Paul de Lange

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Paul de Lange

Bericht door Blizzard »

We hebben de nieuwe speler de Lange nu een paar wedstrijden aan het werk gezien, wat vinden we ervan, moet hij in de basis of niet?

Ik vind dat het een belangrijke voetballer voor ons kan worden omdat hij agressief is, fel en kan provoceeren, een type speler wat we voorheen misten; wat mij betreft speelt hij gewoon, ook tegen Lierse......
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Een nieuwe speler kan, naar mening, niet worden beoordeeld op basis van enkele oefenwedstrijden. Na 2 a 3 competitie wedstrijden is re meer duidelijkheid.
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Hij zal eerst hard moeten werken om zichzelf in de basis te knokken, hij zal het eerst met inval beurten moeten doen denk ik.
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Ik heb hem zelf nog niet in actie gezien maar heb goede verhalen gehoord maar hij zal in de competitie met een aantal wedstrijden aan moeten tonen of hij het nivo aankan of (nog) niet maar dat zal wel het geval zijn denk ik aangezien het een vechter is die ook nog eens een vermogen heeft om dingen voetballend op te lossen.
Arjanz
Bankzitter
Berichten: 215
Lid geworden op: 07-12-2002 11:56
Locatie: Franeker

Bericht door Arjanz »

Ik vond hem afgelopen avond goed invallen, hij heeft een goed overzicht voor het spelletje, ziet de mensen wel vrij lopen.

Hij was na de wedstrijd (samen met Foppe en Samaras) ook ff in het restaurant van Heerenveen, hij kwam op mij over als een aardige/symphatieke gozer, die de tijd neemt voor een gesprekje met de supporters.
Anti-vlaggetjes
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

ik vond hem vanavond pittig spelen.
ik denk dat deze knaap het wel gaat redden.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Opvallend, veel spelers uit de eredivisie en zelfs de topclubs hebben moeite om bij Heerenveen aan te klampen. Trainingsintensiviteit ligt hoog, je kent dat soort verhalen wel. Als ze dan hun opwachting maken in wedstrijden, merk je dat ze het moeilijk hebben. De Lange komt uit de 1e divisie en lijkt eenvoudig mee te kunnen in het tempo. Dan moet je wel erg veel in je mars hebben en ik verwacht dan ook dat hij het gaat redden.
forza jensen
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 02-12-2002 15:15
Locatie: Meppel

Bericht door forza jensen »

Paul de Lange komt er wel denk ik!! Zijn inzet vind ik sowieso een groot pluspunt. Al had ik hem nog wel iets feller verwacht gisteravond. Een voorbeeld daarvan is dat hij de bal 2 maal achter elkaar naar dezelfde speler paste ( ook op tv te zien). Naar mijn mening had hij zelf een actie naar binnen toe kunnen maken maar goed :stan:

Hoe hij meeleeft met de wedstrijden van Heerenveen vind ik ook fantastich! Hij prong als eerste op bij de goals en ook na de wedstrijd was hij de eerste die juigend de handen ten hemel hief 8) En dat al na een paar weken bij Heerenveen! :heart:
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

I join Forza Jensen!! Paul stond idd als eerste van de bank te juichen toen er gescoord werd en ook toen hij aan het inlopen was leefde hij helemaal mee, het medeleven straalde ervan af:mrgreen:

En inderdaad Edmanian Devil, het is mij ook opgevallen hoe makkelijk hij mee kan komen, hij lijkt helemaal geen aanpassingsproblemen te hebben, of hij verbergt ze héél goed :)
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
zuidpier
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 14-08-2003 20:14

Bericht door zuidpier »

Het is heerlijk om deze reacties te lezen. Een club als Telstar, wordt toch vaak wat minder over gedaan. Als je dan zo'n talent kan afleveren doet dat je goed. Tuurlijk is Paul er nog lang niet, maar ik ben er haast zeker van dat hem dat gaat lukken. Hij is erg enthousiast en zet altijd zijn beste beentje voor, hij zou tot een echt club mens kunnen uitgroeien. Ik hoop dat jullie veel plezier aan hem gaan beleven.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Paul de Lange.. word de opvolger van Radomski "volgend jaar" maar misschien kan ie dit jaar ook al naar een basisplek voetballen..!!

Ik Geloof in de Talenten van De Lange.. en ik denk dat ie een waardige Opvolger van Radomski gaat worden.. natuurlijk moeten we nog afwachten.. maar ik heb er het volste vertrouwen in..!!!!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Foppe schijnt zich ge-ergerd te hebben aan de houding van Radomski en in mijn ogen volkomen terecht. Liep vlak achter de spitsen als ie er niks te zoeken had, pingelde er vrolijk op los vlak voor de eigen verdediging. Hij lijkt niet echt te begrijpen dat je de beuk erin moet gooien als het voetballend iets minder gaat. Paul de Lange begreep dat wel, al was het jammer dat ie bij een van zijn eerste acties tegen een gele kaart aan liep. In een wedstrijd als die tegen Volendam (Heerenveen is erg goed in het onderschatten van mindere tegenstanders) heb je volgens mij echt meer aan De Lange. Geef hem die kans.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Jah hij moet gewoon starten, hij voegt wat toe aan dit Heerenveen. Radomski maar op de bank misschien prikkel je hem dan wél. Met 11 types Vanenburg in je elftal red je het niet.............
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Radomski gaat Klompe zijn plaats invullen. Gaat de lange waarschijnlijk wel starten in de basis. Hiep hiep hoera!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

E.D. schreef:Radomski gaat Klompe zijn plaats invullen. Gaat de lange waarschijnlijk wel starten in de basis. Hiep hiep hoera!
Jah ben ook blij dat ie meedoet.. :upto:
lekker vechten met Vayrynen op het middenveld..
en dan knopper lekker daar een beetje voor spelen..
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Denk dat Radomski z'n rol erg onderschat wordt, deze speler is zo belangrijk.... Dat vult
een groot talent niet in zijn eentje aan. Dat Radomski dinsdag zo slecht speelde was me
niet eens opgevallen (ik ga er schijnbaar vanuit dat Radomski er hoe dan ook staat).
Arek is wat een verwend kindje die het af en toe nodig heeft dat er peper in z'n reet
GERAMD wordt, even op scherp zetten. Maar dan is ie ook weer de sleutel tot het
middenveld.
De Lange is een prima speler en een talent maar denk dat ie het dit seizoen met wat
wisselende posities moet doen, de vierde man op het middenveld.[/b]
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

ik denk dat de Lange gewoon een basis speler moet zijn, radomski een linie zakken en helaas voor klompe moet ie maar plaats nemen op het bankje..... Maar Radomski heeft veeeeeel meer inzicht en dat een knokkertje als de lange ervoor!!! Heerlijk toch!?!
Net fan dat benaude!
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

ik ben het met mijn bovenbuurman eens.
wel sneu voor klompe, maar wel beter voor het team.
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Ben het met Michel even niet eens
De rol van Radomski word zeker niet onderschat maar door velen overschat.
Radomski haalt regelmatig de snelheid uit aanvallen weg.
Radomski is niet een speler die vecht voor elke bal en eht middenveld voor zich opeist.
Daarom is de Lange ook een betere optie die is wel bereid(en heeft het in zich) om een middenveld met hard werken te beheersen.
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Paul de Lange heeft het in zich om een basisspeler te worden. Eindelijk eens een middenvelder die gaat voor elke bal en die ook nog eens een balletje kan trappen.
Tink om de beam!!!!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2453
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

superfean schreef:Ben het met Michel even niet eens
De rol van Radomski word zeker niet onderschat maar door velen overschat.
Radomski haalt regelmatig de snelheid uit aanvallen weg.
Radomski is niet een speler die vecht voor elke bal en eht middenveld voor zich opeist.
Daarom is de Lange ook een betere optie die is wel bereid(en heeft het in zich) om een middenveld met hard werken te beheersen.
Dat vind ik nou ook, i.p.v de bal in een keer door te spelen naar voren neemt hij de bal eerst aan draait wat rondjes en speelt de bal vervolgens weer naar de verdediging ofzo. Daarom is het ook wel slim om hem in de verdediging te zetten, dan kan hij niet terug spelen :)

Over de Lange op het middenveld kan ik nog niet echt oordelen, ik heb hem zelf nog niet zien spelen, misschien aanstaande zaterdag tegen Feyenoord?
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Vind Paul de Lange een echte vechter,als hij eenmaal aan het niveau geroken heeft komt het wel goed met Paul
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
S-C-H
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 16-03-2004 13:19

Bericht door S-C-H »

Inmiddels alles helemaal helder over Paul?

Ik vind hem een super-speler. :lol:

Laten we het zo zeggen, ik vind hem helemaal super !! :urgs: :wink:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

sinds paul bij heerenveen is gekomen is hij heel erg gegroeid maar moet het denk ik eerst doen met een paar invalbeurten.
Voor de rest is het een lekker agresiefe voetballer met een goeie pass..
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vind hem te onrustig voor een basisplaats. Hij een een ideale speler om het vuurtje op te stoken na een invalbeurt als daar om gevraagd wordt.
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Als hij iets slimmer wordt in zn spel denk ik dat hij vroeg of laat vanzelf een basisplaats afdwingt. Bovendien lijkt hij me een uitermate 'goeie' jongen in de groep. Ik weet niet waarom maar zo komt hij een beetje op me over maar kan het mishebben natuurlijk
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Van deze site:
Paul de Lange mag weg
woensdag 6 oktober 2004 11:34

SC Heerenveen is bereid Paul de Lange te verkopen. De middenvelder komt onder Gertjan Verbeek nauwelijks aan spelen toe.
Zonde. Paul was, voor zover ik dat in heb kunnen schatten, wel een prettige gozer. Daarnaast ook helemaal niet vies van het zo nu en dan uitdelen van een schop. Ik had liever types als Hestad of Selakovic zien vertrekken, maar het is niet anders.
Gebruikersavatar
Mickey
Nieuw talent
Berichten: 139
Lid geworden op: 05-10-2004 22:52
Locatie: Heerenveen

Bericht door Mickey »

Dit vind ik erg jammer. Ik zag hem vorig seizoen graag voetballen. Lekker agressief, en dat is iets wat ik Heerenveen nog wel eens vond missen. Als het slecht gaat mag er best eens een schop worden uitgedeeld, en dat deed hij tenminste.

ik dacht dat hij nog niet goed hersteld was van zijn blessure, maar de stilte rond zijn naam deed mij al een beetje vermoeden dat hij wat buiten de selectie was gevallen. Toch hoop ik dat hij nog een kans krijgt. Verbeek moet toch niet vies zijn van spelers als De Lange. Bovendien is De Lange toch wat meer een verdedigende middenvelder, en daar heb je toch geen concurrentie van een Bruggink, Hersi, Rose en Selakovic. De enige die daar spelen zijn Radomski, Vayrinen en eventueel Hestad en Hooiveld. Dan mag van mij De Lange er wel bij blijven.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

En het vervelende is ook nog dat zijn contract afloopt :cry:
Vond het een genot om naar Paul te kijken,Pakte wel eens te vaak een domme gele kaart maar ok.Maar hij is nog niet weg natuurlijk dus hopelijk kunnen we nog een aantal maal van Paul genieten
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Erg erg jammer. Hij is het type speler dat Heerenveen nou juist zo hard nodig heeft. Een echte balafpakker die ook nogeens keihard wil werken. En dat is juist wat het publiek wil zien, en wil Verbeek niet het publiek vermaken???

In de wedstrijden die hij voor ons heeft gespeelt heeft hij een goeie en sterke indruk op mij achter gelaten. Ik zou hem nooit laten gaan... Maar ja, ik werk niet in de top van Heerenveen :( .
Plaats reactie