Lucas Bijker

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Otsje P » 04-05-2016 07:32

Voetballeerproces schreef:Ik weet zeker dat als Rusnak hier gespeeld had dat ik daar fan van was geworden.


Nou, die Rusnak. Die speelt me daar even de pannen van het dak zeg in Groningen..... :roll:

Je zou zijn enige fan zijn waarschijnlijk, als dit zijn niveau is. Heeft na Cambuur, helemaal niks meer laten zien.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor AllardP » 04-05-2016 09:47

Behalve dan twee goals in de bekerfinale vorig jaar. En de winnende afgelopen weekend.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Grimo » 04-05-2016 09:50

Die paar maandjes bij Cambuur. Ik zie Rusnak niet als een Cambuur speler.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Voetballeerproces » 04-05-2016 16:11

Otsje P schreef:
Nou, die Rusnak. Die speelt me daar even de pannen van het dak zeg in Groningen..... :roll:

Je zou zijn enige fan zijn waarschijnlijk, als dit zijn niveau is. Heeft na Cambuur, helemaal niks meer laten zien.
Die jongen is 21 en daar druipt het talent vanaf. Ter vergelijking Rusnak maakte dit seizoen 4, niet heel veel. Joey v/d Berg daarentegen speelde ongeveer evenveel minuten (8minuten minder) en scoorde er 2. Met het oog op de toekomst weet ik wel wie ik liever in mijn team heb. En nu zullen we dat geneuzel wel weer krijgen dat Joey zo hard werkt.
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Harmiej » 04-05-2016 16:44

Voetballeerproces schreef:Die jongen is 21 en daar druipt het talent vanaf. Ter vergelijking Rusnak maakte dit seizoen 4, niet heel veel. Joey v/d Berg daarentegen speelde ongeveer evenveel minuten (8minuten minder) en scoorde er 2. Met het oog op de toekomst weet ik wel wie ik liever in mijn team heb. En nu zullen we dat geneuzel wel weer krijgen dat Joey zo hard werkt.


Rusnak is zeker een getalenteerde voetballer, maar je vergelijkt nu appels met peren.
Joey is een aanjager, een harde werker tegenover Rusnak die het moet hebben van zijn creativiteit.

geneuzel... prima. Jij vergelijkt de goals van een creatieve voetballer met de goals van een ander type voetballer. Vergelijk Rusnak dan met Thern. Thern heeft betere statistieken dit seizoen dan Rusnak.

Maar ik ben het met je eens dat Rusnak best in ons team had mogen voetballen. Het talent druipt er inderdaad vanaf, al liet hij het dit seizoen vaak afweten.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Voetballeerproces » 04-05-2016 18:43

Harmiej schreef:
Rusnak is zeker een getalenteerde voetballer, maar je vergelijkt nu appels met peren.
Joey is een aanjager, een harde werker tegenover Rusnak die het moet hebben van zijn creativiteit.

geneuzel... prima. Jij vergelijkt de goals van een creatieve voetballer met de goals van een ander type voetballer. Vergelijk Rusnak dan met Thern. Thern heeft betere statistieken dit seizoen dan Rusnak.

Maar ik ben het met je eens dat Rusnak best in ons team had mogen voetballen. Het talent druipt er inderdaad vanaf, al liet hij het dit seizoen vaak afweten.
Bij v/d Berg heb ik altijd het idee dat mensen domme overtredingen maken en kaarten pakken verward met hard werken. Dat is namelijk iets wat hij maar sporadisch doet. Zo'n jongen als Thern zie ik ook erg graag. Iemand die echt goed kan voetballen met creativiteit, dat mis ik momenteel echt op ons middenveld. Jammer dat hij zo blessuregevoelig is. Maar we dwalen af.
Voetballeerproces
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 27-01-2015 23:10

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor NNboss » 01-06-2016 12:22

Word teveel onterecht gezeikt op deze jongen, heeft de laatste wedstrijden als linksback prima gedaan, veel betere linksback als Cavlan als je mij vraagt. Bijker is de slechtste centrum verdediger die we hebben, maar op de linksback weer de beste die we hebben.
Pride of the north! :stan:
Avatar gebruiker
NNboss
Selectiespeler
 
Berichten: 422
Geregistreerd op: 27-09-2013 18:16

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Grimo » 01-06-2016 13:10

NNboss schreef:Word teveel onterecht gezeikt op deze jongen, heeft de laatste wedstrijden als linksback prima gedaan, veel betere linksback als Cavlan als je mij vraagt. Bijker is de slechtste centrum verdediger die we hebben, maar op de linksback weer de beste die we hebben.


Dit ben ik met je eens. Maar hij is niet goed genoeg voor subtop voetbal.Pakt ook veel te veel kaarten en dat zegt veel over zijn tekortkomingen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor NNboss » 01-06-2016 13:23

Wat ik dan alleen niet snap is waarom Bijker dan altijd de volle laag krijgt, terwijl ik Cavlan op die positie veel en veel minder heb zien spelen, en daar word bijna geen woord over gezegd?
omdat Bijker een verleden bij Cambuur heeft? zijn we zo kinderachtig?
Pride of the north! :stan:
Avatar gebruiker
NNboss
Selectiespeler
 
Berichten: 422
Geregistreerd op: 27-09-2013 18:16

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Otsje P » 01-06-2016 13:37

Hij speelde de laatste wedstrijden echt een heel stuk beter dan in de eerste seizoenshelft. In het centrum heeft hij natuurlijk niks te zoeken, maar dat ziet iedereen. Het jammere is, dat zelfs als hij eigenlijk een goede pot speelt, hij toch weer een cruciale fout maakt of een domme gele kaart pakt.

Lucas moet zorgen dat hij die concentratie foutjes uit zijn spel weet te halen. Dan sluit ik nog niet eens uit dat hij kan bewijzen dat hij toch goed genoeg is voor ons niveau.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Grimo » 01-06-2016 13:44

NNboss schreef:Wat ik dan alleen niet snap is waarom Bijker dan altijd de volle laag krijgt, terwijl ik Cavlan op die positie veel en veel minder heb zien spelen, en daar word bijna geen woord over gezegd?
omdat Bijker een verleden bij Cambuur heeft? zijn we zo kinderachtig?



Misschien heb ik het mis naar juist in jouw vak NN krijgt hij de volle laag. En ja ik denk dat we zo kinderachtig zijn.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor rust » 01-06-2016 18:19

Helaas wegen mensen het verleden bij dkv wel mee. Prima back voor ons!
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor bollebert » 01-06-2016 19:01

rust schreef:Helaas wegen mensen het verleden bij dkv wel mee. Prima back voor ons!


Alleen niet alleen in NN daar waren meeste positief over laatste wedstrijden van hem.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Jazz » 01-06-2016 19:17

Dat gezeik weer over Cambuur. No one cares.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Riverside » 20-07-2016 18:51

Lees net dat Lucas Bijker met rood van het veld is gestuurd wegens natrappen. Als je zoiets in een oefenwedstrijd flikt heb je er echt weinig van begrepen, wat een domme actie. Streppel wil in de voorbereiding een spelsysteem ontwikkelen, maar hoe moet je de 2e helft straks beoordelen als je die met 10 man afwerkt?
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Demster » 20-07-2016 18:53

Gearard schreef:Lees net dat Lucas Bijker met rood van het veld is gestuurd wegens natrappen. Als je zoiets in een oefenwedstrijd flikt heb je er echt weinig van begrepen, wat een domme actie. Streppel wil in de voorbereiding een spelsysteem ontwikkelen, maar hoe moet je de 2e helft straks beoordelen als je die met 10 man afwerkt?


Bijker was juist degene die nagetrapt werd...
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Mackan68 » 20-07-2016 19:03

Gearard schreef:Lees net dat Lucas Bijker met rood van het veld is gestuurd wegens natrappen. Als je zoiets in een oefenwedstrijd flikt heb je er echt weinig van begrepen, wat een domme actie. Streppel wil in de voorbereiding een spelsysteem ontwikkelen, maar hoe moet je de 2e helft straks beoordelen als je die met 10 man afwerkt?

Aan de ander kant, als Streppel van plan is Bijker komend seizoen serieus een basisplaats te gunnen dan zal deze situatie 100% zeker vaker voor gaan komen. Al voordat hij kwam zag ik het niet in hem zitten. Los van zijn DKV verleden is het gewoon een heel matige voetballer.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor heerenveenown » 20-07-2016 19:05

Twitter Heerenveen bevestigt dat Tielemans trapte, Bijker reageerde dom. Maar of beide rood of Tielemans rood.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-07-2016 19:11

Het is geen toeval dat het BIjker is. Wat zal die weer een punten gaan kosten door :twisted:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Grimo » 21-07-2016 08:31

De beste linksback die we hebben.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Crash » 21-07-2016 08:37

Lucas is inderdaad de beste linksback die we hebben. Cavlan is verdedigend matiger. Maar het is duidelijk dat ze beide de schoenveters van Breuer (toch ook geen hoogvlieger) niet mogen strikken. Da's een pijnlijke constatering.

Je zou bijna opteren voor Otigba en St. Juste centraal met Van Aken op de back. Want die laatste vult het beter in dan de beide heren hierboven genoemd. Het blijft een 'zorgenkindje'.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor fuotbalgek » 21-07-2016 08:44

Ik zie liever één middenvelder en een ervaren linksback komen dan twee middenvelders. We hebben met Thern, Branco, Thorsby, Pelle en Namli op het middenveld meer kwaliteit dan met Bijker en Cavlan voor de linksback.

Is Goran Popov of Danijel Pranjic al benaderd? :mrgreen:

Nog beter, Popov voor de back en Pranjic voor het middenveld.
Laatst bijgewerkt door fuotbalgek op 21-07-2016 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Crash » 21-07-2016 08:50

Zou die Viergever niet los te weken zijn bij Ajax? Zou prima op de linksback kunnen en dan ga je er gewoon kwalitatief écht op vooruit. Het salaris zal wel weer een probleem worden natuurlijk, maar blijf vinden dat Heerenveen het moet zoeken in spelers die qua ervaring en klasse het niveau echt omhoog tillen. Aan vervangers i.p.v. versterkingen heb je uiteindelijk niet zoveel.

On topic: Bijker loopt net als Van de Berg teveel tegen domme kaarten op en benadeelt daarmee te vaak de eigen ploeg. Moet téveel op zijn tenen lopen in de Eredivisie om het niveau enigzins aan te kunnen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Grimo » 21-07-2016 08:56

Crash schreef:Maar het is duidelijk dat ze beide de schoenveters van Breuer (toch ook geen hoogvlieger) niet mogen strikken. Da's een pijnlijke constatering.
.


Als je deze selectie vergelijkt met de selecties waar Breuer in speelde bij Heerenveen geldt dat voor heel veel spelers.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Wizard » 21-07-2016 08:57

Crash schreef:Zou die Viergever niet los te weken zijn bij Ajax?

Zou een prima versterking zijn voor de linksback en zou ook nog linkscentraal kunnen spelen. Ik verwacht alleen dat hij meer dan 4 ton verdient. Hij zou dus moeten inleveren voor speeltijd. Het is de vraag of hij Heerenveen na AZ-Ajax niet als een te grote stap terugziet. Enfin een traject als Mulder zou ook voor hem weggelegd kunnen zijn. Punt is wel dat Viergever nu meer zal verdienen dan Mulder bij Feyenoord.
Bijker is een zwakke centrale verdediger en een matige tot redelijke linksback. Het is triest dat we na de blessuregevoelige Van Aken geen beter alternatief hebben.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Grimo » 21-07-2016 08:57

Crash schreef:Het salaris zal wel weer een probleem worden natuurlijk.


Waardoor het gelijk al geen serieuze optie is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor fuotbalgek » 21-07-2016 09:34

Het salaris lijkt me bij alle drie de namen een obstakel, wellicht kun je obv sentiment een poging doen bij jongens die hier eerder gespeeld hebben. Voor het geld komen ze alledrie niet. De club zal eerst Cavlan willen slijten voordat er een linksback bij komt verwacht ik, helaas.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Mackan68 » 21-07-2016 17:13

Wizard schreef:Bijker is een zwakke centrale verdediger en een matige tot redelijke linksback. Het is triest dat we na de blessuregevoelige Van Aken geen beter alternatief hebben.

Ik hoop zo voor alle partijen dat Voest heel blijft. Hij antwoordde deze week dat zijn revalidatie in de afrondingsfase zit en dat hij bij het begin van de competitie sowieso kan concurreren voor de linksbackpositie. Ik gun het hem van harte en nog meer gun ik ons allemaal iemand anders dan Bijker binnen de lijnen. Die behapt het gewoon allemaal niet en ik betwijfel ten zeerste of hem dat ooit wél gaat lukken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-08-2016 13:53

Gele kaart, heeft toch 19 minuten geduurd :roll: . Een schande om zo'n speler in ons shirt te zien en dat komt niet door zijn DKV-verleden. Wat een lompe lul
Vorig seizoen rond de 10 gele kaarten en minimaal 3 penalties veroorzaakt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Lucas Bijker

Berichtdoor davp » 07-08-2016 14:05

Dit kan verdomme echt niet meer. Graag zsm een fatsoenlijke LB kopen!
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten