Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ik gebruik mijn mobiel voor Internet voor, in de rust en na de wedstrijd. Soms tijdens. Je wilt goed berijkbaar zijn
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Het Wi-fi is al heel lang een probleem in het stadion en ook in Sportstad complex, komt omdat het stadion 1 grote betonnen bak is wat de signaalsterkte van de wifi niet ten goede komt, er zijn al talloze bedrijven mee bezig geweest, zonder al te grote resultaten.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

wald pyk schreef:Ik gebruik mijn mobiel voor Internet voor, in de rust en na de wedstrijd. Soms tijdens. Je wilt goed berijkbaar zijn
Je kunt ook bereikbaar blijven zonder mobiel internet :wink:
Zolang ik kan bellen of gebeld kan worden ben ik bereikbaar genoeg
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Dat is ook heel slecht in het stadion. Het bereik in stadion in het algemeen is slecht.
Ik heb een abo bij kpn 4g.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Zelf ook een 4g KPN abbo. Soms gaat het redelijk, maar over het algemeen gaat het uiterst moeizaam. Smsen doe ik over het algemeen niet aan, gaat toch in algemeen via Whatsapp, dan is het hoogst irritant. Niet dat ik het onder de wedstrijd constant nodig heb, maar er zijn altijd momenten. Vreemde is ook wanneer ik in de rust naar beneden loop richting FP, mijn gehele 4g wegvalt gevolgd door het netwerk zelf. Vervolgens moet ik hem buiten de plaza herstarten om alles weer naar behoren te laten werken. Nergens anders waar dan ook er last van, alleen daar.
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

4G verandert inderdaad naar 2G of nog minder. Uiterst irritant voor de mensen die graag online willen blijven. Zelf kan ik mij er totaal niet druk over maken maar begrijp heel goed dat het irritaties opwekt dat zelfs je mobiele netwerk wegvalt.

Waar ik mij meer aan kan ergeren is dat het volkslied op een veel te rustig tempo wordt gespeeld of veel te hoog wordt ingezet. Speel het lekker van een cd'tje af als de spelers het veld opkomen. Handje schudden en klaarstaan en als de laatste noot geklonken heeft mag het 1e fluitsignaal klinken.
sido
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 19-08-2009 22:29

Bericht door sido »

waar ik nog niemand over gehoord heb is de prijsverhoging voor de muntjes,op zich geen probleem alleen lappen wij altijd een tientje voor de wedstrijd , nu krijg je voor een tientje 4 muntjes en 6 x 20 cent .dus zit ik de hele wedstrijd met een zak vol kleingeld. kids zullen er wel blij mee zijn voor in de spaarpot.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

sido schreef:waar ik nog niemand over gehoord heb is de prijsverhoging voor de muntjes,op zich geen probleem alleen lappen wij altijd een tientje voor de wedstrijd , nu krijg je voor een tientje 4 muntjes en 6 x 20 cent .dus zit ik de hele wedstrijd met een zak vol kleingeld. kids zullen er wel blij mee zijn voor in de spaarpot.
Kregen we voorheen voor een tientje geen vijf muntjes? Ik vond de € 8,- voor twee broodjes hamburger altijd al .....bijzonder. Het berekenen van de kostprijs van voedsel zal nu voor waarschijnlijk 90% van alle bezoekers een stuk lastige worden. (gezien de verwachte resultaten van de rekentoets in het voorgezet en middelbaar beroepsonderwijs).

Even "boartsje" (spelen):

10 = 4x + 6 x 0,20
8,80 = 4x
x = 2,20 (dus een stijging van 10%) Dus twa broadsjes hamburger kostje fanôf hjoed € 8,80.

Blinder no snap ik wêrom dy plysje stake........ :bfriend:
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

hm_DR88 schreef: Kregen we voorheen voor een tientje geen vijf muntjes? Ik vond de € 8,- voor twee broodjes hamburger altijd al .....bijzonder. Het berekenen van de kostprijs van voedsel zal nu voor waarschijnlijk 90% van alle bezoekers een stuk lastige worden. (gezien de verwachte resultaten van de rekentoets in het voorgezet en middelbaar beroepsonderwijs).

Even "boartsje" (spelen):

10 = 4x + 6 x 0,20
8,80 = 4x
x = 2,20 (dus een stijging van 10%) Dus twa broadsjes hamburger kostje fanôf hjoed € 8,80.

Blinder no snap ik wêrom dy plysje stake........ :bfriend:
Op twitter is dat zaterdagavond zeker al even ter sprake geweest. Het is ordinaire geldklopperij.
Helemaal als je het ook nog eens om gaat rekenen naar de oud-Hollandse florijn. Maar dat schijnt in 2015 niet meer te mogen.
Ik denk dat ik Beijk maar eens wat minder ga sponsoren wanneer die spits er eindelijk is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

2.20 voor een kop koffie of een frikandel... belachelijke prijzen. De dingen die 2 muntjes kosten, worden even 40 cent duurder. Ga dan met halve munten werken.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

pes5 schreef:2.20 voor een kop koffie of een frikandel... belachelijke prijzen. De dingen die 2 muntjes kosten, worden even 40 cent duurder. Ga dan met halve munten werken.
Beijk reageert zoals verwacht nergens op op twitter....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Het is een complot: Riemer wil het aantal koffiekannen op de tribune omhoog, en nu zullen ze in NN nog wel een keer nadenken voor ze hun bier gooien! ;-)
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Breekmunten is niet nodig, gewoon de waarde van de munten halveren. Geeft veel meer flexibiliteit in het prijzen van producten, en minder mogelijkheid om belachelijke prijzen te vragen. Dus dat zal wel niet gebeuren.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Bubbe schreef:Van die breekmunten is al sprake sinds de supportersraad werd opgezet, meende dat het in de eerste notulen zat. Dat mag er nu toch eindelijk wel eens door heen komen, al verwacht ik het nog niet. Catering bij ons is al jaren weinig progressief. Dankzij sponsorcontracten zitten we nu ook nog eens met koolzuurarme Pepsi die niet te drinken is, bah.

Ik vind sowieso dat de kwaliteit van de catering onvoldoende is. De kant van de snacks is wel prima, met name de patat is altijd uitstekend. Wat betreft de drankjes is het allemaal flauw spul naar mijn mening. Naast de Pepsi is ook de koffie erg slap. Lijkt me niet lastig om dit soort dingen gewoon goed te regelen. Hoogste kwaliteit tegen een acceptabele prijs met efficiënte betaling. Dat houdt in dat je met breekmunten of chipkaartjes moet werken en fatsoenlijke dranken schenkt. Volgens mij betalen de bezoekers voldoende om dat goed te kunnen regelen.
Ik neem meestal inderdaad een cola, maar daar moet wel water bij inzitten zo proeft het. Die cola is altijd helemaal dood.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

ik las op de muntjes automaat dat na 5 jaar van prijshandhaving men nu genoodzaakt was de prijs te verhogen? Klopt dat wel?
kan mij herinneren dat er al eens eerder met de prijs is 'geknoeid'
Hier heb ik geen woorden voor
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Het is zeker wel duurder geworden de afgelopen jaren! Een paar jaar terug kreeg je voor 2 euro nog 0,4 liter cola. Nu is dat misschien 0,25.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

HVNFL schreef:Het is zeker wel duurder geworden de afgelopen jaren! Een paar jaar terug kreeg je voor 2 euro nog 0,4 liter cola. Nu is dat misschien 0,25.
De muntjes kunnen inderdaad wel al een tijd niet duurder zijn geworden (dat geloof ik eerlijk gezegd ook wel) Maar door inderdaad in kleinere bekers te schenken ben je uiteindelijk wel duurder uit.
In de reactie op twitter werd er door Beijk gemeld dat de (slappe) koffie voortaan in grotere bekers zit én dat er een gratis gevulde koek bij gepakt kan nomen. Waar dat afgelopen seizoen nog 1 of een handvol Fryske dúmkes waren. :D
Breekmunten kan (nog) niet omdat de huidige apparatuur daar niet voor ingericht is. Ik kreeg overigens niet het idee dat ze heel onwelwillend staan tegenover gebruik van breekmuntjes.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Die gevulde koek zit er in de Feanplaza al jaren "gratis" bij.
Het is niet goedkoop maar naar mijn idee ook niet duurder dan elders.
Als de kwaliteit van het aanbod wat hoger was, zou ik er trouwens wel iets voor over hebben.
Die hamburgers, gehaktballen en nasi die Beijk in de Feanplaza verkoopt zijn van bedenkelijke kwaliteit.
Dat kan echt veel beter.
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

Hamburger: € 2,20
Broodje Hamburger: € 4,40
__________________
Broodje: € 2,20 :lol:

Omrekenen "mag" natuurlijk niet meer en alles is duurder geworden. Maar:

1 kadetje: 4,84 gulden :lol: :lol:
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Met ingang van dit seizoen wordt op kaarten die aan de kassa worden gekocht een toeslag van € 2,- per kaart in rekening gebracht. Online een toegangskaart bestellen is dus niet alleen voordeliger, maar u kunt dit ook nog eens thuis regelen, u hoeft niet meer in de rij te staan én kunt zelf een stoel uitzoeken.
€28 euro aan de kassa tegen de Graafschap :roll:
Alle ballen op Henkie!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Belachelijk inderdaad. Een enkele wedstrijd bezoeken is voor een gezin tegenwoordig een vermogen. Hopelijk heeft de club nog wat aantrekkelijke acties in petto dit seizoen, want even 26 euro aftikken voor een kaartje hoektribune is echt te veel.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Waarom doet de club dit? Men wil toch een vol stadion! Juist die eenmalige bezoekers moet je binden. Die willen dan vaker komen. Ga actietarieven hanteren tegen de kleinere clubs. Bedenk drie categorieën qua prijzen en bekijk welke wedstrijden in welke categorieën komen. Ook al die schandalige prijsstijging bij de catering.. Zo jaag je mensen weg.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Dit zijn toch schandalige prijzen man? Hoe verzint de club dit nou weer. Dan maar een paar duizend euro minder verdienen aan de kaartverkoop maar wel een vol stadion. Hoe denk je op deze manier nou nieuwe klanten te binden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Het systeem van AZ is wel erg mooi vind ik. Daar heb je drie tarieven/categorieen voor een kaartjes:


In de eerste categorie zijn de wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en PSV ingedeeld. Dan kost een los kaartje in de hoek of achter de goal 30 euro.

In de tweede categorie zijn de wedstrijden tegen Heerenveen, Twente en Vitesse ingedeeld dan kost dat kaartje 25 euro.

In de derde categorie zijn de wedstrijden tegen PEC Zwolle, FC Groningen, Excelsior, FC Utrecht, Heracles Almelo, NEC, Willem II, sc Cambuur, ADO Den Haag, De Graafschap en Roda JC ingedeeld. Hier kost dat kaartje 20 euro.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Grimo schreef:Het systeem van AZ is wel erg mooi vind ik. Daar heb je drie tarieven/categorieen voor een kaartjes:


In de eerste categorie zijn de wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en PSV ingedeeld. Dan kost een los kaartje in de hoek of achter de goal 30 euro.

In de tweede categorie zijn de wedstrijden tegen Heerenveen, Twente en Vitesse ingedeeld dan kost dat kaartje 25 euro.

In de derde categorie zijn de wedstrijden tegen PEC Zwolle, FC Groningen, Excelsior, FC Utrecht, Heracles Almelo, NEC, Willem II, sc Cambuur, ADO Den Haag, De Graafschap en Roda JC ingedeeld. Hier kost dat kaartje 20 euro.
Prima systeem, en ook gewoon ontzettend logisch.

In de NBA heb je bij de meeste teams variabele prijzen, naar vraag en aanbod. Logisch toch? Waarom is een bij lange na niet uitverkochte wedstrijd tegen de Graafschap € 28,-? Laat de prijs stijgen, naarmate de vraag toeneemt. relatief laag beginnen voor de "vroegboekers", en naarmate er meer kaarten verkocht worden, en er dus minder aanbod komt, de prijs langzaam laten stijgen.

Het wordt tijd dat we de zaken over gaan nemen Grimo :wink:
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Otsje P schreef:
Het wordt tijd dat we de zaken over gaan nemen Grimo :wink:
Vaessen en Koopmans zullen wel snel bij ons uitkomen Otsje! :wink:

Beetje commercieler mag de kaartverkoop wel! De huidige kaartverkoop is van de oude stempel.
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Grimo schreef: Vaessen en Koopmans zullen wel snel bij ons uitkomen Otsje! :wink:

Beetje commercieler mag de kaartverkoop wel! De huidige kaartverkoop is van de oude stempel.
Straks kunnen we alleen nog in Sneek losse kaarten kopen, begrijp ik? :wink:
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

De grootste ergernis van die prijsverhoging is nog wel dat je 6x20 cent wisselgeld krijgt als je een tientje in de automaat drukt..
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Kaz_SCH schreef:De grootste ergernis van die prijsverhoging is nog wel dat je 6x20 cent wisselgeld krijgt als je een tientje in de automaat drukt..
Bij welke automaten krijg je dan wél wisselgeld? Er zijn zat automaten die niet wisselen. Blijft er dus bij een tientje mooi 1,20 in de automaat zitten.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Joucke schreef: Bij welke automaten krijg je dan wél wisselgeld? Er zijn zat automaten die niet wisselen. Blijft er dus bij een tientje mooi 1,20 in de automaat zitten.
Het gaat mij erom dat het wisselgeld in 6 munstukken van 20 wordt betaald, en dat dat ook de enige optie is. Het kan ook met 2 muntjes. Uiteraard wil ik mijn wisselgeld wel hebben :lol:

Sowieso is het een systeem uit de prehistorie. Geen halve munten, geen mogelijkheid om te pinnen, laat staan betalen met een pasje met saldo.
Plaats reactie