Abgar Barsom

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Nee, zal (helaas) niet in de Trend zijn.
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Tja, ik wilde aantonen dat mij 'agressie' gewoon jennen is. In de kroeg is agressie-gedrag duidelijk te zien. :P

Is het zo duidelijk.
Laatst gewijzigd door Sharan op 12-09-2003 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Galaxy schreef: Volgens mij willen jullie trainer en voorzitter graag mensen die bij het imago van de club passen!!
Wat heeft dat er mee te maken? Jij zegt dat Heerenveen het uiterlijk van Barssom gebruikt om van hem af te komen, zonder toe te hoeven geven dat het gewoon een miskoop is. Ik zeg vervolgens dat Barssom degene is die over het verhaal van z'n uiterlijk begon, niet Heerenveen. Juist Heerenveen zegt dat Barssom gewoon niet goed genoeg is. Dat 'goed-nieuws-show' gelul gaat dus al niet meer op.
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

De "twins' gingen er maar vanuit dat ie wel ging zeuren over zijn behandeling binnen de club. Hetgeen gebeurde...slim.


Maar Barmson mag wel bij FCG komen hoor. Hij kan zo in Haren komen wonen. :P
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Kaalheide kan ie in ieder geval wel vergeten....

Goednieuwsshow valt wel wat mee, tuurlijk komt er voornamelijk goed nieuws naar
buiten, Sch is nl. een heel positieve club!!! Maar bijv. in de VI hebben de afgelopen jaren
meerdere kritische stukken gestaan die, als we het inteelt-clubje van Derksen mogen
geloven, van de spelers zelf kwamen.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

michel schreef:Kaalheide kan ie in ieder geval wel vergeten....

Goednieuwsshow valt wel wat mee, tuurlijk komt er voornamelijk goed nieuws naar
buiten, Sch is nl. een heel positieve club!!! Maar bijv. in de VI hebben de afgelopen jaren
meerdere kritische stukken gestaan die, als we het inteelt-clubje van Derksen mogen
geloven, van de spelers zelf kwamen.
En een club met sponsor Scheer & Foppe(n) ziet ie zelf niet zitten. :P

J.D. vind het heerlijk om tegen heilige huisjes aan te trappen..maar meestal heeft ie het wel aan het rechte eind!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Galaxy schreef:De "twins' gingen er maar vanuit dat ie wel ging zeuren over zijn behandeling binnen de club. Hetgeen gebeurde...slim.


Maar Barmson mag wel bij FCG komen hoor. Hij kan zo in Haren komen wonen. :P
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Gelieve met betere argumenten te komen... :roll:
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

[quote=]"Galaxy"

Maar Barmson mag wel bij FCG komen hoor. Hij kan zo in Haren komen wonen. :P[/quote]

Ja, het is jullie gewoonte om onze afdankertjes over te nemen.......... :twisted:
frieslandbullshit
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 13-09-2003 11:36

Bericht door frieslandbullshit »

Wat velen al wisten, is ook tot de bekende fokstier Sunny Boy doorgedrongen:
SC Heerenveen is een schijtclub en dat deze club de naam Trots van het
Noorden zou dragen, is al helemaal BULLSHIT! Die naam wordt sinds jaar en dag
gedragen door FC Groningen, de club die vanuit het legendarische GVAV tot stand
kwam, de voetbalclub met historie, draagkracht en achtergrond. De club met
warmte en bezieling, de club met supporters die door dik en dun achter hun
FC Groningen blijven staan. De club waar altijd wel iets gebeurt. De club
waar de supporters zich altijd roeren, in voor- en tegenspoed. De club waar
betrokkenheid en emotie voorop staan. Kortom: een voetbalclub om trots op te
zijn.

Daarom verzorgde de stier Sunny Boy, die menig reageerbuisje al vulde met
zijn kostbare zaad, nog een keer een optreden en vulde een emmer met
BULLSHIT. Daarmee gaf hij aan te schijten op het zogenaamde imago van SC
Heerenveen.

SC Heerenveen Trots van het Noorden? BULLSHIT!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Derde keer dat ik dit zie.
Wéér uit!!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Eerst Abe schilderen en nu een stier, goh wat origineel.

Ik leg het zo uit. Foppe en Sunny zijn 2 Frieze grootheden en blijkbaar zouden de Groningers graag willen dat deze grootheden Groningens/groen/wit waren. :D
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Joepjunior schreef:Eerst Abe schilderen en nu een stier, goh wat origineel.

Ik leg het zo uit. Foppe en Sunny zijn 2 Frieze grootheden en blijkbaar zouden de Groningers graag willen dat deze grootheden Groningens/groen/wit waren. :D
En wat heb jij voor actie bedacht? Of mocht je niet de deur na 21.00 uur uit van Heit en Mem?

Een hokkie timmeren lijkt verdacht veel op een grenshokkie timmeren en een viasakte plaatsen in de tuin van Beukenkamp lijkt verdacht veel op een naaimachine in de tuin van Lulring!

Het gaat om de akties en het wederzijdse respekt. Afkraken is zo makkelijk...achter je peeceetje.

P.S. De groningensupporters die Sunny-boy te grazen namen waren later op de rotonde als het kapsalon-team. Toch lieten ze het hokkie staan....Respect voor de actie!! Snap het het nu JUNIOR!!!
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Ik neem aan dat Sunny die stier/koe is bij de mac D.?
Toen ik daar langs reed zag ik niets bijzonders (op de bijzondere lokatie van de
H'veense middenstand na), kan dat kloppen?
Heerenveen: superbia ex septentrio
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Respect -> altijd. Origineel -> nee!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Joepjunior schreef:Respect -> altijd. Origineel -> nee!
Aan u de eer het volgende keer beter te doen.....Sterkte
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Precies Joep, Jij mag het volgende x doen, het wordt iedere x moeilijker om wat te verzinnen.
Als je wat weet stuur je me maar een PB dan zal ik het meenemen in de volgende vergadering van het Anti FAA Comitee ;)
Lang leve het censuur
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Cross79 schreef:Als je wat weet stuur je me maar een PB dan zal ik het meenemen in de volgende vergadering van het Anti FAA Comitee ;)
Hoezo Anti FAA? Dat was uit die kapsalon-act niet echt af te leiden, leek eerder een 'gewone' FAA-actie. En je claimde ook een certificaat, dus ...
***
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Galaxy schreef: En wat heb jij voor actie bedacht? Of mocht je niet de deur na 21.00 uur uit van Heit en Mem?

Een hokkie timmeren lijkt verdacht veel op een grenshokkie timmeren en een viasakte plaatsen in de tuin van Beukenkamp lijkt verdacht veel op een naaimachine in de tuin van Lulring!

Het gaat om de akties en het wederzijdse respekt. Afkraken is zo makkelijk...achter je peeceetje.

P.S. De groningensupporters die Sunny-boy te grazen namen waren later op de rotonde als het kapsalon-team. Toch lieten ze het hokkie staan....Respect voor de actie!! Snap het het nu JUNIOR!!!
Er wordt wel steeds gezegt van: "We hebben dat hok laten staan uit respect" ... maar met die grenspost was het ook gemakkelijk om er heen te gaan er de fik in te zetten oid ... ook dit is dan een vorm van wederzijds respect.
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

montana schreef:Er wordt wel steeds gezegt van: "We hebben dat hok laten staan uit respect" ... maar met die grenspost was het ook gemakkelijk om er heen te gaan er de fik in te zetten oid ... ook dit is dan een vorm van wederzijds respect.
Hadden jullie dan een aktie op/naast de A-7 vorig jaar dan? Op het moment dat "jullie" het wisten had Rijkswaterstaat het hokkie al weggehaald.

Sunny Boy staat bijna naast de kapsalon? De heren van het FAA hebben het zien staan.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Ik las net een stuk in het LC: Het schijnt niet om zijn haar geweest te zijn, maar hij heeft eens gedreigd naar buiten te komen met het verhaal(welk verhaal zou je dan zeggen...) Hij had het overigens wél in zijn contract laten zetten. Ook schijnt het dat Samaras niet meer met een haarband mag lopen.... Foppe komt met het argument dat er spelers zijn die na een kopduel eerst met hun haar bezig gaan en daarna met voetballen.

Bij Feyenoord heeft men ook geen zin meer in 'staartjes'

'Leuk' om te lezen, te veel om te typen :mrgreen:
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

'Regels zijn nodig, maar waar ligt de grens?'


Groningse fans konden zaterdag voor de noordelijke derby terecht in Foppe's kapsalon. Geintje van Heerenveen-supporters, met een knipoog naar de publicaties rond het vertrek van Abgar Barsom. De eigengereide Zweed beweert dat hij moet vertrekken omdat hij zijn haar niet wenste te knippen. Er zijn fans die dat geloven en daar hun verbazing over uitspreken. De clubleiding ontkent. De directie was het geduld verloren met Barsom, die zijn laatste krediet verspeelde door te dreigen met zijn verhaal naar buiten te treden. Barsom kende zijn bazen slecht. Wie dreigt de club te beschadigen, tekent bij Heerenveen zijn sportieve doodvonnis( :mrgreen: ).

Één ding staat vast: Barsom hóefde niet naar Foppe's kapsalon of De Thuisbarbier. De Zweedse paniekaankoop bedwong bij de contractbesprekingen dat hij zin haar in een knotje mocht blijven dragen. Dat er vervolgens door trainer en/of andere directeur wat van gezegd is, zal ongetwijfeld zo zijn. Maar al had Barsom zijn haar paars geverfd; hij had gespeeld indien hij op dat moment tot de beste elf van de club had behoord. De 'Maradona van Djürgarden :huh: ' kwam echter kwaliteiten te kort.

De kwestie Barsom maakt nog eens duidelijk dat bij Heerenveen regels gelden, zoals bij elke club of firma. Over smaak valt te twisten, maar wie bij Heerenveen onder contract komt, weet in elk geval wél waar hij aan toe is. Zo was het Igor Korneev contractueel verboden zijn haar in een staartje te dragen. Dat paste niet bij de club, vindt de directie. Had de Moskoviet daar moeite mee gehad, dan had hij niet getekend.
Georgios Samaras heeft te horen gekregen dat een haarband niet mag. Dat leidt maar af. Foppe de Haan zat ooit Clarence Seedorf na een kopbal 'klooien' met zo'n stukje touw, vandaar( :bfriend: ).

Noem Foppe de Haan en voorzitter Riemer van der Velde maar conservatief, maar voor duidelijkheid is alles te zeggen. Spelers hebben daar baat bij, hoe flauw ze bepaalde regeltjes wellicht ook vinden. Aan de andere kant heeft de directie niets tegen het dragen van witte voetbalschoenen, terwijl die dingen toch foeilelijk zijn (:urgs:) . U vindt van niet? Samken verschillen. De Haan ziet spelers het liefst op zwarte schoenen, maar weet dat sponsoren zo ook hun wensen hebben. Wie echter een ferme wind of boer laat in het spelershome of kleedlokaal, wordt daar door hem gegarandeerd op aangesproken. Dan wordt er een regel overschreden.

Bij Heerenveen staan de normen en waarden in tien regels omschreven. Geen enkele speler die daar moeite mee heeft, getuige het feit dat de directie er niet of nauwelijks over wordt aangesproken. Heerenveen is er overigens niet uniek mee. Wie bij Feyenoord wil spelen en zijn haar in een staartje draagt -inderdaad heel fout- kan een afspraak bij de kapper maken. (en what about die nieuwe belg?!?)

De vraag is echter waar de grens ligt. Die is ook in Heerenveen niet of nauwelijks te bepalen. Zo lang de tatoeages van Richard Knopper verborgen blijven onder diens shirt, zegt de clubleiding niets. Maar wie bepaalt hoe lang bakkebaarden mogen zijn? Waarom mag een snor wel en een staartje niet?

En hoe heilig zijn de principes? Stél dat Fabriccio Colloccini - topspeler, maar een haardos alsof hij de orkaan Isabel heeft ontmoet- genegen is van Villareal naar Heerenveen te verhuizen. Zijn looneisen zijn te overzien, maar hij zegt erbij absoluut niet van plan te zijn De Knipperij voor Hem en Haar te bezoeken. Wedden om het roze overhemd van Romano Denneboom dat Colloccini naar Heerenveen komt?


...
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

BARSOM EN HEERENVEEN UIT ELKAAR 04-10-2003


Abgar Barsom vertrekt per direct bij sc Heerenveen. De Zweed had de afgelopen tijd regelmatig conflicten met de technische staf. De Friese club wilde daarom niet verder met Barsom. Heerenveen en de speler werden het zaterdag eens over een directe ontbinding van het contract, dat nog tot het eind van dit seizoen liep.

Dus toch!!!!!
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

En ja hoor, hij leeft nog....


Barsom vindt onderdak bij Djurgårdens IF

2/1/2004 16:27

Djurgårdens IF heeft een einde gemaakt aan de werkloze periode van Abgar Barsom. De Zweedse aanvaller verliet in oktober SC Heerenveen na verschillende strubbelingen.
Landskrona BoIS deed Barsom eind oktober een aanbieding en ook het Franse Sedan had belangstelling, maar de spits koos voor een terugkeer op het oude nest. 'Mijn ambities en visie komen overeen met die van Djurgårdens', zei de 26-jarige aanvaller in Aftonbladet. Barsom hield sinds zijn vertrek bij SC Heerenveen zijn conditie al op peil bij zijn oude club.

Barsom maakte in augustus 2002 de overstap van Djurgårdens IF naar SC Heerenveen. Maar in Friesland kon hij zijn beloftes niet inlossen. Het dienstverband werd in begin oktober 2003 voortijdig beëindigd, nadat Barsom had uitgehaald naar trainer Foppe de Haan. De aanvaller zou niet spelen vanwege zijn haardracht, zo stelde hij in een interview met VI. Met deze opmerkingen waren de verhoudingen definitief verstoord en werd overeenstemming bereikt over het afkopen van het contract.

Djurgårdens IF, dat de belangrijke man Kim Källström zag vertrekken naar Stade Rennes, legde ook een andere aanvaller vast. Tobias Hysén, de zoon van oud-PSV'er Glenn Hysén, tekende voor vier jaar bij de Zweedse kampioen. De 21-jarige spits speelde afgelopen drie jaar voor BK Häcken.

In januari beginnen de clubs in Zweden aan hun voorbereiding op het nieuwe seizoen.


Born: VI
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Ik heb t bericht ook gelezen en vind dat ie een te goede club voor zijn doen heeft gekozen.

Trouwens.....Als ik de vorige pagina's weer es doorblader hoor ik alles over Vayrynen en Samaras maar Hestad is ook niet voor niks gehaald en hoe is zijn haarmodel??????


Inderdaad > Lang !!!!!
Zullen we zien of het bericht blijkt te kloppen of niet
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

En ja hoor, hij leeft nog..... (een beetje) :wink:


Afbeelding
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

met het haar voor de ogen tegen de doelpaal aangelopen zeker :wink:
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

KingBee schreef:met het haar voor de ogen tegen de doelpaal aangelopen zeker :wink:
hehe :D hij wou de doelpaal uitspelen denk ik ;)
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Ik ook, maar volgens mij staat dit m ook goed!!
Beckham
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-01-2005 18:15

Bericht door Beckham »

Vrieskist schreef: hehe :D hij wou de doelpaal uitspelen denk ik ;)
Zo slecht doet Barsom het ook al weer niet hoor in Zweden, hij is daar wekelijks de uitblinker. Ik heb hem laatst nog op eurosport zien spelen, en vindt het zo jammer dat hij weg is gegaan bij H'veen, want hij is echt goed, hij werd in zweden gezien als de maradonna van zweden.
Plaats reactie