Moderators: Beheerders, Fanmasters
Grimo schreef:Dan adviseer ik je ook de wedstrijden tegen Feyenoord, Zwolle en Vitesse te bekijken.
Wat doe je jezelf aan trouwens om deze wedstrijd terug te gaan kijken?
RuudvanHuntelaar schreef:Sinds deze week na lange tijd weer terug in het land , zojuist even de hele wedstrijd tegen Den Haag terug gezien en dus voor het eerst Simon Thern in actie gezien. Ik was heel hoopvol zeker gezien de reacties hier , maar het viel me zwaar tegen. Voetballen kan hij wel , dat liet hij bij vlagen zien, maar vooral zijn loopvermogen was erg matig werd aan alle kanten voorbij gelopen. Misschien dat hij al geblesseerd aan de wedstrijd was begonnen , ik hoop het bijna .....
RuudvanHuntelaar schreef:Sinds deze week na lange tijd weer terug in het land , zojuist even de hele wedstrijd tegen Den Haag terug gezien en dus voor het eerst Simon Thern in actie gezien. Ik was heel hoopvol zeker gezien de reacties hier , maar het viel me zwaar tegen. Voetballen kan hij wel , dat liet hij bij vlagen zien, maar vooral zijn loopvermogen was erg matig werd aan alle kanten voorbij gelopen. Misschien dat hij al geblesseerd aan de wedstrijd was begonnen , ik hoop het bijna .....
BK2007 schreef:Wat we vooral eens nodig hebben zijn scorende middenvelders.
Feanfan 1 schreef:Thern heeft last van hamstringklachten, maar heeft ook een stukje van zijn vinger afgesneden met zijn kaasrasp. (bron Roelof de Vries)
Dan hoef je niet met je vinger/hand te voetballen, maar tis wel pijnlijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten