Mitchell te Vrede

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Niet te geloven, scoor je tegen PSV en weet men nog argumenten te vinden om het doelpunt af te kraken, maar ja er wordt gesproken alsof het allemaal zo makkelijk is... meer geluk dan kwaliteit. Jezus wat een niveau zeg. Gezien hoe Zoet keepte tegen Atletico onlangs Zoet keept momenteel gewoon erg goed. Pakte tegen Atletico ook ballen waarvan je kunt zien hoe slecht de spitsen bij Atletico zijn... kwam ook nu snel uit. Als de afronding slecht is zit hij niet. Punt.

ben je nog blij ook met je smiley ppffff, jammer dat we toch zoveel azijn zijkende supporters hebben
Laatst gewijzigd door TORCIDA op 15-03-2016 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier heb ik geen woorden voor
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Perfecte afronding. Hij schiet zoals een echte spits dat zou doen, door de benen van de keeper. Op moment van schieten komt de bal net ietsjes los van de grond, waardoor de bal wat hoger komt en de keeper raakt. Die overigens erg goed en snel uitkwam.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef: Nee als dingen jou niet uitmaken doe je ze altijd makkelijk af en anders zemel je er zelf ontiegelijk lang over door. Lekker broertje dood, die opmerking.

Er wordt hier gesteld dat de afronding slecht is. Als dat jou niet interesseert omdat hij er toch in zit, waarom ga je hier dan zo uitgebreid op in om met zo'n dooddoener de discussie vervolgens dood proberen te slaan?

Beperkte afronding, zwakke spits :mrgreen:
Prima joh jij wilt zo graag je gelijk halen. Ik geef aan waarom het nog niet zo makkelijk was maar dat wil je niet inzien. Wie zemelt hier nou, koekkoek! Ik vind het een perfecte afronding wat het was een goal! Ongelooflijk zeg gezeik om gezeik dit.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Het belangrijkste was natuurlijk dat het een goal was, maar om de afronding nu perfect te noemen is gewoon onzin. De pass was geweldig, de loopactie ook, maar de bal ging er uiteindelijk met de nodige mazzel in. Het is allemaal niet belangrijk, maar waarom kun je dat niet gewoon constateren?
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Ik heb het uitgelegd, vind het geen mazzel. Wel klaar mee nu.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Helemaal eens. Het was een prima goal. Gaat de bal nou lichtjes via de keeper, de grond of de paal, maakt niet uit. De bal was bijna perfect ingeschoten. Kan me niet voorstellen dat hier discussie over staat.
Zwart Schoeisel
Bankzitter
Berichten: 162
Lid geworden op: 26-03-2015 15:37

Bericht door Zwart Schoeisel »

Goede stats van Mitchell!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Zwart Schoeisel schreef:Goede stats van Mitchell!
Ben je nu sarcastisch?
Heerenveen fan in Leiden
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Nee, hij is niet sarcastisch. Je moet naar de 2e kolom kijken (de groene).
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Jazz schreef:
Ben je nu sarcastisch?
Na VIncent Jansen is Mitchell dus de meest productieve spits in de Eredivisie.
Zwart Schoeisel
Bankzitter
Berichten: 162
Lid geworden op: 26-03-2015 15:37

Bericht door Zwart Schoeisel »

Jazz schreef:Ben je nu sarcastisch?
Totaal niet, heb het ook nog even per schot bekeken, waarvan hij in dit overzicht veruit de minste heeft, namelijk 46 (meeste heeft Ziyech met 136 en na Mitchell komen Cas Peters en Mike Havenaar met toch al 61 schoten) en per schot is zijn expG het hoogst. Je kan dus zeggen dat de kwaliteit van zijn schoten (of de positie daarvan) het best is. Enige die dan in de buurt blijft is Havenaar (5% minder) daarna komen Haller en Janssen met bijna 20% minder.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Daar staat wel tegenover dat hij zeer afhankelijk blijft van wat anderen creëren. Aan het einde staan van een aanval is makkelijker dan een kans zelf creëren, waar andere spitsen uit dit overzicht beter in zijn. In die zin maakt het beoordelen van de grote van een kans dat je altijd een subjectiviteit houden die deze statistiek.

Desondanks prima statistieken voor hem.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Zullen prima stats zijn, maar ik mag hopen dat hij volgend jaar niet onze eerste spits is.
Mag wat mij betreft lekker op de bank plaats nemen. Henk Veerman zien kwijt te raken en een nieuwe spits halen.
Zeg maar niks!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik hoop dat Te Vrede zo doorgaat. Sinds hij vertrouwen krijgt, gaat het ook steeds beter.
Wanneer Slagveer door blijft oefenen op het geven van voorzetten en Zeneli hier voldoende is gewend, gaan er wel meer voorzetten en dus meer goals komen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wizard schreef:Ik hoop dat Te Vrede zo doorgaat. Sinds hij vertrouwen krijgt, gaat het ook steeds beter.
Wanneer Slagveer door blijft oefenen op het geven van voorzetten en Zeneli hier voldoende is gewend, gaan er wel meer voorzetten en dus meer goals komen.
Heb de wedstrijd niet gezien maar volgens verslaggeven Langs de Lijn was hij gisteren onzichtbaar.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

In en intrieste, arrogante, egocentrische, trage en beperkte voetballer. BAH!
nou nou
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik had medelijden met hem. Wat een verschrikkelijke matige speler. Dit was heeeel erg!
Gebruikersavatar
dagizmo
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-03-2007 11:02
Locatie: Groningen

Bericht door dagizmo »

Al deed die palingroker het ook weer typerend slecht toen hij de bal moest afgeven aan Zeneli maar de bal blind voorlangs rost. Zoiets speel je toch samen uit ipv de egoïst uit te hangen.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

dagizmo schreef:Al deed die palingroker het ook weer typerend slecht toen hij de bal moest afgeven aan Zeneli maar de bal blind voorlangs rost. Zoiets speel je toch samen uit ipv de egoïst uit te hangen.
Die palingroker heeft meer techniek in zijn linkerteen dan Te Vrede in zijn hele lichaam.
Ja.. hij had die bal af moeten geven idd.. maar met hem ben je gevaarlijker dan met Te Vrede.
Die heeft werkelijk weer helemaal niks goeds gedaan. Geen enkel duel echt gewonnen.. niet balvast..

De dissonant in de ploeg vandaag.. zo slecht!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
wilbot
Invaller
Berichten: 266
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

ik val niet snel onze eigen speler af ,maar het is ook wel slecht .
en dan is Foppe nog enigszins mild.
er zijn toch meer mensen binnen de club die dit inzien hoop ik?
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Flying Tilster schreef:
Die palingroker heeft meer techniek in zijn linkerteen dan Te Vrede in zijn hele lichaam.
Ja.. hij had die bal af moeten geven idd.. maar met hem ben je gevaarlijker dan met Te Vrede.
Die heeft werkelijk weer helemaal niks goeds gedaan. Geen enkel duel echt gewonnen.. niet balvast..

De dissonant in de ploeg vandaag.. zo slecht!
Nou inderdaad. Veerman kwam tenminste nog tot een schot, Te Vrede struikelde gewoon over de bal en kwam ook geen centimeter vooruit.

Overigens heeft dat uitfluiten echt totaal geen zin, dat doen we iedere keer weer als een speler niet goed speelt. Gewoon aanmoedigen zo'n jongen, niemand heeft baat bij een nog slechtere Te Vrede, lijkt me.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Superfries1994 schreef:Overigens heeft dat uitfluiten echt totaal geen zin, dat doen we iedere keer weer als een speler niet goed speelt. Gewoon aanmoedigen zo'n jongen, niemand heeft baat bij een nog slechtere Te Vrede, lijkt me.
Precies! Er is maar één speler ooit beter gaan spelen na een fluitconcert, en dat was Ziyech toen hij vorig jaar persoonlijk Twente bij ons lang schoot. Daarnaast past het uitfluiten van eigen spelers absoluut niet bij een club als Heerenveen.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Hallo, mijn naam is Mitchell en ik vind voetbal alleen leuk als ik zelf scoor.

Had vandaag twee keer een belangrijke assist kunnen geven, maar nee, vooral zelf doen. Misschien let ik op de verkeerde dingen, maar het typeert hem dat de 1-2 van Vd Boomen bij Roda hem al niets interesseerde (geldt ook voor de 0-1 daar, die hij liever zelf wou hebben) en nu dit weer. Dan liever Veerman. Ik heb nu het idee dat ik naar een eenling zit te kijken.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

NOS commentaar over Te Vrede zegt genoeg.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Natuurlijk word je als spits voornamelijk afgerekend op de doelpunten en met 3 of 4 100%-kansen MOET je dan gewoon scoren. Toch heb ik Mitchell te Vrede deze wedstrijd ook een hoop nuttig werk zien verrichten, veel rennen, sleuren, blokken en ballen doorkoppen. Dat hij dit dan zelf niet bekroont is zonde. Ik zie in hem ook niet DE spits voor volgend seizoen, ik hoop en verwacht wel dat hij zich dit seizoen nog kan en mag revancheren. Al was het alleen maar omdat dat normaal gesproken de club altijd ten goede zal komen.
In case of doubt, make it sound convincing
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

diepFries schreef:Natuurlijk word je als spits voornamelijk afgerekend op de doelpunten en met 3 of 4 100%-kansen MOET je dan gewoon scoren. Toch heb ik Mitchell te Vrede deze wedstrijd ook een hoop nuttig werk zien verrichten, veel rennen, sleuren, blokken en ballen doorkoppen. Dat hij dit dan zelf niet bekroont is zonde. Ik zie in hem ook niet DE spits voor volgend seizoen, ik hoop en verwacht wel dat hij zich dit seizoen nog kan en mag revancheren. Al was het alleen maar omdat dat normaal gesproken de club altijd ten goede zal komen.
Het is niet de eerste keer dat deze jongen faalt. Hij zal het zelf ook niet willen, maar hij is gewoon een zeer matige speler.

Veerman miste ook een grote kans, maar daar vind ik wel iets meer van uit gaan.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Nou wat gaat er veel van sjok sjok Henkie uit.

Het is lood om oud ijzer.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

pes5 schreef:Nou wat gaat er veel van sjok sjok Henkie uit.

Het is lood om oud ijzer.
Dat sjokken heeft vooral te maken met zijn lange stelten volgens mij. Daardoor lijkt het ook allemaal wat slomer (terwijl hij redelijk rap is, kijk zijn sprints maar na)
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

In de afgelopen 20 jaar hebben we een aardige reputatie opgebouwd wat betreft spitsen die bij ons excelleren. Helaas hebben we dit seizoen niemand die aan die norm voldoet.

Te Vrede was echt verschrikkelijk slecht vanmiddag, niet te filmen gewoon.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Gearard schreef:In de afgelopen 20 jaar hebben we een aardige reputatie opgebouwd wat betreft spitsen die bij ons excelleren. Helaas hebben we dit seizoen niemand die aan die norm voldoet.

Te Vrede was echt verschrikkelijk slecht vanmiddag, niet te filmen gewoon.
Te Vrede is geen spits. Spitsen worden blij van kansen, hij schrikt van kansen. Totaal geen rust aan de bal op het moment dat hij alleen voor de keeper komt. Te Vrede is meer van het verlengen van een voorzet. Als hij tijd heeft blokkeert hij vaak.
En daarin is Veerman doorgaans wel beter. Gisteren miste hij, maar vaak stift hij zo'n bal.
Plaats reactie