Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 16-04-2016 09:16

Grimo schreef:
Als jij het al niet weet dan is het kennelijk niet zo "onwijs" makkelijk om spelers te halen met die leeftijd, kwaliteit en routine.

Ik las nergens dat Lardy het niet wist. Wellicht heeft hij helemaal geen zin om namen te noemen omdat jij daar naar vraagt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Boffy » 16-04-2016 09:36

Lardy schreef:Van den Berg is een totaal overbodige voetballer die je onwijs makkelijk kan vervangen, en dan niet met Schaars. Maar met spelers die er wel wat van kunnen en geschikt zijn voor het 'nieuwe voetbal'. Als Vonk voor van den Berg al geen vervanger kan regelen dan kan je hem beter direct ontslaan.


Zoveel type's Vd Berg zie ik anders niet, die voor ons makkelijk haalbaar zijn? Veel mensen zien alleen de negatieve dingen van Vd Berg. Vd Berg ziet het spelletje wel, en staat positioneel vaak goed dus is de balans in het elftal beter als hij speelt. Vorig jaar riep ook iedereen dat De Roon zo makkelijk te vervangen was. Achteraf is gebleken dat dat helemaal niet zo makkelijk was, want het middenveld is dit seizoen niet bijster goed. Ik vind Vd Berg ook geen geweldenaar, maar hem "makkelijk" vervangen gaat volgens mij niet op. Verder is Joey gratis en je weet precies wat hij wel en niet kan. Als het mogelijk is, zou ik hem er wel bijhouden.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Lardy » 16-04-2016 11:50

Heerenveen rules schreef:Daar heb jij gezien het belabberde transferbeleid van de afgelopen jaren vertrouwen in?


Nee

Grimo schreef:Als jij het al niet weet dan is het kennelijk niet zo "onwijs" makkelijk om spelers te halen met die leeftijd, kwaliteit en routine.


Ik weet het wel. Maar de club heeft fulltime mensen in dienst, die moeten toch zo met een vervanger komen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 16-04-2016 18:59

Mackan68 schreef:Ik las nergens dat Lardy het niet wist. Wellicht heeft hij helemaal geen zin om namen te noemen omdat jij daar naar vraagt.



Jou werd niks gevraagd en dat weet ik wel maar toch bedankt voor je bijdrage.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 16-04-2016 19:05

Lardy schreef:Ik weet het wel. Maar de club heeft fulltime mensen in dienst, die moeten toch zo met een vervanger komen.


Ik vroeg het me af Lardy omdat ik je altijd wel met verrassende namen vind komen. Zelf kom ik niet verder als een Schaars of Serero. Maar of die financieel haalbaar zijn (tekengeld,salaris) vraag ik mij sterk af. Wat er in het buitenland rondloopt heb ik geen zicht op. Wat aankopen betreft is het belangrijk dat er snel een hoofdsponsor komt en er duidelijk wordt wat de tv gelden worden voor aankomend seizoen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 16-04-2016 21:15

Grimo schreef:Jou werd niks gevraagd en dat weet ik wel maar toch bedankt voor je bijdrage.

Iets met lange tenen. 'Jou werd niets gevraagd'. Volwassen reactie weer. Cursus omgaan met tegengas iets voor je wellicht?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 16-04-2016 21:26

Mackan68 schreef:Iets met lange tenen. 'Jou werd niets gevraagd'. Volwassen reactie weer. Cursus omgaan met tegengas iets voor je wellicht?


Pffff jongkje toch.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor rust » 16-04-2016 23:42

Mackan68 schreef: Iets met lange tenen. 'Jou werd niets gevraagd'. Volwassen reactie weer. Cursus omgaan met tegengas iets voor je wellicht?
Haha Mackan wat ben je ook een vreselijke zuiger.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Lardy » 21-04-2016 20:47

Beloofd veel voor volgend jaar. Dat Willem II speelt me een partij slecht, echt niet te geloven. Nog slechter dan Heerenveen. Ik weet niet of dit een goede keus wordt.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Feanfan 1 » 21-04-2016 20:56

Lardy schreef:Beloofd veel voor volgend jaar. Dat Willem II speelt me een partij slecht, echt niet te geloven. Nog slechter dan Heerenveen. Ik weet niet of dit een goede keus wordt.

Streppel zei zelf na afloop dat ze best veel goede wedstrijden hebben gespeeld zonder punten (ook Heerenveen uit), maar dat dat deze wedstrijd erg matig was en dat was nog vrij positief, maar met een punt.

Een trainer is toch grotendeels afhankelijk van de selectie. Zowel Lodeweges als De Haan kan met onze huidige groep ook niet veel beter presteren dan dat ze nu gedaan hebben. Hoop voor Streppel dat hij beter materiaal tot zijn beschikking heeft
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor fuotbalgek » 21-04-2016 21:14

Laten we nu alvast gaan afgeven op Streppel, vanwege zijn prestaties met het bij elkaar geraapte zootje afdankertjes en huurlingen bij Willem II. Ze hebben bij vlagen leuk gespeeld, maar het is daar nu vrouwen en kinderen eerst. Toen Cambuur tegen ons stormde verloren we daar, dan liever een punt met lelijk voetbal. Zoals hierboven al aangehaald en in het voetbal al zo vaak aangetoond, een trainer is voor het grootste deel afhankelijk van zijn materiaal.

Het doet er niet heel veel toe of Lodeweges, Foppe of Streppel hier voor de ploeg staat, er moet één ervaren verdediger, een ervaren middenvelder en een kwalitatieve spits bij om er wat van te maken.

Krijg van sommigen hier het idee dat ze het beter weten dan de twee ervaren trainers die wij dit seizoen hebben gehad, haal jezelf uit die illusie. Het is zaak dat de selectie wordt afgestoft en opgefrist. Drie cruciale aankopen scheelt 10-20 punten. Daar kan geen trainer tegen op.
Laatst bijgewerkt door fuotbalgek op 21-04-2016 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Feanfan13 » 21-04-2016 23:29

Sluit me volledig aan bij @fuotbolgek.

Helaas zullen deze drie benodigde versterkingen niet komen onder Hans Vonk zijn leiding.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor nickstok » 22-05-2016 17:47

Streppel heeft uiteindelijk op eigen kracht handhaving afgedwongen met Willem II. Wat mij betreft waren ze dat qua selectie ook aan hun stand verplicht, maar ben toch erg blij dat het gelukt is. Op deze manier komt hij toch anders binnen dan als ze waren gedegradeerd. Ben benieuwd wanneer hij bij Heerenveen aan de slag gaat, er is genoeg om te bespreken en voor te bereiden met het oog op volgend seizoen. Ben ook benieuwd of- en welke spelers hij eventueel van Willem II zou willen meenemen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-05-2016 17:53

Ik neem aan dat hij morgen of dinsdag wel gepresenteerd zal worden en hier en daar wat zal bespreken. Daarna zal hij wel 3/4 weken op vakantie gaan en de club zal hem wel op de hoogte aten houden over het reilen en zeilen van de club

Edit: http://www.omropfryslan.nl/nijs/638980- ... heerenveen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor DSCH » 22-05-2016 21:06

Ik ben benieuwd met welke zaken hij zich stiekem bezig heeft gehouden. Hij geeft aan duidelijk een mening over Vonk te hebben en noemde in een eerder interview op FOX fantastisch te hebben samengewerkt met technisch manager Marc van Hintum. Zou het?
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Thinkman » 22-05-2016 21:59

DSCH schreef:Ik ben benieuwd met welke zaken hij zich stiekem bezig heeft gehouden. Hij geeft aan duidelijk een mening over Vonk te hebben en noemde in een eerder interview op FOX fantastisch te hebben samengewerkt met technisch manager Marc van Hintum. Zou het?


Misschien heeft híj Eisenga wel geadviseerd om Vonk niet te verlengen :wink:
Van Hintum zit bij Vitesse, waarschijnlijk tegen een salaris dat wij niet kunnen en of willen bieden.
Wie wordt onze nieuwe TD? We zullen het hopelijk snel weten!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor wald pyk » 22-05-2016 22:20

Streppel mag wat mij betreft Falkenburg en Anderson mee nemen naar Heerenveen.
Die keeper mag hij daar laten.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Otsje P » 23-05-2016 07:48

DSCH schreef:Hij geeft aan duidelijk een mening over Vonk te hebben en noemde in een eerder interview op FOX fantastisch te hebben samengewerkt met technisch manager Marc van Hintum. Zou het?


Goede genade... Alstublieft geen Marc van Hintum. Als er 1 iemand is die ik nog nooit op een goede voetbalinhoudelijk opmerking heb weten te betrappen, dan is het wel Marc van Hintum.

Ik krijg de kriebels van die kerel. :?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor jorro » 23-05-2016 07:54

Ik kan niet over zijn inhoudelijke werk oordelen, behalve dat ik me meen te herinneren dat ze destijds best goed over hem waren te spreken in Tilburg. Hij en Streppel schijnen goede maatjes te zijn. Van Hintum zit nu als hoofd scouting bij Vitesse. Je kunt je afvragen wat dat werk inhoudelijk écht inhoudt, met al die Chelsea huurlingen. Maar een beetje een netwerk zal hij vast wel hebben.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 23-05-2016 08:01

In mijn ogen zijn er maar twee kandidaten. Gerald van der Belt en Nico Jan Hoogma. Andere kandidaten die hier ook passen zie ik niet. De voorwaarde moet voor mij zijn dat ze ervaring hebben in dit vak, in deze functie. We kunnen niet weer iemand hebben die het vak nog in de vingers moet krijgen. Ik ben zeer benieuwd, tot nu toe zijn er nog geen enkele geruchten over kandidaten. Behalve het broodje aap verhaal over Nijkamp. Er moet snel een een een td aangesteld worden. Anders vissen wij overal weer naast. Als je ziet dat AZ al zo goed als rond is bij met Weghorst terwijl Janssen nog niet verkocht is en Achabar voor vier jaar naar Zwolle gaat. Zitten ze om ons heen niet stil.
Laatst bijgewerkt door Grimo op 23-05-2016 08:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor jorro » 23-05-2016 08:09

Overigens is het prima dat het vooralsnog 'stil' blijft. Daarmee zet Eisenga de lijn door die we van vroeger gewend waren, namelijk dat er geen geruchten uitlekten en er plots iemand stond. Alleen die stilte moet niet te lang meer duren!
Nu Heracles Europees voetbal heeft gehaald moet je je nog maar afvragen of Nico Jan Hoogma er wel zin in heeft bij ons. Bij Heracles ligt nu natuurlijk een hele leuke uitdaging. Hetzelfde geldt ook een beetje voor Nijkamp. Die club zit momenteel in een flow en dat is natuurlijk lekker werken.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Otsje P » 23-05-2016 08:18

Grimo schreef:Als je ziet dat AZ al zo goed als rond is bij met Weghorst terwijl Janssen nog niet verkocht is en Achabar voor vier jaar naar Zwolle gaat.


Denk dat Achabar hier overigens vele malen beter had gepast dan een type Veldwijk. Achabar is wel wat Uth-achtig. Technische linkspoot, geen pure targetman maar meer een meevoetballende spits.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor 12eMan » 23-05-2016 08:34

Grimo schreef:In mijn ogen zijn er maar twee kandidaten. Gerald van der Belt en Nico Jan Hoogma. Andere kandidaten die hier ook passen zie ik niet. De voorwaarde moet voor mij zijn dat ze ervaring hebben in dit vak, in deze functie. We kunnen niet weer iemand hebben die het vak nog in de vingers moet krijgen. Ik ben zeer benieuwd, tot nu toe zijn er nog geen enkele geruchten over kandidaten. Behalve het broodje aap verhaal over Nijkamp. Er moet snel een een een td aangesteld worden. Anders vissen wij overal weer naast. Als je ziet dat AZ al zo goed als rond is bij met Weghorst terwijl Janssen nog niet verkocht is en Achabar voor vier jaar naar Zwolle gaat. Zitten ze om ons heen niet stil.


Van den Belt? Vergis ik me nu of is dat dezelfde die binnen een paar maanden bij Twente de boel ook besodemieterde(gegoochel inzake facturen rondom transfer Tadic) en de ziektewet in ging? Dat moet je toch niet willen Grimo?
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor AllardP » 23-05-2016 08:41

De meest succesvolle jaren waren zonder TD; waarom gaan we niet naar het oude model terug? We waren daarmee een voorbeeld voor de voetbalwereld (lees Soccernomics).

Mochten we toch een TD willen, dan zie ik maar één kandidaat: Nico-Jan Hoogma.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Otsje P » 23-05-2016 09:01

AllardP schreef:De meest succesvolle jaren waren zonder TD; waarom gaan we niet naar het oude model terug?


Toen hadden we bestuurders met voetbalkennis. Riemer en Yme hoefden geen TD omdat ze zelf op voetbal/scoutingsgebied goed onderlegd waren. (Alhoewel Yme het iets te hoog in de bol kreeg.)

Er is nu geen enkele voetbalkennis meer over in het bestuur.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1994 » 23-05-2016 09:43

Misschien dat Streppel in een dubbelfunctie aan de slag gaat? Ik noem maar wat. Dat zou hij tijdelijk kunnen doen zodat de club iets meer tijd heeft een zorgvuldige keuze te maken.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wizard » 23-05-2016 10:15

Dat verwacht ik niet. Een club van deze omvang heeft een TD nodig aangezien we geen voorzitter/directielid hebben die deze functie fulltime kan bekleden.
Ik hoop van harte op Hoogma of Nijkamp. Hopelijk kan de club eens doorpakken en één van beide spoedig presenteren.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Otsje P » 23-05-2016 10:27

Wizard schreef:
Ik hoop van harte op Hoogma of Nijkamp. Hopelijk kan de club eens doorpakken en één van beide spoedig presenteren.


Ben echter bang dat beide heren niet echt op Heerenveen zitten te wachten. Zowel Zwolle als Heracles zijn ruim boven ons geëindigd en zitten in een aardig positieve flow.

Financieel zal er hier misschien nog steeds wel wat meer mogelijkheden zijn, maar ik weet niet of dat wel opweegt tegen het afbreukrisico dat er aan de functie bij ons kleeft. Hoe je het ook wendt of keert, Hansma en Vonk hebben niet erg lang gezeten. En ook andere bestuurders zijn hier de afgelopen jaren bij bosjes gesneuveld. Hoogma en Nijkamp zitten volgens mij al een poosje prima op hun plek.

We hebben volgens mij gewoon een flink probleem.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor fuotbalgek » 23-05-2016 11:01

Wanneer ze hier het dubbele krijgen, en dat kan hier op zo'n cruciale positie, plus meer budget dan is het voor heide heren gewoon een mooie stap.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wizard » 23-05-2016 11:04

Otsje P schreef:Ben echter bang dat beide heren niet echt op Heerenveen zitten te wachten. Zowel Zwolle als Heracles zijn ruim boven ons geëindigd en zitten in een aardig positieve flow. .

Ben bang dat je teveel doem denkt Otsje. Van Heracles naar Heerenveen, maar ook van PEC naar Heerenveen is nog steeds een behoorlijke stap voorwaarts. Vonk was te onervaren en Hansma zat in de verkeerde periode op de verkeerde plek. Wanneer er een leuke hoofdsponsor wordt aangesteld, ben ik ervan overtuigd dat de rust weer wat meer terugkeert. Juist ligt er voor een TD nu een prachtige club klaar die voldoende mogelijkheden heeft om weer omhoog te kijken en te groeien.
Prima uitdaging dus. Dat Heracles boven ons is geëindigd zal niet veel vaker gebeuren en PEC doet het verrassend goed, maar kan door één of twee tegenvallers zomaar weer rond de degradatiestreep spelen. Die hebben nauwelijks financiële mogelijkheden, maar hebben geluk met een stevige directie en een prima trainer.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten