Sam Larsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Rick » 19-08-2017 08:34

4 miljoen zou wel een treurig bedrag zijn zeg. Wat een verschil qua berichten in de media. Hopen dat Hamstra kan laten weten dat het hoger is dan 6 miljoen. Anders maak je een team als fey wel heel eenvoudig sterker.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Sam Larsson

Berichtdoor badfrisianboy » 19-08-2017 08:48

De Telegraaf kan het wel over € 4 miljoen hebben maar dat bedrag zal beslist niet kloppen. Uiteraard heeft sc Heerenveen meer ontvangen dan dit bedrag. Wellicht krijgen we nog te horen welk bedrag er wel zal worden ontvangen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 992
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Ebiede » 19-08-2017 09:08

Als er een club is waar hij niet past is het Feyenoord! Het publiek eist daar dat je het snotvoor de ogen werkt. Een eigenschap waarover Sam niet beschikt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-08-2017 09:21

Kun je beargumenteren waarom jij denkt badfrisianboy waarom Feyenoord meer dan 4 miljoen gaat betalen voor een wissel? Die hier een dramatisch laatste halfjaar heeft gespeeld.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Tokstra » 19-08-2017 09:24

De lêste wedstryd is tsjin Feyenoord. Straks moat we ferlieze om in boanus te skoaren.
Tokstra
Nieuw talent
 
Berichten: 137
Geregistreerd op: 22-01-2005 15:12
Woonplaats: De Rottefalle

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Rick » 19-08-2017 09:25

Heerenveen rules schreef:Kun je beargumenteren waarom jij denkt badfrisianboy waarom Feyenoord meer dan 4 miljoen gaat betalen voor een wissel? Die hier een dramatisch laatste halfjaar heeft gespeeld.


Staar je niet zo blind man..
zelfs in een dramtisch haljaar:

Ongekend hoog rendement

Wat Larsson zo interessant maakt voor Feyenoord is het feit dat hij een ongekend hoog rendement heeft. Zelfs in een minder draaiend Heerenveen-elftal was hij het afgelopen seizoen bij 20 goals betrokken. Daarmee overtrof hij de prestatie van Eljero Elia in een goed draaiend Feyenoord. Larsson had 9 doelpunten en 11 assists achter zijn naam staan, Elia 9 goals en 8 assists.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Stiffie » 19-08-2017 09:28

4 miljoen lijkt me niet te kloppen. Zeker omdat er toch hele aardige clubs nog in de race waren en er nog wel tijd was. Ach Sam, hij heeft wel bijzondere kwaliteiten, daar heb ik van genoten. Van zijn gedrag de laatste weken niet. Sam Swedish shame! Maar goed, hij kan het bij Feijenoord zeker wel redden. Met allemaal goede voetballers om hem heen kan hij zich puur op het voetballende gedeelte richten. Je kan hem wel een beetje met Berghuis vergelijken, ook flegmatiek maar Sam kan ook vanaf 10 spelen, meer zwerven.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Otsje P » 19-08-2017 10:04

Heerenveen rules schreef:Kun je beargumenteren waarom jij denkt badfrisianboy waarom Feyenoord meer dan 4 miljoen gaat betalen voor een wissel? Die hier een dramatisch laatste halfjaar heeft gespeeld.


Als jij denkt dat Sam daar wissel blijft, dan kom je bedrogen uit. Maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Je zit ons een beetje te stangen. Sam is 2 klasses beter dat Boetius en zal zodra hij echt wedstrijdfit is gewoon basisspeler worden.

Over de transfersom: Blijft toch speculeren. Van Geel heeft er baat bij om een laag bedrag richting pers te laten lekken en Hamstra zal dit later corrigeren door te zeggen dat het veel hoger is. Die 4 miljoen kan heel goed om het 1e basisbedrag gaan.

Als Celta echt 6 heeft geboden, dan zullen ze hem nu echt niet voor 4 laten lopen. Dan had Gerry wel met Spanje gebeld om te zeggen dat ze hem alsnog konden ophalen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Jazz » 19-08-2017 10:11

4 Miljoen? Is dit serieus?! Als Larsson echt voor 4 miljoen vertrekt dan is dit de grootste transferblunder van de afgelopen jaren...

Alleen al kijkend naar zijn stats is hij al meer dan 4 miljoen waard. Paniek bij Heerenveen!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Thinkman » 19-08-2017 10:19

Vermakelijk hoe door het papegaaien circuit allerlei miljoenenbedragen de lucht ingeslingerd worden.
Hamstra heeft steeds maar 1 ding gezegd: de flåpdrøl mag doorgespoeld worden maar alleen tegen onze condities. Daaraan zal dan zijn voldaan door Feyenoord.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Sumzor » 19-08-2017 10:51

Jazz schreef:4 Miljoen? Is dit serieus?! Als Larsson echt voor 4 miljoen vertrekt dan is dit de grootste transferblunder van de afgelopen jaren...

Alleen al kijkend naar zijn stats is hij al meer dan 4 miljoen waard. Paniek bij Heerenveen!


Paniek bij Heerenveen of creëer je paniek? Waar is dit op gebaseerd? Geruchten? Aannames? Stemmingmakerij dat is wat het is!
Sumzor
Selectiespeler
 
Berichten: 399
Geregistreerd op: 03-03-2011 14:32

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Jazz » 19-08-2017 10:57

Sumzor schreef:Paniek bij Heerenveen of creëer je paniek? Waar is dit op gebaseerd? Geruchten? Aannames? Stemmingmakerij dat is wat het is!


Op de vorige pagina heb ik in een stuk geschreven waar ik beschrijf waarom Heerenveen misschien een lager bedrag in overweging neemt.

Het bedrag 4 miljoen komt uit de media. Net als alle andere geruchten over bedragen. Desondanks denk ik dat er wel een beetje paniek is bij Heerenveen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sam Larsson

Berichtdoor UnitedPompebleden » 19-08-2017 11:07

Man man man....

Laten wij een reactie van de heer Hamstra eerst even afwachten voordat we conclusies trekken. Zolang wij die nog niet hebben, is er totaal geen aanleiding voor enige vorm van paniek.
UnitedPompebleden
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 10-11-2012 16:06

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Appie_M » 19-08-2017 11:19

Die 4 miljoen komt van de Telegraaf als ik me niet vergis. Als de Telegraaf zegt dat het 4 miljoen is dan weet je in elk geval 100% zeker dat het geen 4 miljoen is.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-08-2017 11:42

Otsje, Boetius wordt basis. Larsson reserve. En komt daar echt niet aan de bak. Boetius heeft een versnelling en wil werken. Larsson niet.

Je bent wel aardig zeker van je zaak zoals vaak. Maar bijzonder dat je zoveel vertrouwen hebt in deze slapjannus die daar absuluut niet past.
Laatst bijgewerkt door Heerenveen rules op 19-08-2017 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Wolliepoly » 19-08-2017 11:57

Gezien de verschillende berichtgevingen, lijkt het me aannemelijk dat het bedrag rond de 4 miljoen wat kan oplopen richting 7+ miljoen door bonussen.

Feyenoord blij, kleine directe tranfersom, Heerenveen blij, Sam weg en bedrag kan flink oplopen.

Ergens in de komende periode zullen we het bedrag wel te horen krijgen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Jazz » 19-08-2017 11:59

Bubbe schreef: Je geeft geen antwoord op de vraag van Sumzor, daar ben ik wel benieuwd naar. Waar baseer je die paniek op? Heerenveen laat 2 weken voor de transferdeadline in alle rust een speler gaan die al vanaf het begin van de transferperiode geen onderdeel was van het elftal.


Ik baseer de lichte paniek bij de club op het feit dat er een bedrag wordt genoemd van 4 miljoen, terwijl Heerenveen vast zat aan 8 miljoen. Dit bedrag komt niet zomaar uit de lucht. Met nog maar 11 dagen te gaan moet er wel vaart worden gemaakt met een transfer. Meerdere keren hebben clubs nee gezegd tegen 8 miljoen. Nu de tijd dringt is het toch aannemelijk dat de club zich makkelijker opstelt? Niemand wil een ontevreden speler hebben.

Het is mijn onderbuikgevoel dat zegt dat de speler voor minder dan het bod van Celta de club gaat verlaten. Je mag het hiermee eens of oneens zijn (dit blijft een forum), maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 19-08-2017 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sam Larsson

Berichtdoor abrikozenkoning » 19-08-2017 12:13

Als het waar is, zou het niet eens zo heel erg vreemd zijn dat hij vertrekt voor 4 miljoen. Dit heeft namelijk te maken met het feit dat Göteborg een doorverkooppercentage krijgt van 15-20% en daarnaast nog eens recht heeft op opleidingsvergoeding (3-5%). Heerenveen heeft geen haast met het geld omdat larsson al vervangen is en er waarschijnlijk geen aankopen meer die de basiself moeten versterken. Dit creëert dus de situatie dat men door middel van bonussen het bedrag waar Göteborg recht op heeft laag kan houden en zelf op de langere termijn een keurige transfersom kan innen. Maar goed, dan moet dat verhaal van de Telegraaf wel waar zijn natuurlijk
abrikozenkoning
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 04-01-2015 20:54

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-08-2017 12:41

Het blijven allemaal geruchten en de enige personen die het weten zijn Hamstra en Van Geel.
Met het nieuws dat Feyenoord ongeveer 12,5 miljoen opbrengsten heeft vanuit de Champions League mag je toch concluderen dat Feyenoord meer te besteden heeft en dat Heerenveen hem niet zo maar laat gaan. Kan me dan ook niet voorstellen dat hij voor 4 miljoen weg is gegaan. Zelf denk ik iets van 6,2 met bonussen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Frisian Viking » 19-08-2017 16:16

Natuurlijk een totaal ongeschikte voetballer voor Feyenoord. Mooi dat ie pleite is.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Sam Larsson

Berichtdoor fuotbalgek » 19-08-2017 17:40

Totaal ongeschikt schrijven sommigen, lekker op de bank zitten in Rotterdam zeggen ze dan, daarom willen meerdere clubs natuurlijk ook vele miljoenen voor hem betalen. Allemaal onderbuik. Larsson zal meer concurrentie krijgen in Rotterdam en waarschijnlijk mede daarom zich persoonlijk verder ontwikkelen. Prima deal voor Feyenoord die drie serieuze kandidaten voor twee posities hebben, kunnen ze wel gebruiken in een zwaar seizoen met CL.

Waar sommigen ook vandaan halen dat men bij sc Heerenveen in paniek zou geraakt zijn, geen idee. Als ze zo angstig aanlegd zouden zijn wat hij twee weken geleden al naar Celta vertrokken. Er is te allen tijde verkondigd dat hij weg mag tegen bepaalde voorwaarden en daar is nu aam voldaan. Wat de media er allemaal van maakt blijft speculatie, zeker als het dat roddelblaadje uit Amsterdam betreft.

Goed voor onze club dat deze transfer afgerond wordt en het boek Larsson dicht kan. Ben vooralsnog zeer benieuwd naar de kwaliteiten van de vervangers op de vleugels. Misschien krijgen we er nu nog een middenvelder bij, zou goed zijn voor de balans in het elftal.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Otsje P » 19-08-2017 17:43

De genoemde 4 miljoen wordt overal alweer in twijfel getrokken. Men denkt nu gewoon aan een miljoen of 7.

Heerenveen rules schreef:Otsje, Boetius wordt basis. Larsson reserve. En komt daar echt niet aan de bak. Boetius heeft een versnelling en wil werken. Larsson niet.

Je bent wel aardig zeker van je zaak zoals vaak. Maar bijzonder dat je zoveel vertrouwen hebt in deze slapjannus die daar absuluut niet past.


Larsson is een klasse beter dan Boetius, dus het is logisch dat ik daar wel vertrouwen in heb. Boetius is 2 jaar terug niet voor niks verkocht hoor. Feijenoord weet donders goed dat Boetius niet goed genoeg is, maar kon hem voor een zacht prijsje halen. Anderhalf miljoen of zo. Denk jij werkelijk dat Feijenoord 7 miljoen lapt voor een bankzitter??

Ik ben inderdaad vrij zeker van mijn zaak, zoals zo vaak inderdaad. Weet je hoe dat komt? Omdat ik aan het eind van de rit ook bijna altijd gelijk krijg wat spelers betreft. Wil jij de voorbeelden erbij pakken? Ik ga het zelf niet doen namelijk....

Je bent vast een beste kerel, maar zodra je besloten hebt dat een speler een slappe zak is, dan ben je ook meteen blind voor zijn kwaliteiten. Ik vind Larsson ook een zak hooi, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon een heleboel kwaliteiten heeft die in de Eredivisie schaars zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Rick » 19-08-2017 18:03

Je bent vast een beste kerel, maar zodra je besloten hebt dat een speler een slappe zak is, dan ben je ook meteen blind voor zijn kwaliteiten. Ik vind Larsson ook een zak hooi, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon een heleboel kwaliteiten heeft die in de Eredivisie schaars zijn.


Precies dit! De kritiek op persoontje Larsson is meer dan terecht. Maar verder is het een goede voetballer, die wat lui is en in top wedstrijden er vaak niet stond. Een voetballer die ze bij Feyenoord nog missen. Kan in z'n eentje wedstrijden beslissen!
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-08-2017 18:29

Zeggen dat Larsson beter is dan Boetius is een mening Otsje. Is helemaal nergens op gebasseerd. Dan kun je zeggen dat je vaak gelijk hebt, ik heb dat niet zo vaak geconstateerd. Ik ben er heilig van overtuigd dat Boetius veel beter is. Larsson blonk niet eens uit bij een subtopper. Hij wordt weggeblazen in de CL. Totaal kansloos is hij. Gewoon gevalletje Bilal. Kan het niveau daar niet aan. Ik spreek je aan het einde van het seizoen wel.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Rick » 19-08-2017 19:48

Tuurlijk een mening,
Heerenveen rules schreef:Zeggen dat Larsson beter is dan Boetius is een mening Otsje. Is helemaal nergens op gebasseerd. Dan kun je zeggen dat je vaak gelijk hebt, ik heb dat niet zo vaak geconstateerd. Ik ben er heilig van overtuigd dat Boetius veel beter is. Larsson blonk niet eens uit bij een subtopper. Hij wordt weggeblazen in de CL. Totaal kansloos is hij. Gewoon gevalletje Bilal. Kan het niveau daar niet aan. Ik spreek je aan het einde van het seizoen wel.


En dat boetius beter is volgens jou is wel ergens op gebaseerd? Speelde bij Genk en Basel als een krant en was geen eens basisspeler. Een vliegje maar kan absoluut goed voetballen. Maar kijk naar de statistieken en je ziet gewoon dat Larsson veel meer rendement heeft. Ha, en dat bij een subtopper.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 19-08-2017 22:56

Rick schreef:
...die wat lui is en in top wedstrijden er vaak niet stond. Een voetballer die ze bij Feyenoord nog missen.


Waarom zou je een luie choker in je team willen hebben?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-08-2017 23:01

Larsson wordt gewoon gehaald als stand in van Boetius hoor. Dus waar gaat dit over Rick? Alsof hij daar basis gaat spelen... Die luie werkweigeraar gaat daar echt geen potten breken.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Rick » 19-08-2017 23:12

Liever een creatieve linksbuiten die wat lui is met rendement, dan een werkpaard zonder.. iedereen z'n voorkeur natuurlijk. Het mooiste is beide, maar die vind je niet veel op dit niveau.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Sam Larsson

Berichtdoor fuotbalgek » 20-08-2017 00:37

Heerenveen rules schreef:Larsson wordt gewoon gehaald als stand in van Boetius hoor. Dus waar gaat dit over Rick? Alsof hij daar basis gaat spelen... Die luie werkweigeraar gaat daar echt geen potten breken.


Zet je oogkleppen toch eens af. Larsson heeft gigantisch veel rendement gehad bij de nummer 9 (!) van NL, gaat daar wel spelen. Hadden we vanavond tegen Heracles maar iemand die iets extra's kan brengen, iets kan creëren vanuit niets...
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-08-2017 06:49

Over oogkleppen gesproken......Jij gaat zo ook nog beweren dat hij een goed seizoen heeft gedraaid vorig jaar. Want zijn rendement lag zo hoog. :mrgreen:

En nu ga ik geen woord meer aan hem verspillen. Gelukkig is hij weg. Lekker naar het bankje in Rotterdam. Kan hij lekker zitten. Houdt hij wel van denk ik.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten