Branco van den Boomen

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Knipecity » 15-10-2015 11:15

Zo, deze mag Vd Berg zich aantrekken... :) Zoals ik al aangaf zouden we De Roon pas echt missen als hij er niet meer was. Helaas was ik 1 van de weinige de Roon fans. Nu mis je die aanjager en geboren leider op het middenveld. Vd Berg is een gemaakte leider.

Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Lardy » 15-10-2015 11:31

Knipecity schreef:Zo, deze mag Vd Berg zich aantrekken... :) Zoals ik al aangaf zouden we De Roon pas echt missen als hij er niet meer was. Helaas was ik 1 van de weinige de Roon fans. Nu mis je die aanjager en geboren leider op het middenveld. Vd Berg is een gemaakte leider.


Je mist de Roon helemaal niet. Je mist een goede spits. De Roon had in dit team ook totaal niet opgevallen, hij blonk nergens in uit. Hij speelde hier op 6 terwijl hij dat helemaal niet kon. Het was geen mandekker, hij had geen gogme en deed de raarste dingen. Dat hij nu in Italie op zijn plek is zegt ook wel wat, het is een loper. Totaal ongeschikt als 6 in een 4-3-3. Als Heerenveen een 6 gekocht had, en een goede spits gekocht had, dan had je een heel aardig team gehad.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Grimo » 15-10-2015 12:07

Knipecity schreef:Zo, deze mag Vd Berg zich aantrekken... :) Zoals ik al aangaf zouden we De Roon pas echt missen als hij er niet meer was. Helaas was ik 1 van de weinige de Roon fans. Nu mis je die aanjager en geboren leider op het middenveld. Vd Berg is een gemaakte leider.


Pffff dit is wel een stokpaardje van je he. Helemaal met Lardy eens.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Knipecity » 15-10-2015 12:31

Moeilijk he, toegeven dat je fout zit. Zouden die jongens dat zelf niet beter zien? Branco, nota bene zijn opvolger, zegt dat het beter voor hem was geweest als zijn concurrent was gebleven.

En zeker, we missen nog het meeste een goede spits.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-10-2015 12:39

Haha, de Roon missen. Met welke bril kijk je dan voetbal? De Roon was chef uit positie lopen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Knipecity » 15-10-2015 12:43

Heerenveen rules schreef:Haha, de Roon missen. Met welke bril kijk je dan voetbal? De Roon was chef uit positie lopen.

Jij weet toch helemaal niet wat zijn opdrachten waren?

Die jongen was aanvoerder bij Sparta toen hij 20 was. Hij was hier aanvoerder, men is lyrisch over hem in Italie,
Vd Berg gaf laatst al aan dat hij baalde dat De Roon weg was, nu Van den Boomen, maar nee, jullie weten het weer beter. :lol:
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Lardy » 15-10-2015 12:45

Knipecity, heb jij ook een speler horen zeggen dat ze blij zijn dat een speler vertrokken is? Nee. Als er wordt gevraagd: missen jullie De Roon? Dan zeg je snel ja. Het is een aardige gozer, lag goed in de groep. Maar voetballend, in de rol die hij hier had, had je er helemaal niks aan. Dat hebben wij allemaal kunnen zien. Behalve jij blijkbaar.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Knipecity » 15-10-2015 12:48

Lardy schreef:Knipecity, heb jij ook een speler horen zeggen dat ze blij zijn dat een speler vertrokken is? Nee. Als er wordt gevraagd: missen jullie De Roon? Dan zeg je snel ja. Het is een aardige gozer, lag goed in de groep. Maar voetballend, in de rol die hij hier had, had je er helemaal niks aan. Dat hebben wij allemaal kunnen zien. Behalve jij blijkbaar.

Iedereen zag het? Ja, die paar schreeuwers hier op het forum. Ik denk dat je op de tribune een hele andere uitslag zou krijgen.

En als je het niet erg vind ga ik naast mijn eigen mening liever af op mensen die wel/ook verstand van voetbal hebben. Ipv emotionele supporters die nu alles slecht vinden wat een Heerenveen-shirt draagt, of een Heerenveen-kostuum.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Lardy » 15-10-2015 12:53

Knipecity schreef:En als je het niet erg vind ga ik naast mijn eigen mening liever af op mensen die wel/ook verstand van voetbal hebben. Ipv emotionele supporters die nu alles slecht vinden wat een Heerenveen-shirt draagt, of een Heerenveen-kostuum.


Dat mag. Maar trek daar dan geen conclusies uit a.u.b.. Had jij verwacht dat ze de aanvoerder niet zouden missen? Voetballend hadden we een stap kunnen maken, helaas was Hansie niet bij machte om een capabele selectie neer te zetten.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Erwin4ever » 15-10-2015 13:52

Uiteraard is momenteel alles slecht en bagger. Heeft Hansie er, net als zijn voorganger Johan altijd deed, er een complete pijnhoop van gemaakt............... Vermoeiend!!

Uiteraard heb ik er ook helemaal geen verstand van ( iets met wind, zeilen en weghalen :wink: ) maar ook ik denk dat we de Roon echt wel missen. Ben het met Knipe eens!

Daarnaast was de algehele tendens na de eerste wedstrijden dat vd Boomen, alhoewel hij nog het nodige moet leren, een goede aankoop was. Iets waar ik nog steeds achter sta.
Begrijp ook niet echt waarom Dwight hem eruit gehaald heeft. Nadat dat gedaan is zit er helemaal geen voetbal meer in.
Dan liever Joey of Thern er naast.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor fuotbalgek » 15-10-2015 14:13

Het niet adequaat vervangen van De Roon zegt meer over onze mogelijkheden op de transfermarkt, de scouting en het technisch beleid dan over de voetbalkwaliteiten van De Roon. Een harde werker die technisch beperkt is, positioneel slecht en in kleine ruimtes niet onder de druk uit kan voetballen, daar zou je toch wel een nieuwe van moeten kunnen vinden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Harmiej » 15-10-2015 16:29

Knipecity schreef:Jij weet toch helemaal niet wat zijn opdrachten waren?

Die jongen was aanvoerder bij Sparta toen hij 20 was. Hij was hier aanvoerder, men is lyrisch over hem in Italie,
Vd Berg gaf laatst al aan dat hij baalde dat De Roon weg was, nu Van den Boomen, maar nee, jullie weten het weer beter. :lol:


Zijn opdrachten hebben niks te maken met uit positie lopen. Als hij domweg bij een man weg stapt die vervolgens 1 op 1 kon komen met Nordfeldt is dit gewoon oliedom.

Echter verzette De Roon vele meters. Liep vele gaten dicht, was de leider van de ploeg, stapte door wanneer dit nodig was en hij gaf altijd 100 procent inzet.
Het was een nuttige, maar geen geweldige voetballer. Echter speelde hij bij vlagen ook dramatische wedstrijden.

Mooi dat we hier een miljoen voor hebben gevangen. Met Branco gewoon een opvolger met veel potentie.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor badfrisianboy » 15-10-2015 19:16

Ik ben het met Lardy eens dat we de Roon helemaal niet missen. Het probleem zit hem duidelijk in de voorhoede en de nummer tien positie. Daar zit, op Larsson na, geen enkele kwaliteit. Het bedroefende niveau van Slagveer, Te Vrede, Veerman en van den Berg maakt dat wij dit seizoen amper gaan scoren en amper een bal voorin vast kunnen houden. Zonder te scoren win je geen wedstrijden en als je voorin de bal niet kunt vasthouden blijft de tegenstander je maar onder druk houden. Een middenveld met de Roon had het niks beter gedaan dan het middenveld wat er nu staat.

En ik neem van den Boomen niet erg serieus als hij daadwerkelijk meent met deze selectie ook nog voor play-offs te gaan. Dan heeft hij er inderdaad totaal geen kijk op. Want nogmaals als je niet scoort win je geen wedstrijden en pak je geen punten. En dat is Hans Vonk aan te rekeken, die voor het tweede seizoen achter elkaar een onevenwichtige en niet goed doordachte selectie heeft samengesteld. Derhalve ongeschikt zoals de hele OTB en derhalve vertrekken. Ik vind het onvoorstelbaar dat sommige mensen pleiten om Hans Vonk te laten zitten. Ik zeg never nooit niet.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor mitrita » 15-10-2015 23:04

Branco is aande bal een stuk beter dan de Roon maar moet zich nog verbeteren als ploeg geen balbezit heeft. Daarin was de Roon sterker. Kwestie van ervaring opdoen, Branco komt er wel en speelt zich vanzelf terug in de basis.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Knipecity » 15-10-2015 23:16

badfrisianboy schreef: Het bedroefende niveau van Slagveer, Te Vrede, Veerman en van den Berg .....

Als je spelers bedroefend noemt moet je bedroevend niet bedroevend slecht schrijven ;-)

Ben het wel met je eens over hun niveau. 8)

Toch sluit ik play offs nog niet helemaal uit. Ik denk dat wij een prima verdediging hebben. Zeker als we straks ook Buijs en Van Aken er weer bij hebben.

Ook krijgen we dan op het middenveld meer opties. Hij moet alleen stoppen met Vd Berg op 10. Die brengt daar veel te weinig. Voor het middenveld zijn door de groeiende verdediging ook Pele en Cavlan opties op het middenveld. Dit verhoogt de concurrentie en dus uiteindelijk het niveau.

Voorin wordt Veerman langzaam maar zeker ietsje beter. Ik hoop daarnaast dat Namli fitter terugkomt en een optie wordt voor de vleugels. Idem Kada, Zahovic.
Ook een of twee goede winteraankopen kunnen nog wonderen doen.
Het seizoen is nog lang.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Rick » 18-10-2015 15:56

Speelt zonder zelfvertrouwen en laat heel vaak z' man lopen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Ebiede » 18-10-2015 15:57

Rick schreef:Speelt zonder zelfvertrouwen en laat heel vaak z' man lopen.
ken er nog wel iemand die steeds z'n man laat lopen! Tegen Heracles en vandaag ook twee keer!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor fuotbalgek » 19-10-2015 19:23

Feit is wel dat Branco er uit ging vanwege zijn defensieve kwetsbaarheid en dit gelijk weer aan het licht komt. Bij het balverlies van St Juste gaat hij gewoon niet volle bak mee met de middenvelders van Feyenoord die uitstappen. Zolang hij als controleur op het middenveld speelt blijven we erg kwetsbaar voor lopende mensen uit het middenveld.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-10-2015 19:27

Tot nu toe ongeschikt als middenvelder. Het enige wat hij heeft is een goede trap, dan kan hij beter op de rechtsvoor en net als Yildirim alle ballen voor de goal slingeren. Slagveer geeft ze niet
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor ratje_nl » 19-10-2015 19:37

badfrisianboy schreef: Het bedroefende niveau van Slagveer, Te Vrede, Veerman en van den Berg .....

Knipecity schreef:Als je spelers bedroefend noemt moet je bedroevend niet bedroevend slecht schrijven

Toch sluit ik play offs nog niet helemaal uit.


En dan zelf play offs schrijven i.p.v. play-offs ;)
ratje_nl
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 18-04-2007 19:23

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Neymar » 26-11-2015 20:49

Net de samenvatting van Jong Heerenveen - Jong Willem II gezien. 2 mooie goals en een goede assist van Branco.

Ben benieuwd of hij weer een basisplek weet te veroveren in het eerste.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor abegoal » 27-11-2015 19:39

St. Juste er niet bij morgen wegens blessure. Grote kans dat Branco in de basis start.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Erwin4ever » 28-11-2015 15:18

Klopt dus inderdaad, plaats centraal op middenveld voor Branco. Hopen dat hij zijn goede vorm van Jong Heerenveen kan meenemen! Gun het hem zeker!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Fanatismo » 20-12-2015 21:06

Branco had vanmiddag een goede invalbeurt, maar kon helaas het tij niet keren.
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-12-2015 21:32

Voegt niks toe en zal hier ook nooit wat worden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Fanatismo » 20-12-2015 21:44

Feanfan 1 schreef:Voegt niks toe en zal hier ook nooit wat worden


Ben ik niet met je eens, heeft als 1 van de weinigen een goede pass in de benen, heeft overzicht, is alleen traag
bij omschakeling. Daar kan aan gewerkt worden.
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Fryskeboy22 » 20-12-2015 22:22

Zou er geen nummer 10 in Branco schuilen??, goede (steek)pass heeft hij wel en ook een aardig schot.

Verdedigen is niet zijn ding, als nummer 10 is dat niet je allereerste taak.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Flying Tilster » 20-12-2015 22:44

Feanfan 1 schreef:Voegt niks toe en zal hier ook nooit wat worden


Totaal oneens met je. Toen hij er in kwam wilde hij in ieder geval proberen nog te voetballen.
Maar hoe krijg je als invaller 9 overige klootviolen mee om er wel nog wat van te maken?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Wizard » 21-12-2015 11:51

Fryskeboy22 schreef:Zou er geen nummer 10 in Branco schuilen??, goede (steek)pass heeft hij wel en ook een aardig schot.
Verdedigen is niet zijn ding, als nummer 10 is dat niet je allereerste taak.


Een nr. 10 moet ook kunnen druk zetten en afjagen, en daarvoor is Branco simpelweg te traag. De positie waar hij in aanmerking komt is als verdedigende middenvelder. Daarnaast is z'n crosspass erg sterk en die kan je het best gebruiken als verdedigende middenvelder of als verdediger. Hij moet inderdaad hard werken aan z'n loopvermogen en verdedigende vaardigheden. Maar, hij heeft het zeker in zich.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Branco van den Boomen

Berichtdoor Feanfan 1 » 21-12-2015 14:21

Zonder bal is de "6" positie een soort slot op de deur. Hij mist sowieso snelheid en ook de felheid. Aan de bal is het meestal wel aardig, al overdrijft hij het wel met al die lange passes
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten