Martin Ødegaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Martin Ødegaard

Berichtdoor Wizard » 04-09-2018 09:41

Voorstopper schreef:Met Musonda erbij wordt het wel interessant of Odegaard nog zo belangrijk gaat zijn voor Vitesse. Hij is een geweldige voetballer maar we hebben ook gezien dat het team niet persé als team beter werd van zijn aanwezigheid. Nu kan dat aan de beperkte kwaliteiten van het team liggen, maar Vitesse is wel een pak beter dan wij zijn.

Ik denk dat Odegaard uitstekend bij Vitesse past. Bij ons was het meer 'inleveren van de bal bij Odegaard en hopen op een opleving van hem'. Bij Vitesse verwacht ik dat er meer spelers met hem meekunnen qua niveau en dus zal hij veel meer betrokken zijn in het aanvalsspel met korte en snelle combinaties waardoor hij niet continu 2 man bij zich heeft. Iemand als Beerens wordt er zo uitgespeeld door Odegaard. Het liefst zie ik hem echter op de '10'. Ik verwacht dat dit het seizoen van Odegaard wordt. Hij heef kunnen wennen aan de Eredivisie en komt nu terecht in een technisch en kwalitatief sterk team voor Eredivisiebegrippen. Zonde is wel dat ze geen Europees spelen..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Martin Ødegaard

Berichtdoor bennieeee » 22-05-2019 06:28

Wat een verschil zeg Ødegaard bij Heerenveen en Ødegaard bij Vitesse. De klasse spat er werkelijk vanaf met ook nog eens rendement.
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Martin Ødegaard

Berichtdoor Wizard » 22-05-2019 07:56

bennieeee schreef:Wat een verschil zeg Ødegaard bij Heerenveen en Ødegaard bij Vitesse. De klasse spat er werkelijk vanaf met ook nog eens rendement.

Er is nauwelijks verschil in het spel/de klasse van Ødegaard bij ons en bij Vitesse. Het grote verschil dat er wel is, is het rendement door o.a. positie van Martin. Bij ons was hij ook al zeer bepalend in het spel van Heerenveen en nu zo ook bij Vitesse. Het wordt nu alleen zichtbaarder omdat hij meer rendement behaalt door meer voetbalintelligente spelers om hem heen (en zijn positie) en meer gewenning aan de Eredivisie. Hij gaat alleen maar beter worden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten