Voor VDB dus,was inderdaad weer duivels goed gisteravond!!
Moderators: Fanmasters, Beheerders

JD schreef:Marrum bedankt, nu weet ik weer waarom ik die Feanfansfiguren haat. Liever met 100 man in de jupiler dan kampioen met 26000 van die menstruatievlek/poncho/gebr. anker/koffiekan/yme/gebreidewollentrui idioten.
En hou es op met sfeeracties te doen. Een bingo avond is spannend genoeg.
Flying Tilster schreef:JD schreef:Marrum bedankt, nu weet ik weer waarom ik die Feanfansfiguren haat. Liever met 100 man in de jupiler dan kampioen met 26000 van die menstruatievlek/poncho/gebr. anker/koffiekan/yme/gebreidewollentrui idioten.
En hou es op met sfeeracties te doen. Een bingo avond is spannend genoeg.
Als alle mensen op zuid hadden meegewerkt was het een schitterende tifo geworden.
Dus wat een kansloze reactie JD. Je lijkt wel een gefrustreerd konijn, omdat NN geen tifo organiseerde.
Fanatic 4-ever schreef:Wat is er waar van het gerucht dat er op zuid komend seizoen een staanvak komt?
Fanatic 4-ever schreef:Wat is er waar van het gerucht dat er op zuid komend seizoen een staanvak komt?
bdb schreef:Liever heel Noord sta-tribune dan!
feanfans schreef:
Het eventuele staanvak op zuid hoeft natuurlijk niet zo groot te worden als dat op de Noord tribune. Al zouden er maar 100 mensen staan zou dat al een heel mooi begin zijn!
Ik weet niet of er daadwerkelijk plannen zijn, maar het lijkt me dat elke supporter met een beetje beleving dit idee aanmoedigt.
---E--- schreef:Dat is een dikke nonsens reden, je kan de eerste rijen onderin op Noord gewoon als staanvak gebruiken en dan 3 rijen leeg laten en daar boven zitplaatsen. Je zal dan echt niet de capaciteit verminderen aangezien er meer mensen in een stavak kunnen.
Squerrel schreef:Misschien is het al gevraagd maar heb ik het gemist maar waarom een actie voor VdB? Zit verder niks achter deze vraag, just curious.
Fanatic 4-ever schreef:Ja, maar dan zijn de inkomsten lager. En probeer Henkie Dollar dan nog maar eens te overtuigen.
de achterste rijen op zuid eruit en daar staan plaatsen van maken voor 500 man.
In NN staan 1000 supporters die 170 euro voor een SK betalen.
André schreef:Eventje off topic, maar ik zag een aantal rekensommetjes voorbij komen.
Hier wordt wel een heel romantisch beeld neergezet. Met het beschikken over de juiste gegevens kun je het volgende concluderen:
(...)
André schreef:Eventje off topic, .......................
In verband met zichtlijnen is het niet mogelijk om de eerste 6 rijen boven het stavak te verkopen: 6 x 139 x €185 = € 154.290. 2-0 voor Henk....
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast