Mitchell te Vrede

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

abegoal schreef:Je zou Tevrede ook kunnen passeren en Joey in de spits zetten. Thern op 10 en Clavan en vd Boomen daarachter. Waarom dat in de voorbereiding nooit geprobeerd is??
Joey heeft vorig seizoen één wedstrijd in de spits gespeeld en dat was uit bij Dordrecht. Dat was geen succes en zal ook geen succes worden
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Uit bij Twente speelde Joey ook in de spits. Toen ging het goed. 8)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Hoe opportunistisch ... Deze jongen is een week koud in Heerenveen. Met vleugelspitsen als Larsson en Slagveer die eigenlijk alleen altijd naar binnen komen en de bal "brengen". Geef zo'n nieuwe speler tijd om aan de eredivisie te wennen, aan het team te wennen, aan de spelstijl te wennen.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Je hebt gelijk, we oordelen wel weer erg snel. Te Vrede bevestigd echter al 2 wedstrijden het beeld wat ik van hem heb. Dat maakt het lastig om te blijven geloven in een goede afloop....

Als hij tegen PSV de ballen van het dak loopt te voetballen, ben ik meer dan bereid toe te geven dat ik fout zat. Als het nog 5 wedstrijden langer duurt overigens ook.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

hm_DR88 schreef:Hoe opportunistisch ... Deze jongen is een week koud in Heerenveen. Met vleugelspitsen als Larsson en Slagveer die eigenlijk alleen altijd naar binnen komen en de bal "brengen". Geef zo'n nieuwe speler tijd om aan de eredivisie te wennen, aan het team te wennen, aan de spelstijl te wennen.
Die jongen zal alle tijd krijgen, daar gaat het niet om. Als hij goede ballen krijgt, nogmaals, dan kan hij 15-20 maken dit seizoen, maar ik denk dat ook van Henk Veerman.
Beide zijn echter voetballend heel beperkt. Het is gewoon even wennen na Mark Uth, die gewoon echt goed kon voetballen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

badfrisianboy schreef:
En dus had de club een ander type spits moeten halen. Een spits die technisch vaardig is, een bal bij zich kan houden en zelf kansen kan creëren. Dit is een verschrikkelijke miskoop van de club. Onbegrijpelijk technisch beleid. Gebrek aan visie en niet voortbordurend op het spel dat vorig seizoen is ingezet. Zit veel te weinig voetbal in de ploeg. Van den Berg, Slagveer en te Vrede. Zucht..........
Twee wedstrijden gespeeld....en nu al iemand een miskoop noemen en het technisch beleid een gebrek aan visie verwijten. Het wordt onderhand lachwekkend hoe je werkelijk alles negatief belicht of inziet. Wat zal jij een zuur leven hebben. Als we nu 10 wedstrijden verder waren ok maar dit gaat nergens over.

Volgens mij is overigens Slagveer, die al twee wedstrijden met pijnstillers speelt door een gekneusde enkel ,in beide wedstrijden belangrijk geweest met een assist en een goal.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Knipecity schreef:Die jongen zal alle tijd krijgen, daar gaat het niet om. Als hij goede ballen krijgt, nogmaals, dan kan hij 15-20 maken dit seizoen, maar ik denk dat ook van Henk Veerman.
Beide zijn echter voetballend heel beperkt. Het is gewoon even wennen na Mark Uth, die gewoon echt goed kon voetballen.
Uth was inderdaad een meevoetballende spits die zelf wel "oorlog" ging maken om bij het spel betrokken te worden. Maar om dat door te krijgen, heeft hij de nodige tijd voor nodig gehad.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Dit heeft niks met tijd te maken. Een speler heeft dat of heeft dat niet. Je ziet toch ook wel dat Veerman en Te Vrede nooit spitsen zullen worden die zelf kansen zullen creeeren door mannetjes uit te spelen?
Maar het gaat mij er helemaal niet om om Te Vrede neer te sabelen. Zijn kwaliteit is om aan het einde van een aanval te staan, maar dan moet hij veel meer ballen in de 16 krijgen. En het duurt veel te lang voordat er een keer een voorzet komt van Larsson, Slagveer, maar zeker ook een Cavlan. Die heeft een mooie trap, maar het lijkt of hij die niet diagonaal durft te geven richting een Slagveer, achter de verdediging, of richting Te Vrede. Ik heb in 2 wedstrijfden al veel momenten gezien waarin dat kon, maar waar hij koos voor balletje breed of terug.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Dat is precies wat ik al zei - en verschillende anderen - toen Te Vrede werd gehaald. Deze man heeft zijn waarde als je continu hoge voorzetten in het strafschopgebied kunt afleveren, maar daar hebben we domweg de vleugelspelers niet voor. Je kunt de linksachter dat nu wel gaan verwijten, maar daar komen de assists doorgaans niet vandaan (tenzij je Willems heet).

Ook twijfel ik sterk aan de veel gelezen bewering dat hij wel 15-20 gaat maken. Op basis van wat, die paar invalbeurtjes vorig jaar? Daarnaast denk ik dat Larsson en Slagveer beduidend minder uit de verf gaan komen dan afgelopen seizoen, want toen konden ze nog profiteren van de assists van Uth.

Maar goed: we zijn pas twee wedstrijdjes verder. Te Vrede krijgt nog alle kans om het ongelijk van de critici te bewijzen.
Ventoux
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 13-07-2015 07:37

Bericht door Ventoux »

Gisteren was het niet al te best en ben het wel eens met abegoal over het beeld dat ik ook al over hem had. Voetballend niet al te best en moet de ballen panklaar krijgen. Daar ligt het probleem, die gaat hij bij ons ben ik bang niet veel krijgen. Maar ik laat me graag verassen. Ik zie toch liever een meer meevoetballende spits dan dit.

Het meest ideale scenario voor ons zou zijn dat Te Vrede er 15-20 inschieten dit seizoen en dan lekker voor 2-3 miljoen naar de Championship in Engeland gaat. Die competitie past perfect bij hem als kopper. En dan hopen dat Zahovic volgend seizoen klaar is als eerste spits. Dat lijkt me meer een type Uth alhoewel die iets kleiner is.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Voetballend is het inderdaad wel heel erg matig, eigenlijk kan hij gewoon niet voetballen. Wie weet gokken ze op Zahovic? Of valt straks het kwartje wel bij Te Vreede of bij Henkie...
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

1 redelijke en 1 slechte wedstrijd en het afbranden begint alweer. Finnogasson kon ook niet voetballen, geef deze jongen tijd. Voor dat die rare Turk bij Feyenoord kwam maakte hij 8 goals in 11 wedstrijden. Ik teken ervoor.
Spijt heb je morgen maar!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

@ Ebiede. Te Vrede loopt al jaren rond op de Nederlandse velden. Mensen die verder kijken dan onze eigen wei hebben dus al een mening kunnen vormen. Wat de cijfers bij Feyenoord betreft: dat is een veel te klein aantal wedstrijden om conclusies uit te trekken. Iedereen met verstand van statistiek zal dat beamen. Als je dan toch met cijfers wilt gooien, noem dan ook de 2 goals in 19 wedstrijden bij Excelsior.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

AllardP schreef:@ Ebiede. Te Vrede loopt al jaren rond op de Nederlandse velden. Mensen die verder kijken dan onze eigen wei hebben dus al een mening kunnen vormen. Wat de cijfers bij Feyenoord betreft: dat is een veel te klein aantal wedstrijden om conclusies uit te trekken. Iedereen met verstand van statistiek zal dat beamen. Als je dan toch met cijfers wilt gooien, noem dan ook de 2 goals in 19 wedstrijden bij Excelsior.
Het is maar net hoe je het wilt zien. Uth bakte er voor vorig jaar ook niets van, kreeg vertrouwen en bleekt het wel te kunnen. Ik wil alleen aangeven dat Te Vrede dit vertrouwen ook verdient voordat we gaan oordelen.
Spijt heb je morgen maar!
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Ebiede schreef: Het is maar net hoe je het wilt zien. Uth bakte er voor vorig jaar ook niets van, kreeg vertrouwen en bleekt het wel te kunnen. Ik wil alleen aangeven dat Te Vrede dit vertrouwen ook verdient voordat we gaan oordelen.
Wat een aparte reactie. Iedereen geeft aan het te willen afwachten. Voetballend is het nu twee keer dramatisch, maar misschien komt het nog wel. Hij werd bij Feyenoord natuurlijk ook al heel vaak afgebrand waardoor zijn zelfvertrouwen naar een nulpunt is gegaan. Laten we hem gewoon vertrouwen geven en oordelen na 10 a 20 wedstrijden.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Vertrouwen geven doet de trainer maar; op een forum geef je je mening. Het zou wel heel gek zijn als ik Te Vrede eerst een kruk vond, maar nu hij de pompeblêden draagt ineens de bewegelijke, technisch begaafde goaltjesdief waar we zo naar op zoek waren.

Sowieso zal Te Vrede voorlopig wel een basisplaats hebben - het enige alternatief is Veerman - dus hij krijgt alle kans om zich te laten zien. En mocht hij het goed doen, dan juich ik het hardst van allemaal. Juist omdat ik er helemaal niets van verwacht.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rust schreef:[

Wat een aparte reactie. Iedereen geeft aan het te willen afwachten. Voetballend is het nu twee keer dramatisch, maar misschien komt het nog wel. Hij werd bij Feyenoord natuurlijk ook al heel vaak afgebrand waardoor zijn zelfvertrouwen naar een nulpunt is gegaan. Laten we hem gewoon vertrouwen geven en oordelen na 10 a 20 wedstrijden.
Hoezo een aparte reactie, ik geef toch aan dat hij vertrouwen moet krijgen. Ik vond hem tegen De Graafschap helemaal niet slecht. Gisteren was iedereen slecht, ik snap dan ook niet dat hij er zo uit wordt gepikt.
Spijt heb je morgen maar!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

De mensen van Voetbalprimeur hebben toch maar even 2 van onze spelers genomineerd voor slechtste speler van het weekend :wink: :wink:
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Knipecity schreef:De mensen van Voetbalprimeur hebben toch maar even 2 van onze spelers genomineerd voor slechtste speler van het weekend :wink: :wink:
Hebben we nu een prijs? Dit soort activiteiten van websitesvullers zijn m.i. vrij achterlijk. Het feit dat iemand niet presteert dan wat verwacht werd, hangt van veel factoren af. Door dit soort shitpolls wordt gesuggereerd dat het een individuele diskwalificatie is. Daarmee doe je de meeste spelers veel te kort.

wink wink ..... wat suggereer je daarmee?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik suggereer niks, behalve dat je zulke berichten met een grote knipoog moet lezen.
Lodeweges moet tegen de Vleugelspelers en backs zeggen dat ze niet de achterlijn hoeven te halen om een voorzet te geven. Die bal moet minimaal 10-15 keer per wedstrijd in die 16 geslingerd worden en Te Vrede moet er dan iedere wedstrijd minimaal 1 maken. Dan hoor je mij niet meer :wink:
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Verbeek wilde Te vrede ook halen. Die ziet dus ook genoeg potentie bij hem om op subtop niveau mee te draaien.
Geef hem de tijd.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Knipecity schreef:Ik suggereer niks, behalve dat je zulke berichten met een grote knipoog moet lezen.
Lodeweges moet tegen de Vleugelspelers en backs zeggen dat ze niet de achterlijn hoeven te halen om een voorzet te geven. Die bal moet minimaal 10-15 keer per wedstrijd in die 16 geslingerd worden en Te Vrede moet er dan iedere wedstrijd minimaal 1 maken. Dan hoor je mij niet meer :wink:
Helemaal mee eens!
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1006
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Twee wedstrijden gespeeld....en nu al iemand een miskoop noemen en het technisch beleid een gebrek aan visie verwijten. Het wordt onderhand lachwekkend hoe je werkelijk alles negatief belicht of inziet. Wat zal jij een zuur leven hebben. Als we nu 10 wedstrijden verder waren ok maar dit gaat nergens over.

Volgens mij is overigens Slagveer, die al twee wedstrijden met pijnstillers speelt door een gekneusde enkel ,in beide wedstrijden belangrijk geweest met een assist en een goal.
Zoals het normaal is op een forum, geef ik mijn mening. Als iemand het niet met mij eens is dan mag diegene zijn eigen mening hier geven en toelichten. Ik verwacht van een ieder dat op de persoon gerichte opmerkingen, of zinspelingen over iemands leven op dit forum achterwege blijven. Verder durf ik van mezelf te zeggen dat ik niet zomaar maar wat roep maar met argumenten en uitleg mijn mening probeer te ondersteunen. Ik wil een positieve bijdrage aan het forum leveren door middel van argumenten en uitleg een mening/oordeel te geven en het niet bij populistische oneliners te houden.

On topic:
Argument 1:
Ik ben persoonlijk van mening dat een club die de ambitie heeft om mee te strijden voor Europees voetbal spelers dient te halen die beschikken over een goede techniek. Spelers die niet kunnen voetballen horen eigenlijk niet thuis bij een club als sc Heerenveen. In die zin vind ik de aankoop van te Vrede echt onbegrijpelijk. Hij kan niet voetballen en als je de techniek niet hebt ga je die ook niet krijgen met het geven van speeltijd en vertrouwen. In die zin vind ik ook dat voetballers als Veerman, Slagveer en in mindere mate van den Berg eigenlijk niet bij sc Heerenveen thuis horen. Daarbij zeg ik niet dat deze spelers niet over bepaalde kwaliteiten beschikken, maar qua techniek vind ik ze niet bij onze club thuishoren.

Argument 2:
Het nieuwe bestuur wilde, na jarenlang teleurstellende seizoenen qua aanvallend voetbal, het publiek weer meer gaan vermaken om zo de het stadion weer vol te krijgen. Aanvallend voetbal met dominant voetbal. In gesprekken met het bestuur (bij o.a. it petear en in persoonlijke gesprekken met van der Wiel en Vonk) werd aangegeven dat het beleid er op was gericht om weer aantrekkelijk voetbal te spelen met een balvaste spits en technisch vaardige spelers om de rest van het team de mogelijkheid te geven bij te sluiten en diepgang te creeren. Een beleid die vorig seizoen met Uth in mijn optiek goed is ingezet. Een technisch vaardige en beweeglijke spits die ook in het kaatsen met medespelers van grote waarde was. (N.B. Het argument dat Uth ook tijd nodig had en te Vrede dat ook moet hebben gaat voor mij niet op. Uth heeft altijd laten zien wel over de nodige techniek te beschikken, en dus de potentie had om uit te groeien tot die balvaste spits. Te Vrede ontbeert elke techniek en heeft geen potentie uit te groeien tot een dergelijke spits). Teleurgesteld ben ik wel dat nu met de komst van te Vrede als eerste spits afscheid word genomen van het door de club zelf uitgesproken beleid en we in mijn optiek met te Vrede niet het spelletje kunnen spelen wat ons stadion weer vol moet krijgen. Ik vind het zelf van wanbeleid getuigen als je in je eerste jaar een beleid inzet om er in het tweede jaar al vanaf te stappen. Ik zie graag continuiteit en op de langere termijn brengt je dat als club verder. Daar ben ik van overtuigd. En ik snap ook nog wel dat het soms lastig is om een nieuwe spits te vinden. Maar dan nog moet je als beleidsmakers vasthouden aan je visie en geen spelers aantrekken die haaks staan op je visie.

Argument 3:
Je moet spelers aantrekken die je elftal aanvullen en beter maken en goed passen bij de al aanwezige kwaliteiten. Heb je twee goede flankspelers die 30 voorzetten per wedstrijd geven is het aantrekken van een kopsterke spits met een neusje voor de goal, in de 16 meter, een niet onlogische keuze. Als je niet van zulke buitenspelers hebt is het verstandiger om een balvaardige spits aan te trekken die met de buitenspelers kan kaatsen. Slagveer is een goed voorbeeld van een speler die niet over een goede techniek beschikt en dus moeilijk een vleugelverdediger voorbij komt (of het moet op snelheid zijn) en zelden een goede voorzet geeft. Bij zo´n vleugelspeler past een kaatsende spits als Uth. Voor Larsson die meer naar binnen trekt dan dat hij een voorzet geeft geldt eigenlijk hetzelfde. In die zin past te Vrede totaal niet bij de aanwezige vleugelspelers. Verder moet je kijken naar de aanwezige kwaliteiten op het middenveld. Daarin zit te weinig creativitiet en in mijn optiek ook te weinig scorend vermogen en dus heb je iemand in de spits nodig die wel creatief is. En ook dan is te Vrede niet de juiste spits. Bovendien past te Vrede ook qua snelheid niet bij een speler als Slagveer. Slagveer kan met zijn snelheid bijv. prima met ruimte voor zich spelen in een verdedigender speltype. Mocht je in uitwedstrijden er voor kiezen om wat meer op de counter te spelen dan heb je echter ook niks aan te Vrede omdat hij allesbehalve snel is.

Ik vind te Vrede een miskoop en ik geloof niet dat deze speler van waarde kan zijn voor onze club met de aanwezige kwaliteiten in ons huidige elftal. Dat heb ik proberen te beargumenteren zoals hierboven. Volgens mij precies waarvoor een forum bedoeld is. Ik ben me wel degelijk bewust van mijn kritische houding ten opzichte van de beleidsbepalers maar ik ben dan ook van mening dat er veel te veel fout gaat bij onze club en er op veel gebieden maar wat ´aangemodderd´word of visie totaal ontbreekt. Ik ben echter wel een persoon die het niet schuwt om dingen te benoemen. En, hoewel dat de laatste tijd anders lijkt, wil ik ook wel zaken die mij in positieve zin bevallen benoemen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Fantastisch verhaal, gelukkig ben je niet lang van stof..;)

Argument1 begin je al met een mening ipv een argument.

Maar blijf erbij dat het werkelijk nergens op slaat om iemand na twee wedstrijden een miskoop te noemen. Jij mag dat vinden maar ik kan het niet serieus nemen.
Laatst gewijzigd door Grimo op 18-08-2015 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Keurig uiteengezet verhaal! Argumenten kloppen wel natuurlijk. Ergens hoop je dat de scouting iets heeft gezien wat niemand ziet... Hij komt erg sympathiek over. Heeft te vreede marrokaanse roots of heeft hij dat accent zelf geleerd?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Grimo schreef:Fantastisch verhaal, gelukkig ben je niet lang van stof..;)

Maar blijf erbij dat het werkelijk nergens op slaat om iemand na twee wedstrijden een miskoop te noemen. Jij mag dat vinden maar ik kan het niet serieus nemen.
Ik word hier niet aangesproken, maar reageer wel. Ik wil hem zeker nog geen miskoop noemen, want ik denk dat hij met zijn doelpunten van waarde kan zijn. Ook heeft hij een prima uitstraling. Maar qua voetbalkwaliteiten zit hij in een zelfde hoek als Dalgaard en Veerman. Sterker nog. Als Utrecht een leidraad wordt dan zie je in 15-20 min een Veerman die van meer waarde is voor het team dan Te Vrede in 95 min.
Maar een miskoop wil ik zowel Te Vrede als Veerman nog niet noemen. Ze hebben bepaalde kwaliteiten, maar nogmaals dan moet je er wel heel verl ballen inslingeren ( de 16)
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Grimo schreef:Maar blijf erbij dat het werkelijk nergens op slaat om iemand na twee wedstrijden een miskoop te noemen. Jij mag dat vinden maar ik kan het niet serieus nemen.
Ach, hou toch op. In het topic van Zahovic heb jij al wel geconcludeerd dat hij nooit eerste centrumspits van Heerenveen zal worden ('geef ik je op een briefje'), maar dit mag niet? De critici van Te Vrede hebben hem vaker zien spelen dan jij Zahovic.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

AllardP schreef:
Ach, hou toch op. In het topic van Zahovic heb jij al wel geconcludeerd dat hij nooit eerste centrumspits van Heerenveen zal worden ('geef ik je op een briefje'), maar dit mag niet? De critici van Te Vrede hebben hem vaker zien spelen dan jij Zahovic.
Valt niet mee om iets te begrijpen he Allard... Ik schrijf nergens Zahovic af als een miskoop. Ik geef alleen aan het geen centrumspits zal worden in ons systeem. Linksbuiten, rechtsbuiten of eventueel een 10. Dat is heel wat anders dan iemand een miskoop noemen,
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Als je zahovic zou hebben bekeken of een beetje kon weet je dat dit echt geen vleugelspeler is!

Deze jongen heeft het juiste gevoel voor de goal en heeft goeie loopacties, dat instinct heb je of heb je niet.

Dan ga je zo'n jongen toch niet misbruiken op de buitenpositie??

Jij denkt alleen dat hij niet onze centrum spits kan worden gezien zijn lengte..
Dat vind ik nogal kort door de bocht, want Luka is extreem talentvol en het is echt knap dat wij zo'n talent van dat kaliber hebben weten te strikken.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

ThiagoAlcantara schreef:Als je zahovic zou hebben bekeken of een beetje kon weet je dat dit echt geen vleugelspeler is!

Deze jongen heeft het juiste gevoel voor de goal en heeft goeie loopacties, dat instinct heb je of heb je niet.

Dan ga je zo'n jongen toch niet misbruiken op de buitenpositie??

Jij denkt alleen dat hij niet onze centrum spits kan worden gezien zijn lengte..
Dat vind ik nogal kort door de bocht, want Luka is extreem talentvol en het is echt knap dat wij zo'n talent van dat kaliber hebben weten te strikken.



Gek dat ze hem toch in de beloften nu al twee wedstrijden dan als linkervleugelspits gebruiken...

Volgens mij kijk je een beetje teveel youtube..
Plaats reactie