Knipecity schreef:Vooralsnog lijkt Rojas er sneller te staan dan Mihajlovic. Maar hoop dat ze beide gaan uitblinken.
Waar baseer je dit op als ik vragen mag? Hij heeft vooralsnog maar 1 wedstrijd in ons shirt gespeeld...
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Knipecity schreef:Vooralsnog lijkt Rojas er sneller te staan dan Mihajlovic. Maar hoop dat ze beide gaan uitblinken.
Knipecity schreef:Nou als ik Rojas zie spelen is hij klaar voor het eerste team. Hij viel goed in tegen Groningen en Heracles.
Heerenveen rules schreef:Vandaag weer wissel...Begrijpelijk. Fysiek veel te licht voor CL.
Larsson: ‘Met alle respect, maar sc Heerenveen is een heel kleine club’
Met drie assists in de laatste wedstrijd van 2017 tegen Roda JC (5-1) sloot Sam Larsson zijn eerste half jaar bij Feyenoord swingend af. De aanvaller kijkt uit naar het nieuwe kalenderjaar, dat moet het jaar van de Zweed worden. Larsson gebruikte de afgelopen maanden om te wennen aan het niveau en de druk bij een grotere club.
"Toen ik afgelopen zomer voor mezelf de beslissing had genomen dat ik wilde vertrekken bij sc Heerenveen, wist ik dat ik een stap omhoog zou gaan maken", vertelt Larsson in gesprek met het ANP. "Met alle respect, maar Heerenveen is een heel kleine club. Ik was toe aan meer uitdaging."
"De stap naar Feyenoord is gegaan zoals ik vooraf had verwacht. Het was vooral een fysiek verhaal. We hebben hard gewerkt om mijn lichaam sterker te maken.'' Hij heeft de concurrentiestrijd met Jean-Paul Boëtius voorlopig in zijn voordeel beslist. "De concurrentie is groot, zo hoort dat ook bij een club als Feyenoord'', zegt de Zweed.
Larsson hoopt zich ook in de kijker te spelen bij nationale elftal van Zweden. Komende zomer is immers het WK in Rusland en de drievoudig international wil dolgraag swingen in Rusland. "Het wordt een belangrijk jaar. Ik zet grote stappen sinds mijn komst naar Feyenoord en wil me hier laten zien. Het is aan mij."
Voorstopper schreef:Larsson laat zijn geweldige karakter weer even spreken, wat is het toch een sympathieke jongen.
[b]"De stap naar Feyenoord is gegaan zoals ik vooraf had verwacht. Het was vooral een fysiek verhaal. We hebben hard gewerkt om mijn lichaam sterker te maken.''
abegoal schreef:Mij valt voornamelijk deze uitspraak op. Is voor mij weer een bevestiging dat er onvoldoende aan het fysieke aspect van de jongens wordt gewerkt.
Thinkman schreef: Vergeet niet dat de flåpdrøl allang weigerde bij ons te trainen maar keihard bezig was de club (en dus ook haar supporters) te naaien. Deze miezer kan vooral natrappen maar verdiend geen enkel respect.
Feanfan 1 schreef:Deze meneer die zichzelf enorm goed vindt wordt langzamerhand de zondebok bij de supporters. Wordt regelmatig uitgefloten en in de pauze tegen NAC wordt hij al al gewisseld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten