Opkomst spelers

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

ArjanSCH
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 15-04-2014 20:02
Locatie: SWH

Bericht door ArjanSCH »

Lenstra schreef:Het stukje van Narcotic wat ze op Noord doen
Ja idd is ook leuk dat refrein alleen dan heb je echt feest bij een goal :)
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Lenstra schreef:Het stukje van Narcotic wat ze op Noord doen
Dat zou natuurlijk best leuk en uniek zijn! De goaltune is hier overigens al te vinden: https://www.youtube.com/watch?v=fYspaqri430 Het is lastig om ruim 26.000 mensen allemaal naar zin te maken. Wellicht een keer proberen en dan kijken of het past en aansluit op ons publiek...

Het lied wat we nu hebben, heeft gewoon helemaal niks met Heerenveen te maken. Dit stukje uit ons clublied blijft natuurlijk ook goed en is echt van Heerenveen: https://www.youtube.com/watch?v=2IvJYjJXpA4 in 2007 klonk dit toch prima? :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=kAhalJGTt5s
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Doe mij de laatste maar! :mrgreen:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
ArjanSCH
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 15-04-2014 20:02
Locatie: SWH

Bericht door ArjanSCH »

Klopt maar dan heb je 2x het zelfde nummer bij opkomst en bij goal
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Mooie actie van de club, het is nu mogelijk om een lijst met muziek op te sturen die je rondom de wedstrijd zou willen horen. http://www.sc-heerenveen.nl/muziek-in-het-stadion

Ik heb voor DKV thuis ook even een lijstje gemaakt:

Lit jim gean Friezen - Gurbe Douwstra
Fryslân Boppe - Jitiizer
Koning Radboud - Heidevolk
St. Anger - Metallica
Hells Bells - AC/DC

Rustig begin met wat Friese muziek, dan wat Friese geschiedenis en vervolgens wat hardere muziek om de derbysfeer compleet te maken.

Hopelijk komt er niet allemaal Nederlandstalige muziek ;)
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

1. Bryan Adams - We're gonna win
2. Guns N' Roses - Sweet Child o mine
3. ACDC - Thunderstruck / of highway to hell
4. Nickelback - When we stand together
5.


Iets anders wat bij velen totaal niet in de smaak zal vallen, maar is toch lekker oppeppend, Dropkick Murphys - the boys are backVanaf 0:45 iedereen tegen elkaar aanspringen en druk doen, tot 1:14 iedereen schouder aan schouder! en dan vanaf 1:18 met zen allen meezingen tegelijkertijd opkomst van de spelers, the boys back, the boys are back, the boys are back, and they're looking for trouble!

Lijkt me lekker imponerend! Als je de rustige versie van de nummer zou willen hebben, zou je moeten beginnen van 1:54 wat degelijker voor de ouderen onder ons haha.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Als de posters hier nou allemaal even een selectie van de nummers hierboven doorsturen, hebben we een kans dat deze muziek tegen DKV, of een andere club te horen is. Heb ik inmiddels ook gedaan, kan me wel vinden in de muziekkeuze voor Friese muziek en de wat hardere tonen. :wink:
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Heerlijke actie van de club. Zorgt toch weer voor een stukje interactie met fans wat ontzettend belangrijk is om het Heerenveen gevoel weer terug te laten keren. Ook maar even een lijstje ingestuurd:

1: John Wright & Rolling Home - Fries om utens
2: Gurbe Douwstra - Lit jim gean Friezen
3: Zombie Nation - Kernkraft 400
4: Liquido - Narcotic
5: E-type - Campione
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Na een overwinning geen muziek graag! Laat de mensen lekker zingen
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Lenstra schreef:Na een overwinning geen muziek graag! Laat de mensen lekker zingen
Jawel, Simply the best, dat liedje mag nog wel
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Fryskeboy22 schreef:Jawel, Simply the best, dat liedje mag nog wel
Nee, dat nummer dat we nu hebben is lekker: Sky on Fire van Handsome Poets
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
SCH1920
Invaller
Berichten: 429
Lid geworden op: 06-12-2009 22:41

Bericht door SCH1920 »

Slappe hap zie ik hier veel. Beetje voetbalcultuur know how is niet verkeerd. Dit bijvoorbeeld, wat voetbalmuziek!

Kasabian - Club Foot
The Monkees - Daydream Believer
Jeff Beck - Hi Ho Silver Lining

En onze eigen Koning Voetbal natuurlijk, we zijn wel een traditieclub!
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Die Gurbe Douwstra met Lit jim gean Friezen zingt dat er te weinig sfeer is in het ALS.

Opbokken met dat lied. Niet draaien in ons stadion.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De opkomstmuziek hoe die nu is is perfect, (aan de kant ik moet naar het stadion enz.)
Wat daarvoor gedraaid wordt of in de rust maakt me niet heel veel uit. Na de wedstrijd Tina Turner - Simply the best als er gewonnen wordt
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Ik zou graag het omroepen van de basisopstelling van Heerenveen tussen het Frysk volkslied en de aftrap willen hebben, dat geeft qua sfeer een geweldige boost van wedstrijd, doen ze in Engeland bij enkele clubs ook. Dat hier de reclame van Univé voor moet wijken is jammer, maar daar heeft Univé (en wij zeker) vast begrip voor!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Deze (https://www.youtube.com/watch?v=WxBgGZMVQbY) mag natuurlijk niet ontbreken. Op het moment dat de spelers klaar zijn met afwerken en aan de laatste sprintjes gaan beginnen moet dit lied gestart worden.
https://www.youtube.com/watch?v=_XgHJmxITck dit nummer is ook erg fijn.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ruud Huntbäck schreef:Ik zou graag het omroepen van de basisopstelling van Heerenveen tussen het Frysk volkslied en de aftrap willen hebben, dat geeft qua sfeer een geweldige boost van wedstrijd, doen ze in Engeland bij enkele clubs ook. Dat hier de reclame van Univé voor moet wijken is jammer, maar daar heeft Univé (en wij zeker) vast begrip voor!
Helemaal mee eens.

https://www.youtube.com/watch?v=eIOmoSH9PhM

Zoals bij Gladbach: eerst opstelling, dan instarten clublied en tijdens clublied opkomst van de teams.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Oef , dat bij Gladbach klinkt mij toch een beetje te veel als : Wollt Ihr die totale Aufstellung ?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik vind het wel wat hebben, maar bij ons zal het misschien niet gaan werken. Toch denk ik dat de opstelling van Heerenveen vlak voor de wedstrijd ook wel gegeven kan worden.

Andere associaties heb ik er nooit mee gehad, en ik ben meermalen in het stadion geweest.
Gebruikersavatar
longa
Invaller
Berichten: 463
Lid geworden op: 20-03-2009 14:21
Locatie: Doetinchem

Bericht door longa »

Royce_SCH schreef: https://www.youtube.com/watch?v=_XgHJmxITck dit nummer is ook erg fijn.
Inderdaad!

Sowieso mag er wel wat meer (euforische) hardstyle gedraaid worden. De house nummers van 5 jaar terug kennen we onderhand wel en zijn totaal niet sfeerverhogend. Terwijl voornamelijk hardstyle steeds populairder wordt (vooral bij de jeugd) en de supporters een stuk meer opzweept.
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Tegen DKV alsjeblieft alleen maar de Specials en andere Friese liederen. Zoals Gurbe Douwstra. Laten zien dat we trotse Friezen zijn.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Narcotic van Liquido moet sowieso gedraaid worden voor de wedstrijd. Is ons nummer! :stan:
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

Stiffie schreef:Narcotic van Liquido moet sowieso gedraaid worden voor de wedstrijd. Is ons nummer! :stan:
helemaal mee eens! als ik dit nummer ook hoor, doet me meteen denken aan scH! :stan:
Pride of the north! :stan:
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Haal inderdaad voor deze wedstrijd de Friese klassiekers maar van stal. Gurbe Douwstra, Keallepoaten, Specials, Wiko's, wat je maar kunt verzinnen. De grootste onzin mag er van mij doorheen, zolang het maar Fries is. :lol:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

feanryp23 schreef:Haal inderdaad voor deze wedstrijd de Friese klassiekers maar van stal. Gurbe Douwstra, Keallepoaten, Specials, Wiko's, wat je maar kunt verzinnen. De grootste onzin mag er van mij doorheen, zolang het maar Fries is. :lol:
Zolang ze de doelleazen maar niet weer het Fries volkslied laten verkrachten. Nu nog nachtmerries van :cry:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Moet je me toch even helpen... Volkslied verkrachten? :?
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

feanryp23 schreef:Moet je me toch even helpen... Volkslied verkrachten? :?
Afgelopen voorbereiding niet in Buitenpost geweest? :D
Ze moeten ook vooral Friese muziek draaien zodra de eerste Liwadders het stadion betreden. De eerste bussen vertrekken om 10 uur dus dan hebben ze genoeg tijd om helemaal horendol te worden. Ik weet al wat ze de volgende derby in Heerenveen meenemen. Oordopjes......
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

De Doelleazen deden in Buitenpost een 'speciale hardstyle' editie van onze prachtige volkslied :cry:
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Fryskeboy22 schreef:De Doelleazen deden in Buitenpost een 'speciale hardstyle' editie van onze prachtige volkslied :cry:
Jep, dat is wat ik bedoelde. Afgrijselijke verkrachting van ons volkslied was het, niets meer en niets minder. Sommige artiesten hebben geen talent en moeten daarom parasiteren op andermans werk. De doelleazen zijn precies zo.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Een hardstyleversie van het volkslied? Dat is alsof je Sinterklaasliedjes door een blackmetalband laat spelen... :cry:

Nee, dat volkslied in Buitenpost was me even ontgaan :oops:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
Plaats reactie