Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 07-04-2016 18:20

Voetbal is ook simpel. we hebben alleen maar betere spelers nodig.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor rust » 08-04-2016 09:09

Ik moet het nog maar zien met deze man. Een trainer maakt wel degelijk verschil. En als hij echt zo gek als een deur is en over het veld heen rolt bij een foutje, dan moet ik bij zien of hij bij onze nuchterheid past. De 25 puntjes met Willem 2 vind ik ook wel erg karig. Hopelijk heb ik ongelijk en hebben we volgend jaar weer eens een prachtig seizoen.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Jazz » 08-04-2016 09:12

Willem II heeft meer dan 5 spelers die bij ons gewoon in basis hadden gespeeld. Ze hebben een goed team. Als Streppel het niet voor elkaar krijgt om het team te laten lopen, waarom zou hij het is godsnaam bij ons wel flikken?
Laatst bijgewerkt door Jazz op 08-04-2016 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor spuit-11 » 08-04-2016 11:00

Noem ze eens dan Jazz?
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1996 » 08-04-2016 11:07

spuit-11 schreef:Noem ze eens dan Jazz?


Niet zo moeilijk: Jordens Peters en/of Stijn Wuytens (speelt nu bij AZ) i.p.v. van Aken, Erik Falkenburg i.p.v. Thorsby, Funso Ojo i.p.v. St. Juste en Lucas Andersen i.p.v. Slagveer.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 08-04-2016 11:38

helemaal eens met Superfries1996. Ik moet het nog maar zien met Streppel. Er is hier ook door een Willem2 supporter haarfijn uit de doeken gedaan hoe het zit met Streppel.
Een kwaliteitsinjectie in de selectie kan alleen een nieuw dramajaar volgend seizoen afwenden.
Ik vraag me ook af of de spelers van Willem2 wel fit genoeg zijn overigens.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Jazz » 08-04-2016 12:24

spuit-11 schreef:Noem ze eens dan Jazz?


Wat Superfries1996 zegt. Zelfs Zivkovic had gewoon basis gestaan.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor spuit-11 » 08-04-2016 14:58

Allemaal geen overtuigende namen, ja Wuytens, maar die voetbalt er al niet meer.

Andersen heeft het misschien inzich, maar ook een enorme momentenvoetballer, stond niks voor niks laatste wedstrijd zelfs al wissel...

Zivkovic, snap niet waarom die nog steeds zo opgehemelt wordt, zit een totaal verkeerde kop op...

Peters, twijfelgeval, zou kunnen, beetje net als Jordy Buis.

Falkenburg, typische degradatievoetballer, mist loopvermogen, kan alleen een beetje als halve spits fungeren is mijn idee

Ojo: is ook gehyped, vorig jaar gedegradeerd met Dordrecht, en nu ook vrij onzichtbaar.

Misschien 1 of 2 basisplekkandidaten, maar de rest toch vooral bankmateriaal
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1994 » 09-04-2016 02:34

Inderdaad, wat een onzin! Alsof het gras altijd groener is aan de overkant. Een Van Aken in vorm is zeker niet minder dan Peters in vorm, om maar eens wat te noemen. Streppel heeft dit seizoen geen spits die ze erin knalt, zeker eerste seizoenshelft scheen dat het probleem te zijn. Je kan wel uittekenen wat er dan gebeurd als doelpunten en dus punten uitblijven. En ook nog veel belangrijke spelers geblesseerd.

Als Streppel vorig jaar na dat goede seizoen was gekomen, had iedereen het opeens wel een goede trainer gevonden? Geef hem eerst gewoon een kans, zijn fanatisme spreekt mij in ieder geval aan. En hoe Willem II zich hier de afgelopen twee seizoenen gepresenteerd heeft (zeker vorig jaar echt weggespeeld), beviel me ook wel. Ik ben benieuwd.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor rust » 09-04-2016 09:42

Ach ja. De trainers die echt het verschil kunnen maken die komen niet naar onze club. We krijgen een dertien in een dozijn trainer, omdat we tegenwoordig een grijze middemoter zijn blijkbaar. We moeten dan ook maar niet gokken op de trainer maar op 1 of 2 spelers die het niveau omhoog halen.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Knipecity » 09-04-2016 16:59

rust schreef:Ach ja. De trainers die echt het verschil kunnen maken die komen niet naar onze club. We krijgen een dertien in een dozijn trainer, omdat we tegenwoordig een grijze middemoter zijn blijkbaar. We moeten dan ook maar niet gokken op de trainer maar op 1 of 2 spelers die het niveau omhoog halen.

Man, kap toch met dat Calimero gedrag. Heerenveen is momenteel even financieel wat minder, maar in uitstraling zijn wij nog steeds een top 6,7 club in Nederland. Ook voor andere voetballiefhebbers en kenners in Nederland.
Ook zijn wij qua toeschouwers/supporters nog gewoon de 5e club in Nederland.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Voorstopper » 09-04-2016 17:49

Ben benieuwd wat Streppel kan brengen. Hij is een trainer met een aanvallende intentie en dat lijkt me prima. Betekent ook dat we vaak genoeg tegen harde zeperds op gaan lopen maar het zij zo. Als we thuis iig maar weer vermaakt worden, dat vind ik het belangrijkst.

Toptrainers en topspelers (Schaars oid) komen hier niet heen als we niet goed betalen, simpel zat. Dus krijg je trainers uit een categorie eronder en daar valt Streppel ook onder. We gaan het wel zien, zoveel valt er hier niet te winnen of te verliezen, laat het spel dan in ieder geval maar leuk zijn.
En als Vonk het weer presteert om een selectie uit balans samen te stellen denk ik dat er ook voor Streppel niet zoveel eer te behalen is. Of jongens als Zeneli en Thern moeten ineens de boel gaan trekken.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Crash » 09-04-2016 21:57

Knipecity schreef:Man, kap toch met dat Calimero gedrag. Heerenveen is momenteel even financieel wat minder, maar in uitstraling zijn wij nog steeds een top 6,7 club in Nederland. Ook voor andere voetballiefhebbers en kenners in Nederland.
Ook zijn wij qua toeschouwers/supporters nog gewoon de 5e club in Nederland.


Zolang de club handelt op de transfermarkt als Calimero zie ik niet in waarom de fans dit niet mogen te doen. De transfers van de afgelopen seizoenen hebben ons een grijze middenmotor gemaakt. Schandalig want de club heeft inderdaad veel meer potentie met haar achterban. Vonk maakt er een potje van. En hij zit er nog steeds. :shock:
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor 1896 » 10-04-2016 20:56

Streppel is een heel beperkte trainer. Dat heb ik hier al eerder aangegeven. Kan tactisch niets omzetten tijdens de wedstrijd en kan niet tegen spelers met een mening. Spelers moeten doen wat Streppel zegt, anders lig je er uit.
Streppel blijft vasthouden aan zijn favorieten. Braber voegt niks toe maar krijgt x op x de kans. Zo ook met vd Velden. Ook blijft hij spelers op een verkeerde plek zetten.

Wel is Streppel een prima uithangbord voor de club. Zal ook altijd voor zijn groep gaan staan en alle aanvallen op t team afweren.

Ben wel benieuwd wat hij bij jullie gaat doen. Willem II en Streppel waren beide toe aan een nieuw iets. Wellicht dat hij bij jullie weer met een frisse en open blik kan werken.
1896
Nieuw talent
 
Berichten: 73
Geregistreerd op: 14-03-2016 12:38

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1994 » 10-04-2016 21:21

1896 schreef:Streppel is een heel beperkte trainer. Dat heb ik hier al eerder aangegeven. Kan tactisch niets omzetten tijdens de wedstrijd en kan niet tegen spelers met een mening. Spelers moeten doen wat Streppel zegt, anders lig je er uit.
Streppel blijft vasthouden aan zijn favorieten. Braber voegt niks toe maar krijgt x op x de kans. Zo ook met vd Velden. Ook blijft hij spelers op een verkeerde plek zetten.

Wel is Streppel een prima uithangbord voor de club. Zal ook altijd voor zijn groep gaan staan en alle aanvallen op t team afweren.

Ben wel benieuwd wat hij bij jullie gaat doen. Willem II en Streppel waren beide toe aan een nieuw iets. Wellicht dat hij bij jullie weer met een frisse en open blik kan werken.

Waar haal je deze info vandaan? Sta je elke dag langs de lijn bij een training als supporter, of sta je op een andere manier dichtbij het eerste elftal? Of is dit meer een vermoeden?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor spuit-11 » 11-04-2016 08:09

Braber zit toch elke wedstrijd op de bank?

En wat zijn de alternatieven voor hem, de bank van Willem 2 zit voor de rest ook niets tussen...

Met Obeche geblesseerd en Wuijtens weg in de winterstop, en het vertrek van alle doelpuntenmakers in de zomer staat er gewoon een armentierig elftal naar mijn idee.

Het is erg lasting om met zulk spelersmateriaal een wedstrijd door een omzetting te doen kantelen.
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Jazz » 11-04-2016 08:19

Wie van de Willem II spelers zal samen met Streppel naar Heerenveen komen? Iemand die een voorspelling wilt doen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor fuotbalgek » 11-04-2016 08:56

Jazz schreef:Wie van de Willem II spelers zal samen met Streppel naar Heerenveen komen? Iemand die een voorspelling wilt doen?


Ik hoop dat Heerenveen en Streppel in zien dat daar niemand vandaan gehaald moet worden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Fryskeboy22 » 11-04-2016 11:42

Jazz schreef:Wie van de Willem II spelers zal samen met Streppel naar Heerenveen komen? Iemand die een voorspelling wilt doen?


Niemand mag ik hopen, geen enkele speler zou hier iets toevoegen van Willem II. Ja Lucas Andersen misschien, maar is eigendom van Ajax.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor 1896 » 11-04-2016 16:58

spuit-11 schreef:Braber zit toch elke wedstrijd op de bank?

En wat zijn de alternatieven voor hem, de bank van Willem 2 zit voor de rest ook niets tussen...

Met Obeche geblesseerd en Wuijtens weg in de winterstop, en het vertrek van alle doelpuntenmakers in de zomer staat er gewoon een armentierig elftal naar mijn idee.

Het is erg lasting om met zulk spelersmateriaal een wedstrijd door een omzetting te doen kantelen.


Braber zit iedere wedstrijd inderdaad op de bank. Maar valt standaard in rond de 70e minuut. Vaak ook een moment waarop het duel kantelt. Waar braber altijd de kans heeft gekregen van Streppel. Heeft Frenkie de Jong bijvoorbeeld nooit de kans gekregen van hem. Ze lopen nu met hem weg bij Ajax en roemen hem om zijn kwaliteiten. Weliswaar speelt hij nu voor jong Ajax maar hij heeft een enorm talent. Hij heeft meer talent in zijn linker teen dan een braber in zijn hele lichaam.

Verder is vooral sinds t vertrek van wuytens het voetbal uit het elftal, maar als je ziet dat dat gebeurd moet je je tactiek gaan aanpassen en anders gaan voetballen met je team. Dat doet hij niet. Hij blijft stug volhouden en vasthouden aan zijn tactiek. Vaak lijkt het wel of hij daarmee aan t bestuur willen laten zien. Ik zei t toch.
1896
Nieuw talent
 
Berichten: 73
Geregistreerd op: 14-03-2016 12:38

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor 1896 » 11-04-2016 17:03

Jazz schreef:Wie van de Willem II spelers zal samen met Streppel naar Heerenveen komen? Iemand die een voorspelling wilt doen?


Ik denk en durf bijna met zekerheid te zeggen dat Streppel jordens Peters mee zal nemen naar jullie. Goede verdediger en een echte leider. Hij zal de stap ook wel aankunnen. Wel met Heerenveen als zijn plafond. Verder denk ik niet dat hij iemand mee zal nemen naar jullie. Mogelijk dat hij een andersen gaat huren bij Ajax. Hij en de Boer hebben goede contacten. Mede omdat Streppel het spelletje speelt zoals de boer.
1896
Nieuw talent
 
Berichten: 73
Geregistreerd op: 14-03-2016 12:38

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Knipecity » 15-04-2016 17:53

Die pipo wil al onze matige spelers houden omdat voor zijn standaard (Willem 2) dat goede spelers zijn. Het worden sombere tijden in het ALS.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 15-04-2016 18:02

Knipecity schreef:Die pipo wil al onze matige spelers houden omdat voor zijn standaard (Willem 2) dat goede spelers zijn. Het worden sombere tijden in het ALS.


Overdrijf niet zo man. Het is verrekte moeilijk om spelers binnen te halen met ervaring en die leeftijd. Alle clubs hebben dat probleem. Als je zo iemand in huis hebt laat je die niet gelijk gaan.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor rust » 15-04-2016 18:11

Trainers hebben toch graag vd Berg erbij. Lijkt erop dat hij steeds beter op waarde wordt geschat en ook de waardering krijgt die hij daadwerkelijk verdiend.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Lardy » 15-04-2016 18:24

Van den Berg speelt weer eens redelijk, scoort een aardig doelpunt, en ineens moet hij blijven? Mensen draaien hier wel heel snel. Van den Berg is een totaal overbodige voetballer die je onwijs makkelijk kan vervangen, en dan niet met Schaars. Maar met spelers die er wel wat van kunnen en geschikt zijn voor het 'nieuwe voetbal'. Als Vonk voor van den Berg al geen vervanger kan regelen dan kan je hem beter direct ontslaan.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 15-04-2016 20:28

Welke spelers had je in gedachten Lardy?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Knipecity » 15-04-2016 21:42

rust schreef:Trainers hebben toch graag vd Berg erbij. Lijkt erop dat hij steeds beter op waarde wordt geschat en ook de waardering krijgt die hij daadwerkelijk verdiend.

Ik vind juist dat hij enorm overschat wordt. Hij krijgt sinds hij vorig jaar die assist achter het standbeen langs gaf onterecht teveel positief commentaar en iedereen neemt het over/ Zijn handelingssnelheid is veel te laag voor een middenvelder. Hij verliest heel vaak de bal en loopt dan mokkend over het veld. En dan heb ik et nog niet eens over al die kaarten.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Lardy » 15-04-2016 22:31

Grimo schreef:Welke spelers had je in gedachten Lardy?


Dat weten ze bij de club hopelijk wel.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-04-2016 04:35

Daar heb jij gezien het belabberde transferbeleid van de afgelopen jaren vertrouwen in?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 16-04-2016 08:52

Lardy schreef:
Dat weten ze bij de club hopelijk wel.


Als jij het al niet weet dan is het kennelijk niet zo "onwijs" makkelijk om spelers te halen met die leeftijd, kwaliteit en routine.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 41 gasten