Moderators: Beheerders, Fanmasters
nickstok schreef:Wat ben ik blij dat deze man er volgend seizoen weer bij is. Ik hoop dat hij een soort leidersrol op zich kan nemen en de taken van Joey gedeeltelijk kan overnemen. Als dat lukt zou hij wel eens een belangrijke 'zomeraanwinst' kunnen zijn.
BK2007 schreef:Thern is te licht voor ons niveau (althans het niveau dat we zouden moeten nastreven).
Voor zijn blessure slechts sporadisch overtuigend, na zijn blessure is het maar afwachten.
Ook Namli is te licht en wellicht als gevolg daarvan ook al geblesseerd.
Nee, het scoutingapparaat overtuigd allerminst.
BK2007 schreef:Oei, dat ben ik niet met je eens. Maar goed.
BK2007 schreef:Oei, dat ben ik niet met je eens. Maar goed.
BK2007 schreef:Ik vond de beste opties nog Larsson op 10 en ook st Juste doorgeschoven op het middenveld.
Terwijl dit dus geen middenvelders zijn eigenlijk..
Jazz schreef:Thern wil in de winter een transfer.
Gearard schreef:Vorig seizoen was Simon Thern geblesseerd. Ik vond -en vind eigenlijk nog steeds- Thern in potentie een van de beste spelers die we hebben. Hij is de dupe van de komst van Schaars en Kobayashi en de sterke terugkeer van Van Amersfoort en ook Namli.
Ik denk dat verhuur een goede optie is, want ik zie in hem nog steeds een uitstekende middenvelder.
LA MANGA SC Heerenveen heeft van een Zweedse club een bod ontvangen op Simon Thern. Dat bevestigde technisch manager Gerry Hamstra vrijdag.
Van een akkoord is geen sprake. Thern mag wegens gebrek aan speeltijd om zich heen kijken. Er zijn meer clubs met belangstelling voor de middenvelder, ook uit de Nederlandse eredivisie.
Thern heeft de hoop op meer speelminuten onder trainer Jurgen Streppel eigenlijk opgegeven. ,,Er kan veel gebeuren natuurlijk, maar ik ben realistisch. Het is beter om te gaan. Ik probeer een club te vinden die bij me past.”
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten