Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Prima reactie van Beijk. Niets mis mee. Met de prijsverhoging zullen we het toch moeten doen. Indien we langer gebruik willen maken van de catering. Maar dan mag je in ieder geval op z'n minst verwachten dat, wat er aangeboden wordt, van een goede kwaliteit is. Het eten vind ik niks mis mee, maar nu beide thuiswedstrijden is me de frisdrank ernstig tegengevallen. Mooi dat daar intern nu over gesproken gaat worden met Blaauw. Hopelijk kan een spoedige verbetering gerealiseerd worden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

BeijkCatering schreef:Beijk Catering
etc
Dank voor jullie keurige reactie, wat Royce ook aangeeft is er wel degelijk een stilzwijgende prijsstijging geweest de afgelopen jaren betreft volume. Maar de prijzen van de broodjes frikandel en kroket a e4.40 blijven dezen zo?
Alle ballen op Henkie!
sido
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 19-08-2009 22:29

Bericht door sido »

op noord heb je breekmuntjes voor de broodjes, dus 1,5 voor een broodje fric krok hamb.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

sido schreef:op noord heb je breekmuntjes voor de broodjes, dus 1,5 voor een broodje fric krok hamb.
Dat is nieuw. De muntjesautomaten zouden niet geschikt zijn voor breekmuntjes. Ik vraag me af waar je die dan kunt halen. Op Zuid kost een broodje frikandel, bal of hamburger 'gewoon' 2 muntjes.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

sido schreef:op noord heb je breekmuntjes voor de broodjes, dus 1,5 voor een broodje fric krok hamb.
Dezen heb ik ook nog nooit gezien ondanks dat ik op Noord altijd mijn munten haalde (in de gracht).
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Prima reactie van Beijk. De prijs lijkt me ook niet het grootste probleem (bij welke kroeg heb je wel een biertje voor 2 euro, laat staan bij welk evenement?), de kwaliteit van het eten/drinken wel, dat mag Beijk zich echt aanrekenen. Misschien waren het nog restjes van de playoffs. :lol:

Overigens kost een glas bier ongeveer 30 cent aan inkoop. Dus over die 27% moeten we ook niet te dramatisch doen. Vraag me trouwens af wie de inkoop doet, Amstel is sponsor van de club. Koopt Beijk dan verplicht Amstel in, of koopt de club dat in?
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Kaz_SCH schreef:Prima reactie van Beijk. De prijs lijkt me ook niet het grootste probleem (bij welke kroeg heb je wel een biertje voor 2 euro, laat staan bij welk evenement?), de kwaliteit van het eten/drinken wel, dat mag Beijk zich echt aanrekenen. Misschien waren het nog restjes van de playoffs. :lol:

Overigens kost een glas bier ongeveer 30 cent aan inkoop. Dus over die 27% moeten we ook niet te dramatisch doen. Vraag me trouwens af wie de inkoop doet, Amstel is sponsor van de club. Koopt Beijk dan verplicht Amstel in, of koopt de club dat in?
Hij mag alles schenken, als het maar Amstel is ;)
sido
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 19-08-2009 22:29

Bericht door sido »

Dezen heb ik ook nog nooit gezien ondanks dat ik op Noord altijd mijn munten haalde (in de gracht).[/quote]
ik wist het zelf ook niet totdat 1 van de dames 1 doordemidden brak, dacht eerst nog dat het een geintje was, maar het staat ook gewoon op de borden.
Frisianlunatic
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 15-04-2013 13:00
Locatie: Goutum Noord

Bericht door Frisianlunatic »

Best grappig. Heb afgelopen dinsdag een mail gestuurd naar de club met de tekst dat er aardig wat klachten zijn over de catering ook op het forum..En dat de systemen gedateerd zijn die worden gehanteerd.. Gisteren een mail terug. En nu een reactie van 1 van de cateraars op het forum... Wordt er dan toch iets gedaan met de mails die we versturen richting de club..
Weer terug van weg geweest.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

21% BTW???? Op voedsel zit nog steeds 6% BTW dus blijft er van die 27%, 12% over.

Nu hoef je mij de marges niet uit te leggen, want ik weet uit ervaring dat die zeer beperkt zijn.

Ik snap niet waarom ze in het stadion niet gebruik maken van een frisdrankmixer. Met flessen verspil je altijd drinken, doordat inderdaad de prik eruit verdwijnt. Bij een frisdrankmixer heb je daar geen last meer van.

Consumpties muntjes zijn achterhaald, waarom kun je niet met je seizoenskaart rechtstreeks betalen?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Frisianlunatic schreef:Best grappig. Heb afgelopen dinsdag een mail gestuurd naar de club met de tekst dat er aardig wat klachten zijn over de catering ook op het forum..En dat de systemen gedateerd zijn die worden gehanteerd.. Gisteren een mail terug. En nu een reactie van 1 van de cateraars op het forum... Wordt er dan toch iets gedaan met de mails die we versturen richting de club..
Pure willekeur, ik heb nog steeds geen antwoord op m'n mail van maart dit jaar. In april en juni om een reactie gevraagd. Helemaal geen antwoord, zelfs geen ontvangstbevestiging.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Goede reactie van Beijk.

De frisdrank is inderdaad niet goed. Zelden tot nooit zit er prik in. Dat moet echt beter. Over de prijs voor drinken heb ik niet zoveel te klagen. Is volgens mij wel een vrij normale prijs voor een biertje en frisdrank.

Wat mij op dit moment vooral tegenstaat zijn al die muntjes van 20 cent waar je mee rondloopt als je er een paar lossen tientjes ingooit. En dan gooi je die muntjes er weer in, zul je net zien dat je weer een paar dubbeltjes tekort komt. En die twee euro die je er dan ingegooid hebt krijg je niet meer terug...

Ik hoop dat de cateraars en de club eens snel werk gaan maken van zo'n handige kaart die ja op kan waarderen. Als je ziet hoe het bijvoorbeeld in Duitsland gaat dan is dat een geweldig systeem. Ook qua recycling overigens. Je betaald daar een soort van statiegeld over de bekers die je later weer in kan leveren. Milieubewust dus ook nog.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Als je het voor iedereen snel en makkelijk wilt laten lopen kies je inderdaad voor een oplossing met een nfc-chip die je eventueel ook thuis via internet kunt opladen. Hierdoor ben je van de rijen bij de automaten af, vaste bezoekers kunnen thuis al opladen. Tevens is het betalen bij het bestellen ook sneller dan betalen met munten. De kostprijs van een kaart of ander object(horloge, armband, etc.) met nfc-chip ligt tegenwoordig echt niet hoog meer.

Bijkomend voordeel is dat je met een meer flexibel betalingssysteem werkt, en hierdoor meer onderscheid kunt maken in de prijzen. Waar 1 munt nu 1 munt is, kun je bij wijze van spreken een product op de prijs van 1,86 munten zetten. In mijn ogen ook zeker de investering waard.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Bij mijn amateurvereniging kunnen we zelfs met een persoonlijke ledenkaart betalen (prepaid, thuis met iDeal opladen of met pinpas in de katine) en daarnaast met PIN én contant. Dat de slechte internetverbinding in het ALS dit niet toe zou staan is wel een heel matig excuus.

En @FeanFan13, voor bier geldt natuurlijk wel het tarief van 21% BTW, daar had Beijk het over. Daarnaast is de marge op bier juist prima, als je maar een goede deal sluit. Ik schat in dat er in het ALS zo'n 40.000 liter per jaar doorheen gaat, dan kan je bij Amstel een hele fikse korting bedingen (weet ik uit ervaring). Een hectoliter bier kost dan nog ongeveer 130 euro..
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ebiede schreef:Pure willekeur, ik heb nog steeds geen antwoord op m'n mail van maart dit jaar. In april en juni om een reactie gevraagd. Helemaal geen antwoord, zelfs geen ontvangstbevestiging.
Ik wacht nog steeds op mijn reactie van de Play-Off wedstrijd in Arnhem. :wink: Daarnaast zal Heerenveen toch nog een officiële verklaring geven?(http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-h ... lredome/10)
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
sickness
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 29-08-2015 22:41

Bericht door sickness »

mijn grootste ergernis in het stadion.
zijn de uitsupporters die bij sponsers zitten in hun clubje hun kleuren en lopen uit te dagen en te doen.
en dat Eigen stewards niks er tegen doen maar wel als je er iets van zegt je chagerijnig terug gestuurd word naar je eigen plek.
stel je toch eens voor dat ze tegen een sponsor iets moeten zeggen.
bah bah bah.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Royce_SCH schreef: Ik wacht nog steeds op mijn reactie van de Play-Off wedstrijd in Arnhem. :wink: Daarnaast zal Heerenveen toch nog een officiële verklaring geven?(http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-h ... lredome/10)
Ze hebben dan naar eigen zeggen wel bij Vitesse om opheldering gevraagd. Maar zouden ze Piet ook al om een verklaring gevraagd hebben? Die stond de mensen er namelijk uit te pikken op de thuistribunes.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Hoe was de kwaliteit van de caterering bij de wedstrijd tegen Zwolle?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

abegoal schreef:Hoe was de kwaliteit van de caterering bij de wedstrijd tegen Zwolle?
Het bier was nu in ieder geval koud en volgens mij kreeg je ook een half muntje terug bij een broodje kroket of broodje frikandel. Al blijft natuurlijk € 3,30 best fors voor zo'n broodje...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

BeijkCatering schreef:Beijk Catering
De laatste prijsverhoging van onze consumptiemunten dateert van 2011. De prijs ging toen van € 1,80 naar 2,00 euro. Met ingang van dit seizoen zijn wij genoodzaakt een verhoging toe te passen van 10% naar € 2,20. Wij ontkomen nu en waarschijnlijk in de toekomst niet aan een verhoging van onze prijzen.
Van halve liters naar 30cl is geen prijsverhoging?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Royce_SCH schreef: Het bier was nu in ieder geval koud en volgens mij kreeg je ook een half muntje terug bij een broodje kroket of broodje frikandel. Al blijft natuurlijk € 3,30 best fors voor zo'n broodje...
Half muntje terug??? Ik heb nog nooit een breekmuntje gezien in het Abe Lenstra. En volgens Beijk wordt daar ook helemaal geen gebruik van gemaakt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Waren het muntjes van Beijk of Blaauw?
Gebruikersavatar
Against Modern Smoke Bomb
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-09-2015 19:45
Contacteer:

Bericht door Against Modern Smoke Bomb »

Een ergernis in het Abe Lenstra Stadion is voor mij toch wel dat gejank bij de ''Heerenveen "Greatest moments" clip voor de wedstrijd. :erm:
En rookbommetjes natuurlijk.....whaahaha :twisted:
A~M~S~B
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Royce_SCH schreef: Ik wacht nog steeds op mijn reactie van de Play-Off wedstrijd in Arnhem. :wink: Daarnaast zal Heerenveen toch nog een officiële verklaring geven?(http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-h ... lredome/10)
Ik heb via via een brief voorbij zien komen van Vitesse naar de gedupeerde supporters waar men vrij helder uitlegt op basis waarvan destijds bepaalde beslissingen zijn genomen. Meende dat men dit seizoen (indien gedupeerd) een gratis kaartje voor het uitvak is toegezegd door Vitesse. Dus voor de liefhebbers wel de moeite waard om even achteraan te gaan. Vanuit Heerenveen is inderdaad nooit iets gecommuniceerd en over de rol van de eigen veiligheidsmensen ook niet.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Mackan68 schreef: Half muntje terug??? Ik heb nog nooit een breekmuntje gezien in het Abe Lenstra. En volgens Beijk wordt daar ook helemaal geen gebruik van gemaakt.
Achter NN eerder dit seizoen breekmuntjes gezien (ook op de borden met de snacks staan halve munten daar)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ligt het aan mij of is de muziek en de speaker voor de wedstrijd echt heel luid?
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Ik mark dat het geluid vaak sowieso al veel harder staat dan in de meeste andere stadions in Nederland, maar soms is het inderdaad echt oorverdovend. Heb één keer tijdens de warming-up gebeld en gevraagd of het wat zachter kon, en dat gebeurde ook, dus dat zou je eventueel nog kunnen doen. :P
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

De grootste ergernissen zijn 17 mensen in het bestuur! :evil:
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Begrijpelijk, maar discussie daarover graag niet in dit topic.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

mitrita schreef:Begrijpelijk, maar discussie daarover graag niet in dit topic.
Het was ook geen discussie, maar gewoon een constatering! :lol:
Plaats reactie