Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor AllardP » 25-02-2018 00:43

Mackan68 schreef:Dat waren de woorden van Eisenga.

Valt me behoorlijk van hem tegen. Klopt gewoon geen fuck van.

OT: De wedstrijdanalyse van Streppel wederom niet sterk. 'We hadden meer moeten scoren', kan mijn nichtje ook nog wel verzinnen. Feit is dat je thuis verliest van de club met de laagste begroting in de eredivisie. Dan wil ik wel wat meer zien dan alleen gelatenheid.

Je ziet gewoon dat de apathie van de trainer en de spelers overslaat op het publiek; als het hun niets kan schelen, waarom ons dan wel? Ondertussen krijgen we ook wekelijks te horen dat we niet moeten zeuren, omdat we geen subtopper meer zouden zijn. Met zo'n instelling wordt dat vroeg genoeg bewaarheid.
AllardP
Superster

Berichtdoor Baggerraartje » 25-02-2018 07:14

Ik snap het commentaar op Streppel niet echt. Het slechte presteren ligt vooral aan de selectie en die is samengesteld door Hamstra!
Ga maar na:
Heerenveen vindt zichzelf een subtopper. Een subtopper heeft minimaal een spits die tussen de 14 en 16 keer scoort. Onze beide spitsen samen halen de helft nog niet eens! Een subtopper heeft buitenspelers die zeker 8 keer scoren en 8 assist geven...hou maar op!
Een subtopper heeft een aan aanvallende middenvelder die zeker 10 keer moet scoren. Ons hele middenveld (inclusief bankzitters) scoort amper 10 keer.
Conclusie: scoor je niet pak je geen punten!
Kortom welke trainer pakt met dit zeer matige elftal punten? Ik denk zelf Dick Advocaat niet!
Baggerraartje
Superster

Berichtdoor Thinkman » 25-02-2018 07:57

Baggerraartje schreef:Ik snap het commentaar op Streppel niet echt. Het slechte presteren ligt vooral aan de selectie en die is samengesteld door Hamstra!
Ga maar na:
Heerenveen vindt zichzelf een subtopper. Een subtopper heeft minimaal een spits die tussen de 14 en 16 keer scoort. Onze beide spitsen samen halen de helft nog niet eens! Een subtopper heeft buitenspelers die zeker 8 keer scoren en 8 assist geven...hou maar op!
Een subtopper heeft een aan aanvallende middenvelder die zeker 10 keer moet scoren. Ons hele middenveld (inclusief bankzitters) scoort amper 10 keer.
Conclusie: scoor je niet pak je geen punten!
Kortom welke trainer pakt met dit zeer matige elftal punten? Ik denk zelf Dick Advocaat niet!

Heb je wel een punt. Het is echter veel gemakkelijker om de trainer als zondebok aan te wijzen. Dan li)kt de oplossing ook veel makkelijker; nieuwe trainer halen die de spelers “leert” dat je de kansen moet verzilveren en achterin geen persoonlijke fouten moet maken..
Thinkman
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-02-2018 08:33

Heb je zeker een punt Baggeraartje. Hamstra heeft het nagelaten een goede spits te halen. Maar ook goede vleugelspitsen of Streppel is zo matig dat hij Rojas en Mihalojvic niet aan het voetballen krijgt. Maar uit deze selectie moet je veel meer kunnen halen. Het is breed en terug met als dieptepunt het Pierie/Hoegh voorbeeld van gisteren. En weinig passie. Dat komt door het ambitieloze geneuzel van Streppel met kritiekkloze goedgepraat. We staan gelijk met Excelsior, die een budget hebben van 6 miljoen
..
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor BK2007 » 25-02-2018 08:55

Zo’n slechte selectie hebben we helemaal niet. Het is allemaal erg wisselvallig en Streppel weet maar niet de juiste opstelling te maken en logisch te wisselen.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-02-2018 17:38

We staan nog steeds in het linkerrijtje op de 9e plek. Dat is natuurlijk niet goed en 32 punten zijn ook te weinig.
Maar wat nog veel erger is en de meesten niet eens bij stil hebben gestaan. Na 6 wedstrijden stonden we een dag bovenaan met 14 punten. Dus de overige 19 wedstrijden hebben we 18 punten gehaald .... Toch ongelofelijk en en dit keer kan je niet het excuus gebruiken dat Schaars geblesseerd was
Als ze verlengen, dan zitten er volgend jaar nog maximaal 10.000 in het stadion. Daarbij weet ik ook al een aantal die sowieso stoppen, ook als hij niet blijft
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Thinkman » 26-02-2018 10:42

Dit stukje kwam ik tegen van Mitchell Dijks toen ie naar Willem2 ging (2014!) en zijn kijk op trainer en publiek.
Zoek de parallellen én de verschillen met de onze huidige situatie:

'Ik ben weer helemaal opgeleefd bij Willem II.’ Dijks is zeer te spreken over Willem II en dan vooral over de prettige sfeer die er hangt: ‘Ik ben bij Ajax opgevoed met idee dat winnen móét. Bij Willem II mág het. Merk je ook in ons stadion. Bij Ajax gaan ze fluiten na een slechte bal, hier stijgt een opbeurend applaus op. Er hang hier zó’n positieve sfeer, echt ongekend. Erg wennen, maar het bevalt me zeer.’

Dijks is dus erg enthousiast over de Tricolores, maar een paar maanden terug waren zijn gedachten nog anders en dan vooral over Jurgen Streppel: ‘Toen mijn zaakwaarnemer aangaf dat Willem II belangstelling had, ben ik een wedstrijd gaan kijken op tv. Wat me vooral opviel, was Jurgen Streppel. Ik zag hem voor de dug-out staan en dacht: Jezus, wat kijkt hij boos uit zijn ogen. En dan dat fanatisme langs de zijlijn. Ik was Bergkamp en De Boer gewend. Wat is dit voor rare man, dacht ik. Moet ik wel naar deze club toe gaan?’

Dat beeld is nu volledig anders. ‘Hij is bijna het tegenovergestelde van het beeld dat ik van hem had. Hij is zachtaardig, vriendelijk en, dat vooral, een vakman. Kijk hoe we voetballen man! Dat is echt de hand van de trainer. Ik hoor de mensen hier zeggen: Het is weer leuk om naar Willem II te gaan. Komt door de voetbalfilosofie. Opbouw van achteruit, geen lange ballen, positiespel, 4-3-3; die dingen komen elke trainingsvorm terug. Daarnaast creëert Streppel een wij-gevoel en geeft hij je zo veel vertrouwen dat je je onoverwinnelijk voelt. Ook al zijn we maar Willem II. Als ik Streppel afzet tegen mijn trainers bij Ajax, zeg ik: hij is niet minder. Enig minpunt is dat hij misschien té sociaal is. Los daarvan: hij denkt en handelt precies hetzelfde over voetbal als in Amsterdam. Streppel zou zo trainer kunnen zijn van Ajax 1.’
Thinkman
Superster

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 26-02-2018 10:59

Eerlijk gezegd zie ik geen parallellen.
Ruud Huntbäck
Basisspeler

Berichtdoor Thinkman » 26-02-2018 11:23

Ruud Huntbäck schreef:Eerlijk gezegd zie ik geen parallellen.

Niet meedogenloos genoeg? :wink:
Thinkman
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-02-2018 11:33

Ah nu snap ik het. Hij geeft ze het gevoel dat ze onoverwinnelijk zijn waardoor ze denken dat ze het wel even doen. Daarom strijden ze alleen tegen de topclubs en laten ze het thuis niet zien tegen de kleine clubs.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 26-02-2018 15:34

Heerenveen rules schreef:Ah nu snap ik het. Hij geeft ze het gevoel dat ze onoverwinnelijk zijn waardoor ze denken dat ze het wel even doen. Daarom strijden ze alleen tegen de topclubs en laten ze het thuis niet zien tegen de kleine clubs.

Voorafgaand deed hij weer eens zijn beruchte uitspraak dat ze vooral geduldig moesten zijn. Toen had ik al weer een heel sterk voorgevoel waar het heen zou gaan. En in de wedstrijd werd dat gevoel weer eens bevestigd. Traag, tikkie breed, tikkie terug. Het spel zoals we dat kennen. Niets geen hoog tempe, massaal afjagen zodat de tegenstander helemaal horendol wordt gedraaid. Helaas kunnen we het deze wedstrijd niet schuiven op het gebrek aan kansen. Maar als je spelers dan zoveel last hebben om de bal in het netje te leggen dan moet je simpelweg andere spelers de kans geven. Ze zitten toch niet voor jan met de korte achternaam bij de club. Dat gelul over 'er nog niet klaar voor zijn' daar ben ik onderhand wel eens klaar mee. Een aantal 1e elftalspelers is er ook duidelijk nog niet klaar voor. Niets zou je tegen moeten houden om een makkelijk scorende Hornkamp per wedstrijd eens een half uurtje speeltijd te geven. Baat het niet, schaden doet het zéker niet!
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor CJF » 26-02-2018 15:48

Helaas ben ik ook van de supporters die bij een verlenging van Streppel sowieso het seizoenskaartbijltje er bij neergooi. Door aankomende veranderingen in mijn privé situatie (aankomend vaderschap :D) en de wekelijkse ergernis van de afgelopen twee jaar onder Streppel(de eerste 3/4 wedstrijden na elke zomerstop niet meegerekend) en daarvoor onder Lodeweges (laten we die belabberde fase ook niet vergeten) ga ik andere prioriteiten stellen. Mogelijk kan de club mij nog overhalen wanneer er een interessante vervanger wordt gehaald voor onze kale leider, maar van de namen die nu worden genoemd (o.a. Steijn) wordt ik alles behalve vrolijk..

Het spijt mij voor mijn mede supporters en voor de club, maar ik heb op deze manier de investering qua tijd en geld er niet langer voor over.

Hopelijk degradeert Twente en besluit Verbeek dat hij niet in de Jupiler League trainer wil zijn...
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler

Berichtdoor camataru » 27-02-2018 08:32

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=323966
streppel kandidaat bij Vitesse.
Wij zijn Heerenveen.
camataru
Superster

Berichtdoor tha boelie » 27-02-2018 08:40

"Vitesse wil toptrainer presenteren" en daarna zie je de naam van Streppel staan, haha !
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 27-02-2018 10:17

camataru schreef:http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=323966
streppel kandidaat bij Vitesse.

De bron is niet serieus te nemen, wat een grap. Streppel is Jupiler league, niets meer en niets minder.
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor AllardP » 27-02-2018 15:00

Vriendje van Van Hintum. Zou me nog niet eens verbazen ook. De voetballerij is dermate onprofessioneel dat veel beslissingen worden genomen op basis van vriendjespolitiek. Of op totaal nietszeggende of achterhaalde begrippen als 'attractief en aanvallend voetbal', 'dominant spelen', 'de jeugd een kans geven' en 'Hollandse school'.

Het zou goed zijn als we bij de opvolger van Streppel meteen SciSports gaan benutten. Natuurlijk moet je nooit iemand aannemen puur op statistiek, maar het helpt je wel om objectief te blijven.
AllardP
Superster

Berichtdoor Janneman » 01-03-2018 02:58

Had Luuk (directeur) het er niet over dat de 7de positie de doelstelling voor dit seizoen was bij OF? Nou die halen we zeker niet (meer) dus dan maar Streppel out!! Wat een bagger voetbal, iedere fatsoenlijke trainer kan meer met dit materiaal dan hij momenteel laat zien.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Janneman
Superster

Berichtdoor BK2007 » 06-03-2018 20:05

Wanneer is dat topoverleg met Westerhof eigenlijk ? Of tillen ze dat over dit weekend heen.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Thinkman » 06-03-2018 21:00

BK2007 schreef:Wanneer is dat topoverleg met Westerhof eigenlijk ? Of tillen ze dat over dit weekend heen.

Westerhof belt morgen half tien even met Luuc, moet in een kwartiertje wel klaar zijn. Elke minuut langer is poppenkast.
Thinkman
Superster

Berichtdoor Wizard » 08-03-2018 18:03

Bronnen vertelden mij dat er interesse is vanuit de club in Van der Gaag van Excelsior. Aangezien dit geen directe bronnen zijn (maar een 2e lijns bron) kunnen jullie hier dus geen houvast/waarheid aan ontlenen. Toch wilde ik dit gegeven jullie niet onthouden aangezien beide bronnen in 't verleden vaker met juiste info zijn gekomen.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Baas » 09-03-2018 08:17

V/d Gaag staat denk ik bij meer clubs op het lijstje.. waaronder Heracles.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Baas » 09-03-2018 10:23

Volgens verschillende media wordt niet Streppel maar Leonid Sloetski de nieuwe trainer van Vitesse.
Ik hoop dat als dat het geval is ze ook een ouderwetse schommelstoel naast de dug-out zetten in Arnhem.
Die man kan niet stil zitten :lol:
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-03-2018 15:24

Als deze man verlenging krijgt, dan mag het hele bestuur opstappen.
Verliezen van Ajax kan en mag, maar met zo'n opstelling zonder diepgang zal je nooit resultaat halen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-03-2018 15:42

Ik kreeg haast het idee dat Streppel er vandaag niet was. Een beetje een coach had iets gedaan. Hij niets.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Ryback » 11-03-2018 15:44

Per direct ontslaan voegt niks meer toe. Heb hem al zovaak duidelijk gemaakt dat wij strijd naar voren moeten geven en niet achteruit moeten lopen. Wat denk je wat er in het leger gebeurt op het veld en je blijft hangen.. Taktisch onbenul ook met de wissels.
Ryback
Selectiespeler

Berichtdoor badfrisianboy » 11-03-2018 16:06

Als je als sc Heerenveen nog kans wil maken op play-offs (niet dat we er wat te zoeken hebben) dan zul je nu Streppel er uit moeten gooien en voor de rest van het seizoen iemand anders voor de groep neer moeten zetten. Aanmodderen met Streppel heeft geen enkele zin en zal zeker betekenen dat we de achtste plek wel kunnen vergeten.
badfrisianboy
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 11-03-2018 16:28

Wat is het toch eigenlijk een waardeloze trainer... Met zo'n basisopstelling vandaag tegen Ajax...
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 11-03-2018 16:37

Bij Feanonline:
"Waar het aan lag? Met name omdat we aan de bal heel slecht waren, dat was ver beneden het niveau dat we kunnen. Waar het mee te maken had is een goede vraag. In de rust hebben we het er wel even over gehad met de jongens", vertelt Streppel na afloop van het duel bij FOX Sports.

Dit is eigenlijk nog het ergste. Dat een tactisch plan verkeerd uitpakt kan gebeuren, maar je weet nu toch wel waar het aan ligt?Geen diepgang, ruimtes blijven ontzettend klein daardoor en Ajax staat ook nog eens op de middenlijn te verdedigen. Je hebt nooit de kans gekregen voordat de wissels plaatsvinden om bij de zestien meter in de buurt te komen. Logisch dat je in zo'n kleine ruimte tegen Ajax heel slordig bent. Wel fijn dat ze het er toch nog eventjes over hebben gehad in de rust.
Superfries1994
Wereldspeler

Berichtdoor pes5 » 11-03-2018 17:02

Waardeloze klootviool!! Als je geen ruimtes zoekt door spelers met diepgang, dan is het dus logisch dat je jezelf in kleine ruimtes dwingt, Ajax uitnodigt om hoger pressie te spelen en daardoor ga je aan de bal veel meer fouten maken. Maar gewoon lekker met Reza, Vlap en Ødegaard voorin beginnen, die allen in de bal spelen.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Stiffie » 11-03-2018 22:09

11e plekje. Ik zeg twee jaar verlenging!
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers