Denzel Dumfries

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Wizard » 13-09-2017 09:55

Denzel geeft in z'n verklaring dat hij 2 wedstrijden schorsing een te zware straf vindt, omdat bij nader inzien blijkt dat Lozano vooral door het uitglijden de harde overtreding maakte. De overtreding op zich was gemeen en hard (en ja hij raakte Denzel) en kan zeker worden geïnterpreteerd als gevaarlijk spel. Dat dit nu komt doordat hij uitglijdt, maakt de situatie en de straf achteraf heel anders. De rode kaart op dat moment was dan ook geheel terecht naar mijn mening (alleen een video-ref zou uitsluitsel tijdens de wedstrijd kunnen geven), maar de uiteindelijke straf is obv uitglijden te zwaar. Aldus ook Denzel.
Naar mijn mening zou 1 wedstrijd schorsing volstaan.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor olympiaan » 13-09-2017 12:30

Ik denk dat Blom vooral vaak een thuisfluiter is. We hadden hem nu dan eigenlijk eens een keer niet tegen, maar iedereen kan zich denk ik de bewuste wedstrijd bij Ajax nog wel heugen waarin Slagveer op een belachelijke manier met rood moest vertrekken. En waar identieke overtredingen van Ajax tegenover die van Heerenveen zonder kaarten bleven waar wij ze wel voorgeschoteld kregen.[/quote]
Hier heb je helemaal gelijk. Het was destijds een grote schande. Heerenveen was destijds de betere en had volledig recht op de 3 punten. Ajax had niets in te brengen tot dat moment. De wedstrijd kantelde na die 2 keer geel. Blom liet toen idd veel overtredingen van Ajax onbestraft o.a. voor vasthouden. Maar dat ze bij Ajax klagen over Blom? Dat begrijp ik dus niet.
olympiaan
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 09-04-2006 09:18
Woonplaats: kootstertille

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Wizard » 20-11-2017 08:58

Kreeg een gele kaart voor een perfecte interceptie op de bal: Frustrerend!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor fuotbalgek » 09-03-2018 00:30

Deze jongen zal na komende zomer vertrokken zijn. Wordt weggekocht. Met Doke achter de hand misschien toch maar Van Anholt vastleggen. Denzel in deze vorm maakt de stap waar hij klaar voor is. Alternatief in de vorm van Groenbast dreigt al wissel te worden in de Jupiler League.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Superfries1994 » 09-03-2018 00:32

fuotbalgek schreef:Deze jongen zal na komende zomer vertrokken zijn. Wordt weggekocht. Met Doke achter de hand misschien toch maar Van Anholt vastleggen. Denzel in deze vorm maakt de stap waar hij klaar voor is. Alternatief in de vorm van Groenbast dreigt al wissel te worden in de Jupiler League.

PSV lijkt voor een andere rechtsback te gaan, daar zijn al wat geruchten over. Feyenoord zou kunnen. Ajax heeft net een nieuwe. Dan moet het al het buitenland worden.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor fuotbalgek » 09-03-2018 00:40

PSV zit achter een linksback van een dregradant aan die 7 mil moet kosten. Reken er maar op dat voor de rechtsback Denzel op hun lijst staat. Juist de laatste die ik verwacht is Feyenoord die inzetten op St Juste op de back rechts.

Los van het feit NL of buitenland, ik denk dat Denzel hier überhaupt wordt weggekocht na dit seizoen. Met zijn meerwaarde dit seizoen is de vraag, hoe dit goed op te lossen? Pele is wat mij betreft een serieuze optie.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-03-2018 06:44

Op basis van oud sentiment of op basis van zijn voetbalkwaliteiten? Een jaar niet gepresteerd bij WII en daarna naar Amerika en nu geblesseerd....Komt niet heel sterk over.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor fuotbalgek » 09-03-2018 07:48

Heerenveen rules schreef:Op basis van oud sentiment of op basis van zijn voetbalkwaliteiten? Een jaar niet gepresteerd bij WII en daarna naar Amerika en nu geblesseerd....Komt niet heel sterk over.


Op basis van kwaliteiten natuurlijk, wat hij hier heeft laten zien. Dat hij hier herstelt biedt een mooie kans om eens te zien waar hij staat op dat vlak.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Baas » 09-03-2018 09:16

Als PSV slim is, halen ze Denzel in de zomer op.
Wanneer hij blijft en zo blijft spelen als nu, kost hij straks veel meer.
Uiteraard hoop ik dat ie blijft. Van Anholt zou een prima back-up zijn.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Superfries1994 » 09-03-2018 12:10

fuotbalgek schreef:PSV zit achter een linksback van een dregradant aan die 7 mil moet kosten. Reken er maar op dat voor de rechtsback Denzel op hun lijst staat. Juist de laatste die ik verwacht is Feyenoord die inzetten op St Juste op de back rechts.

Los van het feit NL of buitenland, ik denk dat Denzel hier überhaupt wordt weggekocht na dit seizoen. Met zijn meerwaarde dit seizoen is de vraag, hoe dit goed op te lossen? Pele is wat mij betreft een serieuze optie.

Je bedoelt waarschijnlijk Douglas Santos van HSV, dat klopt, maar die bedoel ik niet. Ik bedoelde berichten die meldden dat PSV een back van NY Red Bulls zou halen. Echter inmiddels alweer ontkracht. Ze kunnen dus nog steeds voor Denzel gaan, heeft daar volgens mij ook op de lijst gestaan voordat hij hier kwam. Echter zodra er een linksback wordt gekocht, zal Brenet weer rechtsback gaan spelen. En bij Feyenoord St. Juste inderdaad, en Nieuwpoort, dus dat klopt niet van mij.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Joucke » 09-03-2018 17:40

Superfries1994 schreef:Je bedoelt waarschijnlijk Douglas Santos van HSV, dat klopt, maar die bedoel ik niet. Ik bedoelde berichten die meldden dat PSV een back van NY Red Bulls zou halen. Echter inmiddels alweer ontkracht. Ze kunnen dus nog steeds voor Denzel gaan, heeft daar volgens mij ook op de lijst gestaan voordat hij hier kwam. Echter zodra er een linksback wordt gekocht, zal Brenet weer rechtsback gaan spelen. En bij Feyenoord St. Juste inderdaad, en Nieuwpoort, dus dat klopt niet van mij.

Nieuwkoop
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor fuotbalgek » 10-03-2018 21:10

Superfries1994 schreef:Je bedoelt waarschijnlijk Douglas Santos van HSV, dat klopt, maar die bedoel ik niet. Ik bedoelde berichten die meldden dat PSV een back van NY Red Bulls zou halen. Echter inmiddels alweer ontkracht. Ze kunnen dus nog steeds voor Denzel gaan, heeft daar volgens mij ook op de lijst gestaan voordat hij hier kwam. Echter zodra er een linksback wordt gekocht, zal Brenet weer rechtsback gaan spelen. En bij Feyenoord St. Juste inderdaad, en Nieuwpoort, dus dat klopt niet van mij.


Klopt, die bedoelde ik, kende het andere gerucht niet excuus. Denk dat een NL club die een rechtsback zoekt gek bezig is indien ze niet voor Dumfries gaan tov een buitenlander gezien zijn prestaties hier. Maar laat ze vooral niet Dumfries bij ons weg kopen :mrgreen:
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2018 23:15

fuotbalgek schreef:Klopt, die bedoelde ik, kende het andere gerucht niet excuus. Denk dat een NL club die een rechtsback zoekt gek bezig is indien ze niet voor Dumfries gaan tov een buitenlander gezien zijn prestaties hier. Maar laat ze vooral niet Dumfries bij ons weg kopen :mrgreen:

Nick Viergever waarschijnlijk transfervrij van Ajax naar PSV deze zomer. Ben benieuwd of de theorie over Brenet, de rechtsbenige linksback uitkomt. Als Arias vertrekt zullen ze toch een 2e speler voor de rechtsback moeten hebben en Denzel is, of we dat nu leuk vinden of niet, natuurlijk wel de meest uitgelezen kandidaat voor die stap. Hij is daar zelf eerlijk over. Zal stappen willen en moeten maken. Bij ons blijven is stilstaan in zijn ontwikkeling. En zoals we momenteel presteren kun je hier zelfs lastig kritiek op hebben. Van middenmoter naar topclub. Van helemaal niets naar voorronde CL. Ik zou het als ik hem was ook wel weten. Wat mij betreft de beste speler van het seizoen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor du longhi » 12-03-2018 10:24

Gisteren was zijn slechtste wedstrijd van het seizoen.
Verder voor Heerenveen begrippen een goede speler.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor AllardP » 09-05-2018 23:49

Topaankoop, terecht speler van het jaar en mooie matchwinner vanavond. Maar ik kijk net de wedstrijd even terug en er valt me wat op: de 3-1 en 3-3 vallen beide op een moment dat Dumfries ver voor de bal staat en de rechterzone open ligt. De vrije trap bij de 3-2 komt doordat Dumfries aan de verkeerde kant staat te dekken. Natuurlijk gaat er bij die goals veel meer fout - zijn ploeggenoten moeten de gaten dichten en Van Amersfoort hoeft die bal niet per se in eigen doel te koppen - maar het is wel duidelijk dat de aanvallende escapades van Dumfries een prijskaartje hebben.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Baggerraartje » 10-05-2018 07:59

Ik was gisteren ook eens in het stadion maar, dat verhaal hierboven had vooral te maken dat Reza continu tegen Denzel schreeuwde dat hij moest aansluiten. Echter Thorsby die rechtermiddenvelder stond, liep steeds in het centrum, waardoor Denzel 2 man had. De keren dat hij wel aansloot , ging het dan ook gelijk mis, aangezien Reza de snelheid heeft van iemand tussen de 80 en de schijndood. Met Rojas die veel dieper ging staan had Denzel het wel makkelijker.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-05-2018 08:21

PSV wil hem. Logisch. Aan de bal/aanvallend prima, verdedigend heeft hij nog heel veel te leren. Maar een stap omhoog is hem gegund. Mooie speler om naar te kijken.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-05-2018 08:59

Die foutjes mag hij in principe niet maken, maar hij compenseert het met aanvallende kwaliteiten, scorend vermogen en winnaarsmentaliteit
De beste rechtsback die we ooit hebben gehad. Vorig jaar hadden we Marzo.....
Dumfries zal inderdaad wel vertrekken, hoop dan PSV
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Jazz » 10-05-2018 09:39

5 miljoen. Take it or leave it. Toekomstige Nederlands elftal speler, lang contract, jong.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor BK2007 » 10-05-2018 09:41

Dumfries kan het beste aan zijn contract gehouden worden en pas na nog een seizoen bij ons direct door naar een goede Europese club.
De tussenstap naar een andere Nederlandse club is dan niet nodig gezien zijn onmiskenbare kwaliteiten.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-05-2018 09:43

Jazz schreef:5 miljoen. Take it or leave it. Toekomstige Nederlands elftal speler, lang contract, jong.

5 miljoen ??, heeft nog 3 jarig contract. Minimaal 8 miljoen en geen cent minder. Anders blijft ie nog maar een jaar, want hij is hier ook nog niet uitgeleerd
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor hhage » 10-05-2018 11:48

Feanfan 1 schreef:Die foutjes mag hij in principe niet maken, maar hij compenseert het met aanvallende kwaliteiten, scorend vermogen en winnaarsmentaliteit
De beste rechtsback die we ooit hebben gehad. Vorig jaar hadden we Marzo.....
Dumfries zal inderdaad wel vertrekken, hoop dan PSV


Ole Tobiasen!!!!!!
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Superfries1996 » 10-05-2018 11:54

Onze beste speler, als rechtsback. Een prestatie van formaat. Ik zou het heel jammer vinden als hij vertrekt maar gun hem eigenlijk ook wel een stap hogerop, naar een club waar hij niet hoeft te ballen met spelers als Reza, Thorsby en Hansen. Gelet op zijn prestaties en doorlopende contract vind ik €5 miljoen te weinig, al kan dat worden gecompenseerd met een doorverkooppercentage, want ook bij Ajax of PSV gaat hij zeker slagen.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Wizard » 10-05-2018 19:06

hhage schreef:Ole Tobiasen!!!!!!

Precies. We kunnen genieten van Dumfries, en dat doe ik ook met volle teugen, maar het niveau van Tobiasen heeft hij op dit moment nog niet. Ik hoop voor iedereen dat hij Dumfries nog een seizoen blijft en daarna de stap omhoog maakt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor heerenveenown » 13-05-2018 11:24

Nam erg duidelijk afscheid van het uitvak na de wedstrijd, die gaat weg.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Voorstopper » 13-05-2018 13:13

heerenveenown schreef:Nam erg duidelijk afscheid van het uitvak na de wedstrijd, die gaat weg.

Dat verwacht ik ook wel, hij is erg ambitieus. Bovendien kan de club het geld dat ze voor hem kunnen vangen goed gebruiken.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-05-2018 10:16

Voorstopper schreef:Dat verwacht ik ook wel, hij is erg ambitieus. Bovendien kan de club het geld dat ze voor hem kunnen vangen goed gebruiken.


Dat valt wel mee, er is geld. En met de verkoop van andere spelers komt er ook geld binnen. Heeft nog een contract voor 3 jaar, dus er is niet een noodzaak om te verkopen totdat de absolute hoofdprijs op tafel komt. Dumfries komt er wel, maar kan ook hier nog genoeg leren.

Vind zijn openheid over zijn plannen trouwens wel een verademing.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Marça » 14-05-2018 10:43

Het is de kunst om een speler exact op dat moment te verkopen waarop hij bij je club op het hoogtepunt zit. De vraag is dan ook: gaat hij het volgend seizoen nog beter bij ons doen? Kun je dan nog meer voor hem vragen met een minder lang durend contract?

In dit geval betwijfel ik dat en in het geval van PSV kun je je ook afvragen of ze Dumfries een jaar later nog steeds nodig hebben. Het budget dat ze hebben met geld dat ze voor Arias krijgen en van de UEFA krijgen voor CL-deelname is aardig groot, dus ik denk dat dit hét moment is om te handelen.

Sportief gezien zou ik hem er uiteraard graag bij houden, maar het is ook niet zo dat hij als rechtsback zijnde onmisbaar is. Ben heel erg benieuwd welke afweging Hamstra gaat maken - hij heeft zich er in elk geval nog niet over uitgesproken.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-05-2018 10:53

Dat klopt helemaal, maar het zou prettig zijn als het sportieve de voorkeur kreeg boven het financiële. En ik vond Dumfries dit seizoen trouwens wel aardig onmisbaar, gezien zijn goals en assists.. en wat het alternatief was.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Denzel Dumfries

Berichtdoor Marça » 14-05-2018 10:58

Het moge duidelijk zijn dat Denzel de beste rechtsback is die we in jaren hebben gehad! Wat dat betreft sportief zeker een aderlating maar voor de hoofdprijs zou ik hem zeker laten gaan en niet ten koste van alles behouden.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten