Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
sinjoor
Invaller
Berichten: 276
Lid geworden op: 06-12-2014 14:07

Bericht door sinjoor »

Ik weet niet hoe oud #JelleLawnmower is, maar vermoed dat het nog een puisterig jochie is dat net komt kijken. Als je hier elke toekomstige trainer thuis wil gaan opzoeken wanneer de maat -voor jou- vol is kun je beter je seizoenskaart inleveren en een andere hobby gaan zoeken. Ik ben ook geen fan van Streppel -lijkt me een arrogante kwal- maar hij is hier nou eenmaal aangesteld op advies van onze clubiconen. De man heeft gewoon een contract, en de club heeft iets grotere verantwoordelijkheden dan alleen jouw onderbuikgevoel bevredigen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dank voor weer een wedstrijd topvermaak! Het was weer genieten. Goed de tegenstander opgevangen op eigen helft. Toptactiek.

Dat er nog zoveel mensen komen........
hhage
Basisspeler
Berichten: 929
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Supporters als Jelle moet je niet teveel hebben bij je club,Die het normaal vind om trainers thuis op te zoeken,intimmiderend de weg versperren om met iemand te praten en het dan ook nog raar vinden dat hij dan niet in discussie wil gaan....Als je graag met de trainer wilt praten stap je,na een training alleen op hem af op een normale onderling respectvolle manier dan zal hij vast wel antwoorden geven dan met een grote groep intimmiderend om hem heen gaan staan en de weg versperren daarmee geef je de club(supporters)ook een slechte naam
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Heerenveen rules schreef:
Dat er nog zoveel mensen komen........
Dude, dat noemen we supporters. Man,man. Mensen met clubliefde.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
De Paling
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 06-07-2016 15:25

Bericht door De Paling »

Heerenveen rules schreef:Dank voor weer een wedstrijd topvermaak! Het was weer genieten. Goed de tegenstander opgevangen op eigen helft. Toptactiek.

Dat er nog zoveel mensen komen........
Inderdaad! ik had liever alles naïef naar voren zien gaan om vervolgens met 0-3 te verliezen door de counters van NAC. :roll:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

BK2007 schreef:
Dude, dat noemen we supporters. Man,man. Mensen met clubliefde.
Zo, knappe constatering van je. Mensen die liever van Amersfoort zien spelen ipv Odegaard neem ik alleen niet zo serieus.

Maar ik weet hoe het werkt. Was er zelf ook weer. Evenals de 25 voorgaande jaren met de seizoenskaart. Maar mensen die nu even niet komen noem jij geen supporters zonder clubliefde......Schaam je diep dude!

Draai je zienswijze eens om, of snap je die niet?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De Paling schreef:
Inderdaad! ik had liever alles naïef naar voren zien gaan om vervolgens met 0-3 te verliezen door de counters van NAC. :roll:
Nog zo'n domoor! Heb je de 1-0 gezien? Wat deden ze toen? Juist ja, druk zetten op een tegenstander die er helemaal njks van kon. Op het moment dat ze druk zetten, wist NAC het niet. Maar jij ziet ze liever teruglopen naar eigen helft. Thuis tegen NAC. Houd toch op man.

Angsthazenvoetbal. Waardeloos is het. En daarom loopt het stadion leger en leger.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Bij een winst volgende week op AZ (wat met dit spel en deze opstelling zeer de vraag is of dat gaat gebeuren natuurlijk) zou Streppel het best een prima seizoenshelft vinden met 26 punten, zo gaf hij aan na afloop van de wedstrijd tegenover Omrop Fryslan. Dat vind ik nou vrij onverstandige uitspraken na afloop van de tweede (!) thuiswinst van het seizoen en als je weet dat we 9 punten uit de laatste 9 wedstrijden hebben gehaald. Stel dat we hetzelfde aantal punten na de winterstop ook halen, dan hebben we in totaal ongeveer 50 punten, waarmee we vorig seizoen zesde zouden zijn geworden. Dat is een prima plaats voor ons, maar gezien het spel en de laatste wedstrijden moet je dat soort dingen helemaal niet zeggen. Het is nog maar zeer de vraag of we dat gaan halen, aangezien de eerste wedstrijden wel heel veel hebben verbloemd. Het is geen realistisch signaal naar de achterban en duidt ook op weinig zelfkritiek. Combineer dat met de loze woorden van Hamstra die iets mompelde over een 'stijgende lijn' en dan word ik daar toch wel heel erg vermoeid van. Iets eerlijkere antwoorden (en dat kan ook zonder mensen af te vallen) zouden ook wel eens fijn zijn.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

@Rules
Zonder Odegaard pakken we ineens weer punten. En nee. Odegaard is niet de beste speler in de selectie waarbij V Amersfoort of Vlap of Yuki hem zonder moeite vervangt. Sterker nog het loopt beter.
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Superfries1994 schreef:Bij een winst volgende week op AZ (wat met dit spel en deze opstelling zeer de vraag is of dat gaat gebeuren natuurlijk) zou Streppel het best een prima seizoenshelft vinden met 26 punten, zo gaf hij aan na afloop van de wedstrijd tegenover Omrop Fryslan. Dat vind ik nou vrij onverstandige uitspraken na afloop van de tweede (!) thuiswinst van het seizoen en als je weet dat we 9 punten uit de laatste 9 wedstrijden hebben gehaald. Stel dat we hetzelfde aantal punten na de winterstop ook halen, dan hebben we in totaal ongeveer 50 punten, waarmee we vorig seizoen zesde zouden zijn geworden.
Wij zitten nu op de helft van de competitie met 23 punten, dan ga je uit van 46 punten aan het einde. Dat zou vorig seizoen de 7e plek geweest zijn. Ik denk dat we na de winterstop een punt of 18 gaan halen en op plek 11 eindigen
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

BK komop qua spel in balbezit is het gewoon de meest technisch begaafde, alleen veel te weinig rendement. Een speler die denkt bij Real te kunnen voetballen, moet er hier lachend 15 inschieten en 15 assists geven. Van dat niveau is hij echt niet. Maar Van Amersfoort... dan doe je hem echt veel te kort. Vlap heeft nu al een behoorlijke rendement en leuke voetballer, maar verspeelt de bal met regelmaat. Iets wat je niet van Odegaard kan zeggen. Kobayshi vind ik goed, maar op de positie van Odegaard gaat dat je snel irriteren. Is nog minder snel en komt daar al helemaal geen spelers voorbij. Voor een nummer 10 denk ik wel geschikt.
Gebruikersavatar
De Paling
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 06-07-2016 15:25

Bericht door De Paling »

heerenveen rules
Nog zo'n domoor! Heb je de 1-0 gezien? Wat deden ze toen? Juist ja, druk zetten op een tegenstander die er helemaal njks van kon. Op het moment dat ze druk zetten, wist NAC het niet.
Daar heb je helemaal gelijk maar als je er een beetje kijk op hebt zag je ze wel degelijk druk zetten, namelijk zodra nac op onze helft kwam. Zo voorkom je dat nac kan gaan counteren want nac bleef lekker met 10 man achter de bal staan.

En hou eens op met iedereen constant voor van alles en nog wat uit te maken. Lees je posts eens na.
search.php?author_id=106&sr=posts
Ik ben een domoor.
Streppel is een angsthaas; mafkees; spoort niet;
Reza is een pupil
Blom is een bloedhond
Iedereen in de directie en bestuur is een zakkenvuller


en dat komt alleen nog maar uit je berichten sinds 9 december....
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Wanneer je als trainer je vleugels niet voldoende vindt, probeer het dan eens is 5-4-1. Woudenberg en Dumfries als wingbacks, Naess Pierie en Hoegh achterop. Schaars en Yuki als motor, Veerman in de punt en Vlap daaromheen met Odegaard.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Waar ik mij nog het meeste zorgen om maak bij deze man is dat hij tegen NAC een leuke en goede wedstrijd gezien heeft.
Want het leek op de eerste paar minuten na helemaal nergens op. Zelden z'n slecht voetballend team gezien als dat we nu hebben. Wat slecht hey.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Vrijheid van meningsuiting paling. Als je daar niet tegen kan dan lees je niet. Wel leuk dat je de moeite hebt genomen je even in mijn posts te verdiepen. :mrgreen:

Streppel had een goede wedstrijd gezien? Werkelijk? Dan mag hij zich ernstig zorgen maken over zichzelf....Dit is het slechtste Heerenveen wat ik ooit heb gezien.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Ben wel heel blij dat zijn contract afloopt. Ik hou van mensen die het glas halfvol zien, maar Streppel overdrijft wel heel erg.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Het wordt tijd dat Streppel zijn trainingsleer evalueert, de selectie houdt geen hele wedstrijd vol.
Vanaf de winter maar vaker en intensiever trainen en niet perse langer maar slimmer.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

De visie is geen gekke. Het is alleen dat het tempo veel te traag is en dat we veel te weinig lopende/bewegende middenvelders en aanvallers hebben. Het is te statisch en te traag.
Daarnaast moet de man Odegaard niet zo in het nauw gedreven worden door meer goals/assists van hem te eisen. Ik zie veel liever de opkomende Dumfries die er af en toe overheen komt. Dat geeft veel meer verrassing en mogelijkheden.
Yuki speelt onder Streppel als balvaste middenvelder, maar speelt bijna alles breed of terug, omdat er simpelweg te weinig beweging en dus vrije mensen om hem heen zijn.
Wanneer Jurgen niet inziet dat de spelers zijn filosofie/gewenste speelstijl niet goed genoeg oppikken en uitvoeren, moet hij zijn plan omgooien en dus ervoor zorgen dat het team ook in een opstelling B en C kan spelen. Dat laatste heeft te lang geduurd, voordat hij dat wilde inzien. En dat laatste reken ik hem dan ook zeer zeker aan.
Laatste seizoen Streppel en dan graag een trainer die dit team in een hoger tempo kan laten voetballen.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat tempo heeft ook altijd met een tegenstander te maken. Tegen Feyenoord lag er ruimte en als de ballen in de diepte gespeeld worden dan is het tempo automatisch sneller. Als je tegen een muur speelt zoals NAC, VVV enz. dan is het moeilijker voetballen. De enige manier om een leuke wedstrijd te krijgen is om snel te scoren en dan moet de tegenstander komen.
Als je zelf gevoetbald hebt is dat ook zo. Als je zelf een 3e klasser bent speel je beter tegen een 2e klasser dan tegen een 5e klasser.
Wij hebben gewoon niet de individuele klasse om tegenstanders kapot te spelen, zeker nu Odegaard er niet is.
Streppel koos gisteren voor lengte. tegen NAC snap ik dat wel. Maar die lange mannen hebben dan ook voorzetten nodig en met Kobayashi en Vlap krijg je die niet. Zet dan Rojas en Mihajlovic erin, laten ze veel met elkaar switchen en zorg voor veel voorzetten
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Feanfan 1 schreef:Dat tempo heeft ook altijd met een tegenstander te maken. Tegen Feyenoord lag er ruimte en als de ballen in de diepte gespeeld worden dan is het tempo automatisch sneller. Als je tegen een muur speelt zoals NAC, VVV enz. dan is het moeilijker voetballen. De enige manier om een leuke wedstrijd te krijgen is om snel te scoren en dan moet de tegenstander komen.
Als je zelf gevoetbald hebt is dat ook zo. Als je zelf een 3e klasser bent speel je beter tegen een 2e klasser dan tegen een 5e klasser.
Ik heb zelf in de jeugd op het hoogste niveau gespeeld. Ik vind het dan ook niet juist om te stellen dat je beter voetbalt tegen een betere tegenstander. Vooral niet met onze spelopvatting/tactiek. Namelijk, wanneer je het spel zelf maakt ben je daar helemaal onafhankelijk van. Je hebt helemaal gelijk dat je beter speelt tegen een betere tegenstander wanneer je het spel niet hoeft te maken.
Het gaat puur om de beweging van je spelers in je team. Wanneer je in een hoger tempo wilt spelen, zullen je spelers meer moeten bewegen en er meer overheen moeten komen. Je verdedigers moeten meer aansluiten, je backs lopen door en je middenvelders blijven continu aanspeelbaar.
Niet voor niks wordt er tegen slechtere tegenstanders op gehamerd om het tempo omhoog te gooien. Doe je dat niet, dan speel je de 'muur' nooit kapot. Typerend was dat wij in de eerste helft bijna 2x zoveel balbezit als NAC hadden, maar dat we nauwelijks kansen hadden gecreëerd. En dat was puur omdat het te voorspelbaar was en het tempo veel te laag lag.
In de 2e helft veranderden we van tactiek om zo in de counter toe te slaan. Puur omdat we met ons tempo NAC niet kapot konden spelen. En dat, juist dat, vind ik beschamend wanneer je naar onze selectie kijkt en die vergelijkt met de selectie van NAC.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Maar hoe wil je een muur kapot spelen als je met middenvelders speelt die telkens te traag handelen en niet vooruitkijken, een spits die weinig kan met de rug naar het doel en vleugels die het veld niet groot/breed maken?

Totaal verkeerde opstelling. Daar begint het al mee.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Vijf middenvelders opstellen thuis tegen NAC. ...En dan ook nog 3 (Pelle, Thorsby en Yuki) met een enorme trage handelingssnelheid.
Ja, dan speel je een tegenstander wel kapot.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

pes5 schreef:Maar hoe wil je een muur kapot spelen als je met middenvelders speelt die telkens te traag handelen en niet vooruitkijken, een spits die weinig kan met de rug naar het doel en vleugels die het veld niet groot/breed maken?
Dan zal je een andere tactiek moeten bedenken als coach. Ho, wacht, wat zei ik nou?

NB Uiteraard kan je met middenvelders die naar binnen staan in een hoog tempo spelen mits je back eroverheen komen. Dan zal je dus met je linker- en rechtermid iets meer naar binnen moeten staan om een eventuele counter eruit te kunnen halen.
Feit blijft dat het tempo aan de bal in dit elftal enorm omhoog moet. Tenzij je volledig op de counter/omschakeling wilt spelen.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

De backs overheen is een goed methode. Oh wacht, daar staat Doke Schmidt... Stop maar weer.

Bovendien heb je voor een hoog baltempo middenvelders nodig die snel handelen. Bij ons kijkt alleen Schaars direct vooruit. Thorsby heeft bijna bij elke aanname ruzie met de bal en draait steeds terug. Pelle net zo. Vlap is wel iemand die altijd 'open' staat, maar mist nog wat body.

En als je dan op de counter wilt spelen, waarom dan geen Rojas? Dan heb je nog enigszins diepgang.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

@ superfries, en Baas, tuurlijk een kinderachtige smiley maakt het weer goed, zeker van degene die het zegt...

Streppel is een angsthaas; mafkees; spoort niet;
Reza is een pupil
Blom is een bloedhond
Iedereen in de directie en bestuur is een zakkenvuller
Even wat opmerkingen hierboven van de heer Rules, ook al aangehaald door Paling. En dan een smiley van hem serieus nemen?
Als er hier een is die moeite heeft met normaal discussiëren dan is het deze schijnheilige wannabee supporter wel. Kankert op alles en iedereen maar het ligt nooit aan hem en dan met dooddoeners strooien als vrijheid van meningsuiting
Hier heb ik geen woorden voor
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mooi gesproken jongen! Schijnheilige wannabee supporter nog wel. Daar heb je vast over nagedacht.

Zegt iemand die bijna al het tokkie gedrag van medesupporters goedpraat. Over normen gesproken.....
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Maar Rules, je kan toch ook gewoon even je excuses aanbieden voor al die onnodige lompheid ?
Samen maken we de club sterk.
italiaan
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 19-07-2015 17:22

Bericht door italiaan »

oprotten met streppel gadverdamme wat een anti voetbal we krijgen... woudenberg als aanvaller inbrengen...al onze aanvallers kunnen maar beter of clubs als zwolle ze willen hebben daar worden ze wel gewardeerd
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Tactisch onbenul! Opzouten !!!!!!
Miereneukert!
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

GTFO
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Plaats reactie