Mitchell te Vrede

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Namli, Foppe. Kom op jongens, Te Vrede moet zo'n buitenkans gewoon maken. Klaar. Terecht dat Foppe Veerman de voorkeur geeft.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waarom laat je hem die pingel nemen? Kan er geen drol van deze jongen. Cavlan schoot er ook al eens binnen dit seizoen. Bedankt Mitchell!
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Te Vrede staat bekend als een goede penaltynemer, kom op zeg. Populistisch gelul hier af en toe. Echt jammer voor deze jongen, zeker in de positie waarin hij nu zit.
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Superfries1994 schreef:Te Vrede staat bekend als een goede penaltynemer, kom op zeg. Populistisch gelul hier af en toe. Echt jammer voor deze jongen, zeker in de positie waarin hij nu zit.
Nee, bij Feyenoord had 'ie er ook al een paar gemist.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Eric schreef:Wat doet Namli daar ook..
Dat zag ik later in de herhaling inderdaad.. wat een dwaas zeg.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Heerenveen rules schreef:Waarom laat je hem die pingel nemen? Kan er geen drol van deze jongen. Cavlan schoot er ook al eens binnen dit seizoen. Bedankt Mitchell!
Houdt toch op.. tot nu toe schoot hij alle pingels er voor ons in... Stel jezelf even de vraag wat die idiote Namli daar moest.
Die haalt hem finaal uit de concentratie.... :evil:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Flying Tilster schreef: Stel jezelf even de vraag wat die idiote Namli daar moest.
Die haalt hem finaal uit de concentratie.... :evil:
Dat riep ik meteen op de tribune al. Al voordat 'ie mis ging.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Volwassen reactie van te Vrede, die zichzelf niet verschuilt achter anderen. Heeft Larsson er al eens een gemist? Anders zal hij wel eerste strafschopnemer worden.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Joucke schreef: Nee, bij Feyenoord had 'ie er ook al een paar gemist.
Bij ons niet. Maar is het niet een ongeschreven regel dat degene die de penalty veroorzaakt hem eigenlijk niet neemt? Nu wordt er vaker van afgeweken door spitsen, maar toch.
De actie van Namli sloeg nergens op. Maar Te Vrede gaf aan dat hij de hoek adviseerde waarin Michell al van plan was te schieten en waar hij uiteindelijk ook in schoot. Maar het blijft onnozel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik snap Namli ook weer wel. De back van NEC gaf de keeper een aanwijzing waar Te Vrede zou schieten. Als je dat ziet wil je dat doorgeven. Dat Te Vrede hem vervolgens alsnog in die hoek schiet is zijn verantwoordelijkheid.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef:Nee, bij Feyenoord had 'ie er ook al een paar gemist.
Bij ons niet. Maar is het niet een ongeschreven regel dat degene die de penalty veroorzaakt hem eigenlijk niet neemt? Nu wordt er vaker van afgeweken door spitsen, maar toch.
De actie van Namli sloeg nergens op. Maar Te Vrede gaf aan dat hij de hoek adviseerde waarin Michell al van plan was te schieten en waar hij uiteindelijk ook in schoot. Maar het blijft onnozel.[/quote]
Dat is een soort voetbalwet inderdaad, maar dat vind ik behoorlijke onzin altijd. Te Vrede staat bovenaan het lijstje, toen hij er niet was nam Cavlan hem tegen PSV thuis.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7718
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Michael de Leeuw werd gisteren ook onderuit gehaald en scoorde wel. Terwijl Henriksen mistte en een overtreding op Haps werd begaan. Die regel gaat nergens over. De keeper (2m) kiest de goede hoek
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Als een speler hem gewoon hoog in de hoek schiet is een keeper kansloos. Deze bal ging ongeveer 1,5 meter van het midden. Gewoon slecht geplaatst.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Onderzoek gestart n.a.v. elleboogstoot t.o.v. Letchert :(
Het houdt niet op dit jaar, pfff een rot seizoen!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Alleen maar positief.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

De club twittert dat er helemaal geen sprake is van een vooronderzoek.
sc Heerenveen ‏@scHeerenveen 1 u1 uur geleden
Berichtgeving media onjuist. @KNVB start geen vooronderzoek naar Mitchell Te Vrede. #scHeerenveen
2 retweets 4 vind-ik-leuks
Beantwoorden Retweeten 2
Leuk 4
Meer
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
dagizmo
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-03-2007 11:02
Locatie: Groningen

Bericht door dagizmo »

Mooi laten staan nu. Is een betere spits voor dit team dan Henkie.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Speelde uitstekend. Goede controle van hoge ballen, goed in de combinatie, fel en liep vaak scherp. Laten staan.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 259
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Dik Tevreden over Mitchell. Hij is dan wel niet de coole killer, zoals Finbo was, maar wellicht met wat meer vertrouwen heeft hij de stijgende lijn te pakken. Mooi laten staan nu.
Laatst gewijzigd door Trevorp op 14-03-2016 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Trevorp schreef:Dik Tevreden over Mitchell. Hij is dan wel niet de coole killer, zoals Finbo was, maar wellicht met wat meer vetrouwen heeft hij de stijgende lijn te pakken. Mooi laten staan nu.
Ik heb momenteel ook een iets beter gevoel bij hem dan bij Veerman. Ik denk dat Veerman in principe beter kan voetballen, maar Veerman geeft te vaak niet thuis en wekt meer ergernis op door zijn houding.

Bij die misser gisteren kort voor rust dacht ik nog wel, daar gaan we weer. Vrije schietkans recht in de keeper zijn handen.

Bij de goal leek hij eerst ook nog weer mis te gaan, maar gelukkig viel hij net goed. Hij is zeker geen overtuigende killer, maar geef hem maar het vertrouwen en hij maakt er dit seizoen nog 3 of 4.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Te Vrede speelde zaterdag zeker een van zijn beste wedstrijden, vooral als aanspeelpunt. De verdediging werd vaak gedwongen tot de lange bal en kon die alleen bij Te Vrede kwijt. Voor de rest blijft hij natuurlijk beperkt; veel tijd nodig om de bal te controleren en bij twee grote kansen (inclusief de goal) schiet hij de bal matig in.

Niettemin nuttiger voor het team dan Veerman. Laat maar lekker staan. Het is wel mijn grote angst dat we volgend jaar weer met dit dynamische duo opgescheept zitten.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Het minste wat je kunt verwachten is dat de spelers 'de sokken uit de schoenen lopen', zoals Foppe zei. Te Vrede doet dat absoluut en heeft daardoor meer waarde dan de gemakzuchtige Veerman.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

als een spits geen fatsoenlijke aanvoer krijgt van de vleugels maar alleen maar lange ballen van achteruit krijgt die hij 80 procent van de keren slechts door kan koppen dan zul je nooit een spits met rendement krijgen. Met Larsson op 10 voor het eerst
eens gezien dat we een spits 1 op 1 met de keeper krijgen wat resulteerde in een goal. Wat is matig inschieten? Hij zat toch, Zoet kwam erg goed uit zijn goal en snel en verkleinde de hoeken hierdoor aanzienlijk. Met het huidige vleugelspel en bezetting op het middenveld zal er geen spits bij ons echt succesvol worden, Tevrede voetbalt in ieder geval beter dan Veerman, is bal vaster en kan beter voetballen. En een jongen die vertrouwen nodig heeft..
Hier heb ik geen woorden voor
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

TORCIDA schreef:Wat is matig inschieten? Hij zat toch, Zoet kwam erg goed uit zijn goal en snel en verkleinde de hoeken hierdoor aanzienlijk.
Dan ben je heel mild voor Te Vrede, zoals hij er nu in valt had hij ook zo naast kunnen vallen. Voor een spits geen beste afronding, bal moet onberispelijk binnen geschoten worden.

Doelpunt doet me denken aan een goal van Veerman een tijdje terug, die tegen Feyenoord eenzelfde bal van Larsson heel netjes afmaakte. Toont aan dat Larsson echt niet langer op links vast moet staan, hopelijk dat Foppe dit niet meer terugdraait. Maakt ruimte voor Zahovic en Namli.

Denk dat Veerman en Te Vrede beide beter functioneren in deze vorm. Uiteindelijk ontloopt het elkaar niet veel en komen ze beide tekort om hier eerste spits te zijn.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Inderdaad vooral geluk dat die goal erin ging, vonden ze ook in de studio van Fox. Te Vrede was helemaal los van de verdediging en had meer dan genoeg tijd om de bal in de goal te plaatsen. Een goal is meer dan zeven meter breed; van een goede spits mag je verwachten dat hij hem wel langs een keeper met een bereik van pak 'm beet twee meter weet te schieten.

In vergelijking vind ik Veerman veel subtieler in de afwerking, maar die is minder balvast en ook slechter als aanspeelpunt. Beiden natuurlijk niet goed genoeg.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

AllardP schreef:Inderdaad vooral geluk dat die goal erin ging, vonden ze ook in de studio van Fox. Te Vrede was helemaal los van de verdediging en had meer dan genoeg tijd om de bal in de goal te plaatsen. Een goal is meer dan zeven meter breed; van een goede spits mag je verwachten dat hij hem wel langs een keeper met een bereik van pak 'm beet twee meter weet te schieten.

In vergelijking vind ik Veerman veel subtieler in de afwerking, maar die is minder balvast en ook slechter als aanspeelpunt. Beiden natuurlijk niet goed genoeg.
Volgens mij was die goal veel kleiner doordat Zoet goed uitkwam. Het was een goal en hij telde. Waar hebben we het over zeg.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef:
Doelpunt doet me denken aan een goal van Veerman een tijdje terug, die tegen Feyenoord eenzelfde bal van Larsson heel netjes afmaakte. Toont aan dat Larsson echt niet langer op links vast moet staan, hopelijk dat Foppe dit niet meer terugdraait. Maakt ruimte voor Zahovic en Namli.
Te Vrede stond recht voor de goal met een Zoet die de goal kleiner maakte door uit te komen. Veerman kreeg de bal meer schuin voor de goal met Vermeer die meer op de lijn stond. Hoeken en situatie zijn wezenlijk anders. De pass was wel bij beide van Larsson.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ach Grimo, ander hoekje, keeper iets dichterbij of niet, kom op zeg. Veerman stond wellicht in een moeilijkere hoek, Te Vrede dichtbij de goal. Daar gaat het allemaal niet om. Het gaat om de manier van afronden.

In dit geval blijft de afwerking van deze bal erg matig, meer geluk dan kwaliteit dat hij er uiteindelijk in gaat. Waar we het over hebben lijkt me dus duidelijk, Te Vrede mist zo'n kans net zo makkelijk, wanneer de bal via de keeper net een andere touch krijgt. Blijft gewoon een erg matige spits.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Doordat een keepertje dichterbij staat moet je sneller handelen en de goal is kleiner dus dat maakt het afronden wel degelijk moeilijker. Zelf wel eens in die positie gestaan? Maar wat maakt het uit, die bal zat erin. Van mij mag hij nog 20 keer zo scoren. Wat een gezemel zeg.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Grimo schreef:Doordat een keepertje dichterbij staat moet je sneller handelen en de goal is kleiner dus dat maakt het afronden wel degelijk moeilijker. Zelf wel eens in die positie gestaan? Maar wat maakt het uit, die bal zat erin. Van mij mag hij nog 20 keer zo scoren. Wat een gezemel zeg.
Nee als dingen jou niet uitmaken doe je ze altijd makkelijk af en anders zemel je er zelf ontiegelijk lang over door. Lekker broertje dood, die opmerking.

Er wordt hier gesteld dat de afronding slecht is. Als dat jou niet interesseert omdat hij er toch in zit, waarom ga je hier dan zo uitgebreid op in om met zo'n dooddoener de discussie vervolgens dood proberen te slaan?

Beperkte afronding, zwakke spits :mrgreen:
Plaats reactie