Simon Thern

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Zo, Frisian Viking, je bent op je wenken bediend hoor! Wat heerlijk gescout.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

HVNFL schreef:Zo, Frisian Viking, je bent op je wenken bediend hoor! Wat heerlijk gescout.
De beste voetballer sinds Alves is dit. Wat een eer om naar deze speler te mogen kijken in onze clubkleuren.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Eén van de beste middenvelders die ik in mijn supportersleven bij Heerenveen heb zien rondlopen; technisch perfect, onhoudbaar met de bal aan de voet en een geweldig inzicht. Genieten!
nou nou
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Gewoon een slotje op dit forum, geen woorden meer aan vuil maken! WAT EEN SPELER, genieten!

Kon je deze selectie, met nog een goede rechtsbuiten en een fitte Buijs maar bij elkaar houden voor nog een jaar. Wat zou er dan volgend seizoen mogelijk zijn?

TROTS!
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Feanfan13 schreef:Gewoon een slotje op dit forum, geen woorden meer aan vuil maken! WAT EEN SPELER, genieten!

Kon je deze selectie, met nog een goede rechtsbuiten en een fitte Buijs maar bij elkaar houden voor nog een jaar. Wat zou er dan volgend seizoen mogelijk zijn?

TROTS!
Als je dit team bijeen kunt houden, en je groeit in de wedstrijden tegen de kleintjes, kun je meedoen om de titel. Helemaal omdat ik een uittocht bij zowel PSV als Feyenoord verwacht, en Ajax gewoon middelmaat is ;-)
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Eén van de beste middenvelders die ik in mijn supportersleven bij Heerenveen heb zien rondlopen; technisch perfect, onhoudbaar met de bal aan de voet en een geweldig inzicht. Genieten!

Plagiaat van mijn kant van quote Superfries1996, maar elk woord in dit relaas klopt. Dus ik hou het even bij knippen en plakken. Ik ben exact dezelfde mening toegedaan en ik kom toch echt wel wat jaartjes (+25) bij Heerenveen, dus dat zegt wat over deze speler.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Joucke schreef:Als je dit team bijeen kunt houden, en je groeit in de wedstrijden tegen de kleintjes, kun je meedoen om de titel. Helemaal omdat ik een uittocht bij zowel PSV als Feyenoord verwacht, en Ajax gewoon middelmaat is ;-)
Zou kunnen. Maar het is voor Hans Vonk nagenoeg onmogelijk om in transferperiodes nee te zeggen én woord te houden. Maar dromen mag uiteraard altijd. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Mackan68 schreef: Zou kunnen. Maar het is voor Hans Vonk nagenoeg onmogelijk om in transferperiodes nee te zeggen én woord te houden. Maar dromen mag uiteraard altijd. :D
Stel je zou nog een hoop wedstrijden winnen, en vierde - of misschien wel derde - eindigen. Kans op rechtstreeks europees voetbal (als een playoff-ploeg of psv de beker wint), en een hele goede reeks in de tweede seizoenshelft.

Zou dan bij Hans Vonk niet het besef komen dat er misschien nog wel meer mogelijk is, op sportief gebied?
Voetballeerproces
Nieuw talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 27-01-2015 23:10

Bericht door Voetballeerproces »

Superlatieven schieten tekort, wat een fenomeen!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Sinkgraven weg en je speelt met Thern Zwolle en Feyenoord de tweede helft weg door vooral een ijzersterk middenveld. Thern is een topper! Voegt veel meer toe dan Sinkgraven.
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

beste middenvelder! draait zo mee in fc barcelona
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Nou, nou, nou

Nu niet overdrijven. FC Barcelona is echt 5 klassen hoger. Ik geloof wel dat hij niet zou misstaan tussen Ajax, Feyenoord of PSV.
Ook van Alves dachten we dat hij makkelijk hogerop kon, en dat viel toch erg tegen.
Maar goed. Wellicht komt hij wel ooit bij Barcelona. Voor nu gewoon genieten van ons groeibriljantje.
Laatst gewijzigd door john2p op 08-02-2015 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Van Heerenveen naar Barcelona en dan moeiteloos meedraaien. ... We raken de realiteitszin wat kwijt momenteel.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Dit is een buitengewoon dynamische speler. Prachtig om te zien hoe hij aanzet en de zaak uit elkaar trekt. Het viel mij wel op ( dit is geen punt van kritiek overigens ) dat hij zijn linkerbeen totaal niet gebruikt. Ook niet als dat eigenlijk voor de hand zou liggen. Maar goed, dat zeiden ze ( omgekeerd ) ook van Van Hanegem.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

De club heeft uitstekende zaken gedaan door Sinkgraven te verkopen voor miljoenen te verkopen en gratis een jongen op te halen die, in ieder geval momenteel, beter is en meer ervaring heeft.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Bubbe schreef:Alves had dat ook prima kunnen halen als hij een fatsoenlijke zaakwaarnemer had gehad en slim genoeg was geweest om zijn eigen carrière uit te stippelen. Natuurlijk hebben we het over de Nederlandse competitie, maar 34 maal scoren blijft uitzonderlijk.

Of Thern kan halen wil ik nu nog niet eens over nadenken, eerst maar eens genieten van het feit dat deze jongen tot 2018 heeft getekend! Hiervoor kom je naar het stadion!

Ja, net als Dost, Finnbogason, Huntelaar (ook niet de top gehaald), Kezman, Machlas etc........

Met de laatste twee zinnen ben ik overigens helemaal eens :lol:
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

oldtimer schreef:Dit is een buitengewoon dynamische speler. Prachtig om te zien hoe hij aanzet en de zaak uit elkaar trekt. Het viel mij wel op ( dit is geen punt van kritiek overigens ) dat hij zijn linkerbeen totaal niet gebruikt. Ook niet als dat eigenlijk voor de hand zou liggen. Maar goed, dat zeiden ze ( omgekeerd ) ook van Van Hanegem.

En dezelfde vHanegem zei: liever 1 fantastisch been, dan 2 matige...
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Heerenveen rules schreef:Van Heerenveen naar Barcelona en dan moeiteloos meedraaien. ... We raken de realiteitszin wat kwijt momenteel.
Eens, rustig aan blijven. Niet doorschieten, wel genieten.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik heb hem gisteravond werkelijk helemaal niets fout zien doen! Wat een verademing om te zien. Heerlijk! Wie was Daley Sinkgraven ook alweer?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Pfffffff.... nu al te goed voor dit niveau. Wat een ge-wel-di-ge middenvelder!
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Mooi te zien hoe deze speler zijn rol opeist binnen dit jonge team. Samen met een Van den Berg die bikkelt en De Roon die absoluut niet te beroerd is om storend werk te verrichten zien we een Thern die op dit moment met erg veel zelfvertrouwen de verbindende schakel (b)lijkt te zijn met de voorste linie.
Tegenstanders zullen zich natuurlijk gaan instellen op de ontstane situatie. Spelers zullen misschien minder scherp aan wedstrijden gaan beginnen maar dit resultaat is binnen. Zaak voor de technische staf is om het team de maand februari zo gretig te houden. Dit waren heerlijke acties om te zien. Prachtig!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Als hij zo doorgaat zullen de eerste clubs uit Engeland en Duitsland in de zomer wel voor hem op de stoep staan. Geweldige speler. Aan het eind van de wedstrijd ook nog even met de bal aan het touwtje die versnelling in de versnelling op het middenveld, drie man kwijt. Heerlijk, het voetballen gaat hem zo makkelijk af...
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik hoop dat hij langer blijft dan een half jaartje. Zou leuk zijn als goede spelers een langer bleven dan een half seizoen a la Sinkgraven of Bilal.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Appie_M schreef:Ik heb hem gisteravond werkelijk helemaal niets fout zien doen! Wat een verademing om te zien. Heerlijk! Wie was Daley Sinkgraven ook alweer?
Zeker een super goede speler, maar helemaal niks fout klopt niet. In de eerste 20 minuten na rust ging het minder, net als met de rest van het team. Voor de rest een geweldige wedstrijd wederom.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

pes5 schreef:Zeker een super goede speler, maar helemaal niks fout klopt niet. In de eerste 20 minuten na rust ging het minder, net als met de rest van het team. Voor de rest een geweldige wedstrijd wederom.
Ik zeg dan ook dat ik hem niets fout heb zien doen, niet dat hij niets fout heeft gedaan :mrgreen:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Appie_M schreef:
Ik zeg dan ook dat ik hem niets fout heb zien doen, niet dat hij niets fout heeft gedaan :mrgreen:
Dan wil ik je adviseren om voortaan niet meer van minuut 45-65 op het toilet te verblijven :wink:
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

pes5 schreef: Zeker een super goede speler, maar helemaal niks fout klopt niet. In de eerste 20 minuten na rust ging het minder, net als met de rest van het team. Voor de rest een geweldige wedstrijd wederom.
Dat heeft er ook mee te maken dat de druk van het blijven gaan een beetje weg was omdat je met 3-0 voorstaat daardoor ga je ongemerkt toch wat minder geconcentreerd spelen.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Sinds Thern in het team staat, is de ploeg beter gaan draaien: het staat beter.
Hij ziet het spel zo goed, geeft geweldige passes, geeft voor ondersteuning en zeer belangrijk,
vergeet ook niet zijn defensieve taken. De ploeg speelt ook meer vooruit.
Het zelfvertrouwen is gegroeid, hopelijk kunnen we deze lijn voortzetten, wie weet waar we dan gaan eindigen!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

pes5 schreef:Dan wil ik je adviseren om voortaan niet meer van minuut 45-65 op het toilet te verblijven :wink:
Bedankt voor de tip. Zal het onthouden! :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik vind achteraf deze link erg amusant!


Hadden we bijna achter het net gevist. :lol: :lol:
Wéér uit!!!!
Plaats reactie