Andreas Skovgaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Andreas Skovgaard

Bericht door Satyr »

SC Heerenveen heeft de komst van Andreas Skovgaard bevestigd. De 21-jarige verdediger komt over van FC Nordsjælland en tekent tot medio 2022 in Friesland. 'We volgen Andreas al een langere tijd. Het is een linksbenige verdediger die zowel centraal achterin als op de vleugel uit de voeten kan. We zijn dan ook blij dat hij voor ons gekozen heeft', zegt technisch manager Gerry Hamstra op de clubwebsite
Afbeelding

Welkom en hopelijk klikt het snel... :D
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

3.5 jaar contract spreekt wel vertrouwen uit, dan lijkt het mij dat ze behoorlijk overtuigd zijn van zijn kwaliteiten. Laatste tijd zag je vaak 2-jarige contracten. Ben benieuwd, zal het eerste halfjaar nog niet veel spelen ga ik van uit.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

tha boelie schreef:3.5 jaar contract spreekt wel vertrouwen uit, dan lijkt het mij dat ze behoorlijk overtuigd zijn van zijn kwaliteiten. Laatste tijd zag je vaak 2-jarige contracten. Ben benieuwd, zal het eerste halfjaar nog niet veel spelen ga ik van uit.
Mooie contractduur. Hopelijk gaan we hier veel plezier aan beleven! Skovgaard is een linkspoot. Zou hiermee al geanticipeerd worden op een vertrek van Kik Pierie aankomende zomer? Als ik het me goed kan herinneren heeft Kik in 2017 een contract voor de duur van 3 jaar getekend tot de zomer van 2020, wat zou betekenen dat hij deze zomer verkocht moet worden.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

jorro schreef:Als ik het me goed kan herinneren heeft Kik in 2017 een contract voor de duur van 3 jaar getekend tot de zomer van 2020, wat zou betekenen dat hij deze zomer verkocht moet worden.
Of dat er moet worden verlengd :?
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Pierie heeft een contract tot 2021.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Jammer dat we hem nooit in actie hebben kunnen zien. Van wat ik hoorde deed hij het goed tijdens zijn verhuurperiode. Maar de club heeft hem waarschijnlijk toch te licht bevonden. Dat kan natuurlijk gebeuren.
Plaats reactie