wijzijnscheerenveen schreef:Schaars schijnt nummer 6 te krijgen, Reza die nu nummer 6 heeft krijgt nummer 9 die van te vrede. Te vrede dus nummerloos. Exit!?
Die kans lijkt mij wel groot inderdaad. Denk dat hij op weg is naar Rusland.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
wijzijnscheerenveen schreef:Schaars schijnt nummer 6 te krijgen, Reza die nu nummer 6 heeft krijgt nummer 9 die van te vrede. Te vrede dus nummerloos. Exit!?
Mackan68 schreef:Speelt wellicht vandaag voor het laatst in ons shirt. Met de beloftes tegen die van FC Utrecht. Ergens in Utrecht. Ik zou het hem wel gunnen om een hattrick te maken. Kan hij nog enigszins met een goed gevoel vertrekken. Voor wat het waard is.
Heb hem persoonlijk ervaren als een keurige fatsoenlijke jongen, maar zijn houding in het veld op 't laatst vorig seizoen heeft toch wel voor wat vraagtekens gezorgd. Hij was basisspeler, maar hij leek totaal géén plezier te hebben in het veld wat resulteerde in een opvallende houding als er goals gemaakt werden. Heel vreemd. Tegen AZ en Ajax, toen hij zelf scoorde kon hij wél heel uitbundig reageren.
CJF schreef:Helaas las ik dat de transfermarkt in China reeds is gesloten.....helaas.
CJF schreef:Daarom mijn punt over de eventuele verkoop van Te Vrede aan een Chinese club.... Chinese clubs kunnen Te Vrede niet meer kopen, aangezien hun transferperiode is afgelopen.
Stiffie schreef:Gevalletje tribune zal wel meevallen want je mag dit seizoen een heel peloton wisselspelers op de bank hebben (12 stuks maar liefst). Je kan dus nog altijd gebruik van hem maken als wisselspeler. Het is nog geen 31 augustus en anders in de winterstop weer eens kijken.
zweed1 schreef:Voor Heerenveen en Te Vrede inderdaad vervelend. Enige voordeel is dat zijn salaris voor rekening komt van de verzuimverzekering.
Joucke schreef:Alles kan verzekerd worden. En de premie zal meestal lager zijn dan de opbrengst, wanneer er iemand geblesseerd raakt. Zie bijv. http://www.verzuimverzekerd.nl/welke-verzuimverzekering
bollebert schreef:Nou daar zit je tot aan de winter aan vast...
Superfries1994 schreef:Nou, nu schijnt het opeens weer mee te vallen. Te Vrede geeft alleen aan wat rust te moeten nemen. Die Roelof kun je ook niet meer vertrouwen. Knieband niet gescheurd maar verrekt. Toch wel een verschil.
Irevino schreef:Ja Boluspor, nog nooit van gehoord...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten