Moderators: Beheerders, Fanmasters
Trevorp schreef:Verdediging vlak voor de 2-0. Hoegh door de beentjes. Vier die lucht staan te denken en vóór de bal staan. Fortuna vrij spel. Heerenveen vrij dramatisch.
Superfries1994 schreef:Rienstra voegt werkelijk niets toe aan ons elftal. Slap, traag, nonchalant en wat hij in balbezit 'bijdraagt', kan ik ook nog wel .
Satyr schreef:Hij wil naar Twente. Nou, doei he
Muck schreef:Ik zie alleen maar een regionale journalist, die zonder enkel bewijs, feit of onderbouwing roept dat dit aan het hand is.
Groot stuk duimzuigerij, als-dat en misschien-verhaal. En de journalist staat weer in de picture. En de copy-paste media neemt het voor waarheid aan.
GeraldSibon35 schreef:Kan deze beste man heel snel op de bank worden gezet? Voegt werkelijk waar helemaal niks toe. Meneer wil zelf heel graag op 10 maar heeft geen creativiteit, geen steekbal, weinig dynamiek en geen actie in huis.
GeraldSibon35 schreef:Kan deze beste man heel snel op de bank worden gezet? Voegt werkelijk waar helemaal niks toe. Meneer wil zelf heel graag op 10 maar heeft geen creativiteit, geen steekbal, weinig dynamiek en geen actie in huis.
wilbot schreef:Op de een of andere manier ziet de technische staf , wel wat in Rienstra.
Surhuisterveen schreef:In het seizoen dat Rienstra bij Willem ll veel doelpunten maakte speelde hij dichtbij of rondom Fran Sol.
Denk dat 10 zijn beste positie is. Afwachten hoe de samenwerking met Odgaard zal gaan.
Superfries1994 schreef:Zijn allerbeste seizoen was dat jaar bij Zwolle overigens, en dat was volgens mij zeker niet op 10.
Wizard schreef:Zijn beste seizoen was bij Willem II op de 10. Dat geeft hij zelf ook aan.
Ik denk dat dit ook de beste positie voor hem is aangezien sjok sjok Rienstra op de '6' of '8' vaak te laat was in de omschakeling vorig seizoen.
Kaz_SCH schreef:Het zegt wat mij betreft genoeg dat we hem maar op 10 zetten omdat hij te slecht/gevaarlijk is op 6 of 8. Dat kan in de 4e klasse reserve een argument zijn, maar in de eredivisie niet.
Wizard schreef:Wie wil je dan op de '10' neerzetten?
Otsje P schreef:Met Faik als balvaste, passende opbouwer en Kongolo als loper en balafpakker met duelkracht heb je op zich een redelijk complementair middenveld.
Maar al het gespeculeer heeft weinig zin want ik ben bang dat Rienstra niet uit het team verdwijnt.
Mackan68 schreef:Bruijn zou bij mij sowieso spelen, of 10 of 8. En dan per wedstrijd maar bekijken wie je naast Jordy en Hicham nodig hebt, Kongolo of Rienstra.
Wizard schreef:Zijn beste seizoen was bij Willem II op de 10. Dat geeft hij zelf ook aan.
Superfries1994 schreef:Rienstra brabbelt wel meer als het over zijn eigen prestaties gaat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten