Denzel Dumfries

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Wizard » 14-05-2018 11:22

Marça schreef:Het moge duidelijk zijn dat Denzel de beste rechtsback is die we in jaren hebben gehad! Wat dat betreft sportief zeker een aderlating maar voor de hoofdprijs zou ik hem zeker laten gaan en niet ten koste van alles behouden.

Denzel moet zich doorontwikkelen en heeft speelminuten nodig. Voor de club is het beste wanneer hij nu voor de hoofdprijs het schip verlaat, maar voor Denzel blijft het een gok om nu al de stap naar bijv. PSV te maken. Brenet zal waarschijnlijk naar de rechtsback verhuizen en dan heeft hij daar toch een behoorlijke concurrent lopen. Aan de andere kant wil je niet nog zo'n matig seizoen bij Heerenveen als rechtsback spelen.
Al met al verwacht ik dat Denzel zal vertrekken naar PSV voor een miljoen of 6.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor BK2007 » 14-05-2018 11:45

PSV gaat nooit 6 miljoen betalen voor een Nederlandse rechtsback. Dat lijkt mij toch veel te veel ?
Met heel veel geluk is er een buitenlandse club die dat kan en wil betalen.
Persoonlijk denk ik dat de club hem niet laat gaan en gewoon nog minstens een jaar aan zijn contract houdt.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Superfries1994 » 14-05-2018 11:51

BK2007 schreef:PSV gaat nooit 6 miljoen betalen voor een Nederlandse rechtsback. Dat lijkt mij toch veel te veel ?
Met heel veel geluk is er een buitenlandse club die dat kan en wil betalen.
Persoonlijk denk ik dat de club hem niet laat gaan en gewoon nog minstens een jaar aan zijn contract houdt.

Dat is zeker een smak geld. En ik denk dat PSV aardig huiverig is geworden na de transfers van bijvoorbeeld Luckassen en Larsson. Aan de andere kant: Ajax laat zich er ook niet door afschrikken en legt gewoon ook 7 miljoen op tafel voor Labyrat.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Jazz » 14-05-2018 12:57

BK2007 schreef:PSV gaat nooit 6 miljoen betalen voor een Nederlandse rechtsback. Dat lijkt mij toch veel te veel ?
Met heel veel geluk is er een buitenlandse club die dat kan en wil betalen.
Persoonlijk denk ik dat de club hem niet laat gaan en gewoon nog minstens een jaar aan zijn contract houdt.


Take it or leave it. Hij heeft nog een lang contract. Denk dat hij anders wel in de winter weggaat voor zo'n bedrag.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-05-2018 13:00

Als Dumfries zo doorgaat staat er vanzelf een subtop/middenmoot Bundesligaclub op de stoep, en dan is 6 miljoen ineens niet zoveel
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Rick » 15-05-2018 18:21

BK2007 schreef:PSV gaat nooit 6 miljoen betalen voor een Nederlandse rechtsback. Dat lijkt mij toch veel te veel ?
Met heel veel geluk is er een buitenlandse club die dat kan en wil betalen.
Persoonlijk denk ik dat de club hem niet laat gaan en gewoon nog minstens een jaar aan zijn contract houdt.



6 miljoen is zeer reeël voor Dumfries. Heeft alle voorwaarden om te slagen en heeft heel veel potentie. Als je Arias verkoopt voor 10 miljoen met een 1 jarig contract, dan kun je zeker 6/7 miljoen krijgen voor Dumfries die nog een driejarig contract heeft. Noem een betere rechtsback in Nederland?
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Stiffie » 15-05-2018 20:40

Luckassen en Haps waren beiden zo´n 6 miljoen. Die vind ik niet klassen beter dan Dumfries.
Ik vind 6 miljoen wel een reeël bedrag al ging St Juste geloofik voor zo'n 4,5 miljoen.

In het buitenland schrikken ze iig niet van 6 miljoen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-05-2018 20:52

Ik vind 6 miljoen aan de lage kant. PSV heeft afgelopen jaar meer dan 50 miljoen (Depay,24, Locadia 16, Propper 14) aan transfers verdiend en wil ik ook voor Arias rond de 10 miljoen halen
Dumfries heeft nog een contract voor 3 jaar, is van de huidige tijd een moderne back met lengte en fysiek. En eenmaal bij PSV is hij binnen een maand international.

Hij moet inderdaad nog wel wat leren, maar Heerenveen moet hoger inzetten (8-10 miljoen) en als hij voor minder dan 7,5 miljoen weggaat zou ik dat teleurstellend vinden.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-05-2018 21:28

PSV heeft vier miljoen euro geboden op Dumfries, maar het Eindhovens Dagblad weet dat Heerenveen dat te weinig vindt. De club wil zes miljoen euro ontvangen voor de vleugelverdediger. Technisch manager Marcel Brands wil het bod van PSV niet bevestigen. Wel laat hij weten dat Joshua Brenet opschuift naar rechts als Arias vertrekt.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-05-2018 21:39

6 miljoen is een topbedrag voor een verdediger. Als je dat kab krijgen, dan moet je je handen dichtknijpen. 8-10 is veel te veel.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Batistuta » 17-05-2018 21:50

in oktober laat hij paar rushes zien in CL, in november een assist en in december een goal.

Prijs in Januari: 20 miljoen

niet onder 7,5 m wegdoen 15% doorverkoop

7 miljoen direct in Abenello investeren

Had met 16 m van Alves al gemoeten

gjin gedonder fjirders
"Paz y Amor"
Avatar gebruiker
Batistuta
Selectiespeler
 
Berichten: 231
Geregistreerd op: 05-06-2013 11:25
Woonplaats: Buenos Aires

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Rick » 17-05-2018 21:59

Heerenveen rules schreef:6 miljoen is een topbedrag voor een verdediger. Als je dat kab krijgen, dan moet je je handen dichtknijpen. 8-10 is veel te veel.


Ja 6 miljoen is een topbedrag voor een verdediger. Maar met Dumfries heb je goud in handen en kan je hier meer uithalen. Het is een moderne back met lengte, snelheid, kracht, loopvermogen, wint bijna al zijn persoonlijke duels, levert assists en scoort. Hij kan alleen in de zone nog echt grote stappen maken, iets wat een goede trainer binnen een jaar erin moet kunnen stampen.

Heeft nog een 3 jarige contract en zou met een 1 jarige contract ook echt wel 2.5/3 opleveren. Tussen de 6.5 en 8 miljoen (afhankelijk doorverkoop percentage) moet hij echt wel opleveren. Beste rechtsback hier ooit!! Aan zijn mentaliteit gaat het ook echt niet liggen. Topprioriteit voor PSV denk ik (gaan vast informeren bij Ronald Koeman).
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor BK2007 » 17-05-2018 22:10

4 miljoen is een serieus openingsbod. Hamstra zal wel 8 eisen en handjeklap op 6 miljoen. Dit komt rond natuurlijk.
Ongelofelijke aankoop eigenlijk. 1 jaartje en dan miljoenenwinst.
Sjongejonge.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor camataru » 18-05-2018 07:50

gaat dus weg.

lachen volgen jaar met Doke S. rechtsback. hou je hart vast.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Baas » 18-05-2018 08:21

Rick schreef:
Ja 6 miljoen is een topbedrag voor een verdediger. Maar met Dumfries heb je goud in handen en kan je hier meer uithalen.


Dit dus!
Die gast speelt straks een wedstrijdje in Oranje en hij is weer een miljoen meer waard.
Gewoon hoog inzetten Hamstra! Heeft nog een langlopend contract en PSV wil hem toch sowieso hebben.
In de wereld van nu met al die gekke bedragen is 6 miljoen gewoon te min voor Dumfries.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor pes5 » 18-05-2018 09:31

PSV wil Brenet niet laten gaan voor 5 miljoen.

Hoog inzetten dus en minimaal 8 vragen. Luckassen kostte PSV ook meer dan 6 miljoen en Dumfries is veel beter.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Mackan68 » 18-05-2018 16:01

camataru schreef:gaat dus weg.

lachen volgen jaar met Doke S. rechtsback. hou je hart vast.

Hij had Berghuis, toch niet de minste afgelopen seizoen, volledig in de broekzak. Maar ik geloof er niets van dat Doke 1e keus zal worden voor de rechtsback wanneer Denzel inderdaad voor rond de 6 miljoen naar Eindhoven verkast.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor oldtimer » 18-05-2018 16:12

Hij had Berghuis volledig in zijn broekzak? Hoe vaak zullen ze elkaar in die 2 wedstrijden zijn tegengekomen ( afgaande op hun posities in het veld )? Vergeet verder niet dat Berghuis in totaal ook nog eens 3 x scoorde in de beide wedstrijden tegen Heerenveen van dit seizoen. Natuurlijk zou Dumfries voor Berghuis een zware tegenstander zijn geweest, maar zo slaat het nergens op.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor AllardP » 18-05-2018 16:13

Gewoon vasthouden aan die zes miljoen! Geen enkele bedrijfseconomische reden om te verkopen en het kan zomaar zijn dat hij volgend jaar zomer nog meer waard is, zeker als hij dan een of meerdere caps achter zijn naam heeft staan. Luxepositie dat hij zo lang nog onder contract staat. Gouden greep geweest.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Mackan68 » 18-05-2018 16:33

oldtimer schreef:Hij had Berghuis volledig in zijn broekzak? Hoe vaak zullen ze elkaar in die 2 wedstrijden zijn tegengekomen ( afgaande op hun posities in het veld )? Vergeet verder niet dat Berghuis in totaal ook nog eens 3 x scoorde in de beide wedstrijden tegen Heerenveen van dit seizoen. Natuurlijk zou Dumfries voor Berghuis een zware tegenstander zijn geweest, maar zo slaat het nergens op.

Kritisch zijn op spelers is geen kunst. Uit durven spreken dat de mindere goden het goed doen tegen de beste spelers van afgelopen seizoen kennelijk wel. Ik heb het over de laatste wedstrijd. Waar Woudenberg door Berghuis volledig werd overlopen hebben we hem in de 2e helft niet meer gezien dankzij een puik spelende Doke. Op zijn niet natuurlijke positie. Kom je nu misschien met een opmerking dat het ten opzichte van Woudenberg al snel beter kan? Kom maaaarrrrrrrr! Tevens lijk je het gemist te hebben dat ik niet geloof dat Doke 1e rechtsback zal worden wanneer Denzel voor meer dan 6 miljoen naar PSV gaat... En dat slaat dus wel ergens op.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor oldtimer » 18-05-2018 17:16

Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht echt dat je doelde op Dumfries tegen Berghuis. Wat Doke betreft: dat heb ik in de wedstrijd ook geconstateerd. Het was een goede ingreep van Streppel, om de rechtsbenige Doke tegenover Berghuis te zetten.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Mackan68 » 18-05-2018 17:50

oldtimer schreef:Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht echt dat je doelde op Dumfries tegen Berghuis. Wat Doke betreft: dat heb ik in de wedstrijd ook geconstateerd. Het was een goede ingreep van Streppel, om de rechtsbenige Doke tegenover Berghuis te zetten.

Dat dacht ik al. Geeft niet, mooi dat het misverstand uit de lucht is :D Het was inderdaad één van de weinige gouden grepen van Streppel. Hij kán het dus wel hehehe.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor nickstok » 19-05-2018 07:34

De zaakwaarnemer van Denzel Dumfries was vandaag in Eindhoven bij #PSV, maar van een doorbraak hebben we (nog) niets vernomen. Heerenveen betaalde vorig jaar 800.000 euro voor hem. Sparta heeft een doorverkooppercentage.


Aldus Rik Elfrink van het ED. Als de zaakwaarnemer al in Eindhoven was verwacht ik dat het wel rondkomt. Jammer dat we hem dan al naar één seizoen moeten laten gaan.

Edit: De zaakwaarnemer van Dumfries is ook de zaakwaarnemer van PSV-speler Lundqvist. Het bezoek aan Eindhoven van gister was om over Lundqvist te praten, die veel blessureleed gekend heeft maar door PSV nog immer wordt gezien als groot talent.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor BK2007 » 28-05-2018 20:24

PSV haakt af in de strijd om Dumfries. De vraagprijs is te hoog volgens Brandts.
Nu is het wachten op Ajax die hebben wel genoeg geld. Ik zou Dumfries onder de 8 miljoen niet laten gaan in ieder geval.

Overigens heb ik liever dat Dumfries nog even blijft. Het is toch een smaakmaker waarvoor je naar het stadion komt.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Thinkman » 28-05-2018 21:00

BK2007 schreef:PSV haakt af in de strijd om Dumfries. De vraagprijs is te hoog volgens Brandts.
Nu is het wachten op Ajax die hebben wel genoeg geld. Ik zou Dumfries onder de 8 miljoen niet laten gaan in ieder geval.

Overigens heb ik liever dat Dumfries nog even blijft. Het is toch een smaakmaker waarvoor je naar het stadion komt.


PSV is zeker nog niet afgehaakt denk ik. Brandts brengt het niet voor niets naar buiten dat hij Dumfries te duur vindt. Hoort bij het onderhandelen, druk zetten en kneden. Poot stijf houden Gerry, Dumfries wordt alleen maar beter. En dus duurder.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor BK2007 » 28-05-2018 21:38

Laat PSV dan in elk geval maar wachten met hun zuinigheid.
Dumfries is binnenkort ook nog eens International.
Dat moet zeker ook buitenlandse clubs wakkermaken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Rick » 29-05-2018 06:12

Update 29 mei 7.02 uur – Akkoord verwacht na nieuwe gesprekken PSV en Heerenveen
Denzel Dumfries lijkt alsnog op weg naar PSV. Volgens het Eindhovens Dagblad naderen de Eindhovenaren en sc Heerenveen elkaar in de gesprekken over een transfer van de rechtsback. Een eerste bod van vier miljoen euro werd afgeslagen door de Friezen, maar nu is de regerend landskampioen bereid om meer te betalen. Heerenveen wil meewerken aan een transfer, daar de club aanvankelijk moeizaam in beweging gebracht kon worden. In eerste instantie kwam er niet eens een reactie op het bod van vier miljoen euro, zo schrijft het dagblad. De afgelopen dagen zijn beide partijen toch met elkaar in gesprek gegaan en de verwachting is dat er een een akkoord wordt bereikt.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Jazz » 29-05-2018 08:03

4 miljoen is dan ook lachwekkend laag. Met 6 miljoen en een mooie doorverkooppercentage zal ik tevreden zijn. Denk dat het uiteindelijke bedrag iets van 5 miljoen zal worden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor tha boelie » 29-05-2018 08:17

Heerenveen eerst even gewacht totdat ze een opvolger hadden? Omdat ze nu ineens wel willen verkopen.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Baas » 29-05-2018 08:34

tha boelie schreef:Heerenveen eerst even gewacht totdat ze een opvolger hadden? Omdat ze nu ineens wel willen verkopen.

Denk dat het bod iets verhoogd is en dat na een beetje onderhandelen er wel een akkoord komt.
Ik hoop dat Gerry wel keihard is aan de onderhandelingstafel.
PSV kan best betalen en Dumfries is volgend jaar alleen maar meer waard.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten