Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1006
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

PER DIREKT ONTSLAAN

En na de zoveelste teleurstellende wedstrijd onder Streppel met eveneens het zoveelste teleurstellende resultaat de bijgewerkte statistieken:

De laatste 41 officiële wedstrijden (competitie, play-offs en beker) van de man die zich bij ons trainer mag noemen:

41 gespeeld: 11 gewonnen - 7 gelijk - 23 verloren. Doelcijfers 53 - 75.

In 41 wedstrijden slechts éénmaal gewonnen van een ploeg uit het linkerrijtje en wel dit seizoen van PSV. De overige 10 overwinningen, tegen zwakke ploegen uit het rechterrijtje, waren tegen ADO (2x), Excelsior (2x), Willem II (2x), Roda JC en Sparta, een dit seizoen erg zwak FC Twente en NAC.

Het voetbal is niet om aan te gluren en het stadion is in jaren niet zo leeg geweest. De supporters zijn duidelijk helemaal klaar met sc Heerenveen en het voetbal onder Streppel. Een goed functionerende commercieel directeur wordt de laan uit gestuurd maar onze falende trainer, die al jaren niet functioneert, mag maar blijven zitten.

De feiten liegen niet......ik ben totaal klaar met deze man.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ah joh, onze kale professor sprak voor de wedstrijd van een geslaagde seizoenshelft als we zouden winnen. En wielrenman en Hamstra hebben ook geen benul, anders hadden ze hem allang eruit gegooid. Dus hij zal vast zijn geweldige werk voort mogen zetten.

Bedankt Jurgen! 2017 was fantastisch.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Een Pipo heeft de leiding bij onze club, en hij mag maar door blijven met modderen.

Zounden die Jansen en Vonk nooit tegen hem zeggen waar ben je mee bezig?
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Een van de mindere trainers die we tot nu toe hebben gehad.
Samen maken we de club sterk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Ah joh, onze kale professor sprak voor de wedstrijd van een geslaagde seizoenshelft als we zouden winnen. En wielrenman en Hamstra hebben ook geen benul, anders hadden ze hem allang eruit gegooid. Dus hij zal vast zijn geweldige werk voort mogen zetten.

Bedankt Jurgen! 2017 was fantastisch.
We hebben niet gewonnen dus geen geslaagde seizoenshelft. Als we ‘nacompetitie ontlopen’ als doelstelling voor de tweede helft formuleren wordt dat misschien wél een geslaagde seizoenshelft...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zelfs Hamstra zal gezien hebben dat Streppel de wedstrijd heeft weggegeven. Het stond prima. Waarom moest v Amersfoort eruit? Speelde prima en maakte de meeste meters van iedereen. En Vlap had die bal van Woudenberg wel gemaakt. En een beetje trainer had wel door dat Thorsby op het randje zat.Die had uit voorzorg gewisseld moeten worden.

Wat moet er nog gebeuren voordat ze Streppel eruit gooien? Deze man heeft nu wel bewezen dat Heerenveen te hoog gegrepen is.

Maar het enige wat Hamstra doet is verstoppertje spelen en die is vooral niet in het belang van de club aan het denken. Triest.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Thinkman schreef: We hebben niet gewonnen dus geen geslaagde seizoenshelft. Als we ‘nacompetitie ontlopen’ als doelstelling voor de tweede helft formuleren wordt dat misschien wél een geslaagde seizoenshelft...
Uitleg Streppel: We hebben nu 23 punten gehaald. Dat hadden er 26 kunnen zijn, maar helaas. Als we er de 2e helft dit seizoen nog 23 bij halen spelen we hoogstwaarschijnlijk weer play offs.... Niet veel tegenin te brengen. Het is alleen de vraag of het de komende maanden beter zal gaan dan de afgelopen 5 maanden. Het zelfvertrouwen binnen het team zal in ieder geval niet van een ontzettend hoog gehalte zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

badfrisianboy schreef:PER DIREKT ONTSLAAN

En na de zoveelste teleurstellende wedstrijd onder Streppel met eveneens het zoveelste teleurstellende resultaat de bijgewerkte statistieken:

De laatste 41 officiële wedstrijden (competitie, play-offs en beker) van de man die zich bij ons trainer mag noemen:

41 gespeeld: 11 gewonnen - 7 gelijk - 23 verloren. Doelcijfers 53 - 75.

In 41 wedstrijden slechts éénmaal gewonnen van een ploeg uit het linkerrijtje en wel dit seizoen van PSV. De overige 10 overwinningen, tegen zwakke ploegen uit het rechterrijtje, waren tegen ADO (2x), Excelsior (2x), Willem II (2x), Roda JC en Sparta, een dit seizoen erg zwak FC Twente en NAC.

Het voetbal is niet om aan te gluren en het stadion is in jaren niet zo leeg geweest. De supporters zijn duidelijk helemaal klaar met sc Heerenveen en het voetbal onder Streppel. Een goed functionerende commercieel directeur wordt de laan uit gestuurd maar onze falende trainer, die al jaren niet functioneert, mag maar blijven zitten.

De feiten liegen niet......ik ben totaal klaar met deze man.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Kijkend naar de rode kaart voor Morten Thorsby, was Streppel duidelijk in zijn oordeel. "Ik denk dat iedereen deze overtreding wel zag aankomen, toch?", stelt hij, daarbij duidelijk doelend op de seconden voorafgaand aan de tackle van Thorsby." Dat bedoel ik. Als we eerder het gevoel hadden dat hij er tegenaan liep, dan hadden we hem absoluut gewisseld."
Dat zegt hij na de wedstrijd! Zelf Vincent Bijlo zag deze kaart aankomen, alleen onze grote strateeg niet.. Totaal ongeschikt deze man.
Spijt heb je morgen maar!
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Het was over het jaar 2017 geen kwestie van balletje binnenkant/ buitenkantpaal maar gewoon zwaar onder de maat. Ik moet nog zien of je met 46 punten de PO haalt. Je staat nu op ongeveer gelijke hoogte met VVV en Excelsior. Dat kan toch niet de ambitie zijn. Streppel bakt er weinig van. In de selectie op zich zie ik nog wel lichtpuntjes.Ben benieuwd wat erbij gehaald wordt.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Is hij er nog niet uitgeknikkerd....?
Spijt heb je morgen maar!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ebiede schreef:Is hij er nog niet uitgeknikkerd....?
Het is nog kerst, ik denk dat hij pas volgend jaar ontslagen wordt.
Heerenveen fan in Leiden
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

Oud en nieuw is rustig verlopen in Helmond
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

JelleLawnmower schreef:Oud en nieuw is rustig verlopen in Helmond
Gelukkig maar Jelle. Maar we hopen wel op vuurwerk in het ALS voor 2018!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Had gehoopt op een mooi begin van het nieuwe jaar..
Helaas nog geen bericht gezien dat Streppel de laan is uitgestuurd.
Kwestie van tijd of zou het bestuur hem echt laten zitten?
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Baas schreef:Had gehoopt op een mooi begin van het nieuwe jaar..
Helaas nog geen bericht gezien dat Streppel de laan is uitgestuurd.
Kwestie van tijd of zou het bestuur hem echt laten zitten?
Ik denk dat je daar gerust vanuit kunt gaan. We zingen het seizoen uit. Hopen op betere tijden, misschien tegen beter weten in. En duimen dat de heren Eisenga en Hamstra hun verstand gebruiken en zeker niet gaan verlengen. Maar ook daar zou ik totaal niet vreemd van opkijken als dat de komende weken wel gebeurt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Als hij gewoon mag blijven zitten, en doorgaan met weinig punten pakken, heeft het 1 voordeel.
Kunnen we volgend seizoen weer zeggen dat de resultaten beter worden.
Ik pas hier niet
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik denk dat Streppel de rest van het seizoen mag blijven zitten en dat er geen contractverlenging komt. Lijkt mij voor beide partijen het beste. Bovendien kan ik me ook echt niet voorstellen dat ze met hem gaan verlengen. Zo dom zijn ze toch niet?
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

DSCH schreef:Ik denk dat Streppel de rest van het seizoen mag blijven zitten en dat er geen contractverlenging komt. Lijkt mij voor beide partijen het beste. Bovendien kan ik me ook echt niet voorstellen dat ze met hem gaan verlengen. Zo dom zijn ze toch niet?
Ik kijk nergens meer van op. Ik had namelijk zijn ontslag al lang verwacht (en gehoopt), maar ze laten hem nu toch ook zitten.
Deze man was er bij ieder andere club al lang en breed uitgewerkt.
Zeg maar niks!
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Ik vind het onbegrijpelijk dat Streppel hier nog altijd zit. Bovendien is het een enorm risico om hem het seizoen uit te laten zitten, wanneer de resultaten zo wisselend en slecht blijven. In dat geval eindig je laag op de ranglijst wat dan weet een groot negatief effect zal hebben op de financien. Dit door de nog lagere tv inkomsten en een nog grotere terugloop van seizoenkaarten. Reken uit je winst..
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

wijzijnscheerenveen schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat Streppel hier nog altijd zit. Bovendien is het een enorm risico om hem het seizoen uit te laten zitten, wanneer de resultaten zo wisselend en slecht blijven. In dat geval eindig je laag op de ranglijst wat dan weet een groot negatief effect zal hebben op de financien. Dit door de nog lagere tv inkomsten en een nog grotere terugloop van seizoenkaarten. Reken uit je winst..
Helemaal mee eens. Ik had hem ook al liever eerder zien vertrekken, maar als je op de berichtgeving afgaat gaat dat niet gebeuren. Ook voor mij onbegrijpelijk, maar verlengen zullen ze ook niet doen. Dat geloof ik gewoon niet.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Onbegrijpelijk dat de supporters hier commentaar hebben op streppel maar in het stadion ze niet hoort. Zo komt de boodschap natuurlijk niet aan bij de club.
Alle ballen op Henkie!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

We laten een trainer de voorbereiding op de 2de seizoenshelft doen waarbij iedereen al weet dat hij februari niet haalt. Heel raar.
Spijt heb je morgen maar!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Ebiede schreef:We laten een trainer de voorbereiding op de 2de seizoenshelft doen waarbij iedereen al weet dat hij februari niet haalt. Heel raar.
Februari haalt hij wel. Net zoals de opeenvolgende maanden. Voor de zomer gaat Streppel er niet uit, verwacht ik.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

xander schreef:Onbegrijpelijk dat de supporters hier commentaar hebben op streppel maar in het stadion ze niet hoort. Zo komt de boodschap natuurlijk niet aan bij de club.
Erg bijzonder inderdaad. Het wordt tijd voor afkeuring. Onbegrijpelijk dat we als fans zo rustig zijn. Zegt ook iets over de passie......Als je begint te roepen om zijn vertrek dan doen er 50 mee en er fluiten er 30. Dat ia helemaal belachelijk. De slechtsre trainer ooit haast qua prestaties.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ik ben bang dat Streppel wel blijft zitten tot het einde van dit seizoen.
Het ergste wat ons nu kan overkomen is dat meneer Streppel ook nog verlenging krijgt.
Hamstra (die door Streppel zelf is aangedragen) roept nu ook weer van alles om Streppel te beschermen:

"Het gaat over een seizoen", meent Hamstra. "Vorig seizoen hebben we met plaatsing voor de play-offs onze doelstelling behaald, nu staan we daar in de buurt. Verder hebben we een heldere manier van spelen, een heldere denkwijze. Die dingen vind ik erg belangrijk." (feanonline)

Nou Hamstra, we staan in de buurt.. Maar als we van Vitesse verliezen (wat aannemelijk is), dan kun je zomaar 14e staan.
Het staat ontzettend kort op elkaar en je kunt na zo'n belabberd kalenderjaar beter naar beneden kijken dan omhoog!
Tevens hebben we een heldere manier van spelen, alleen loopt het van geen kant, ziet het er niet uit en vallen resultaten tegen.
Streppel krijgt deze groep niet meer aan de praat ben ik bang, terwijl er best wel kwaliteit aanwezig is (al moet er heus wat bij).
Tevens kan dhr. Streppel totaal niet wisselen, dus een wedstrijd kantelen kan hij totaal niet.
In mijn ogen is Streppel niet geschikt (meer). #Streppelout
Zeg maar niks!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als Streppel gehandhaafd blijft dan gaan er veel mensen hun kaart opzeggen...Ik weet er al een paar handen vol.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Ik word aardig moe van die eeuwige goednieuwsshow vanuit de club. Je kan toch gewoon je zorgen uitspreken zonder mensen te beschadigen? Gewoon op een nette manier? Iedereen kan deze statistieken zien en iedereen ziet ook dat het al een jaar totaal niet goed gaat, je als kleine jongetjes re-de-lijk voetbalt en vaak toch als verliezer van het veld loopt? Dat is zorgelijk, zeker omdat een groot deel van het team totaal is vernieuwd halverwege vorig jaar. Hamstra geeft meer geld uit dan zijn voorgangers, maar we zien er dus weinig van terug. Misschien vindt hij dat moeilijk om te constateren. En Eisenga heeft nog het grootste ego van allemaal, kijkend hoe hij reageert op Twitter op artikelen over dat het vrij onrustig is bij Heerenveen. Vrij logisch dat journalisten hier op duiken en vraagtekens zetten bij het vertrekken van Kamminga.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Je vraagt je echt af in wat voor wereld Hamstra leeft. Vorig jaar geldt als geslaagd, want 'doelstelling gehaald', maar hoeveel fans en sponsoren zouden dat zo ervaren? We hebben met zijn allen moeten zien hoe het team na een goede start volkomen is ingestort en in de play-offs kansloos werd weggetikt. Wie denkt er dan nog met plezier terug aan het seizoen '16-'17?

Dit jaar zien we precies hetzelfde patroon weer, behalve dat het verval nu al eerder is ingezet. Toch weer geen reden voor ontevredenheid, want we staan nog dichtbij de heilige doelstelling van deelname aan de play-offs. Sterker nog, als we van AZ hadden gewonnen, had Streppel de eerste seizoenshelft zelfs als geslaagd bestempeld.

Wederom de vraag aan de heren beleidsbepalers: hoeveel toeschouwers en sponsoren zullen dit ook zo ervaren? We hebben precies twee thuiswedstrijden gewonnen, liggen uit de beker en staan maar net boven VVV en Excelsior. En na wederom een redelijk begin is het spel werkelijk niet om aan te gluren. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand met plezier op de tribune zit momenteel.
Plaats reactie