestuur nu een tijdelijke controlerende rol heeft.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Jij bent op de hoogte van de bestuurlijke onrust binnen de club Vakje12? Dan is zo'n sfeervakje wel een van de laatste zaken om ons druk om te maken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
vakje12
Nieuw talent
Berichten: 107
Lid geworden op: 10-10-2015 13:56

Bericht door vakje12 »

Je op deze manier uitlaten over de sfeertribune zegt mij genoeg. Weinig besef wat er leeft onder supporters of bewust weer even een reactie uitlokken..
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Mag duidelijk zijn dat langer uitstel niet geaccepteerd gaat worden door de aanhang ondanks de huidige "situatie " wat vakje ook zegt er wordt wel een speler even van 2 mil aangetrokken en nog andere besluiten genomen momenteel. Tijd voor duidelijkheid en stappen vooruit met de club! Nog langer uitstellen zou de doodsteek straks helemaal gaan worden voor onze prachtige club!
Alle ballen op Henkie!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Wat een dramatische termen, plaats alles wel even in het juiste perspectief. De selectie is een essentieel onderdeel van een voetbalbedrijf, en de taak is aan het interim-bestuur dit op orde te houden. De indeling van de tribune is geen essentieel besluit waar een interim-bestuur over moet beslissen. Je moet niet raar opkijken mocht dit voor het nieuw te formeren bestuur blijven liggen.
spuit-11
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 05-07-2007 12:23

Bericht door spuit-11 »

@vakje 12

Waarom zou onrust iets onvermijdelijks zijn?

Ik ben ook voor een sfeervak, maar ga echt niet zorgen voor onrust mocht er nu geen beslissing genomen worden.

Supporters die wel voor onrust zorgen, omdat ze niet op een favoriete plek kunnen staan, en niet kunnen / willen inzien dat een club in crisis dit besluit even niet kan nemen, denken wat mij betreft teveel in zelfbelang en niet in clubbelang.

Onrust onvermijdelijk, hou op zeg, onrust kies je altijd nog zelf voor...
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

Afbeelding

Zeg het maar, GO or NO GO?

Wat mij betreft is er maar 1 optie, en dat is een GO!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Kom iig naar buiten met de stand van zaken desnoods.
Alle ballen op Henkie!
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Zal ik het je dan maar vertellen? No go. Dit besluit je niet zonder bestuur.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Dat er mensen zijn die zich hier nu druk om maken.
Volgens mij is de toekomst van de club nog altijd in gevaar en is dat zaak nr1!
Laat dit dan gewoon even wachten, komt tijd, komt raad.
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Dat er geen besluit genomen wordt is begrijpelijk, maar een mail met uitleg over uitstel had toch makkelijk gekund.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Was inderdaad te verwachten dat het beslissingsmoment uitgesteld zou worden door alle bestuurlijke ongein van de laatste tijd. Aangezien men verwacht net voor of net na de jaarwisseling een nieuw bestuur te presenteren verwacht ik de beslissing sowieso dit jaar niet meer. Vervolgens moet het nieuwe bestuur zich ook eerst inwerken en inlezen en andere zaken regelen. Wordt op zijn vroegst ergens in februari/maart denk ik voordat we nieuws kunnen verwachten. Jammer, maar het is niet anders.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Die wedstrijd tegen Helmond Sport heeft laten zien dat er ook geen sfeervak hoeft te komen
vakje12
Nieuw talent
Berichten: 107
Lid geworden op: 10-10-2015 13:56

Bericht door vakje12 »

Haha altijd dezelfde paar mensen die negatief reageren over de sfeertribune. Die nu ineens "bijzaak" zou zijn geworden.. Gelukkig is dit allemaal onzin/onwetendheid want er gebeurd genoeg achter de schermen om het door te laten kunnen gaan weet ik. Ik vind de manier van communiceren echter weer erg amateuristich vanuit de club.

Opvallend ook dat een aantal van dezelfde "goed ingevoerde forumleden" de bestuurlijke problemen totaal niet serieus namen toen er vanaf een jaar geleden al gezegd werd dat het een grote bende binnen de club was.

Ben Takkenberg wil graag binnen de club werkzaam blijven in een niet-directiefunctie als Manager Veiligheidszaken oid dus die is wel gebaat bij een GO Het is te hopen dat het schoon schip maken (na een GO ;)) ook doorgevoerd wordt binnen de kliek van veiligheidszaken. Dus de gepensioneerde politie en hun hondjes van Phoenix Security eruit. Er is grote onvrede over deze (en ook andere incapabele veiligheidsmensen die al jaren een vriendjeskliek vormen binnen de stewardorganisatie) vanuit zowel supporters als vrijwilligers en stewards. Gelukkig staat er straks weer een algemeen directeur boven veiligheidszaken en is dat geen directiefunctie op zich meer.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Een waardeoordeel zoals het -inmiddels standaard- kritiek leveren op supportersbeleid is niet van toepassing aangezien een interim-bestuur deze beslissing niet dient te nemen.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

jongens het komt goed, meer details kan ik niet geven. heb geduld.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Lenstra schreef:Dat er geen besluit genomen wordt is begrijpelijk, maar een mail met uitleg over uitstel had toch makkelijk gekund.
Communicatie lijkt niet altijd het sterkste punt bij de club. Zacht uitgedrukt.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Feanfan 1 schreef:Die wedstrijd tegen Helmond Sport heeft laten zien dat er ook geen sfeervak hoeft te komen
De wedstrijden tegen Feyenoord en Vitesse hebben laten zien dat er ook een sfeervak moet te komen
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Royce_SCH schreef:De wedstrijden tegen Feyenoord en Vitesse hebben laten zien dat er ook een sfeervak moet te komen
Zo geweldig was die sfeer in die wedstrijden echt niet hoor. Het heeft ons tegen Vitesse zelfs een doelpunt gekost.. Het stadion was niet echt vol toen, dan is het natuurlijk ook moeilijk sfeer maken. Maar om nou te spreken van een geweldige sfeer..
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Superfries1994 schreef: Zo geweldig was die sfeer in die wedstrijden echt niet hoor. Het heeft ons tegen Vitesse zelfs een doelpunt gekost.. Het stadion was niet echt vol toen, dan is het natuurlijk ook moeilijk sfeer maken. Maar om nou te spreken van een geweldige sfeer..
Mee eens. Zo veel meer sfeer heeft het nog niet meer gebracht wanneer het vak beneden stond. Niet meer of minder dan dat het boven staat. Had er meer van verwacht in de keren dat men beneden mocht staan.
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

sfeer tegen AZ thuis, 2 seizoenen terug volgens mij? 3-0 in Alkmaar verloren, totaal kansloos in return. Toch was de sfeer fantastisch, dan zie je dat zo'n sfeer tribune wel beter is!

als je zegt dat de sfeer tegenvalt verwacht je er teveel van, tis niet zo als die tribune er is dat de sfeer dan 10x beter word? tis voor beter contact met de spelers, en recht achter de goal staan, gewoon waar een sfeervak hoor, de sfeer word er echt niet veel beter van als dat het nu is.
Pride of the north! :stan:
Plaats reactie