Moderators: Beheerders, Fanmasters
AllardP schreef:Wordt helemaal niks bij Feyenoord, ben ik bang. Boetius en Berghuis zijn gewoon beter en ik denk niet dat meneer zich kan schikken in een bijrol. Ook is hij niet het type dat hard achter zijn back aanholt, maar dat verwachten de supporters wel.
Robert schreef:Die duidelijkheid zal dan door Feyenoord verschaft moeten worden, ben benieuwd..
Sam Larsson vervolgt zijn loopbaan in het shirt van Feyenoord. De landskampioen maakt maandag via de officiële kanalen melding van een akkoord met sc Heerenveen. De buitenspeler tekent een contract voor vier seizoenen. Over zijn transfersom is onduidelijkheid: De Telegraaf repte eerder over ruim vier miljoen euro plus maximaal een half miljoen aan bonussen, maar volgens de Leeuwarder Courant ontvangt Heerenveen bijna zeven miljoen.
Larsson, die maandag de medische keuring doorstond en rugnummer 11 krijgt, wordt in ieder geval een van de duurste aankopen uit de geschiedenis van Feyenoord: de club betaalde in 2003 zeven miljoen euro voor Danko Lazovic. De overgang van de Zweed kwam vorige week in een stroomversnelling. In het diepste geheim onderhandelden directeurs Martin van Geel en Gerry Hamstra in een speciaal gehuurde ruimte van Hotel Jan Tabak in Bussum. Deze zomer hanteerde Heerenveen een vraagprijs van zeven à acht miljoen euro en daar had onder meer Celta de Vigo moeite mee.
Lees meer op www.voetbalzone.nl
Beetle schreef:Zou Clasie te halen zijn met dat geld? Hij staat op een zijspoor bij Southampton.
Beetle schreef:Zou Clasie te halen zijn met dat geld? Hij staat op een zijspoor bij Southampton.
samlarssonofficial
Na drie jaar bij sc Heerenveen is het tijd om gedag te zeggen tegen de club die me zowel op als buiten het veld geholpen heeft bij mijn ontwikkeling. Het is niet op de manier geëindigd zoals ik dat het liefst gewild had. Ik hoop dat iedereen weet wat ze moeten geloven en wie ik echt ben. Ik heb vriendschappen voor het leven gesloten en heb personen en fans ontmoet die ik nooit zal vergeten. Ik ben iedereen bij de club dankbaar, dat ze mij bij deze familie verwelkomt hebben. Via deze weg bedank ik ook de spelers en de staf, het was een genoegen om met jullie te mogen werken. En uiteraard ben ik ook enorm dankbaar naar alle fans en in het bijzonder naar alle kinderen die altijd bij mij aan de deur kwamen. @scheerenveenofficial
Jazz schreef:Zou hij dat zelf geschreven hebben?
Stiffie schreef:Roelof de Vries moet nu eens gaan uitzoeken wat Larsson heeft opgeleverd. 4 miljoen kan toch niet waar zijn als een backie als Haps 6m is en zo Johnsen 2,4M zonder op het hoogste niveau te hebben gespeeld.
Voor Feyenoord is het al de zevende speler die is vastgelegd voor dit seizoen. Eerder werden al Steven Berghuis (Watford, 6,5 miljoen), Ridgeciano Haps (AZ, 6 miljoen), Jeremiah St. Juste (sc Heerenveen, 4,8 miljoen), Sofyan Amrabat (FC Utrecht, 4 miljoen), Jean-Paul Boëtius (FC Basel, 1,5 miljoen) en Kevin Diks (Fiorentina, huur) naar Rotterdam gehaald
rust schreef:Als wij allemaal maar aannemen dat de bedragen van geruchten steeds kloppen dan krijg je van die vreemde verwachtingen. Op twitter roept iedereen maar wat en daardoor hebben wij allemaal weer onze mening 5 keer 100 procent verdraait en is Hamstra nu weer een lul omdat hij er te weinig uithaalt. Laten we eens kijken wat Hamstra nu al heeft ingekocht. Met Mihailovic als nieuw pareltje!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten