Moderators: Fanmasters, Beheerders
Gekko schreef:Je kunt inmiddels niet meer stemmen dus het staat al vast wat het wordt.

Gekko schreef:Je kunt inmiddels niet meer stemmen dus het staat al vast wat het wordt.
Hielke schreef:Ik mis de optie 'Geen opkomsttune'. In de Nederlandse stadions is, naar mijn mening, veel te veel muziek. Tijdens de warming-up altijd maar die lauwe derriedouche van bij elkaar geraapte nummers. Alles moet geregisseerd worden, met als triest dieptepunt de muziekterreur na de bekerwinst. Laat het publiek gewoon de sfeer maken en bepalen zoals in bijvoorbeeld Spanje gebeurt.
marrumrules schreef:Ik snap het nut er niet van om het NN lijstje te publiceren. Als je dit doet geef dan ook aan hoe de communicatie hieromtrent verloopt tussen de SC en NN.
Wat voor communicatie afspraken zijn er? nu is het net of er alweer een stemming neergezet word van negeren van NN zonder dat we kunnen beoordelen aan welke partij dit ligt.

ItFean82 schreef:Dat mag ik wel hopen, zo moeilijk is het niet om een cd te kopen toch.

Gearard schreef:ItFean82 schreef:Dat mag ik wel hopen, zo moeilijk is het niet om een cd te kopen toch.
Heerenveen kennende zal dat een transfervrije cd zijn.
Gearard schreef:Heerenveen kennende zal dat een transfervrije cd zijn.

Cyn schreef:Zullen we vrijdag de nieuwe opkomsttune al horen?
Ane Lenstra schreef:Gedownload via Limewire.

Cyn schreef:Dus toch one vision!

Gekko schreef:Bij de opkomstceremonie (want dat wordt het) hoort een begeleidend filmpje dat tijdens de Open dag is vertoond. Met daarin de hoogtepunten uit de historie van de club. Mooi gemaakt.
dekoning schreef:Ik was er zelf niet bij, maar het is dus One Vision geworden. Is degene die gewonnen heeft ook bekend gemaakt? Ik had One Vision namelijk ingezonden maar heb niks gehoord (er kunnen natuurlijk meerdere inzenders met hetzelfde voorstel zijn geweest).

Ik denk niet dat jij de enige bent geweest. Als jij wel de enige was geweest, had dit waarschijnlijk niet de nieuwe tune geworden. Je moest namelijk eerst inzenden en daarna was een stemronde.
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Oeds-Willem en 2 gasten