Michel Vlap

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Marça » 20-03-2019 08:49

Volgens mij is er een hele makkelijke melodie en tekst, die bovendien helemaal de lading treft:

Michel Vlap, wie kent hem niet?
Michel Vlap, Michel Vlap is een echte Superfries!

(Op de melodie van Sinterklaas/zwarte piet of Van der Vaart/Ajacied)
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Michel Vlap

Berichtdoor CS1984 » 20-03-2019 14:30

Ik klap voor Vlap,
jij klapt voor Vlap,
wij klappen allemaal voor Vlap Vlap Vlap Vlap Vlap
CS1984
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 12-10-2015 16:03

Re: Michel Vlap

Berichtdoor fuotbalgek » 24-03-2019 01:57

Johnny dӓpp - Michel Vlap.
Vlap Vlap Vlap, Michel Vlap Vlap, Michel Michel Vlap Vlap Vlap etc.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Barrie » 25-03-2019 08:53

Wij binne net bang want Michel is derbij/fan ûs.
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Barrie
Selectiespeler
 
Berichten: 220
Geregistreerd op: 04-02-2008 17:13
Woonplaats: 050

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 03-04-2019 07:38

Volgens diverse nieuwssites heeft Anderlecht belangstelling voor Vlap. Heerenveen zou 8 mio vragen.
Wanneer we Pierie toch al verkopen aan Ajax, hoeven we Vlap niet per se te verkopen aan bijv. Anderlecht.
Het zou oprecht zonde zijn wanneer je de twee Friezen in je selectie tegelijk verkoopt. Daarnaast is Vlap een smaakmaker/publiekstrekker. Gepaard met de huidige sportieve prestaties zou dit wederom een terugval in het aantal sk-houders betekenen.
Ik hoop dat ze deze jongen nog een seizoen aan de club kunnen binden en hem dan voor een bedrag van 10+ mio kunnen verkopen. Wanneer Lammers hier nog een seizoen blijft, zie ik een jongen als Vlap alleen maar beter (en dus meer waard) worden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor davp » 03-04-2019 08:58

Deze mogelijke stap komt mijns inziens te vroeg voor Vlap. Hij zou er verstandig aan doen om nog minimaal een jaar bij Heerenveen te blijven. Anders ben ik bang voor een Sinkgraven scenario.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Michel Vlap

Berichtdoor BakCristian » 24-04-2019 19:10

Verkopen op het hoogte punt, zoals we dat al jaren doen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Thinkman » 24-04-2019 20:40

BakCristian schreef:Verkopen op het hoogte punt, zoals we dat al jaren doen.


Dat hoogtepunt komt helaas veel te snel...
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 25-04-2019 09:11

Thinkman schreef:Dat hoogtepunt komt helaas veel te snel...

Eens. Ik ben er ook bang voor.
Verder vind ik het allemaal wel erg snel gaan met Vlap, die nog maar net één seizoen Eredivisie speelt.
Gezien zijn contractduur en leeftijd is het wellicht verstandig voor alle partijen om nog één seizoen te blijven. Aan de andere kant zou ik een kleine stap omhoog ook goed kunnen begrijpen, want Michel heeft weinig trek in nog een anoniem Eredivisieseizoen in de middenmoot.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Jazz » 25-04-2019 12:00

Op Voetbalzone een onzinbericht dat we 5 miljoen vragen voor Vlap. Onder het noemer "Hoofdprijs". Mag hopen dat dit niet zo is, minimaal 8 miljoen met zo'n contract en zulke statistieken.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Muck » 25-04-2019 13:04

Bijna hetzelfde bericht op Voetbalprimeur, met enige verschil is dat die 5 miljoen geschat wordt door Belgische Sport/Voetbalmagazine.

De vraag blijft: wie heeft wie gekopieerd?
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Mackan68 » 25-04-2019 15:03

Muck schreef:Bijna hetzelfde bericht op Voetbalprimeur, met enige verschil is dat die 5 miljoen geschat wordt door Belgische Sport/Voetbalmagazine.

De vraag blijft: wie heeft wie gekopieerd?

Als dat belachelijke bedrag geschat wordt door Belgen kan ik het me nog enigszins voorstellen :wink: Maar met 5 mio zal de club toch zeker niet akkoord gaan? Dan krijgen de woorden van CR over de financieel gezonder situatie tot 2022 zonder verkopen toch ineens wel een andere waarde. Voor zover men nog niet in de gaten heeft dat dat verhaal sowieso niet klopt. Klopt het wel dan houden ze Vlap gewoon, koste wat het kost.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Superfries1994 » 25-04-2019 18:49

Mackan68 schreef:Als dat belachelijke bedrag geschat wordt door Belgen kan ik het me nog enigszins voorstellen :wink: Maar met 5 mio zal de club toch zeker niet akkoord gaan? Dan krijgen de woorden van CR over de financieel gezonder situatie tot 2022 zonder verkopen toch ineens wel een andere waarde. Voor zover men nog niet in de gaten heeft dat dat verhaal sowieso niet klopt. Klopt het wel dan houden ze Vlap gewoon, koste wat het kost.

Natuurlijk vraagt men geen vijf miljoen. En waarom zou je Vlap behouden koste wat het kost? Hij is juist nu hot. Ik vraag me af of je dat later nog een keer gaat krijgen dat hij er 16 inschiet. Dat is een enorm aantal. Als je een goede prijs kan krijgen, zeker doen. Alle begrip voor. Als je die vervolgens weer besteed aan jongens die de potentie hebben ook zo goed te worden, dan doe je uitstekende zaken. Recente voorbeelden zoals Larsson en Zeneli laten ook zien dat je te lang kunt wachten met verkopen, en dan krijg je er toch een wat minder bedrag voor.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Thinkman » 25-04-2019 23:30

Mackan68 schreef:Als dat belachelijke bedrag geschat wordt door Belgen kan ik het me nog enigszins voorstellen :wink: Maar met 5 mio zal de club toch zeker niet akkoord gaan? Dan krijgen de woorden van CR over de financieel gezonder situatie tot 2022 zonder verkopen toch ineens wel een andere waarde. Voor zover men nog niet in de gaten heeft dat dat verhaal sowieso niet klopt. Klopt het wel dan houden ze Vlap gewoon, koste wat het kost.


Waarom klopt dat verhaal sowieso niet dan? Beetje suggestief maar ben wel benieuwd naar je feitelijke onderbouwing. Als je die hebt natuurlijk... :wink:

Elke speler is te koop toch voor de juiste prijs, waarom bij ons dan niet?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Mackan68 » 26-04-2019 18:56

Thinkman schreef:
Waarom klopt dat verhaal sowieso niet dan? Beetje suggestief maar ben wel benieuwd naar je feitelijke onderbouwing. Als je die hebt natuurlijk... :wink:

Elke speler is te koop toch voor de juiste prijs, waarom bij ons dan niet?

Jij vind een bedrag van 5 miljoen voor Vlap wel prima dan? Als ze hem voor 5 miljoen verkopen dan voel je toch op je blote knieën wel aan dat we iedere cent nodig hebben en dat dat financieel gezond tot en met 2022 zonder verkopen net zo suggestief is als wat ik beweer? Maar geloof vooral alles wat Cees zegt. Die heeft nog niet één leugen verkondigd nietwaar? Op controleerbare uitspraken ga je hem, uitgekookt als hij is, toch niet betrappen. En dat houdt hem in het zadel. Voorlopig tenminste..... Over een jaar of 3, als doelstellingen uit het nieuwe beleidsplan niet behaald zijn, zou het dan aangaan?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Thinkman » 26-04-2019 21:20

Mackan68 schreef:Jij vind een bedrag van 5 miljoen voor Vlap wel prima dan? Als ze hem voor 5 miljoen verkopen dan voel je toch op je blote knieën wel aan dat we iedere cent nodig hebben en dat dat financieel gezond tot en met 2022 zonder verkopen net zo suggestief is als wat ik beweer? Maar geloof vooral alles wat Cees zegt. Die heeft nog niet één leugen verkondigd nietwaar? Op controleerbare uitspraken ga je hem, uitgekookt als hij is, toch niet betrappen. En dat houdt hem in het zadel. Voorlopig tenminste..... Over een jaar of 3, als doelstellingen uit het nieuwe beleidsplan niet behaald zijn, zou het dan aangaan?


Je geeft geen antwoord op mijn vraag maar begint weer een tirade tegen je grote vijand Cees, die je dus niet rechtstreeks wilt te spreken, ondanks zijn persoonlijke uitnodiging aan jou. Maar goed je weet alles al precies dus laten we maar niet verder discussiëren, voelt een beetje zinloos.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-04-2019 22:13

Het contract van Vlap loopt nog tot medio 2021, waardoor Heerenveen een uitstekende onderhandelingspositie heeft. Het betekent dat de aanvallende middenvelder meer moet opbrengen dan Kik Pierie en Denzel Dumfries, die voor 5 en 5,5 miljoen euro aan Ajax en PSV werden verkocht. Verschillende buitenlandse clubs, onder wie Anderlecht, zouden zich reeds in Heerenveen gemeld hebben voor Vlap.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Mackan68 » 27-04-2019 03:13

Thinkman schreef:
Je geeft geen antwoord op mijn vraag maar begint weer een tirade tegen je grote vijand Cees, die je dus niet rechtstreeks wilt te spreken, ondanks zijn persoonlijke uitnodiging aan jou. Maar goed je weet alles al precies dus laten we maar niet verder discussiëren, voelt een beetje zinloos.

Dat doe ik wel, maar kennelijk lees je er overheen. Probeer nog maar eens. Praten met Cees? Dat hoef ik niet. Waarom niet? Dat is trekken aan een dood paard. Ik banjer niet als een olifant door de porceleinkast, dat doet je grote vriend Cees.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Thinkman » 27-04-2019 10:21

Mackan68 schreef:Dat doe ik wel, maar kennelijk lees je er overheen. Probeer nog maar eens. Praten met Cees? Dat hoef ik niet. Waarom niet? Dat is trekken aan een dood paard. Ik banjer niet als een olifant door de porceleinkast, dat doet je grote vriend Cees.


Nee dat doe je juist niet, maar dat hoeft ook niet meer, zoals ik zei, is toch vrij zinloos. We hebben het geprobeerd, iets dat je met ‘mijn grote vriend’ Cees niet eens aandurft, met klassieke smoesjes, valt me tegen maar goed jouw keuze. Einde discussie. Fijne Koningsdag!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Mackan68 » 27-04-2019 11:55

Thinkman schreef:
Nee dat doe je juist niet, maar dat hoeft ook niet meer, zoals ik zei, is toch vrij zinloos. We hebben het geprobeerd, iets dat je met ‘mijn grote vriend’ Cees niet eens aandurft, met klassieke smoesjes, valt me tegen maar goed jouw keuze. Einde discussie. Fijne Koningsdag!

Doe ik wel maar je wilt het niet begrijpen. Ook goed. Jij ook een prettige dag.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Voorstopper » 28-04-2019 10:07

BakCristian schreef:Verkopen op het hoogte punt, zoals we dat al jaren doen.

Het enige juiste dat Hamstra in deze situatie kan doen. Voor Vlap een mooi bedrag innen waarmee we het vertrek van een aantal spelers op kunnen vangen + wat wegzetten naar reserves. We kunnen Vlap ook ten koste van alles houden maar dan wordt er elders waarschijnlijk amper meer versterkt. Dan heb ik liever dat we over de breedte er een stuk beter op worden omdat we de middelen hebben om ons te versterken, al blijft Vlap natuurlijk een goede speler met veel binding met de club en een goede mentaliteit.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Michel Vlap

Berichtdoor hhage » 28-04-2019 15:39

Mackan68 schreef:Dat doe ik wel, maar kennelijk lees je er overheen. Probeer nog maar eens. Praten met Cees? Dat hoef ik niet. Waarom niet? Dat is trekken aan een dood paard. Ik banjer niet als een olifant door de porceleinkast, dat doet je grote vriend Cees.

Man man na de eerste dag dat hij voorzitter was, heb je al kritiek op hem.net zoals bij Eisinga en Veenstra waar je ook ging flyeren om ze weg te krijgen. De meeste supporters waren niet tevreden over de trainer heeft hij ontslagen.supporters vonden dat de spelers te ver weg stonden van de supporters,veel eigen jeugd en betalen kaartje voor Fortuna uit die ze ook wonnen, supporters willen meer clubmensen. Hoofdtrainer elftalleider verzorger jeugdtrainers allemaal clubmensen. Voorzitter zit te ver van de supporters. Hij wil zelfs met je praten wat verwacht je nog meer?zelf een plekje in het bestuur? Supporters willen meer sfeer in het stadion ook daar wordt geprobeerd met opkomst,andere muziek,rook e.d. Bij de club doen ze er veel voor,maar er zijn supporters die op alles wel een nagatieve draai aan kunnen geven, voor mij ligt de bal nu bij de fans.
Als ik jou zo ken via deze forum en feanonline vind ik je een aandachtvrager elke zomer iig de laatste 4 zit je steeds te verkondigen dat je je seizoenkaart niet verlengd omdat het bestuur je nirt aanstaar, maar het bestuur maakt de club toch niet en wat heb jij te maken met het bestuur als je op de tribune zit/-staat.op de tribune steun je toch Pierie Vlap V.Amersfoort e.d. en niet de stropdasmannen....
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Forza » 28-04-2019 19:20

Ik ben een aantal jaren weggeweest. Van dit forum, niet uit het stadion. Ik kan niet oordelen over eerdere jaren. Ik vind dat Mackan68 een redelijke toon aanslaat en dat hij dingen zegt die hout snijden. Als dat al een aantal jaren zo is, dat hij klaagt, dan kan ik me dat zelfs voorstellen.

Formsma, Veenstra, Van der Wiel, Eisenga. We kunnen ook weer niet zeggen, dat het commentaar achteraf bezien onterecht was. Allemaal verschillende redenen, maar toch. Ikzelf heb bij CR een heel erg "Veenstra-all-over-again"-gevoel. Ik hoop oprecht, dat ik dat helemaal mis heb.

6 mei weten we heel veel meer over hoe de club ervoor staat. Dan begint de verkoop voor iedereen en kun je aan de hand van het aantal plaatsen dat je nog kunt kiezen ongeveer zien wat er wel en niet verkocht is.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Michel Vlap

Berichtdoor BK2007 » 28-04-2019 19:43

Forza schreef:6 mei weten we heel veel meer over hoe de club ervoor staat. Dan begint de verkoop voor iedereen en kun je aan de hand van het aantal plaatsen dat je nog kunt kiezen ongeveer zien wat er wel en niet verkocht is.


Ik heb liever dat Mackan wat nieuwe supporters gaat werven dan iedereen op te roepen weg te blijven.
Het geeft toch een vreemd beeld van zo iemand. Alsof het geen supporter is maar bijv. geld heeft gekregen van DKV om hier wat te stoken. Overigens deed Riemer onlangs ook een oproep om te blijven komen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Mackan68 » 29-04-2019 17:13

hhage schreef:net zoals bij Eisinga
Vanaf hier ben ik maar gestopt. Wat een onzin en een leugen!! Heb je van deze beschuldiging misschien bewijs? Ik ben kritisch geweest op het moment dat Eisenga wat te veel hooi op zijn vork nam door een goed functionerende Bloemers die ook nog eens erg geliefd was bij de sponsoren weg te 'degraderen'. Ik heb toen gezegd dat ik het logisch zou vinden dat Eisenga daar t.z.t op afgerekend zou worden als dat nadelige gevolgen voor de club zou hebben. Check die geschiedenis er maar op na. Toen Eisenga kwam heb ik gezegd dat hij een kans verdiende. Toevallig niet, dat Eisenga uiteindelijk moest vertrekken door het oplopende begrotingstekort. Zou dat misschien te maken hebben met de vele sponsoren die opstapten toen Bloemers moest vertrekken?

Door de manier waarop Cees zich naar de stoel van directeur heeft gewurmt, had en heb ik geen vertrouwen in zijn doen en laten. Het lag er vanaf het 1e moment zo dik bij hem bovenop dat hij daar op uit was. Uitspraken en rare acties (leugens) daarna hebben dat gevoel alleen maar bevestigd. Maar lul vooral recht wat krom is. Ik zit nog steeds te wachten op de eerste positieve actie van Cees. En ik blijf wachten. Hoe lang moet ik geduld hebben?
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 29-04-2019 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Mackan68 » 29-04-2019 17:17

BK2007 schreef:
Ik heb liever dat Mackan wat nieuwe supporters gaat werven dan iedereen op te roepen weg te blijven.
Het geeft toch een vreemd beeld van zo iemand. Alsof het geen supporter is maar bijv. geld heeft gekregen van DKV om hier wat te stoken. Overigens deed Riemer onlangs ook een oproep om te blijven komen.

Ik roep 'iedereen' niet op om weg te blijven. Heb je nog meer onzin of was dit het? 2007 Kon je geboortejaar wel zijn....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Thinkman » 29-04-2019 18:00

Mackan68 schreef: Praten met Cees? Dat hoef ik niet. Waarom niet? Dat is trekken aan een dood paard. Ik banjer niet als een olifant door de porceleinkast, dat doet je grote vriend Cees.


Misschien heeft praten met Cees voor Mackan68 inderdaad geen zin. Waarom niet? Dat is trekken aan een dood paard. Hij banjert als een olifant door de porceleinkast, maar ondertussen reageert hij wél op iedere ‘vriend van’ maar vermijdt angstvallig het gesprek met zijn grote vijand Cees zelf!

Ondanks diens persoonlijke uitnodiging.

PS Mackan je hoeft hier dus ook niet meer op te reageren. Dat heeft dan toch ook geen zin! :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Frisian Viking » 30-04-2019 14:46

Thinkman schreef:
Misschien heeft praten met Cees voor Mackan68 inderdaad geen zin. Waarom niet? Dat is trekken aan een dood paard. Hij banjert als een olifant door de porceleinkast, maar ondertussen reageert hij wél op iedere ‘vriend van’ maar vermijdt angstvallig het gesprek met zijn grote vijand Cees zelf!

Ondanks diens persoonlijke uitnodiging.

PS Mackan je hoeft hier dus ook niet meer op te reageren. Dat heeft dan toch ook geen zin! :wink:

Sneue reactie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Wizard » 30-04-2019 15:27

Thinkman schreef:PS Mackan je hoeft hier dus ook niet meer op te reageren. Dat heeft dan toch ook geen zin! :wink:

Dit is een forum waarop wij discussiëren met elkaar omtrent de inhoud.
Dat Mackan68 niet wil ingaan op de uitnodiging van CR dienen we te respecteren.
Echter, op elkaars posts mogen/moeten we altijd inhoudelijk reageren; juist op een forum dien je dat aan te moedigen en niet af te wijzen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Michel Vlap

Berichtdoor Kaz_SCH » 01-05-2019 11:16

Je zou bijna vergeten dat we allemaal voor dezelfde club zijn..
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten