Mitchell te Vrede

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Feanfan 1 » 21-04-2016 07:54

Deze jongen wordt gewoon misbruikt. Hij kreeg gisteren 100 lange ballen en de meeste kopduels won hij ook, maar er is totaal geen aansluiting en de tweede bal werd telkens verloren. Hij moet de bal in de voeten hebben, maar onze middenvelders kunnen er allemaal geen hout van
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Heerenveen rules » 21-04-2016 08:02

Zeneli en Larsson ook niet hoor.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wolliepoly » 21-04-2016 09:45

Feanfan 1 schreef:Deze jongen wordt gewoon misbruikt. Hij kreeg gisteren 100 lange ballen en de meeste kopduels won hij ook, maar er is totaal geen aansluiting en de tweede bal werd telkens verloren. Hij moet de bal in de voeten hebben, maar onze middenvelders kunnen er allemaal geen hout van


Met alle respect, een kopduel winnen en de bal doorkoppen naar niemansland heb je ook geen fuck aan.
Als zenlli en larsson voordat hij een kopduel wint al dieper staan dan Mitchel ben je bij balverlies zwaar de lul.

mitchel moet een kopduel winnen en terugleggen op de middenvelders of naar de zijkant pas dan heb je wat aan de winst van Mitchel.

Zenelli en Larsson zijn verddigend/jagen ook bagger, bij Mitchel vindt ik het echter heel schrijnend. Ook gezien de zeldzame ballen die hij aangespeeld krijgt zo goed als allemaal verkeerd aanneemt waardoor je weer balverlies lijdt en hij geen kans krijgt de bal bij zicht te houden/af te schermen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Feanfan 1 » 21-04-2016 11:37

Bedoel er meer mee te zeggen dat hij de bal in de voet moet hebben, maar die andere 9 kunnen dat niet
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Jazz » 21-04-2016 12:00

Feanfan 1 schreef:Bedoel er meer mee te zeggen dat hij de bal in de voet moet hebben, maar die andere 9 kunnen dat niet


En dan? Deze vent is koning balverlies. Ik krijg weer die heerlijke beelden van Dalgaard voor me elke keer als Mitchell de bal met zijn voet aangespeeld krijgt.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Heerenveen rules » 21-04-2016 12:07

De verantwoordelijken moeten zich doodschamen dat wij dit seizoen naar onze spitsen moeten kijken . En als je dan Te Vrede haalt, dan haal je vleugels met een voorzet maar ook daar zijn ze te dom voor. Larsson en Zeneli kunnen geen fatsoenlijke voorzet geven.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wizard » 21-04-2016 14:54

Wolliepoly schreef:Met alle respect, een kopduel winnen en de bal doorkoppen naar niemansland heb je ook geen fuck aan.
Als zenlli en larsson voordat hij een kopduel wint al dieper staan dan Mitchel ben je bij balverlies zwaar de lul.

mitchel moet een kopduel winnen en terugleggen op de middenvelders of naar de zijkant pas dan heb je wat aan de winst van Mitchel..

Dat klopt, maar dan moet er wel aansluiting zijn, anders heeft zo'n lange hoge pass totaal geen zin. Die bal moet of in de voeten, of er moet aansluiting om hem heen zijn. Die is er totaal niet, net zoals het allemaal veel te statisch is in balbezit.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Feanfan13 » 21-04-2016 23:41

Wat een slechte voetballer is dit zeg! Ongelooflijk dat we deze spits hebben binnengehaald.

Ik begin inmiddels te verlangen naar Slagveld in de spits, nou dat zegt al genoeg.

Contract maar weer ontbinden of zien te verkopen. Want deze spelers is echt profontwaardig. Zeikt wel vaak dat hij geen ballen krijgt? Nee als je er geen duel voor wilt aangaan, of je verliest bijna elk duel, dan krijg je inderdaad geen bal.

Vind persoonlijk Veerman nog beter dan Te vrede.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor rust » 23-04-2016 10:33

Mitchell en Henkie.. Wat een duo. Iets voor op het witte doek?
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor oldtimer » 23-04-2016 11:00

Feanfan13 schreef:Wat een slechte voetballer is dit zeg! Ongelooflijk dat we deze spits hebben binnengehaald.

Ik begin inmiddels te verlangen naar Slagveld in de spits, nou dat zegt al genoeg.

Contract maar weer ontbinden of zien te verkopen. Want deze spelers is echt profontwaardig. Zeikt wel vaak dat hij geen ballen krijgt? Nee als je er geen duel voor wilt aangaan, of je verliest bijna elk duel, dan krijg je inderdaad geen bal.

Vind persoonlijk Veerman nog beter dan Te vrede.


Ik ben ook geen liefhebber van Te Vreede, maar hier doe je hem echt te kort. Goed bespeelbare ballen vanaf de vleugels ( waarvan hij het zou moeten hebben ) krijgt hij niet of nauwelijks. Dat is gewoon een feit. Het is onzin om te zeggen dat hij dat soort ballen wel zou krijgen als hij maar meer duels zou aangaan en winnen. Overigens kun je niet eens zeggen dat hij geen duels aangaat.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Feanfan13 » 23-04-2016 18:50

Oldtimer, hij kan ze niet eens aannemen als hij ze recht in de voeten aangespeeld krijgt. Laat staan dat hij er dan wat mee kan als ze van de zijkanten komen.

Te vrede is heeft het niveau echt bij lang en na het niveau niet.

Gewogen en te licht bevonden, net zoals bij Dalgaard. Heb nog het meeste vertrouwem in Veerman, ongelooflijk dat wij zulke beperkte spelers hebben.

Zou Vonk nog opstappen of hoe zit het.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Crash » 23-04-2016 20:01

Goed beschouwd is het eigenlijk ongelofelijk dat Te Vrede er zoveel wist te maken in korte tijd bij Feyenoord. Hij kan werkelijk niets anders dan redelijk koppen. Technisch inderdaad Jupiler niveau.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor BK2007 » 24-04-2016 09:17

Feanfan13 schreef:Oldtimer, hij kan ze niet eens aannemen als hij ze recht in de voeten aangespeeld krijgt. Laat staan dat hij er dan wat mee kan als ze van de zijkanten komen.

Te vrede is heeft het niveau echt bij lang en na het niveau niet.

Gewogen en te licht bevonden, net zoals bij Dalgaard. Heb nog het meeste vertrouwem in Veerman, ongelooflijk dat wij zulke beperkte spelers hebben.

Zou Vonk nog opstappen of hoe zit het.


Nou dat vinden we allemaal hier ondertussen, maar er verandert nog steeds niets bij de club om een ommekeer te maken.
In de plaats daarvan zitten we met een slechte selecte en dito TD, die de slechtste coach uit de eredivisie contracteert.
Het geeft eigenlijk wel te denken dat ze Langeler, Verbeek of Pastoor niet konden overtuigen te komen.
Slecht bestuur we zitten er maar mee.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Surhuisterveen » 24-04-2016 20:03

Als Larsson en Zeneli eens een bal fatsoenlijk voorgaven was het misschien nog iets met Te Vrede. Met de huidige selectie/ opstelling heb je geen enkele meerwaarde met Mitchell.

Maar goed, selectie samenstellen.. Hans Vonk heeft gewoon een hele matige selectie neergezet.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wizard » 24-04-2016 20:17

Surhuisterveen schreef:Als Larsson en Zeneli eens een bal fatsoenlijk voorgaven was het misschien nog iets met Te Vrede. Met de huidige selectie/ opstelling heb je geen enkele meerwaarde met Mitchell.

Maar goed, selectie samenstellen.. Hans Vonk heeft gewoon een hele matige selectie neergezet.


Juist, daarnaast is er totaal geen aansluiting vanuit het middenveld. Dat teveel blijft hangen en te statisch is, waardoor er totaal geen lijn in het aanvalspel door het midden komt. Krijgt deze jongen weer ballen van de zijkant, en komt er meer positionele aansluiting vanuit het middenveld, zal je zien dat een type Mitchell echt gaat floreren.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Flying Tilster » 25-04-2016 00:08

Wizard schreef:Krijgt deze jongen weer ballen van de zijkant, en komt er meer positionele aansluiting vanuit het middenveld, zal je zien dat een type Mitchell echt gaat floreren.


Je weet dat je dat soort buitenspelers niet hebt. Zowel Zeneli als Larsson komen graag naar binnen. Dat was met Larsson ook al zo toen Uth hier was. Vonk had een meevoetballende spits moeten halen, want zo'n type past wel bij onze buitenspelers. Te Vrede past dan niet bij onze buitenspelers.. en dat mag je Vonk wel aanrekenen. Want technisch is Te Vrede ontiegelijk beperkt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wizard » 25-04-2016 12:01

Helemaal eens. Daarom zou ik het ook een flater van jewelste vinden, wanneer Vonk opnieuw een seizoen lang de kans krijgt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor zweed1 » 27-04-2016 11:09

Wanneer ik met fans van Feyenoord spreek begrijpt echt niemand wat onze scouting, die ze toch hoog aanschrijven, in hem zien. Ze zijn dolblij dat hij weg is en ook nog enkele tonnen heeft opgebracht.

Bijna alle supporters geven dat aan, dan begin mij wel afvte vragen waarom onze Technische Staf dan wel wat in hem ziet. Wij zien toch ook in korte periode dat het niets. Maw is hij wel goed geanalyseerd ???
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor CrazyArgos » 27-04-2016 11:31

Gisteravond naar het Posthuistheater geweest waar Foppe de Haan samen met Evert ten Napel op het podium stonden. Deden een soort van interview. Hartstikkenne leuk :D .

Maar Foppe vertelde een verhaal over onze beide spitsen. Hoe hun instelling is. Hij heeft daar wel wat moeite mee.
Foppe vertelde dat ze een keer gingen trainen, en dat Foppe een kwartier later wou beginnen te trainen met de spitsen. Toen kwam een van de twee(hij wilde niet zeggen wie), naar Foppe toe. En vroeg waarom ze een kwartier later moesten beginnen met trainen. Foppe vroeg, waarom wil je dat weten. Nou ik zou graag eerder willen beginnen, want dan ben ik ook weer eerder thuis.

Ook vertelde Foppe nog, dat hij graag nog even na het trainen door wil gaan met de spitsen(afwerken). Nou als hij dat aangeeft, krijgt hij de reactie zoals; moet dat nou...of, he bah...of, nou liever niet trainer...
Wat een instelling hebben onze 2 spitsen. Allebei mogen ze vertrekken van mij.

Er zijn meer jongens met zo'n instelling, zei Foppe.

Ook werd er gevraagd naar de toekomst van Klompe. Nou Foppe vind dat hij er nog net niet helemaal klaar voor is(wel bijna). Hij raad Klompe aan om nog assistent te blijven onder Streppel. En dan toewerken naar de stap van hoofdtrainer.

Voor de toekomst van de club is Foppe weer erg optimistisch, wel baalt hij ervan dat hij niet meer uit de groep heeft kunnen halen. Het zit er wel in, maar ze lopen te ver achter(fysiek, en slimmigheid). Daardoor vallen de prestaties toch wel wat tegen.
Maar ze weten wat er op dit moment mist in de selectie, een goeie (kapstok)spits en een leider. En daar gaan ze in deze zomer zeker aan werken.

Er waren nog wel wat meer dingen die Foppe vertelde over Heerenveen. Het gaf mij weer een wat ouderwets gevoel terug.

Was een leuke avond.
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor wilbot » 27-04-2016 12:58

nogal openhartig als je het mij vraagt, hij ( Foppe) heeft
wel gelijk daar niet van !
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Lardy » 27-04-2016 13:17

Dan is het toch onbegrijpelijk dat Foppe hun nog opstelt. Dan had ik Zahovic opgesteld en die spits die dat zei op de tribune gezet. Kan Foppe wel lekker afgeven, maar hij is er zelf bij toch.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Marça » 27-04-2016 13:37

Blijkbaar is een ongemotiveerde Veerman of Te Vrede altijd nog altijd beter dan Zahovic, anders had Foppe hem echt wel opgesteld.

Ik ben erg blij met de openhartigheid van Foppe, maar degene over die dit geschreven is moet zichzelf kapot schamen. Vrijwel alle 26.000 man die twee-wekelijks op de tribune zitten, hadden graag het talent gehad maar komen tekort. Als je dan al zover komt, dan wil je toch ook écht alles eruit halen?

Ik vermoed overigens dat dit verhaal wel voor veel meer spelers geldt. Larsson had volgens mij (voor Foppe) ook zo'n instelling.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Lardy » 27-04-2016 16:22

Marça schreef:Blijkbaar is een ongemotiveerde Veerman of Te Vrede altijd nog altijd beter dan Zahovic, anders had Foppe hem echt wel opgesteld.


Dat moet niks uitmaken. Als dit de instelling is, dan mag van mijn part de spits van de B1 opgesteld worden. Misselijk gedrag. Afonso Alves had ook nooit zoveel zin, maar die schoot er wel 34 in. Dan heb je recht van spreken.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-04-2016 18:31

Zal wel om Veerman gaan. Te Vrede straalt in de wedstrijden nog wel wat uit. Veerman is schandalig lui in de spits. Hopen dat hij snel wordt geloosd!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor hm_DR88 » 27-04-2016 19:41

CrazyArgos schreef:Maar Foppe vertelde een verhaal over onze beide spitsen. Hoe hun instelling is. Hij heeft daar wel wat moeite mee. Foppe vertelde dat ze een keer gingen trainen, en dat Foppe een kwartier later wou beginnen te trainen met de spitsen. Toen kwam een van de twee(hij wilde niet zeggen wie), naar Foppe toe. En vroeg waarom ze een kwartier later moesten beginnen met trainen. Foppe vroeg, waarom wil je dat weten. Nou ik zou graag eerder willen beginnen, want dan ben ik ook weer eerder thuis.

Ook vertelde Foppe nog, dat hij graag nog even na het trainen door wil gaan met de spitsen(afwerken). Nou als hij dat aangeeft, krijgt hij de reactie zoals; moet dat nou...of, he bah...of, nou liever niet trainer...


Als een speler zo uit de school zou klappen, zoals De Haan hier doet, dan had hij (terecht) een probleem. Problemen los je op en speel je niet via de pers.
Door de spits niet bij naam te noemen, zorg je ervoor dat de beide (niet functionerende) spitsen nog meer in een slecht daglicht komen te staan. M.i. zijn beide spitsen nu niet meer bruikbaar voor de laatste twee wedstrijden.
Want "dan ben ik ook eerder thuis klinkt niet professioneel" , maar misschien was er wel een reden waarom hij eerder thuis zou willen zijn.
Als een speler inderdaad ligt te miepen over een kwartiertje langer trainen dan zegt dit alles over de betreffende speler, maar nog meer over de organisatie waarbinnen zo'n speler moet functioneren. De technische staf is hier echt verantwoordelijk voor.

Blijkbaar is het professionele klimaat bij deze spelersgroep zo dramatisch dat dit soort "jengelende pubergedrag" bepalend is voor de instelling van (sommige) spelers. Directie en technische staf moeten ervoor zorgen dat dit werkklimaat direct na dit seizoen in de geschiedenisboeken terecht komt. Ooit heb is iemand horen zeggen (FdH), je vertegenwoordigt SC Heerenveen 24/7. Ongelofelijk dat profvoetballers intrinsiek zo weinig gemotiveerd zijn. Nog veel ongelofelijker dat dit door de organisatie getolereerd is geworden.

Directie, technische staf, na de laatste wedstrijd als de bliksem hiermee aan het werk.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Knipecity » 27-04-2016 21:34

CrazyArgos schreef:Maar Foppe vertelde een verhaal over onze beide spitsen. Hoe hun instelling is. Hij heeft daar wel wat moeite mee.
Foppe vertelde dat ze een keer gingen trainen, en dat Foppe een kwartier later wou beginnen te trainen met de spitsen. Toen kwam een van de twee(hij wilde niet zeggen wie), naar Foppe toe. En vroeg waarom ze een kwartier later moesten beginnen met trainen. Foppe vroeg, waarom wil je dat weten. Nou ik zou graag eerder willen beginnen, want dan ben ik ook weer eerder thuis.

Ook vertelde Foppe nog, dat hij graag nog even na het trainen door wil gaan met de spitsen(afwerken). Nou als hij dat aangeeft, krijgt hij de reactie zoals; moet dat nou...of, he bah...of, nou liever niet trainer...
Wat een instelling hebben onze 2 spitsen. Allebei mogen ze vertrekken van mij.

Er zijn meer jongens met zo'n instelling, zei Foppe.


Of de openheid van Foppe slim is is de vraag, maar zo is Foppe.

Wat ik zorgwekkender vind is de mentaliteit van die spelers. Dat is een probleem van deze tijd. Veel jonge mensen zijn lui. Het moet allemaal maar vooral leuk zijn en niet te lastig. Afscheid nemen van dat soort figuren. Je hebt mensen nodig die steeds in zichzelf willen investeren. Prutsers.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Peter » 27-04-2016 21:36

Dit geeft in ieder geval goed aan dat desbetreffende speler niet geschikt is voor topsport. Je moet in een korte tijd zoveel mogelijk uit je carrière willen persen. Als je dan begint over een kwartiertje extra trainen en dat niet kunnen opbrengen, dan is het einde oefening. Een Foppe de Haan zal dit echt niet zeggen als het 1 x is voorgekomen, hij zal dit als voorbeeld van de instelling hebben gebruikt. Als je als voetbalclub omhoog wil, dan is het afscheid nemen van een dergelijke speler. Dat kan niet in je beleid passen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor fuotbalgek » 27-04-2016 22:31

En dat is dan een jongen die bij Feyenoord heeft gespeeld. Ja, ik ben er van overtuigd dat dit over Mitchel gaat, Henk is maar al te blij met alles wat hij bereikt heeft. Je ziet aan de complete houding van Te Vrede dat het hem geen reet interesseert. Juichen doet hij alleen wanneer hij zelf scoort. Deze man kan niet snel genoeg vertrekken.

Wij hebben veel jonge en talentvolle spelers in de selectie, die hebben een voorbeeld nodig die laat zien wat het vergt. Daarom ligt Joey zo goed in deze groep. En daarom moet Te Vrede zsm geloodst worden.

Buiten dat is het goed om te horen dat men kijkt naar een meevoetballende spits. Maakt het voetbal voor de rest een stuk makkelijker.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 28-04-2016 05:35

Je zult als club zijnde maar graag van zo'n speler af willen..... Handig in de onderhandelingspositie. Of het Mitchell is zal ik niet beweren. Eerder toen hij er naast stond trainde hij wel langer door op afwerken. Zo lang zelfs dat alle andere spelers en de mensen van Heerenveen TV al vertrokken waren. Heb hem toen bij het stadion gedropt. Het niet juichen voor andermans goals is natuurlijk wel iets heel aparts.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Jazz » 28-04-2016 07:51

Als je moeilijk doet over 15 minuten extra trainen, mag je van mij (en ik denk velen hier) direct vertrekken.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 28-04-2016 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten