Arber Zeneli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Misschien eens tijd om hem vanaf de bank te laten beginnen?
Hij mag elke week ondermaats spelen, maar begint iedere week weer basis.
Zet Odegaard maar eens een pot op de vleugel en van Amersfoort achter de spits.
Zeneli moet door krijgen dat hij concurrentie heeft en moet presteren!
Zeg maar niks!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2492
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Het nadeel van een ploeg als Heerenveen is dat een speler als Zeneli gewoon mag blijven aanpoten in de basis, aangezien niemand op de bank zijn positie goed kan overnemen. Slagveer is een leuke back-up, maar mist toch echt de power die bijvoorbeeld een Zeneli in vorm wel heeft.

Zeneli is hopeloos uit vorm. Een paar wedstrijden op de bank beginnen zou een statement zijn dat hij zichzelf weer moet vinden. Zet anders Odegaard daar neer, of probeer Johnsen een wedstrijd uit.
Heerenveen fan in Leiden
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Odegaard op zijn positie lijkt mij een goede oplossing voor de komende wedstrijden. Dan kan van Amersfoort terug op zijn oude positie. Misschien dat we de rol van van Amersfoort toch onderschat hebben en hij belangrijker voor ons was dan gedacht.
Gebruikersavatar
vak-27
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 11-08-2006 13:00

Bericht door vak-27 »

Iemand toevallig ook het "warmlopen" van Zeneli gezien?? Kan me niet voorstellen dat hij daar warm van werd. Stond meer stil dan dat hij in beweging was, bewoog hij dan was het gewoon wandelen. Misplaatst gedrag!!
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Niet eens ingevallen vandaag, bezig met een transfer of staat hij nu zelfs zo laag in de pikorde dat ze liever Reza en Vlap op de vleugel hebben.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Viel mij ook op. Club heeft ook niet gecommuniceerd dat hij geblesseerd zou zijn of iets dergelijks. Zou wel bizar zijn als Napoli inderdaad met hem bezig is.
Hij was overigens wel aanwezig op de feandei maar heeft 90 minuten op de bank gezeten.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

nickstok schreef:Viel mij ook op. Club heeft ook niet gecommuniceerd dat hij geblesseerd zou zijn of iets dergelijks. Zou wel bizar zijn als Napoli inderdaad met hem bezig is.
Hij was overigens wel aanwezig op de feandei maar heeft 90 minuten op de bank gezeten.
Als zijn vorm nog steeds is zoals de laatste 20 wedstrijden van afgelopen jaar, dan snap ik wel dat hij niet speelt. Dan brengen Reza en Vlap meer.
bieke98
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 03-05-2012 19:17

Bericht door bieke98 »

Jazz
Beheerder
Berichten: 2492
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

bieke98 schreef:https://twitter.com/kosovanfooty/status ... 5134042113

Zeneli naar Torino?
5 miljoen voor Zeneli?! Dan breng ik hem hoogstpersoonlijk naar Turijn...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Als ze 5 mln bieden op Zeneli zou ik nog een tegenbod doen.
Met een bod van 5mln geven ze namelijk aan dat ze niet goed bij hun hoofd zijn.. Dan moet je daar ook echt goed van profiteren :lol:
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Knipecity schreef:Als zijn vorm nog steeds is zoals de laatste 20 wedstrijden van afgelopen jaar, dan snap ik wel dat hij niet speelt. Dan brengen Reza en Vlap meer.
Vorige week mislukte alles bij hem tegen Volendam. Erg jammer want je ziet aan z'n reactie dat het aan hem knaagt. Het grote voordeel aan Arber is dat hij zich een slag in de rondte blijft werken. Gun hem en onszelf wel een mooie transfer naar Italië. Hij is nog ver weg van zijn niveau toen hij bij ons op z'n best was.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

En dan lees je op Feanonline dat hij 7 mln moet opleveren en dat er serieuze intersse is.
Ik mag het hopen. Sam en Zeneli beide kwijtraken en twee keer 6 a 7 mln binnentikken is niet verkeerd!
Kunnen we mooi versterken.
Zeg maar niks!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Weet ook op de training niet te overtuigen. Stond in het begin bij de basis 11. Later werd hij gewisseld voor Mihajlovic. Dat ging veel beter. Die scoorde wel....
robfriend1
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-05-2009 19:32

Bericht door robfriend1 »

Heerenveen rules schreef:Weet ook op de training niet te overtuigen. Stond in het begin bij de basis 11. Later werd hij gewisseld voor Mihajlovic. Dat ging veel beter. Die scoorde wel....
Wat was voor de rest de opstelling? Torsby op "10"? Reza in de spits?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Eerst van Amersfoort op 10 en daarna Thorsby. Rest is weklduidelijk. Behalve 10 en linksbuiten.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

We hebben vorig jaar gezien dat Zeneli heel gevaarlijk kan zijn in de diepte en voor de goal, maar dan moet ie natuurlijk wel aanvoer hebben. Nu staat de enige met een steekpass op rechtsbuiten en dat lijkt me voor hem niet gunstig. Als we hem nog voor een paar miljoen aan Italië kunnen verpatsen, dan zou ik dat meteen doen.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Je kunt lullen wat je wilt, maar in tegenstelling tot zijn landgenoot, geeft Arber altijd 100%! Ook lukt het niet altijd, aan zijn inzet zal het niet liggen. Alleen hierdoor respecteer ik hem veel meer dan die andere blaag.
Spijt heb je morgen maar!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Voetbal zou een stuk simpeler zijn als het alleen om inzet ging. Anders kun je mij ook wel opstellen als linksbuiten. Ik vind hem een beetje een Slagveer 2.0; dezelfde kwaliteiten (snelheid, afmaken) en een prima arbeidsethos, maar geen creatieve speler.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

AllardP schreef:Voetbal zou een stuk simpeler zijn als het alleen om inzet ging. Anders kun je mij ook wel opstellen als linksbuiten. Ik vind hem een beetje een Slagveer 2.0; dezelfde kwaliteiten (snelheid, afmaken) en een prima arbeidsethos, maar geen creatieve speler.
Zeneli is echt wel een betere voetballer dan Slagveer. Zeneli heeft nog een passeer beweging, ook al is die enigzins voorspelbaar geworden. Veel meer dreiging en hoeft niet alleen de bal in de diepte te krijgen zoals Slagveer. Daarnaast is zijn aanname beter en heeft meer dreiging. Is nu echter hopeloos uit vorm en tegenstanders kennen zijn kunstjes en kunnen zich daar op voorbereiden. Nu moet er een fase komen, dat hij weer met verassing in zijn spel gaat spelen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Raakte vorig jaar anders wel zijn basisplaats kwijt aan Slagveer. Zeneli mag dan in potentie wel beter zijn, maar daar heb je weinig aan als je het niet op het veld laat zien. En dat doet hij al tijden niet meer. Die passeeractie waar je het over hebt heb ik al zeker een half jaar niet gezien.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Bij Zeneli en Larsson wordt alleen maar gesproken hoe goed ze in potentie zijn. Ze laten het vrijwel nooit zien.... Dus missen ze gewoon kwaliteit.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Iedereen heeft het er maar over dat hij uit vorm is. Ik ben eerder van mening dat hij gewoon niet beter kan en dat hij aan het begin van vorig seizoen boven zichzelf uitsteeg. Het is veel te voorspelbaar en ik twijfel over zijn mentale weerbaarheid. Het kopje gaat bij hem snel omlaag.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Het zal me niks verbazen als dit, voorlopig, zijn laatste basisplaats was. Kwam er in de tweede helft totaal niet meer aan de pas tegen de toch wel houterige Te Wierik. Ben hem zeer dankbaar voor de uitgoal tegen Cambuur maar ik zou voortaan Zeneli links laten liggen.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik vond juist dat hij voor rust zeer sterk was. Na rust zakte hij weg. Na alle privé sores van vorig jaar hoop ik dat hij nu de draad weer oppakt. Mijn steun heeft hij. Werkt zich werkelijk altijd een slag in de rondte.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

pes5 schreef:Ik vond juist dat hij voor rust zeer sterk was. Na rust zakte hij weg. Na alle privé sores van vorig jaar hoop ik dat hij nu de draad weer oppakt. Mijn steun heeft hij. Werkt zich werkelijk altijd een slag in de rondte.
Eerste helft was inderdaad niet onaardig maar daarom is het ook zo jammer dat hij in de tweede helft weer in het niveau van de vorige tweede seizoenshelft vervalt. Jammer genoeg is dat het niveau wat ik ook gezien heb tegen Trabzonspor in de voorbereiding. Maar goed, net als jij hoop ik dat Zeneli de draad oppakt en dit seizoen zijn draai weer vindt, maar voor nu gun ik Mihajlovic/Rojas daar de kans.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

In de tweede helft bracht hij een aantal potentiële kansen om zeep. Zo wou hij passeren op momenten van dubbele dekking en later wou hij tot 2 keer toe schieten terwijl hij kort gedekt werd.

Neemt de verkeerde beslissingen en dat is zonde want zo doet hij zichzelf en het team te kort.

Streppel reageerde snel op deze fouten door Rojas te brengen, zal zich ook geërgerd hebben.

Zal mij benieuwen hoeveel krediet hij nog heeft.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

pes5 schreef:Ik vond juist dat hij voor rust zeer sterk was. Na rust zakte hij weg. Na alle privé sores van vorig jaar hoop ik dat hij nu de draad weer oppakt. Mijn steun heeft hij. Werkt zich werkelijk altijd een slag in de rondte.
Privé sores? Ik heb dat volgens mij niet meegekregen, was er een privé reden voor zijn vormcrisis?
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Arber gaf een geweldige pass op Woudenberg waar de 0-1 uit kwam.
Spijt heb je morgen maar!
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Fladian schreef: Privé sores? Ik heb dat volgens mij niet meegekregen, was er een privé reden voor zijn vormcrisis?
Ja. Is het je niet opgevallen dat hij vorig jaar ineens rond december met de ziel onder zijn arm rondliep? Dat begon allemaal met gedoe in zijn privé-omgeving. Hij heeft daar heel lang last van gehad. Heeft ie ook weleens iets over losgelaten in een interview, maar daar is daarna, terecht, weinig meer over naar buiten gekomen.

Ik vind daarom ook dat we deze jongen niet af moeten schrijven. Heeft altijd zijn uiterste best gedaan om weer op niveau te komen em ik geloof nog steeds in zijn kwaliteiten. Met z'n allen achter hem staan, dat is wat we kunnen doen als fans.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik vind het allemaal heel sneu voor hem, maar ondertussen moeten wij wel door en moeten er mensen in staan die gevaar brengen, want als je op links niks hebt staan met creativiteit moet alles van rechts komen aangezien Thorsby ook al niet overloopt van creatieve oplossingen.
Plaats reactie