Arber Zeneli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Knipecity schreef:Ik denk dat we niet veel zwakker gaan tegenkomen dit seizoen in uitwedstrijden dan dit ADO. Zeneli speelt niet barslecht maar het wordt wel tijd dat hij weer eens gaat scoren en assists geeft. Dat mag je van hem verwachten.
Helpt ook niet mee dat zijn voorzetten bij Reza belanden. Vorige week al een 100% kans via Zeneli voor Reza, nu ook een redelijke mogelijkheid. Hij helpt die kansen wel makkelijk om zeep.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zeneli doet jdoet het juist heel aardig momenteel. In elk geval stukken beter dan vorig seizoen.
Toch gewoon mooi om te zien.
Dat voorzetten er niet simpel ingeschoten worden is natuurlijk niet hem te verwijten.
Samen maken we de club sterk.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Hij wordt langzaam beter. Werkt ook gewoon kneiterhard.

Arber komt er wel weer. Alleen is hij momenteel zeker nog niet op het gewenste niveau.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Goed te zien dat Arber vandaag gewoon zijn oude niveau weer weet te halen. Ongrijpbaar en een fantastische goal!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hopen dat hij zijn vertrouwen die hij kwijt leek,
weer terug heeft en dit voortzet.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Zet hem op Arber! Zet dit niveau voort! Wat gun ik het deze jongen zo. Nooit zeuren, altijd keihard doorwerken.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Arber Zeneli fan Sportklup Hearrenfean hat syn foet brutsen. Dat barde sneon op de training. It ûngemak betsjut dat Zeneli snein net meispilet yn de topper tsjin Ajax en de kommende tiid útskeakele is.

De blessuere is in flinke domper foar Zeneli en syn klup SC Hearrenfean. De Kosovaarske Sweed wie dit seizoen yn goede foarm.

Bron omrop fryslan
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Ongelofelijk zuur voor Arber en de club. Met afstand één van de betere spelers en uiteindelijk wel een van de weinigen die met een individuele actie wedstrijden kan openbreken. Gelukkig lijkt Rojas ook wel te kunnen ballen en hebben we daarachter die Serviër nog. Man man man.
nou nou
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Klote voor ons en Arber, die eindelijk weer een goede vorm te pakken had. Gelukkig is het een buitenspeler die wat langer geblesseerd is, en geen verdediger. Op de vleugels hebben we de beste alternatieven.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Superfries1996 schreef:Ongelofelijk zuur voor Arber en de club. Met afstand één van de betere spelers en uiteindelijk wel een van de weinigen die met een individuele actie wedstrijden kan openbreken. Gelukkig lijkt Rojas ook wel te kunnen ballen en hebben we daarachter die Serviër nog. Man man man.
Met afstand één van de betere spelers? Man Man man ;)
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Het was overigens duidelijk dat we Zeneli (in vorm) tegen Ajax misten. Rojas heeft overduidelijk nog niet het niveau van Zeneli. Hoewel, het samenspel Woudenberg - Rojas, die voor het eerst samenspeelden, was daar debet aan.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hoe staat het met Zeneli? Wanneer is hij er weer bij?
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

paparazzi schreef:Hoe staat het met Zeneli? Wanneer is hij er weer bij?
Vorige week bij het filmpje met Hansen waarin hij in het stadion een mal dansje deed werd geschreven dat hij snel weer terug zou zijn. Hij heeft afgelopen maandag nog niet meegespeeld bij de beloftes en gemakshalve ga ik er vanuit dat hij daar toch wat wedstrijdritme op zal moeten doen. Wanneer precies is door het onregelmatige speelschema niet echt duidelijk.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Wedstrijdrimte de meeste overschatte term in voetbal je bent fit of je bent het niet..
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2432
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Hoe gaat het ondertussen met Zeneli?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Vrieskist schreef:Hoe gaat het ondertussen met Zeneli?

Het is transfer tijd. Dan vertellen we liever niet alles. Capisce? :wink:
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2011
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Vrieskist schreef:Hoe gaat het ondertussen met Zeneli?
Die gaat net als Ødegaard mee naar Spanje, dus dat ziet er goed uit. Maar of hij er straks direct weer staat tegen Vitesse (20 januari) vraag ik me af. Maar begin februari moet lukken zou je zeggen.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Goed nieuws dat hij meegaat naar Spanje. Ook mooi natuurlijk dat Odegaard meegaat. Met die 2 er bij zijn we een stuk gevaarlijker.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Hopelijk heeft hij snel de vorm van de eerste wedstrijden weer te pakken. Het is eigenlijk noodzakelijk dat deze jongen een goede tweede seizoenshelft draait. Het contract loopt nog tot medio 2019, willen we nog wat verdienen aan deze jongen zal hij aankomende zomer verkocht moeten worden, zie hem namelijk niet zijn contract verlengen.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Mooi zeg, Arber speelt 'gewoon' mee tegen Anderlecht.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

''Het was een moeilijke periode", vertelt Arber over zijn blessure. Hij merkte dat hij op de tribune enorm meeleefde met zijn ploeg. ''Tijdens de wedstrijden leefde ik enorm mee. Schreeuwen. Aanmoedigen. Springen. Ik gedroeg me als een hooligan."

Volgens Zeneli leven de supporters soms op een verkeerde manier mee met de ploeg. Hij vindt dat de supporters de ploeg meer moeten aanmoedigen en minder moet fluiten als het even wat minder gaat. ''Het probleem bij Heerenveen is dat als we niet aanvallen, de bal in de ploeg houden of als een actie mislukt, sommige mensen meteen gaan fluiten. Dat vind ik jammer.''

De aanvaller merkt daardoor een groot verschil met zijn wedstrijden in Zweden. ''In Zweden zeggen we: het publiek is de twaalfde speler. Supporters zouden je tot en met de laatste minuut moeten steunen. Natuurlijk mogen ze, als ze een slechte wedstrijd hebben gezien, na afloop commentaar geven. Maar uitgefloten worden tijdens de wedstrijd -dat is heel vervelend. Niemand gaat daar beter van voetballen."


Kan hem alleen maar gelijk geven.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik moet zeggen dat ik niet zoveel met Nieuw Noord heb. Vaak genoeg mis ik de steun die ze nodig hebben, maar gisteren vond ik ze Heerenveen een punt op hebben geleverd en door hun steun hadden het er ook 3 kunnen zijn
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Als je de geruchten moet geloven staat Arber in de belangstelling van Napoli en Fiorentina. 4.8 miljoen. Mocht dit werkelijkheid worden dan gaat er tussen de 700.000-- 950.00 naar Elsborg.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zeneli is de enige speler met een actie. Zou wel jammer zijn als hij gaat.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Heerenveen rules schreef:Zeneli is de enige speler met een actie. Zou wel jammer zijn als hij gaat.
Ja inderdaad. Maar helaas, we moeten hem wel verkopen want anders wandelt hij volgend jaar gratis de deur uit en dat kunnen we ons echt niet veroorloven.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

4,7 miljoen las is.
Ik zeg: Strik er om!
Zeg maar niks!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Baas schreef:4,7 miljoen las is.
Ik zeg: Strik er om!
Valt me tegen. Ik had zelf te denken aan een bedrag rond de 6 miljoen. Hij gaat kosten wat het kost deze zomer weg. 4.7 miljoen is naar mijn mening te laag.
Heerenveen fan in Leiden
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Inderdaad Baas, veel meer ga je niet krijgen voor een 1-jarig contract. Groeneveld lijkt mij een aardige vervanger, dan maar hopen dat Nec niet promoveert.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Jazz schreef:
Valt me tegen. Ik had zelf te denken aan een bedrag rond de 6 miljoen. Hij gaat kosten wat het kost deze zomer weg. 4.7 miljoen is naar mijn mening te laag.
Vergelijk zijn statistieken eens met zijn voorganger en dan kom je er achter dat we met een bedrag van rond de 5 miljoen de handjes op elkaar mogen drukken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Uitstekend bedrag toch? Zeker voor een speler met nog maar een jaar contract. Met een kleine vier miljoen kunnen we zowel het operationele tekort dekken als een waardige vervanger aantrekken.
Plaats reactie