Yuki Kobayashi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Voetballeerproces
Nieuw talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 27-01-2015 23:10

Bericht door Voetballeerproces »

Las een interview met Schaars die hem ondermeer prijst voor zijn spelinzicht. Ik moet zeggen, qua lopen zonder bal gaat hij bijna altijd de goede ruimte in. Wel vind ik dat hij af en toe iets meer durf in zijn spel mag leggen door vooruit open te draaien of te spelen. Wat vinden jullie van onze Japanner zover?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Voetballeerproces schreef:Wat vinden jullie van onze Japanner zover?
Waar staat dat interview? Wellicht kan je de volgende keer de link erbij zetten. Ben wel benieuwd!

Ik ben zeer zeer tevreden over Yuki. Maar dat type ik hier al weken lang. Deze jongen is echt een stille motor die bijna altijd op de goede plek staat en prima keuzes maakt. Het is nog geen speler met splijtende passes, maar ik denk dat dat nog wel komt. Hij heeft moeten wennen aan de cultuur, het team en het spel. Wat dat betreft pakt hij het voltreffelijk snel op. Ik denk dat we de echte Yuki in de 2e helft van dit seizoen gaan zien! Tot nu toe vind ik hem een onbetwiste basisspeler.
Voetballeerproces
Nieuw talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 27-01-2015 23:10

Bericht door Voetballeerproces »

Wizard schreef: Waar staat dat interview? Wellicht kan je de volgende keer de link erbij zetten. Ben wel benieuwd!

Ik ben zeer zeer tevreden over Yuki. Maar dat type ik hier al weken lang. Deze jongen is echt een stille motor die bijna altijd op de goede plek staat en prima keuzes maakt. Het is nog geen speler met splijtende passes, maar ik denk dat dat nog wel komt. Hij heeft moeten wennen aan de cultuur, het team en het spel. Wat dat betreft pakt hij het voltreffelijk snel op. Ik denk dat we de echte Yuki in de 2e helft van dit seizoen gaan zien! Tot nu toe vind ik hem een onbetwiste basisspeler.
Is maar een klein stukje: http://www.feanonline.nl/nieuws/12829/k ... icht-.html hele stuk staat denk ik in het AD.

Ik ben ook tevreden over Yuki, maar daarnaast zie ik ook nog heel veel verbeter mogelijkheden. Gister had hij vaak de kans vooruit te spelen of om open te draaien, maar dan ging hij toch op safe. Mocht dit beter worden dan hebben we wel echt goud in handen. Laten we het hopen!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Dankje voor de link.

Absoluut, deze jongen heeft een enorm potentieel naar mijn mening.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

In het positiespel en qua rust aan de bal, en het handelen onder druk echt al erg belangrijk voor de ploeg. Speelt nog erg op safe, maar dat zal ook wel een beetje de opdracht zijn. Hij gaf aan in Japan veel aanvallender te voetballen, maar het tot zijn verbazing ook als controleur wel leuk te vinden. Mag wat mij betreft wel vaker een schot vanuit de 2e lijn wagen, volgens mij heeft hij namelijk een goed schot in de benen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Goede voetballer, maar hij mag wel wat meer een kerel worden hoor. Ik weet niet hoe dat in Japan gaat, maar het lijkt erop dat contact in het veld daar verboden is?
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Leuke voetballer, maar als er eenmaal echt druk op hem wordt gezet en hij is daardoor genoodzaakt om iets creatiefs te doen komt hij toch wel handelingssnelheid tekort i.t.t de voetballer waar hij mee vergeleken wordt (Honda) is hij veel minder explosief.

Ik denk dat dit echt zo'n speler is die hier nog wel 3 jaar voetbalt en niet heel gauw een vervolgstap gaat maken in zijn carrière.
Desalniettemin een slimme en leuke voetballer, maar voor de 10 positie waar hij zichzelf graag ziet komt hij tekort.
Laatst gewijzigd door ThiagoAlcantara op 30-10-2016 23:51, 2 keer totaal gewijzigd.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Aan de bal ging het weleens te langzaam, maar hij trok wel El Ahmadi steeds weg en daardoor kwam er veel ruimte. Enorm slimme jongen die het gewoon prima deed tegen de beste speler van Feyenoord.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Speelde een prima pot en je merkt dat hij enorm veel inzicht heeft. Is niet meer zo fel in de duels als in de eerste wedstrijden van het seizoen, maar dat is ook niet vreemd als je er meer dan 35 wedstrijden op hebt zitten dit seizoen. Verder een prima wedstrijd tegen één van de beste middenvelders van dit seizoen. Na Sparta-uit weer 2 weken rust en die komen als geroepen voor hem denk ik.
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Yuki scoorde net een prima goal voor Japan!
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Heb je 'm gezien? Volgens mij is er nog een Kobayashi en scoorde hij.

Feanonline maakte die fout vorige keer ook al. Toen repten ze over de 2e interland van Yuki, terwijl die gewoon in Heerenveen zat. Later is dat bericht er snel afgehaald.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Ja heb het live gezien via YouTube stream.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2014
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Deze keer is het echt Yuki en niet Yu Kobayashi, die om het verhaal wat gemakkelijker te maken deze keer ook niet bij de Japanse selectie zit. :lol:
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Hoeveel heeft Yuki trouwens gekost, in een interview verklaarde hij laatst dat Heerenveen veel geld voor hem heeft betaald. Maar ik heb nooit iets gehoord van een transfersom.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Marça schreef:Deze keer is het echt Yuki en niet Yu Kobayashi, die om het verhaal wat gemakkelijker te maken deze keer ook niet bij de Japanse selectie zit. :lol:
Heb 'm inmiddels ook gezien. Mooie goal!
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2014
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Afbeelding

Zaterdag na de wedstrijd was er weer veel aandacht voor de tattoo van Kobayashi. Over smaak valt te twisten en op Twitter zag ik zelfs reacties dat 'fate' verkeerd geschreven was, maar het is vooral een apart lettertype.

Ik vroeg me af hoeveel meer spelers (of fans) er SC Heerenveen-tattoos hebben laten zetten. De enige speler die ik me herinner was Emmanuel Ebiede, die had het logo op z'n borst laten zetten. Iemand die daar nog foto's van heeft? Ik meende dat hij er destijds mee in de VI heeft gestaan, maar dat is ook alweer bijna twintig jaar geleden. (1998?)

Edit: Ik heb inmiddels te horen gekregen dat de 'tattoo' van Ebiede destijds door de redactie van VI is ge-Photoshopt. :mrgreen:
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Fate (lot) is correct hier, tenzij het om zijn geloof (faith) zou gaan.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Was erg goed vandaag tegen Ado, was mijn man van de wedstrijd. Bijna geen balverlies, zat overal tussen. Bijna Schaars niet gemist. Chapeau, ik hoop dat hij dit niveau weet vast te houden.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

mitrita schreef:Fate (lot) is correct hier, tenzij het om zijn geloof (faith) zou gaan.
Volgens mij staat daar toch echt -gate- ( Ik kies mijn eigen poort )
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Volgens mij staat er pate (gesponsord door Kroon??)
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ruud Huntbäck schreef:Volgens mij staat er pate (gesponsord door Kroon??)
Tis gewoon een gekke S. Sate
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

... Of het is hate. Zo in de zin van: ik bepaal zelf op wie ik wil haten...
Heerenveen fan in Leiden
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Yuki valt verdedigend toch weer tegen. Laat mensen lopen, mist fysiek in de duels. Aan de bal goed, bij balbezit tegenstander te zwak.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Yuki speelt een slechte pot, veel balverlies en veel balletjes die niet op maat zijn.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Yuki Kobayashi kan me nog niet optimaal bekoren dit seizoen helaas, vind hem veel te traag met doorpakken.

Voetballen kan hij zeker wel, maar eerder die bal geven ho maar. dusja vind hem aanvallend nog te weinig toevoegen.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Fryskeboy22 schreef:Yuki Kobayashi kan me nog niet optimaal bekoren dit seizoen helaas, vind hem veel te traag met doorpakken.

Voetballen kan hij zeker wel, maar eerder die bal geven ho maar. dusja vind hem aanvallend nog te weinig toevoegen.
Mee eens. Rendement van het middenvelder moet zeker omhoog. Yuki en Pelle kunnen beiden moeilijk scoren.
Heerenveen fan in Leiden
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Fryskeboy22 schreef:Yuki Kobayashi kan me nog niet optimaal bekoren dit seizoen helaas, vind hem veel te traag met doorpakken.
Voetballen kan hij zeker wel, maar eerder die bal geven ho maar. dusja vind hem aanvallend nog te weinig toevoegen.
Hij speelt op een verkeerde positie, doordat Schaars geblesseerd is. Hij is veel meer een box-to-box speler. Jammer dat we geen andere spelers hebben die op deze positie uit de voeten kunnen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Plaats reactie