olympiaan schreef:Vandaag valt te lezen in de Telegraaf, Dat Dumfries vind dat Lozano geen straf verdiend. Ik vond het ook niet netjes hoe Dumfries stervend neer viel in de wedstrijd grijpend naar zijn Enkel. De beelden tonen overduidelijk aan dat hij niet werd geraakt. Al is het natuurlijk handig iemand tijdens de wedstrijd een rode kaart aan te smeren.
Denzel vind dat ze Lozano mogen matsen. Dat is niet perse geen straf. Dat is jouw interpretatie. Hij werd daarnaast wel geraakt, maar minder ernstig dan dat het er in eerste instantie uit zag.
Niet alleen bij PSV zijn ze Blom zat. Ook de supporters van Ajax en Feyenoord discussiëren doorgaans stevig over welke pyjama Blom nu eigenlijk zou dragen en wie hij het meest benadeelt.
Ik denk dat Blom vooral vaak een thuisfluiter is. We hadden hem nu dan eigenlijk eens een keer niet tegen, maar iedereen kan zich denk ik de bewuste wedstrijd bij Ajax nog wel heugen waarin Slagveer op een belachelijke manier met rood moest vertrekken. En waar identieke overtredingen van Ajax tegenover die van Heerenveen zonder kaarten bleven waar wij ze wel voorgeschoteld kregen. Ik vind het klasse van Denzel dat hij ook in zijn verklaring heeft afgelegd dat het achteraf allemaal meeviel. Het toont aan dat het in ieder geval geen matennaaier is. Een beetje het verhaal wat Derksen ook wel regelmatig naar voren gehaald heeft. In de wedstrijd elkaar hard aan te pakken om vervolgens voor de tuchtcommissie te verschijnen en te verklaren dat het allemaal wel wat meeviel. Niemand geschorst en weer doorrrrr. Hopelijk werkt dit ook in Denzel zijn voordeel als het ooit eens een keer zo uitkomt.