Abgar Barsom

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Sharan » 10-09-2003 13:14

alsof ze in Groningen de term Forza hebben bedacht, of de slogan "pride of the ...." en zo kan ik wel ff doorgaan, en over ajax mag je me idd juist meer vertellen want mijn interesse lag bij Hadjuk en niet bij ajax , maar goed dit terzijde, overigens was ik in nederland wel de eerste met zo`n spandoek (voor zover ik het nog kan nagaan).


Ik wilde ff weten of jij de eigenaar bent van dat doek. In het voetbal kopieert men alles van elkaar..daar heb je gelijk in. Nu heb ik zelf iets met FC Rijeka (Fiume) en moet je vertellen dat Torcida italiaans is(Tifo Torcada International Fans Organisation)

Het viel me dat het doek er pas hing NA Ajakkes-Hadjuk!!

waarom ik zo op jouw reageerde was dat de clubs iig in Nederland, maakt niet uit welke gelijk hebben dat ze spelers liever niet met dure ferraries naar het stadion zien komen. Als speler krijg je zo snel de schijn tegen als arrogant of patser en voetballen homaar, want ja duur betaald zijn zeker. en jouw opmerking van ferrarrie tot aan Fiat klopt wel, maar is niet de essentie van het verhaal, een clubauto is een door de club aangewezen auto en niet een hele serie modellen of afgeleiden. en last but not least, waarschijnlijk heeft dit ook met sponsorgelden te maken en afspraken met betreffende automaatschappij


Regilio Vrede rijdt in een BMW X5 ondanks dat Opel de sponsor is. Bij de meeste clubs moeten de spelers betalen (goedkoop) voor hun auto!! Of moeten ze allemaal maar slikken wat hun broodheer eist. Zolang de speler de duurdere auto zelf bekostigd is dat geen probleem, lijkt me. En in het geval DB geef ik aan dat de status(lees geld) opeens belangrijker is dan uiterlijk en imago. Waarom zegt SCH niet gewoon dat ze een miskoop hebben gedaan...
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Feanfan » 10-09-2003 16:19

Hij was geen miskoop, toen hij hier kwam speelde hij erg goed vond ik. Hoe anderen erover denken weet ik niet maar ik vind abgar geen miskoop
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Avatar gebruiker
Feanfan
Basisspeler
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 30-08-2003 10:47
Woonplaats: Gorredijk/Boxtel

Berichtdoor Sharan » 10-09-2003 16:22

Feanfan schreef:Hij was geen miskoop, toen hij hier kwam speelde hij erg goed vond ik. Hoe anderen erover denken weet ik niet maar ik vind abgar geen miskoop


Hij was idd. geen miskoop!! Hij iseen miskoop. Hij heeft nog een contract voor 1 jaar-als ik het goed gelezen heb hier-
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Mika the best » 10-09-2003 16:30

De keren dat ik hem heb zien spelen was hij zeer egoistisch aan het voetballen... Dat vind ik een beetje jammer, wie weet speelt hij ergens anders de sterren van de hemel.
Mika the best
Nieuw talent
 
Berichten: 127
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:57
Woonplaats: Heerenveen the place to be!

Berichtdoor michel » 10-09-2003 16:55

Abgar B. is inderdaad een grote (lees dure) miskoop gebleken, die man heeft werkelijk
niets van eredivisieniveau laten zien. En op deze manier zijn je herkansingen (zeker met
Foppe als coach) snel bekeken.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Noord » 10-09-2003 18:45

michel schreef:Abgar B. is inderdaad een grote (lees dure) miskoop gebleken, die man heeft werkelijk
niets van eredivisieniveau laten zien. En op deze manier zijn je herkansingen (zeker met
Foppe als coach) snel bekeken.


Hij heeft ook niks kunnen laten zien; hij heeft slechts een aantal wedstrijdjes in een slecht draaiend elftal mogen meeballen.
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Peter » 10-09-2003 20:21

Wat ik overigens in de commentaren over de heer Barsom mis, is het feit dat hij ook problemen had bij Djügardens. Daar was hij ook uit de selectie geknikkerd en was men heel blij dat hij vertrok. Toen hij hier kwam had hij al ongeveer een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld voor die club. Was daarvoor overigens wel een talent. Blijkbaar naar het hoofd gestegen, zoals wel vaker bij jongens die een aardig seizoen gedraaid hebben.

Wat ik trouwens ook mis in jullie commentaar is het feit dat je een contract ondertekend (met daarin eventuele bepalingen zoals dhr. Barsom stelt) je dat bij je volle verstand dient te doen. Daar heb je overigens ook een manager voor. Als dhr. Barsom moeite had met bepaalde regels in het contract had hij het niet moeten ondertekenen. Nu hij dat wel heeft gedaan is hij verplicht zich daaraan te houden (en kan hij er ook aan gehouden worden). Vind het nog netjes dat Heerenveen met hem over een afkoopregeling wil onderhandelen. Ze hadden het ook op contractbreuk kunnen gooien en dan had Barsom naar centjes kunnen fluiten.

Conclusie snel laten vertrekken en snel een nieuwe buitenspeler aantrekken.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor Heert-Jan » 10-09-2003 20:24

Weet je de achtergrond niet over het hoe en waarom hij daar niet meer speelde?

Welke bepalingen bedoel je, dat hij zijn lange haar mag houden? Dat heeft Heerenveen met het volle verstand ondertekend.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Peter » 10-09-2003 21:54

Het probleem tussen Djügardens en Barsom had te maken met het verlengen van zijn contract. Djügardens wilde zijn contract verlengen, maar Barsom wilde na afloop van zijn contract transfervrij vertrekken.

Uit het interview in de VI - Foppe zegt daar:
De club hanteert echter regels op dat gebied,(van uiterlijk/haardracht etc.) en dat heb ik hem een keer gemeld. Ik vind dat Barsom voetballend nog tekort komt voor een basisplaats.'

Dat betekend dus dat Barsom geweten moet hebben dat hij zich aan bepaalde regels zou moeten houden. Het lijkt me ook niet dat als je regels opstelt die voor de één wel en voor de ander niet gelden. Dan kun die je net zo goed (of beter) niet opstellen. Als je de één wel en de ander niet iets toe staat, krijg je natuurlijk heibel in de keet.

Volgens mij is dus het verhaal dat er in het contract met Barsom een regeling m.b.t. zijn haardracht in staat waarschijnlijk flauwekul. Dat weet je uiteraard pas zeker als je het contract kunt lezen.

Uit wat op de internet site van de club staat blijkt ook wel, dat als ze er niet uit komen met de manager van Barsom, ze naar de rechter/knvb (?) zullen stappen om het contract te laten ontbinden. Dat doe je denk ik niet zomaar, dan denk je sterk te staan.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor Sharan » 10-09-2003 22:31

Peter schreef:Uit het interview in de VI - Foppe zegt daar:
De club hanteert echter regels op dat gebied,(van uiterlijk/haardracht etc.) en dat heb ik hem een keer gemeld.

Volgens mij is dus het verhaal dat er in het contract met Barsom een regeling m.b.t. zijn haardracht in staat waarschijnlijk flauwekul.

Uit wat op de internet site van de club staat blijkt ook wel, dat als ze er niet uit komen met de manager van Barsom, ze naar de rechter/knvb (?) zullen stappen om het contract te laten ontbinden. Dat doe je denk ik niet zomaar, dan denk je sterk te staan.


Niet echt overtuigd dit betoog. Beetje tegenstrijdig!! :D
Een slimme manier om een miskoop te lozen of toch overtuigd zijn van je (kleinzielige en conservatieve)clubregels.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Niels » 10-09-2003 22:46

Dat betekend dus dat Barsom geweten moet hebben dat hij zich aan bepaalde regels zou moeten houden. Het lijkt me ook niet dat als je regels opstelt die voor de één wel en voor de ander niet gelden. Dan kun die je net zo goed (of beter) niet opstellen. Als je de één wel en de ander niet iets toe staat, krijg je natuurlijk heibel in de keet.


Tja, het is al eerder genoemd, maar waarom mag een Samaras dan wel lang haar hebben? Niet dat ik dat niet goed vind, maar waar is die strakke lijn dan die jij noemt?
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Sharan » 10-09-2003 22:49

Nielshh schreef:Tja, het is al eerder genoemd, maar waarom mag een Samaras dan wel lang haar hebben? Niet dat ik dat niet goed vind, maar waar is die strakke lijn dan die jij noemt?


Werkt de heit van Samaras niet bij de club? Twee contracten ontbinden?
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Peter » 11-09-2003 07:20

Ik weet niet of de haardracht van Samaras wel of niet een probleem is. Dat hangt er maar van af wat er in de regels staat die Heerenveen heeft opgesteld.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor Niels » 11-09-2003 08:16

Ik weet niet of de haardracht van Samaras wel of niet een probleem is. Dat hangt er maar van af wat er in de regels staat die Heerenveen heeft opgesteld.


Het lijkt me ook niet dat als je regels opstelt die voor de één wel en voor de ander niet gelden. Dan kun die je net zo goed (of beter) niet opstellen. Als je de één wel en de ander niet iets toe staat, krijg je natuurlijk heibel in de keet.


:?

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij spreek je jezelf hier toch min of meer tegen.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Heert-Jan » 11-09-2003 08:33

Dus het probleem bij Djurgardens lag niet bij Barsom, maar bij die club zelf. Er was al bekend dat hij weg ging, dus speelde hij niet meer.

De club staat sterk omdat het (niet geschreven) regels heeft over haardracht, daar waar Barsom in zijn contract heeft staan dat hij wél lang haar mag hebben. Dit laatste was overigens al vrij snel bekend.

Het zal er wel op neer komen dat Heerenveen zijn gehele salaris gaat betalen, hij heeft niets erg gedaan waardoor zijn situatie onhandelbaar is. Ja, een woordje in de koerier. Daar staat Heerenveen wel van te kijken, maar Zeist/ander gerecht echt niet.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Peter » 11-09-2003 19:25

Dat ik mezelf tegenspreek zou natuurlijk kunnen. Misschien kom ik wel niet duidelijk over.

Hier volgt dus de uitleg:

Heerenveen stelt dus regels op.
Die gelden voor iedereen.
Blijkbaar voldoet de haardracht van Samaras aan die regels,
en die van Barsom niet.
Hoewel je dat pas zeker kunt zeggen als je die regels kent.
En dat weten wij niet.
En dus is de hele discussie eigenlijk zinloos, want je weet niet wat de regels zijn.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Berichtdoor Sharan » 11-09-2003 20:38

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Regels gelden voor IEDEREEN!! Ander heten ze geen regels. De heren (dames :wink: ) hier boven hebben allemaal lager haar dan...ja, wat is de norm?

Het lijkt er op gewoon op om van een overbodige speler goedkoop af tekomen. Heerenveen doet geen miskopen!!! De goednieuws-show!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Jeroen » 11-09-2003 21:26

Heerenveen doet geen miskopen? Wat speelt er nu allemaal bij Groningen denk je??
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor ALS 26.000 » 11-09-2003 21:37

hahaha, die vind ik goed, hahahaha. Van Gessel, Tuhuteru, Krstev etc. spelen bij Groningen. Afdankertjes van ons dus waarom deze discussie nog??? Einde discussie!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor FC Drogeham » 11-09-2003 21:41

Galaxy schreef:AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Regels gelden voor IEDEREEN!! Ander heten ze geen regels. De heren (dames :wink: ) hier boven hebben allemaal lager haar dan...ja, wat is de norm?

Het lijkt er op gewoon op om van een overbodige speler goedkoop af tekomen. Heerenveen doet geen miskopen!!! De goednieuws-show!


Nu kan ik je niet helemaal volgen. Barssom is juist degene die iedereen wil doen geloven dat z'n uiterlijk de reden is dat hij niet speelt, niet Heerenveen.
Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Berichtdoor Sharan » 12-09-2003 08:43

JeroenB schreef:Heerenveen doet geen miskopen? Wat speelt er nu allemaal bij Groningen denk je??
Volgens mij hebben zij SCH geld opgeleverd of in ieder geval geen geld gekost. Zo als het nu uitziet gaat het de club wel geld kosten tenzij de club eieren kietst voor haar geld.(zie Denneboom)
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Sharan » 12-09-2003 08:46

Joepjunior schreef:hahaha, die vind ik goed, hahahaha. Van Gessel, Tuhuteru, Krstev etc. spelen bij Groningen. Afdankertjes van ons dus waarom deze discussie nog??? Einde discussie!


Hee, van het Hek, Wat heb jij ja een lol over een opmerking van een ander...Bedenkt zelf eens iets of zeg niets!!

Wat moeten jullie met de afdankertjes van Ajakkes(Knopper en Sibon (ex-FCG!!))? Schijnt normaal te zijn dat clubs spelers aan elkaar verkoopt.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Sharan » 12-09-2003 08:48

FC Drogeham schreef:Nu kan ik je niet helemaal volgen. Barssom is juist degene die iedereen wil doen geloven dat z'n uiterlijk de reden is dat hij niet speelt, niet Heerenveen.


Volgens mij willen jullie trainer en voorzitter graag mensen die bij het imago van de club passen!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Jeroen » 12-09-2003 09:05

Galaxy schreef:
FC Drogeham schreef:Nu kan ik je niet helemaal volgen. Barssom is juist degene die iedereen wil doen geloven dat z'n uiterlijk de reden is dat hij niet speelt, niet Heerenveen.


Volgens mij willen jullie trainer en voorzitter graag mensen die bij het imago van de club passen!!


Hoe vaak heb je dit nu gezegd de afgelopen 2 weken? 100 keer?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Sharan » 12-09-2003 09:35

Minder vaak als jullie heren de Haan en vd Velde dat hebben gedaan!!

Tel het ff na joh!! :blbl:

Het schijnt hier niet eecht door te dringen!!! Aan wie hebben jullie DAT IMAGO te danken??

Door die 2 heren die jullie ook het succes brachten!! En schijnbaar mag dat ten koste van alles!! :grmbl:
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Jeroen » 12-09-2003 09:59

Wat is dit nu weer voor reactie... in een ander topic vertellen dat het zo leuk is om elkaar wat te jennen, en nu laat je jezelf wel erg makkelijk op de kast jagen???
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Sharan » 12-09-2003 10:13

Is dat lieve imago misschien van een andere club?

Kun je niet tegen een wat agressief tegenberichtje? Sorry lieverd. :shock:
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

Berichtdoor Jeroen » 12-09-2003 10:21

Natuurlijk kan ik daar wel tegen. Vind het juist grappig om te zien hoe jij jezelf helemaal klem lult hier, terwijl je in andere topics hetzelfde verwijt maakt aan heerenveen-forumbezoekers. (iemand op de kast jagen, en achteraf zeggen dat het mooi is om een beetje te jennen). Nu gebeurt hetzelfde bij jou, en je reageert als een dolle!!

Kusje terug ;)
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Sharan » 12-09-2003 10:49

Misschien reageer ik op Fraizen die in Groningen(gastarbeiders :blbl: ) wonen wat agressiever dan op de friezen die hun heiteland wonen.
Maar ik wil ff zeggen dat jullie een saai imago hebben, voor alle duidelijkheid.

En zie ik jou ook in de trend met je grote muil a.s. zaterdag? :twisted: Kijken of je nog zo bijdehand bent onder het genot van een pilssie. :heart:
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Avatar gebruiker
Sharan
Selectiespeler
 
Berichten: 294
Geregistreerd op: 26-07-2003 11:42
Woonplaats: @Home

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten