Pelle van Amersfoort

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

1-0 verloren van de Duitsers.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Hopen dat ze er snel uitvliegen kan die mooi bij ons aansluiten.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Kans best groot dat ze er uit vliegen.
moeten nog tegen Spanje die met 3-0 gewonnen hebben van de Duitsers.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Erwin4ever schreef:Kans best groot dat ze er uit vliegen.
moeten nog tegen Spanje die met 3-0 gewonnen hebben van de Duitsers.
en 3-1 verloren van de Russen! Zeg het maar.........
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Heeft zojuist gescoord tegen Spanje uit een strafschop op het EK onder 19.
nou nou
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Toch al twee goals in drie wedstrijden in een toernooi met beste spelers van zijn lichting, en vooral met tribune vol scouts. Je weet maar nooit.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Uitgeschakeld. Jammer voor Jong Oranje, goed voor ons.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Beetje krom, maar ben blij dat het EK voor Heerenveen erop zit. Kom maar snel weer naar Heerenveen, we hebben je nodig Pelle!
Heerenveen fan in Leiden
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Waarom moet hij zo snel mogelijk weer terug? Voor die jongen is het toch juist beter dat ze wedstrijden spelen die ergens om gaan. Ik denk dat Van Amersfoort meer leert in die paar wedstrijdjes dan in een hele voorbereiding bij Heerenveen. Aangezien ik niet verwacht dat hij gelijk basisspeler gaat worden, is het inslijpen van automatismen ook een drogreden. Nee, het had volgens mij voor voor de ontwikkeling van Van Amersfoort, en dus ook voor ons, beter geweest als hij nog een paar wedstrijden had mogen spelen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Sportjournalist Martijn de Groot op Twitter:
@DeGrootMartijn

SC Heerenveen verhuurt spits Pelle van Amersfoort (19) dit seizoen aan @AlmereCityFC Dit zal morgen officieel bekend gemaakt gaan worden


Lijkt me een prima actie, goed voor hem en goed voor de club. Sportief en financieel de beste oplossing. Na het seizoen kijken we verder.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Zou inderdaad een goede oplossing zijn voor beide partijen. Nu ben ik alleen benieuwd of hij daar wel in de spits komt te spelen aangezien Heerenveen hem steeds als middenvelder heeft opgesteld of eventueel als vleugelspeler.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wordt verhuurd aan Almere City. Vind ik jammer. Had hem liever in eredivisie gezien.
Silver

Bericht door Silver »

Na de aankoop van Te Vrede & Zahovic zat dit er natuurlijk aan te komen. Goed voor hem, hopelijk gaat ie veel minuten maken in Almere. Nog een jaar bij de beloften voetballen was ook niet goed voor 'm geweest, nu heeft ie meer weerstand en betere tegenstanders. Sinds ie bij Oranje -19 ook spits was, ga ik er vanuit dat Almere in hem ook een spits ziet. Spits of misschien als 10 vlakbij de spits zijn denk ik z'n ideale posities, voor de vleugels vind ik 'm kwaliteiten missen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Prima club. In de Eerste Divisie zal hij vaker in scoringspositie komen dan in de Eredivisie, dus gewoon prima om hem aan een club op het tweede niveau te verhuren. Daar zal hij meer leren dan knokken tegen degradatie met De Graafschap.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
SCH0513
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 06-03-2015 12:05

Bericht door SCH0513 »

Speelde gister voor het eerst in de basis bij Almere City tegen Volendam. Ik kijk niet vaak Jupiler League maar gister een deel van deze wedstrijd gekeken en ik moet zeggen van van Amersfoort erg opviel. Was de gevaarlijkste man bij Almere en zorgde voor veel dreiging.

Na 7 wedstrijden waarvan 6 als invaller(langste invalbeurt 26 minuten) staat de teller nog altijd op 0 doelpunten.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

SCH0513 schreef:Speelde gister voor het eerst in de basis bij Almere City tegen Volendam. Ik kijk niet vaak Jupiler League maar gister een deel van deze wedstrijd gekeken en ik moet zeggen van van Amersfoort erg opviel. Was de gevaarlijkste man bij Almere en zorgde voor veel dreiging.

Na 7 wedstrijden waarvan 6 als invaller(langste invalbeurt 26 minuten) staat de teller nog altijd op 0 doelpunten.
Dan past hij perfect in het rijtje Dalgaard, Te Vrede,Veerman :lol:
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Pelle een seizoen verhuren was een zeer goed idee, Almere was een heel slecht idee. Wat een abominabel slecht team speelt hij in.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Eens. De club had eerder moeten bedenken dat Van Amersfoort verhuurd moest worden, dan had Pelle meer opties gehad. Nu zit hij bij een van de slechtste teams uit de Jupiler League en heeft hij bovendien de pech dat de centrumspits de enige is die goed presteert. Maar het seizoen is nog lang; wie weet wat er nog kan gebeuren.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Achteraf is het altijd makkelijk. Almere City eindigde vorig seizoen nog 10e, ook niet geweldig natuurlijk, maar dat ze er zo slecht voor zouden staan hadden ze daar niet verwacht. En tenslotte speelden ze toch 1-1 tegen het beloftenteam van Heerenveen :twisted:
Een club die bij de top 6 zal eindigen hadden ze hem blijkbaar niet nodig, dan moet Van Amersfoort maar een basisplaats afdwingen (waarom zit hij op de bank) en de club weer naar het linkerrijtje brengen
SCH0513
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 06-03-2015 12:05

Bericht door SCH0513 »

Toch is van Amersfoort min of meer als vervanger van Vincent Janssen gehaald dus ze hadden / hebben wel degelijk vertrouwen in hem.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Als hij zelfs daar invaller is is hij misschien toch niet goed genoeg..
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Nee, Sven Braken is gehaald als vervanger van Janssen. En die doet het dus gewoon goed. Ik vermoed dat Almere Pelle als buitenkansje zag voor erbij. Het werkt in zijn nadeel dat hij pas heel laat beschikbaar kwam voor verhuur, waardoor de meeste clubs al voorzien waren. En Almere dus eigenlijk ook.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Eerst dacht ik dat Almere wel een goed keuze zou zijn, ze deden het vorig seizoen lang niet gek. Toch wel zonde dat het team best wel slecht blijkt te zijn.
Wel mooi dat hij nu beetje bij beetje meer aan het spelen toe komt. Hij gaat daar wel een belangrijke speler worden.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Pelle staat vanavond in de basis bij Almere in de wedstrijd tegen Emmen. Heeft dan toch redelijk snel een basisplaats afgedwongen.

EDIT: In de 31e minuut scoort hij de 1-0!
EDIT2: En in de 70e minuut de 3-0.
SCH0513
Bankzitter
Berichten: 151
Lid geworden op: 06-03-2015 12:05

Bericht door SCH0513 »

Goed nieuws, hij kan het dus wel.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Als hij speelt, dan staat hij trouwens niet in de spits maar op de 10. Begint er toch echt op te lijken dat dat zijn positie is.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Hij staat bij Almere op 10 omdat de spitspositie één van de weinigen is waar ze toevallig wel een goede speler hebben. Toch altijd de spits in de oranje jeugdelftallen.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Kunnen we Pelle ook terugroepen in de winterstop?
Beer will change the world, I don't know how but it will.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

CJF schreef:Kunnen we Pelle ook terugroepen in de winterstop?
Dat hangt er vanaf wat er in het huurcontract is opgenomen. Meestal kan het alleen in noodgevallen, dus bij een ernstige blessure bij één van de eigen aanvallers.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Doet deze jongen aan krachttraining? Bij elke foto die ik van hem zo schrik ik (vooral) van zijn bovenbenen, maar ook op andere plaatsen lijkt hij nog veel te kunnen winnen. Of is dat een vertekend beeld?
Plaats reactie