Younes Namli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 24-07-2016 21:54

Superfries1996 schreef:Hopelijk blijft deze jongen fit, kan op '10' een revelatie worden. Sterker: als hij fit blijft, wordt hij dat ook! Zorgwekkend is echter zijn aflopende contract, men zou zijn kwaliteiten al wel hebben opgemerkt neem ik aan, durven ze de gok nog niet aan in verband met zijn blessureverleden? (Insiders?)

Sterk staaltje scouting in ieder geval.

Hij heeft zelf aangegeven nog graag langer te blijven. Als hij de 1e seizoenshelft fit blijft en zoals steeds meer mensen verwachten gaat verrassen kun je richting de winterstop verlengen en eventueel zijn contract opwaarderen.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 25-07-2016 04:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor bollebert » 24-07-2016 21:56

Of word hij weg gehaald door een grotere club,blijf het een gok vinden.
bollebert
Basisspeler

Berichtdoor Bubbe » 25-07-2016 08:12

Namli heeft nog 0,0 bewezen tot op heden, mede natuurlijk door zijn blessures. Het kan twee kanten op gaan. Als de club hem had verlengd tot 2019 en hij had dit jaar niets gepresteerd, dan was dat veel te lang. Nu ligt hij vast tot 2017 en als Namli het goed doet, dan heeft de club lopen slapen. Ik heb er vertrouwen in de gesprekken met Namli gaan lopen zodra blijkt dat Namli ook voor ons waarde kan hebben. Op dit moment doet hij het goed in de voorbereiding, maar we willen dat ook in de Eredivisie zien.
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Otsje P » 25-07-2016 09:23

Bubbe schreef:Namli heeft nog 0,0 bewezen tot op heden, mede natuurlijk door zijn blessures.

0,0 ben ik niet met je eens. Hij is voor de 2e voorbereiding op rij de beste man. Niet 1 of 2 potjes, maar 2 gehele voorbereidingen een constant hoog niveau. Bovendien op 4 verschillende posities. Vorig jaar links en rechtsbuiten en op 10. Dit jaar op 6 en op 10.

Het is een ieder binnen de club nu wel duidelijk dat ze met Namli feitelijk goud in handen hebben. Moet je na gaan hoe goed hij kan worden als hij eindelijk een beetje ritme krijgt door fit te blijven. Als je de verlenging van Namli uit gaat stellen tot de winterstop, dan hoeft het niet meer want dan gaan er goede clubs voor hem komen die hem transfervrij over kunnen nemen.

Het is vervelend dat je nu al moet verlengen omdat hij het helaas in de Eredivisie nog niet uitgebreid heeft kunnen laten zien. Maar zulke dingen gebeuren. Hij heeft een pechblessure achter de rug, niks aan te doen. Als hij nu elke maand last heeft van een hamstring dan is het wat anders. De blessure die hij echter had is geen reden om te zeggen, we kijken het eerst even een paar maand aan.

Bovendien kan het salaristechnisch wel eens voordelig zijn om zo spoedig mogelijk te verlengen, juist om dezelfde redenen. Hij heeft nu officieel nog niks bewezen, dat zal over 4 maand heel anders zijn.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Stiffie » 25-07-2016 10:10

Iedereen kan zien dat deze jongen heel goed kan voetballen. Snel mee om de tafel en dan zo'n contract waar nog een optie in zit voor 2 jaar aanbieden. Kan je dan altijd nog evalueren. Anders krijg je weer het Zyech-senario. Deze jongen zal zeker geneigd zijn een mooie contractverlenging te te tekenen. Over een half jaar niet meer. Als je jongens als Smidt en Huizing verlengd dan moet je zo jongen natuurlijk helemaal verlengen. Anders heeft iedereen het in de winterstop wel gezien en is hij weg.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

Berichtdoor pes5 » 25-07-2016 10:12

De topscouts herkennen juist talent dat weinig bewezen is. Het gaat erom dat je de potentie bij een speler ziet. Je ziet aan alles dat Namli hier echt een heel goede speler kan worden. Dan moet je weleens een beetje risico nemen.
pes5
Beheerder

Berichtdoor bollebert » 25-07-2016 12:08

pes5 schreef:De topscouts herkennen juist talent dat weinig bewezen is. Het gaat erom dat je de potentie bij een speler ziet. Je ziet aan alles dat Namli hier echt een heel goede speler kan worden. Dan moet je weleens een beetje risico nemen.

Vind ik ook en beter met hem verlengen dan weer een gok nemen met een jeugdig talent over een half jaar.
Voor zijn positie
bollebert
Basisspeler

Berichtdoor Wolliepoly » 25-07-2016 18:21

Verlengen tot 2018 met een lichte salaris verhoging + optie van 2 jaar met een redelijke salaris verhoging.
Ik denk dar het net is wat de rest zegt, Namli zit nu in een positieve flow dus is aardig geneigd om bij te tekenen denk ik.

Zal (nog) niet naast zijn schoenen lopen en heeft juist nu weinig te eisen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 25-07-2016 18:47

Volledig eens met de meesten hier. Je ziet aan alles dat hij een ontzettend goede voetballer is. Het is niet niks voor niks dat deze jongen al 2 jaar op rij de beste is in de voorbereiding. Nu verlengen voor het te laat is! Speelt deze jongen de komende maanden de sterren van de hemel dan is het waarschijnlijk te laat. Heb het gevoel dat deze jongen snel, heel snel op gaat vallen bij vele clubs als de competitie straks bezig is. Dan kan die zomaar een gekke overstap maken met die idiote zaakwaarnemers( geldwolven) en ben je hem kwijt, dan heb je niks. Kort om hopelijk maakt de club niet dezelfde fouten van weleer. Met deze jongen, Larsson, Zenelli en misschien Thern ook wel heb je "goud" in handen.
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler

Berichtdoor Wolliepoly » 25-07-2016 18:55

Zou mij ook niet verbazen dat Larson tegen het eind vd trandferperiode nog naar Italie gaat en Namli op de linksbuiten komt.
Zodat de transferkas/tekorten weer gedekt worden.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler

Berichtdoor bollebert » 25-07-2016 19:54

Wolliepoly schreef:Zou mij ook niet verbazen dat Larson tegen het eind vd trandferperiode nog naar Italie gaat en Namli op de linksbuiten komt.
Zodat de transferkas/tekorten weer gedekt worden.

Volgens mij is er nog genoeg transfergeld over om de tekorten te dekken.
Aangezien op tekengeld na iedereen transfervrij was.
bollebert
Basisspeler

Berichtdoor Marça » 08-08-2016 08:52

Ik vond Namli gisteren bij vlagen echt uitstekend spelen, deed me wat denken aan types zoals Sinkgraven en Ziyech. Geen speler die alleen maar risicoloze passes geeft maar die vertrouwen heeft in zichzelf en de actie durft te maken waar dat kan. Past wat dat betreft uitstekend in het spel dat Streppel voor ogen heeft en kan wel eens een uitstekende zet zijn geweest.

Als hij deze lijn zo doorzet dan moeten ze maar snel met hem om de tafel over een contractverlenging (als ze daar niet al mee bezig zijn).
Marça
Superster

Berichtdoor Stiffie » 08-08-2016 12:38

Vind het ook een mooie creatieve voetballer, moet alleen nog iets nauwkeuriger worden in de passing. Hij staat op een plek waar de bal goed moet zijn en iedere onderschepping / makkelijke overname door de tegenstander gevaarlijk is. Mooi laten staan voorlopig, moet minuten maken.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 08-08-2016 13:52

Marça schreef:Ik vond Namli gisteren bij vlagen echt uitstekend spelen, deed me wat denken aan types zoals Sinkgraven en Ziyech. Geen speler die alleen maar risicoloze passes geeft maar die vertrouwen heeft in zichzelf en de actie durft te maken waar dat kan. Past wat dat betreft uitstekend in het spel dat Streppel voor ogen heeft en kan wel eens een uitstekende zet zijn geweest.

Als hij deze lijn zo doorzet dan moeten ze maar snel met hem om de tafel over een contractverlenging (als ze daar niet al mee bezig zijn).

Ben het helemaal met je eens. De combinaties met Schaars liepen bij tijd en wijlen erg goed, vond ik. Dat is wel even wat anders dan Thorsby en Van den Berg, daar liep het veel stroperiger. Lang niet alles ging perfect, Schaars maakte ook paar fouten, maar er zit zeker wel wat in.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-08-2016 13:58

bollebert schreef:Volgens mij is er nog genoeg transfergeld over om de tekorten te dekken.
Aangezien op tekengeld na iedereen transfervrij was.

Denk dat Schaars wel een aardige smak tekengeld gevangen heeft. Dat moet ook wel, en ik vind het prima, want anders kom je nooit in de buurt bij het salaris dat hij bij PSV verdiende. Hij heeft alsnog wel ingeleverd, maar een half miljoen per jaar inleveren zou ik zelf ook geen trek in hebben. Tel daarbij een (voor onze begrippen) absoluut topsalaris op en Schaars was dan wel transfervrij, maar allesbehalve gratis.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Superfries1996 » 08-08-2016 21:50

Hij is letterlijk te licht, maar voetballen kan die. Ik vind nog steeds dat je body en duelkracht tekort komt op het middenveld, Thorsby zou beter zijn ipv van Amersfoort of hem.
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-08-2016 21:53

Thorsby kan alleen hard werken. Voetballend is het drama. Dan mogen we blij zijn met Namli.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 12-08-2016 17:54

Niet alleen qua voetbalkwaliteiten heb ik respect voor Younes, maar nog meer voor zijn persoonlijkheid. Op de clubsite een meer dan prima interview met hem. In nagenoeg accentloos Nederlands. Na nog maar 2 jaar bij ons onder contract. Dit is een slimme jongen. Ik hoop dat ze snel met hem gaan verlengen.
Mackan68
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 12-08-2016 18:01

Heerenveen rules schreef:Thorsby kan alleen hard werken. Voetballend is het drama. Dan mogen we blij zijn met Namli.

Balaanname van Morten is op zich prima, alleen het vervolg is vaak te gehaast en slordig. Maar qua inzet heb ik hem er wél graag bij. Dat dat momenteel als wissel is, is natuurlijk volkomen terecht.
Mackan68
Superster

Berichtdoor Jazz » 12-08-2016 19:36

Mackan68 schreef:Niet alleen qua voetbalkwaliteiten heb ik respect voor Younes, maar nog meer voor zijn persoonlijkheid. Op de clubsite een meer dan prima interview met hem. In nagenoeg accentloos Nederlands. Na nog maar 2 jaar bij ons onder contract. Dit is een slimme jongen. Ik hoop dat ze snel met hem gaan verlengen.

Respect voor Younes, mogen veel spelers een voorbeeld aan nemen!
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 12-08-2016 22:22

Deze jongen lijkt nog wat te kwetsbaar wanneer hij verder achteruit voetbalt maar zeker een voetballer. Heel wat anders dan Thorsby afgelopen seizoen.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Superfries1996 » 13-08-2016 01:45

Rasvoetballer pur sang, heb het al eerder gezegd maar dit wordt dé verrassing van het seizoen! Niet alleen bij ons, maar ook in de Eredivisie. Snel contract verlengen(!!!!!!!!!!!!!!!!) en dan de sportschool in.
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 14-08-2016 09:16

Voor degenen die deze geniale panna van Younes hebben gemist vrijdag. Wordt Ayoub daar niet even lekker het bos in gestuurd.
Onze nieuwe ster! Hard werken. Niet zeuren maar poetsen. Binnen anderhalf jaar perfect Nederlads spreken. Voor dit soort mannen ga ik op de banken! Eisenga en Hamstra, verlengen graag!!
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Mackan68
Superster

Berichtdoor DSCH » 15-08-2016 17:37

Heerlijke actie. Ik heb ook veel vertrouwen in Namli. Hopelijk kan hij de verwachtingen van de fans waarmaken, maar met de komst van Yuki lijkt het voor hem nog niet zo vanzelfsprekend om een basisplaats te bemachtigen. Er is veel concurrentie op het middenveld.
DSCH
Wereldspeler

Berichtdoor Rick » 15-08-2016 17:59

Mackan68 schreef:Voor degenen die deze geniale panna van Younes hebben gemist vrijdag. Wordt Ayoub daar niet even lekker het bos in gestuurd.
Onze nieuwe ster! Hard werken. Niet zeuren maar poetsen. Binnen anderhalf jaar perfect Nederlads spreken. Voor dit soort mannen ga ik op de banken! Eisenga en Hamstra, verlengen graag!!

Helemaal eens Mackan!
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor Surhuisterveen » 22-08-2016 15:23

Heb de samenvatting even bekeken en daar viel Namli me in negatieve zin op. Was hij inderdaad zo slecht?
Het is met Namli en PvA wel erg licht op het middenveld.
SCH
Surhuisterveen
Superster

Berichtdoor Superfries1996 » 22-08-2016 15:32

Voetballen kan hij uitstekend, maar hij is net als Pelle letterlijk te licht voor het middenveld. Één zon speler kan nog, maar twee is veel te riskant. Weinig loopvermogen en duelkracht en met name Namli heeft een handje van riskant balverlies.
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Gearard » 22-08-2016 15:39

Namli kan zich beter richten op een buitenpositie, voor het middenveld komt hij kracht en inhoud tekort.
Gearard
Beheerder

Berichtdoor ---E--- » 22-08-2016 15:52

Ja, laten we onze enige creatieve middenvelder eraf halen. Kunnen we weer naar betonvoetbal gaan kijken. Die jongen moet gewoon op de '10' positie spelen met daarachter spelers die het vuile werk op knappen. Geef die jongen de tijd op zijn eigen positie..
---E---
Basisspeler

Berichtdoor Harmiej » 22-08-2016 15:54

Surhuisterveen schreef:Heb de samenvatting even bekeken en daar viel Namli me in negatieve zin op. Was hij inderdaad zo slecht?
Het is met Namli en PvA wel erg licht op het middenveld.

Ik vond Namli de afgelopen wedstrijden elke keer zeer matig. Valt vooral op in balverlies op het middenveld. Vervolgens kunnen de tegenstanders er snel uit komen met een counter.
Harmiej
Selectiespeler

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers