Luka Zahovic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Luka Zahovic

Berichtdoor Feanfan13 » 06-08-2015 09:32

Luka Zahovic heeft zojuist voor 3 jaar getekend met een optie voor 2 extra seizoenen.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor fuotbalgek » 06-08-2015 09:50

Deze speler heeft in ieder geval het profiel van een potentieel toppertje. Heeft voor zijn leeftijd al de nodige minuten gemaakt, meer Europees gespeeld dan de meeste selectie-spelers(alle?) in onze huidige selectie. Als ik beelden zie dan kan hij fysiek nog de nodige stappen maken, maar op het eerste gezicht geen slechte aankoop. Zeker niet wanneer €700.000 inderdaad de transfersom bedraagt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Jazz » 06-08-2015 10:05

Goede koop, lang contract. Kan een topper worden!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Crash » 06-08-2015 10:12

Totdat sc Heerenveen de transfer officieel bevestigd gaat het topic (nog even) op slot.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor abegoal » 07-08-2015 15:07

De bewegelijke spits die we zochten volgens Vonk. Succes en welkom bij onze club.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor FeanYme » 07-08-2015 15:15

Het was al een zonnige dag, en dan maakt dit het nog veel zonniger!

Dobrodošli Luka! :)
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Knipecity » 07-08-2015 15:17

Denk toch dat, zoals ik al zei, Te Vrede centrumspits wordt en deze jongen buitenspeler.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Otsje P » 07-08-2015 15:19

sc Heerenveen heeft twee nieuwe aanvallers vastgelegd. Het gaat om de 19-jarige Sloveen Lukah Zahovivc die overkomt van NK Maribor en de 24-jarige Mitchell te Vrede van Feyenoord. Lukah Zahovic tekent voor drie jaar met een optie voor nog twee jaar. Mitchell te Vrede is voor twee seizoenen vastgelegd met een optie op een derde seizoen.


Het is toch niet te geloven zeg. Een bericht van 4 regels op je eigen officiële site om 2 nieuwe spelers aan je publiek te presenteren, en je krijgt het voor elkaar om 3 fouten in die 4 regels te schrijven.

Die H achter Luka heeft daar niks te zoeken, en in zijn achternaam staat de eerste keer een v die er niks te zoeken heeft. Schandalig, werkelijk, niet te filmen. Zit daar een bejaarde van 84 de persberichten te schrijven of zo? :evil:
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor abegoal » 07-08-2015 15:24

Otsje P schreef:Het is toch niet te geloven zeg. Een bericht van 4 regels op je eigen officiële site om 2 nieuwe spelers aan je publiek te presenteren, en je krijgt het voor elkaar om 3 fouten in die 4 regels te schrijven.


Haha Otsje, denk om je hart! :lol:

Het is inderdaad een waardeloos bericht, maar in mijn ogen meer vanwege de inhoud. Niets over de beoogde posities(centrumspits, vleugelspits of aanvallende middenvelder) en ook helemaal geen extra aanvullende informatie. Een dergelijk bericht mag best wat groter gebracht worden. Alsof we elke week 2 nieuwe spelers een contract geven. :roll:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Mackan68 » 07-08-2015 15:32

Otsje P schreef:
Het is toch niet te geloven zeg. Een bericht van 4 regels op je eigen officiële site om 2 nieuwe spelers aan je publiek te presenteren, en je krijgt het voor elkaar om 3 fouten in die 4 regels te schrijven.

Die H achter Luka heeft daar niks te zoeken, en in zijn achternaam staat de eerste keer een v die er niks te zoeken heeft. Schandalig, werkelijk, niet te filmen. Zit daar een bejaarde van 84 de persberichten te schrijven of zo? :evil:

Ik denk dat er iemand de verantwoordelijkheid heeft gekregen die dat niet helemaal waar kan maken. Hier wordt al langere tijd melding van het geblunder gemaakt. Maar de club vind het kennelijk allemaal wel prima. Lekker professioneel is het. Sommige bestuursleden zouden hier toch meelezen? Voor die mensen: Doe hier a.u.b iets aan, want dit kan echt niet als je je als club serieus wenst te nemen.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 07-08-2015 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Thinkman » 07-08-2015 15:34

Schande sc Heerenveen! Zo kun je geen persbericht plaatsen op je officiële website.
Bezuinigingen of niet, dit geknoei kan écht niet langer! Ongetwijfeld goed bedoeld maar dit is gewoon slechte communicatie.

Is er dan helemaal niemand binnen de club die even kan organiseren dat voortaan teksten gecontroleerd worden voor plaatsing?
Of zit ieder op zijn eilandje en geldt niet het credo "Samen maken we de club"?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Silver » 07-08-2015 15:36

Meestal zijn dat van die tijdelijke berichten die straks vervangen wordt door een groter stuk. Maar inderdaad wel schandalig dat zo'n klein stukje zulke fouten bevatten, kom op zeg. Doe even je huiswerk, even Googelen kost 5 seconden.

Maar desalniettemin, welkom Luka! De geluiden klinken positief (hoewel er ook berichten waren over z'n levensstijl) dus ben erg benieuwd naar deze jongen.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 07-08-2015 15:40

Erg content met deze aankoop, extreem talentvole spits met het juiste gevoel voor de goal. Hoop dat hij zo snel mogelijk eerste spits is!

Hebben met Luka momenteel het grootste talent van Slovenie in onze gelederen.

Gaan we veel plezier aan beleven :D
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Grimo » 07-08-2015 15:40

Weken stress, heftige discussie over wel of niet aankopen van spitsen. Komen er twee prima invallers maken we ons druk om een slecht en zwak persbericht.

Ondanks het persbericht ben ik tevreden met de aanwinsten!
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Harmiej » 07-08-2015 15:42

Goede transfer!

Ik denk dat we veel plezier gaan beleven aan deze jongen!
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor casper » 07-08-2015 15:43

Mag toch echt hopen dat je begrijpt dat jouw opmerking over mensen van Caparis bijzonder denigrerend is Mackan 68 en dat er ook supporters van SC Heerenveen bij Caparis werken!
Of ben je echt zo onnozel dat je dat niet begrijpt?
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Grimo » 07-08-2015 15:44

ThiagoAlcantara schreef:Erg content met deze aankoop, extreem talentvole spits met het juiste gevoel voor de goal. Hoop dat hij zo snel mogelijk eerste spits is!

Hebben met Luka momenteel het grootste talent van Slovenie in onze gelederen.

Gaan we veel plezier aan beleven :D


Dat hij het grootste talent van Slovenië is zegt mij niet zoveel. Volgens mij is die competitie niet echt indrukwekkend. Maar denk wel dat het prima spelertje is voor ons met veel potentie.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Thinkman » 07-08-2015 15:46

Grimo schreef:Weken stress, heftige discussie over wel of niet aankopen van spitsen. Komen er twee prima invallers maken we ons druk om een slecht en zwak persbericht.

Ondanks het persbericht ben ik tevreden met de aanwinsten!


Ja inderdaad want wij zijn kritisch, ja wij zijn blij, maar heel in 't algemeen;
WIJ ZIJN SC HEERENVEEN!

Welkom Zahovic en Te Vrede! :mrgreen:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Mackan68 » 07-08-2015 15:49

casper schreef:Mag toch echt hopen dat je begrijpt dat jouw opmerking over mensen van Caparis bijzonder denigrerend is Mackan 68 en dat er ook supporters van SC Heerenveen bij Caparis werken!
Of ben je echt zo onnozel dat je dat niet begrijpt?


Je hebt deels gelijk. Ik zal mijn post aanpassen. Het is naar die personen toe absoluut niet denigrerend bedoeld maar kan inderdaad zo gelezen worden. Ik heb ook collega's die bij Caparis werken. Totaal geen problemen mee. Ze weten zelf ook wel dat het geen uitblinkers zijn op dit gebied. En dat hoeft ook niet. Als ze hun werk prima doen is dat geen probleem. Ik heb het meer bedoeld om de club duidelijk te maken dat dit echt niet kan op een officiële clubsite. Het schijnt dat het kwartje anders maar niet wil vallen. Maar zoals ik al zei. Misschien vinden ze het ook allemaal wel prima.
Ben wel zeer tevreden nu met wat er staat. Mooi veel concurrentie op diverse posities. Daar wordt niemand minder van!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Silver » 07-08-2015 16:10

Bij NK Maribor was Luka Zahovic één van de twee spitsen in een 4-4-2-systeem. In Friesland krijgt hij te maken met het 4-3-3-systeem. ,,Geen probleem. Ik kan ook op tien of vanaf de vleugel spelen. Ik denk dat de Eredivisie bij me past. Hier wordt aanvallend gespeeld en krijg ik ruimte om acties en doelpunten te maken,’’ aldus de aanvaller die vijftien treffers achter zijn naam heeft staan.

Manager voetbalzaken Hans Vonk is blij met de komst van Luka Zahovic. ,,Met Luka krijgen we meer mogelijkheden. Hij kan op tien spelen, maar ook alle posities voorin. Hij wordt steeds een talent genoemd, maar wij vinden hem meer als een talent. Luka was een vaste waarde bij Maribor en heeft Champions League gespeeld, in die zin heeft hij zich al bewezen.’’

Dit zet de aankoop van te Vrede in een ander licht, Luka wordt dus niet persé als spits gezien (ook niet door hemzelf). Denk dat je met Cavlan, Namli (al heb ik idee dat die echt meer voor de vleugelposities in aanmerking komt) en Zahovic de creativiteit hebt op het middenveld waar om gevraagd werd. Al denk ik nog altijd dat v/d Berg gewoon basisspeler wordt, Lodeweges beetje kennende.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor vincentdelbos » 07-08-2015 16:12

Eindigde derde in de "Golden boy award 2014" een verkiezing van de grootste talenten van Europa. Is een gezamenlijke verkiezing van de grootste sportbladen van (West) Europa. Hij eindigde achter Sterling en Milik (elk rond 30% van de stemmen). Zahovic krijg bijna 6%.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor badfrisianboy » 07-08-2015 16:16

Haha Otsje, denk om je hart!


Otsje hoeft helemaal niet om zijn hart te denken. Hij heeft volkomen gelijk. Ook bij de artikelen die op de officiële webside verschijnen kunnen blijkt maar weer eens dat ons clubbestuur de zaken totaal niet onder controle heeft. Er gaat veel te veel mis en ook dit is daar weer een overduidelijk bewijs van. Het is toch te triest voor woorden dat er binnen het bestuur niemand is die de simpelste dingen kan verbeteren of er zich verantwoordelijk voor voelt.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 992
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Baggerraartje » 07-08-2015 16:39

Is het gek, dat ik denk dat deze speler op 10 gaat spelen?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Grimo » 07-08-2015 16:40

Frisanbadboy ik weet dat je een kritisch man bent. Daar is ook niks mis mee. Maar zijn er ook dingen die je wel goed vindt? Zijn er ook dingen dit wel goed geregeld zijn, zijn er ook zaken die het bestuur waar het bestuur wel de credits voor krijgen? Of is alles eigenlijk gewoon kut?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-08-2015 16:42

Baggerraartje schreef:Is het gek, dat ik denk dat deze speler op 10 gaat spelen?

Ja want lieverdje vd Berg moet altijd spelen. Hij past nergens op het middenveld, maar op "10" is hij het minst gevaarlijk voor balverlies
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Silver » 07-08-2015 16:45

badfrisianboy schreef:Otsje hoeft helemaal niet om zijn hart te denken. Hij heeft volkomen gelijk. Ook bij de artikelen die op de officiële webside verschijnen kunnen blijkt maar weer eens dat ons clubbestuur de zaken totaal niet onder controle heeft. Er gaat veel te veel mis en ook dit is daar weer een overduidelijk bewijs van. Het is toch te triest voor woorden dat er binnen het bestuur niemand is die de simpelste dingen kan verbeteren of er zich verantwoordelijk voor voelt.

Sorry maar wat een enorm overdreven reactie. Helemaal mee eens dat het onprofessioneel is maar om dan in hetzelfde bericht het gehele bestuur maar weer neer te sabelen... Ook nog wat positiefs te melden over deze jongen/transfer? Misschien Vonk/de club de credits geven?
Er zullen binnen de club ongetwijfeld verbeterpunten zijn maar het komt op mij allemaal wel erg obsessief over en je geloofwaardigheid komt dat (bij mij in ieder geval) niet ten goede. Voor wat het waard is...

Excuses voor het offtopic bericht. Graag verder over Zahovic.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Currahee » 07-08-2015 16:50

Bubbe schreef:
Ik kan hier echt niet over heen lezen. :( :(

Weer een voorbeeld dat de uitleg van Vonk dit toch in een ander perspectief zet. Er werd hier te makkelijk er van uit gegaan dat Heerenveen twee spitsen had gehaald, maar de plannen van Zahovic zijn dus wel degelijk anders dan die met Te Vrede. Mitchell wordt de eerste spits.


Volgens mij moet je dat meer lezen dat hij geen talent meer is maar iemand met al redelijk wat ervaring. Zo lees ik het in ieder geval

Ik denk dat hij op 10 komt en vd berg dan op 6
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor badfrisianboy » 07-08-2015 17:02

Frisanbadboy ik weet dat je een kritisch man bent. Daar is ook niks mis mee. Maar zijn er ook dingen die je wel goed vindt? Zijn er ook dingen dit wel goed geregeld zijn, zijn er ook zaken die het bestuur waar het bestuur wel de credits voor krijgen? Of is alles eigenlijk gewoon kut?


Ik moet eerlijk zeggen dat, hoe meer verhalen ik hoor en hoe meer ik me in de materie verdiep, ik ontzettend geschrokken ben over de staat waarin de club verkeerd. Het vervelende echter is dat je ook geen gehoor krijgt bij de verantwoordelijken. Als je dingen aangeeft krijg je als antwoord dat hij/zij er niet verantwoordelijk voor is en ik bij een ander moet zijn, of dat er nu eenmaal fouten gemaakt worden. Of dat er nu eenmaal bezuinigd moet worden op bepaalde onderdelen. Als je al dat soort antwoorden krijgt dan gaat het al bij de basis verkeerd. Dan is er niemand die de verantwoordelijkheid op zich neemt om dingen te veranderen, laat staan te verbeteren. Je verschullt je achter excuses ipv de reden aan te pakken. Als je op een klacht via de mail als antwoord terug krijgt dat je klacht geen prioriteit heeft dan breekt bij mij de klomp Grimo. Het vervelende is dat op een gegeven moment er geen vertrouwen meer is in het huidige bestuur. En als het vertrouwen éénmaal weg is ben je eigenlijk niet objectief meer. Maar als het vertrouwen éénmaal weg is dan ben je je supporters en sponsoren kwijt. En dat is precies wat er gaande is.

Ik vind ook dat ik het aan de buitenwereld verplicht ben om te vertellen dat het echt niet goed gaat binnen de club. En ik realiseer me ook wel da thet anderen wel eens de strot kan uithangen altijd weer negatieve commentaren te lezen op een forum. Je komt niet naar een forum om je humeur te laten bederven. En ik zou zelf de laatste willen zijn om negatief te zijn. Ik wil niets liever dan dat alles binnen de muren van het Abe Lenstra stadion vlekkeloos verloopt. Dat het wekelijks genieten is en iedereen bij onze club wil horen. Maar helaas is dat niet zo Grimo, en helaas komt dat ook voort uit wanbeleid van de club op allerhande gebied. En dan moet dat verteld kunnen worden op dit forum. Hoe vervelend ook.

Om terug te komen op je vraag of er wel wat goed gaat bij de club.......veel te weinig. On topic: Wel blij met deze aankoop, maar gelijk kritisch want met het transferbeleid dat we voeren vraag ik me af of hij wel gaat spelen en zo ja waar hij dan zal gaan spelen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 992
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor vincentdelbos » 07-08-2015 17:06

badfrisianboy schreef:Otsje hoeft helemaal niet om zijn hart te denken. Hij heeft volkomen gelijk. Ook bij de artikelen die op de officiële webside verschijnen kunnen blijkt maar weer eens dat ons clubbestuur de zaken totaal niet onder controle heeft. Er gaat veel te veel mis en ook dit is daar weer een overduidelijk bewijs van. Het is toch te triest voor woorden dat er binnen het bestuur niemand is die de simpelste dingen kan verbeteren of er zich verantwoordelijk voor voelt.


Badfrisianboy, ik respecteer je mening hoor, maar je begint bij mij wel fors aan geloofwaardigheid te verliezen. Ik kan je teleurstelling ook wel enigszins begrijpen, maar ik vind je reacties echt zwaar overtrokken. Elk moment aangrijpen of de hele club neer te sabelen en geen enke nuances aan kunnen brengen.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Otsje P » 07-08-2015 17:16

Bubbe schreef:Weer een voorbeeld dat de uitleg van Vonk dit toch in een ander perspectief zet. Er werd hier te makkelijk er van uit gegaan dat Heerenveen twee spitsen had gehaald, maar de plannen van Zahovic zijn dus wel degelijk anders dan die met Te Vrede. Mitchell wordt de eerste spits.


Zoals Currahee al zegt, interpreteer je dit niet helemaal juist Bubbe. Vonk geeft met hetmeer als aan dat zij Zahovic niet als talent zien, maar eigenlijk al als een speler die het stempel talent al ontgroeid is. Hij heeft al 35 duels op het hoogste niveau gespeeld, en is dus in de ogen van Vonk niet zo maar een jong talentje, maar een volwaardige speler.

Men heeft grote verwachtingen van dit kereltje.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron