Luka Zahovic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luka Zahovic

Berichtdoor Satyr » 27-12-2016 10:22

Voorstopper schreef:Gezien onze speelwijze en zijn prestaties tot nu toe zou een definitief vertrek naar Maribor niet onlogisch zijn.

Als hij er ook zo over denkt, dan moet hij maar vertrekken ja. Hij weet ook dat Heerenveen een prima springplank naar boven kan zijn, maar het komt niet vanzelf. Als hij zich niet kan aanpassen en het mentaal niet aankan om met tegenslag om te gaan: Ga dan maar lekker de topscorer van Slovenie worden
Satyr
Superster

Berichtdoor Jazz » 23-05-2017 16:33

Adios Luka, alweer een speler die met dik verlies verkocht wordt. Zal me niks verbazen als hij volgend seizoen de sterren van de hemel speelt en voor miljoenen naar een leuk clubje gaat.
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Marça » 23-05-2017 16:45

Luka begon fantastisch dit seizoen maar staat op het eind met 15 goals in 27 wedstrijden als derde op de topscorerslijst. Hij heeft het wellicht laten zien in de Sloveense competitie, maar het is de vraag of een ploeg weer miljoenen in hem wil investeren na het echec in Heerenveen. Daar zijn overigens meerdere redenen voor, waaronder ook de kwaliteiten van Luka.
Marça
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 24-05-2017 12:16

Jazz schreef:Adios Luka, alweer een speler die met dik verlies verkocht wordt. Zal me niks verbazen als hij volgend seizoen de sterren van de hemel speelt en voor miljoenen naar een leuk clubje gaat.

Wie zijn er de afgelopen jaren nog meer met een dik verlies verkocht dan?
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 24-05-2017 13:48

Kaz_SCH schreef: Wie zijn er de afgelopen jaren nog meer met een dik verlies verkocht dan?

Dalgaard en Wildschut (paar ton) zijn een paar voorbeelden die ook daadwerkelijk verkocht zijn.

Onderstaande spelers zijn gratis, zo niet voor een solidariteitsprijsje de deur uitgelopen, terwijl Heerenveen wel minimaal 5 ton heeft uitgegeven (salaris + transfergeld):
Te Vrede
Fazli
Pappa
Steppe
Varga
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Bubbe » 24-05-2017 14:03

Die rijtjes kun je uit de Riemer periode ook wel opzoeken. Sommige gokjes moet je wagen, wat ik in dat rijtje meer zorgwekkend vind is dat spelers als Steppe en Pappa hier de hoogste salarissen opstreken zonder te presteren. Alle transfersommen onder het miljoen is wel een redelijke gangbare investering en mag binnen de categorie koopjes worden geplaatst. Overigens was Zahovic naar ik meen duurder.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Mackan68 » 24-05-2017 14:16

Bubbe schreef:Die rijtjes kun je uit de Riemer periode ook wel opzoeken. Sommige gokjes moet je wagen, wat ik in dat rijtje meer zorgwekkend vind is dat spelers als Steppe en Pappa hier de hoogste salarissen opstreken zonder te presteren. Alle transfersommen onder het miljoen is wel een redelijke gangbare investering en mag binnen de categorie koopjes worden geplaatst. Overigens was Zahovic naar ik meen duurder.

Volgens transfermarkt maakte Zahovic in 2015 de overstap naar heerenveen voor 7½ ton. Voor 3 jaar. Met nu nog een contract voor een jaar lijkt me 5 ton afschrijven niet heel vreemd. Hij zal hier niet meteen een topsalaris gehad hebben ga ik vanuit.
Als we gaan, gaan we met z'n allen. Bedankt directie!!
Mackan68
Superster

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers