Jan Olde Riekerink

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-09-2018 11:27

3 punten uit de serie VVV, Heracles, Excelsior en ADO
Degradatievoetbal
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Snake » 30-09-2018 12:27

Wordt het geen tijd om GJ Verbeek terug te halen? Ik ben geen grote fan van hem als persoon, maar ik denk wel dat hij de enige op dit moment is die de club erweer bovenop kan helpen. Absoluut geen garantie voor succes maar zo kan het niet doorgaan, er moet wat gebeuren.
Snake
Selectiespeler
 
Berichten: 186
Geregistreerd op: 02-02-2010 22:58

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-09-2018 12:31

Weet niet of dat een goed idee is, bij Twente speelde hij ook schijtbakkenvoetbal.
Maar het zal sowieso niet gebeuren. Hamstra en Eisenga willen geen weerwoord, maar alleen ja-knikkers en vriendjes als trainer
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 30-09-2018 14:36

Snake schreef:Wordt het geen tijd om GJ Verbeek terug te halen? Ik ben geen grote fan van hem als persoon, maar ik denk wel dat hij de enige op dit moment is die de club erweer bovenop kan helpen. Absoluut geen garantie voor succes maar zo kan het niet doorgaan, er moet wat gebeuren.


Kom op zeg, op basis waarvan? Weer terugvallen op het verleden? Niet geheel toevallig is Verbeek enkel succesvol geweest bij clubs met een sterke leiding én voetbalverstand. Bij H'veen onder Riemer, bij Heracles onder Jan Smit en Hoogma en bij AZ onder Gerbrands en Brands/Steward.

Ik zou het duo Jaap Stam/Andries Ulderink wel voor de groep willen zien staan. Die passen hier in de cultuur en Stam is een man die respect afdwingt. Qua naam, maar ook qua persoon. Voor de club zou een grote naam als Jaap Stam leven in de brouwerij brengen, en Ulderink lijkt me een prima kerel.

Daarnaast moet H'veen echt een TM hebben die een eigen netwerk heeft en creatief is. Ik snap gewoon niet dat H'veen nooit aan Henk Veldmate heeft gedacht. Als je ziet welke spelers hij allemaal heeft binnengebracht bij Groningen, en hoe het Groningen qua aankopen is vergaan nadat Veldmate naar Ajax verkaste. Veldmate lijkt me hier ook prima passen.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Fladian » 30-09-2018 15:28

Misschien hebben ze wel aan Veldmate gedacht, maar hij ging niks voor niks naar Ajax, terwijl hij ook erg gewaardeerd werd bij Groningen. Waarom zou hij dan naar ons willen komen?
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 30-09-2018 16:27

Omdat Veldmate bij Ajax scout is en wij hem hier de technische leiding zouden moeten aanbieden, en voor mijn part de Algemene leiding erbij.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 30-09-2018 17:13

Zo slecht doet Hamstra het toch niet ?
Ik vind die Van Bergen ook weer een uitstekende vondst. Dat wordt echt een goeie hoor.

Het enige wat maar niet lukt is om Zeneli en Yuki te verkopen. Maar dat ligt toch niet aan Hamstra ?

Voor de rest is het aan JOR en de TS om de juiste samenstelling te vinden waarbij het lijkt of Rienstra steeds belangrijker gaat worden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 30-09-2018 17:43

BK2007 schreef:Zo slecht doet Hamstra het toch niet ?
Ik vind die Van Bergen ook weer een uitstekende vondst. Dat wordt echt een goeie hoor.

Het enige wat maar niet lukt is om Zeneli en Yuki te verkopen. Maar dat ligt toch niet aan Hamstra ?

Voor de rest is het aan JOR en de TS om de juiste samenstelling te vinden waarbij het lijkt of Rienstra steeds belangrijker gaat worden.

De rechtsback is gewoon een probleem, net als links. Negen middenvelders, wat ook weer ten koste gaat van de vleugelaanvallers (daar zitten een paar dure jongens tussen), aangezien de coaches daar weer middenvelders neerzetten. Daarin lijkt ook totaal geen overleg te zijn met de coach, want waarom zou je Van Bergen halen als je hem niet opstelt en er juist middenvelders neerzet? Dan had je ook wel alleen met Rojas uit gekund op rechts. Het materiaal is nog niet eens zo matig inderdaad, Van Bergen is zeker een knappe aankoop geweest en Rienstra is ook goed, net als Lammers, Hoegh, Hahn. Maar ook een boel behoorlijke fouten, want Rojas, Mihajlovic, Bulthuis, Woudenberg zijn geen goedkope jongens en na anderhalf jaar is het in ieder geval ruim onvoldoende. Daarbij is de balans, zoals gezegd, uit het elftal. Dat zijn dingen die Hamstra te verwijten zijn. Hij is verantwoordelijk voor het selectiebeleid, dus voor zowel de aan- als verkopen. Waarom zou hij daar niet verantwoordelijk voor zijn?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor hhage » 30-09-2018 18:57

Snake schreef:Wordt het geen tijd om GJ Verbeek terug te halen? Ik ben geen grote fan van hem als persoon, maar ik denk wel dat hij de enige op dit moment is die de club erweer bovenop kan helpen. Absoluut geen garantie voor succes maar zo kan het niet doorgaan, er moet wat gebeuren.


Na een paar wedstrijden de trainer aan de kant schuiven,top idee...
En wat vond je van Streppel?gokje die moest volgens jou ook weg...??
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 30-09-2018 21:15

Ik vind JOR een hele slechte keuze, maar hij hoort het voordeel vd twijfel te krijgen. Ontslag zou voor mij pas acceptabel zijn mochten we in de winterstop dichter bij de 16e dan bij de 9e plek staan, en er voetballend nauwelijks verbetering zichtbaar is.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor GeraldSibon35 » 01-10-2018 11:30

Volgens mij is het al wel duidelijk dat JOR dit jaar niet gaat overleven. Stel ze verliezen aanstaande zaterdag dan staan we over een maand bij de onderste drie. Heb een beetje het Lodeweges gevoel bij JOR. Keurige correcte man, goede opleider maar geen echte hoofdtrainer die de spelers op scherp krijgt. Verbeek heeft overigens gezegd niet ergens midden in het seizoen in te stappen dus dat gaat niet gebeuren.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 01-10-2018 13:06

GeraldSibon35 schreef:Volgens mij is het al wel duidelijk dat JOR dit jaar niet gaat overleven. Stel ze verliezen aanstaande zaterdag dan staan we over een maand bij de onderste drie. Heb een beetje het Lodeweges gevoel bij JOR. Keurige correcte man, goede opleider maar geen echte hoofdtrainer die de spelers op scherp krijgt. Verbeek heeft overigens gezegd niet ergens midden in het seizoen in te stappen dus dat gaat niet gebeuren.

Zaterdag zal echt gewonnen moeten worden. Maar De Graafschap uit is heel lastig, daar hebben maar weinig clubs het makkelijk. Ajax thuis win je in principe niet. AZ uit is ook erg lastig. Pas daarna zou je echt moeten winnen tegen Emmen, maar daarna heb je ook weer uitwedstrijden tegen Groningen en PSV. En dan zitten we al in december. 15 punten voordat de maand van Sinterklaas en de Kerstman zou geen raar aantal zijn. Dan hebben we het nog redelijk gedaan, in deze vorm.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 01-10-2018 13:16

Op zich laten we verbetering zien. Iedere volgende wedstrijd kunnen we alleen naar groeien.
Maar dat zal ook wel moeten natuurlijk.
Een hoop supporters zijn echter nogal ongeduldig merk ik.
Heb gewoon meer vertrouwen in JOR zou ik willen zeggen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Jelmer1981 » 01-10-2018 13:31

Ik vond de eerste helft tegen ADO al wel iets beter als de voorgaande wedstrijden, op het oog was het iets stabieler.
Jammer dat er toch weer een moment niet opletten in sloop, dat was onnodig geweest. Had het gevoel dat dit de tweede helft erg meespeelde, deze hakte er in.
De keuzes die JOR maakt kan ik niet altijd volgen. Ik had altijd Rojas opgesteld ipv Yuki. Rojas levert ook de verdedigende arbeid die Yuki levert, maar heeft meer snelheid en meer dreiging naar voren. Deed het wat mij betreft eind van vorig seizoen prima. Maakte hij er ook niet twee tegen ADO?
Daarnaast zou ik Bruijn altijd opstellen. In deze opstelling ipv Rienstra. Deze jongen brengt zoveel drive en gif in de ploeg, ik snap niet dat hij zo weinig speelt.
Mihajlovic was helaas geblesseerd, maar hem zou ik opstellen ipv Zeneli. Heeft in zijn spaarzame minuten duidelijk laten zien over meer rendement te beschikken.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 01-10-2018 13:57

De fout die JOR maakt is net doen alsof voetbal hogere wiskunde is. Hij zadelt de spelers veel teveel op met tactische opdrachten en daardoor wordt het veel te statisch.
Speel wat dichter op eigen goal, met een blok van 6 man achter de bal, verbloem het gebrek aan creativiteit door vanuit de reactie te spelen en geef de 4 voorin alle vrijheid. Snel uitgevoerde counters kunnen ook heel spectaculair zijn en leveren vaak mooiere doelpunten op vanwege de snelheid en de ruimte
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Jazz » 11-11-2018 14:06

Hij bakt er niet veel van...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Beetle » 11-11-2018 14:24

Tijd om re wiebelen! Hoe kun je dit voorschotelen! Zet Gert Jan maar voor de groep.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Demster » 11-11-2018 14:45

Ben bang dat dit niet meer gaat lukken. Heeft in mijn ogen ook totaal geen binding met de club c.q. supporters. Om over 't tactische maar te zwijgen want dat is nog minder dan de onbenul van vorig jaar.
Laatst bijgewerkt door Demster op 11-11-2018 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 11-11-2018 17:52

Nog steeds mensen die denken dat JOR hier gaat slagen?
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Thinkman » 11-11-2018 19:43

sinjoor schreef:Nog steeds mensen die denken dat JOR hier gaat slagen?


Welke trainer zou het hier beter doen en waarom dan stel ik dan. Verbeek die Twente maar niet aan de praat kreeg?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 11-11-2018 21:38

Thinkman schreef:Welke trainer zou het hier beter doen en waarom dan stel ik dan.

Er moet toch in ieder geval meer beleving in dit team zijn te krijgen dan het gezapige wat ze ons nu voorschotelen?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 12-11-2018 00:05

Je zou het denken.. Het grootste probleem is dat JOR het niet voorelkaar krijgt om enigszins fatsoenlijk voetbal erin te krijgen. Men lijkt maar wat te doen, er lijkt helemaal geen idee achter te zitten, althans ik zie het niet. Zeer zelden hebben we een aardig potje (AZ uit) en soms werkt de tegenstander mee waardoor het goed lijkt (De Graafschap uit) maar de meeste van onze wedstrijden zijn het aanzien niet of nauwelijks waard. Waar je zou verwachten dat je in de loop van de competitie enigszins een stijgende lijn te zien krijgt, daar zie je bij ons met name los zand, zonder strijd of enige vorm van passie. Er dit gewoon niks in. Komt bij dat JOR geregeld vasthoudt aan falende spelers, maar ook een falende tactiek. Het idee om Kobiyashi aan de zijkant te poseren werkt in ieder geval totaal niet, toch wordt er constant aan vastgehouden. Wanneer JOR wel spelers (noodgedwongen) spelers moet wisselen daar krijgen we de meest vreemde opstellingen, met name achterin.

Al met al houdt het allemaal niet over, en wordt het langzaam maar zeker duidelijk dat JOR zijn spelopvatting niet over kan dragen op de selectie. Er zit zoals gezegd niks in, en ik zou zo langzamerhand niet meer weten hoe hij het wel voor elkaar gaat krijgen. We hebben weliswaar geen wereldselectie, maar met jongens als Vlap, Zeneli, Thorsby, Lammers en Rienstra moet er toch echt wel meer mogelijk zijn dan dit.
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 20-05-2015 11:40

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Ryback » 12-11-2018 01:01

Wat ik mis zijn opkomende spelers van achteruit , kom gewoon met een linie van 4 opzetten .. ze durven niet, ook heb je geen snelle links of rechts buiten en een aantal spelers ben ik echt geen fan van zoals rienstra , floranus , bulthuis, kobi, zenelli , het is matig wat zij verrichten , vervangen met betere exemplaar.. verder trainer eruit het is een soft , geen leider en heeft geloof ik geen idee wat hij aan t doen.. tijdens al die wedstrijden denk ik waar trainen ze eigenlijk voor..als er geen aanpassing komt haal je niet meer dan 6 punten nog
Ryback
Selectiespeler
 
Berichten: 404
Geregistreerd op: 15-10-2008 13:29

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor GeraldSibon35 » 12-11-2018 10:18

JOR gaat het sowieso niet heel lang meer volhouden verwacht ik. Maar wie zou hem moeten opvolgen volgens jullie?
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Kaz_SCH » 12-11-2018 10:41

Als het totale gebrek aan inzet komt omdat JOR de trainer is moeten de spelers zich ook de ogen uit de kop schamen. 1100 man in het uitvak, één van de wedstrijden van het jaar. En dan als een stel gehandicapte ezels aan de kalmeringsmiddelen die wedstrijd spelen. Het is dat je niet je selectie kunt ontslaan..
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sonnema » 12-11-2018 10:56

Streppel was ook een drama, maar die hield in ieder geval nog pokhouterig vast aan een bepaalde opstelling en strijdwijze(die niet werkte, maar dat terzijde).
JOR heeft gewoon geen idee, de man geeft zelf al aan dat hij het " een moeilijke puzzel" vindt.
Het is nou niet zo dat we worden geplaagd door schorsingen en blessures, dus die puzzel had op bijna de helft van het seizoen al redelijk in elkaar moeten zitten.
JOR komt nerveus en paniekerig over, schoolvoorbeeld van een opleider/ assistent trainer die nu zelf de keuzes moet maken en "bevriest".
Verbeek de reddende engel.....heeft de afgelopen jaren wel erg veel krasjes opgelopen en ,zoals eerder gememoreerd, heeft iemand in de directie nodig die zijn nukken onder de duim heeft .

Is die Langeler nog beschikbaar? en als ik naar het huidige spel van VVV kijk was die Maurice wellicht toch niet zo'n verkeerde kandidaat geweest, zijn ploeg speelt wel met een idee.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Goran Popov » 12-11-2018 11:21

Ook JOR blijkt nu toch weer een vriendje van de hoge heren te zijn. We dachten met Streppel slecht af te zijn, maar het kan dus nóg slechter. Het lijkt wel alsof JOR gewoon hetzelfde als Streppel wil doen, maar dan zonder te weten waarom.

Ik heb het al eerder aangegeven maar ik heb sterk het vermoeden dat Kobayashi er niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten in staat, maar dat er grotere belangen spelen, zoals contractuele verplichtingen. Als dit niet zo is dan mag JOR wat mij betreft per direct vertrekken. Hoe kan het toch zijn dat de mensen op de belangrijke posities binnen de club zo weinig voetbalverstand en binding met de club hebben?

Waar ik me ook aan stoor zijn die praatjes van "we moeten nu geen gekke gaan dingen doen" en "de wisselvalligheid moet eruit". Dat gaat echt niet komen door simpelweg heel veel potjes te gaan spelen met deze gebrekkige formatie. Ik had het er gister over met een vriend van me tijdens de uitwedstrijd: het lijkt wel alsof sommige mensen denken dat "met minder risico spelen" per definitie betekent dat het verdedigend beter staat. Ik ben geen Johan Cruyff of Pep Guardiola, maar soms is aanvallen absoluut de beste verdediging. Gisteren (en niet alleen gisteren) meermaals gezien dat we de bal tijdens een Groningen aanval veroveren, waarop Yuki Kobayashi NAAR DE BAL TOEKOMT / INZAKT in plaats van diepte / breedte zoekt. Om gek van te worden. Hierdoor nodig je Groningen uit om "gegenpressing" te geven, wat ze maar al te graag deden. We konden de bal gewoon nergens kwijt omdat het veld zo klein gemaakt wordt. Het is OVERDUIDELIJK dat Van Bergen of Rojas die positie in moet vullen.

Het gaat ook om wat de trainer je meegeeft, wat de instelling is. Je weet dat de backs van de tegenstander hoog staan en graag mee naar voren komen. Dan kan je twee dingen doen: 1) je backs dezelfde instructie meegeven en aangeven dat ze af en toe dat risico mogen nemen, of 2) denken van "shit, dan moeten onze backs en vleugelspelers maar niet te veel risico nemen, stel je eens voor wat die backs van hun kunnen uitrichten!". JOR kiest steevast voor optie 2, waardoor er nauwelijks vooruit gevoetbald kan worden en er nauwelijks verassing in ons spel zit. We komen er nooit uit en dat heeft tot gevolg dat zelfs de nummer laatst tegen ons naar hartenlust kan aanvallen zonder dat ze een counter hoeven te vrezen. Het moet echt heerlijk zijn om als linksback tegen Yuki te staan.

Wel moet ik toegeven dat de fysieke inhoud van een vleugelverdediger bepalend is voor wat je met ze kan doen. Bij de juiste opstelling en spelopvatting kan Floranus die rol met zijn snelheid absoluut goed invullen. Wellicht is het een idee om het zoals de 2e helft van gisteren te doen, met Floranus op links en Kongolo op rechts, die beiden over een prima loopsnelheid en inhoud beschikken. Zo niet dan zou ik het liefst rechts Floranus zien en links Woudenberg. Woudenberg heeft een geweldige conditie maar dat kan veel beter benut worden. Voetballen kan hij niet maar dat hoeft ook niet altijd. Het gaat erom dat je die meters maakt en de tegenstander uit elkaar trekt. Hierdoor zou er eventueel centraal een plekje voor Kongolo vrij komen naast Hoegh. Met de snelheid van Kongolo in het midden zou de gehele linie ook hoger op kunnen komen. Kanttekening: met bovenstaande beargumentatie had ik een aantal jaar terug graag Luciano Slagveer als rechtsback gezien. Kwam als vleugelaanvaller niet goed uit de verf want kon eigenlijk geen mannetje voorbij gaan. Maar hij had wel een goed gevoel voor ruimte, was zeer snel, had een klein beetje body en prima conditie en werklust. Had met een beetje training een meer dan prima moderne back geweest.

Mijn volgende punt van ergernis is het middenveld. Ook daar moet zogenaamd "zekerheid" en "ervaring" ingebouwd worden met dertien-in-een-dozijn-speler Ben Rienstra. Man man man, wat is die jongen verschrikkelijk traag en stijf. Hij schuift constant de bal in de voeten van een tegenstander en wordt gewoon op alle vlakken afgetroefd. Als je dit leest JOR, toon toch verdomme eens ballen en zet Jordy Bruijn op die plek neer. We hebben met Thorsby al iemand die hard kan werken en de simpele passjes kan geven. Zet daarnaast dan a.u.b. iemand neer die wendbaar is, fel is en vooruit durft te denken. Wederom een voorbeeld van hoe je met die zogenaamde extra zekerheid jezelf alleen maar in de voet schiet.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor E.D. » 12-11-2018 12:14

pffff. JOR pak je biezen!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor g11 » 12-11-2018 14:03

Heerenveen rules schreef:Maar na Streppel heb ik het idee dat ze dat wel erg belangrijk vinden in een nieuwe coach. Dat hij binding weet te creeeren met het publiek. Iets wat wel weg was onder Streppel. Bij Olde R geloof ik wel wat hij allemaal zegt.


We trappen elke keer weer in de gebakken lucht verhalen van de TS en directie.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 12-11-2018 18:11

Goran Popov schreef:Ik heb het al eerder aangegeven maar ik heb sterk het vermoeden dat Kobayashi er niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten in staat, maar dat er grotere belangen spelen, zoals contractuele verplichtingen.

Dit kan bijna niet anders. Kobayashi moet verkocht worden, het liefst in de winter (ik denk dat we nog wel een optie hebben in zijn contract?). Ik vermoed dat ze zelf het idee vorig jaar al hadden onder Streppel, want Kobayashi presteert echt heel erg matig, al een behoorlijke tijd. Als vervanger staat Van Bergen klaar, en eventueel de andere twee dure buitenspelers. Hetzelfde geldt voor Thorsby, ook een aflopend contract, moet ook verkocht worden, alleen die presteert nog wel naar behoren. Daarvoor zal Kongolo al klaar staan.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten