Sam Larsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Superfries1996 schreef:Hopen dat hij naar Feyenoord gaat dan..
Doe maar niet. Straks spelen we tegen hem en maakt hij doelpunten voor Feyenoord... Ver weg met hem.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Dat is waar, maar ik het is een schitterende voetballer (niet qua karakter) waarvan ik het zonde vindt als die uit beeld verdwijnt. Voorts acht ik zijn slagingskansen in Rotterdam stukken hoger dan bij de andere genoemde clubs, wat uiteindelijk gunstiger is voor Heerenveen.
nou nou
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Feyenoord dat 8 miljoen neertelt voor Larsson? Kan het me niet voorstellen. Benfica zie ik eerder gebeuren dan.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Dit is pure speculatie, maar wel interessant om over na te denken. Al over 13 dagen sluit de transferperiode. De transfer moet dus snel afgerond worden. Wat zou de kans zijn dat Heerenveen zich nu realiseert een transfer snel moet doorgaan, anders zitten ze met een ontevreden speler op de bank?

Met dit in je achterhoofd, is het aannemelijk dat de club een lager bod in overweging neemt, puur en alleen uit haast en de kans dat er te weinig belangstelling is om Larsson over te nemen voor wat zij in hun ogen de minimale prijs vinden? In de wandelgangen is 8 miljoen hun minimale prijs, en is er in het verleden 7 miljoen geboden.

Nu met maar 2 weken voor de sluiting van de transfermarkt, kan je best verwachten dat Heerenveen zich niet meer gaat houden aan de minimale prijs. Het is bluffen en kijken welke partij het beste kan bluffen. De verkoper, met nog maar 13 dagen in het geschiet, of de koper?
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Wij hebben als voordeel dat we niet meer een speler hoeven te halen, voor die positie iig.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het zal mij worst wezen waar hij heen gaat. Als hij maar gaat. Wel typisch dat er nu wordt gesproken van 7 miljoen ipv 8. Benieuwd of mensen die altijd riepen dat de ckub vast moest houden aan het te hoge bedrag, dat bog steeds vinden. Maar als het Feyenoord wordt, dan kan hij mooi naast St. Juste op de bank.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Liever vasthouden aan 8 miljoen en dan 6 of 7 vangen, dan jouw optie: Weg voor een tray Schultenbrau
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik dacht al, die Limburger zal wel weer als eerst reageren. :mrgreen: Verrassend.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Miereneukert!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Yes! Eindelijk ja! Naar de bank in Rotterdam.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Zou Feyenoord de hoofdprijs hebben betaald? 8 mln+doorverkoop?
Miereneukert!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

paparazzi schreef:Zou Feyenoord de hoofdprijs hebben betaald? 8 mln+doorverkoop?
Denk het niet. 7 miljoen max.
Heerenveen fan in Leiden
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

7 mil minimaal. Celta heeft meerdere keren bot gevangen met 6. Afontbladet noemt 7-8 mil. Hoe dan ook, Hamstra zal roepen dat het meer is dat het eerste bedrag dat genoemd wordt.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

jorro schreef:
Waarom? Zie ik het weer gebeuren dat hij uitgerekend tegen ons de pannen van het dak speelt. Laat maar lekker naar Benfica gaan!
Lekker tegen Dumfries die steeds de achterlijn haalt,daar gaat Sam niet de hele wedstrijd achteraan lopen.hebben we een mannetje over aanvallend
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Woudenberg en Hanh voor St Juste, Larsson en 11 miljoen. Leuk om zaken te doen met Feyenoord.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Wat zal die stumper worden uitgefloten als hij In het stadion komt.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Stumper oke, maar hoop niet de we hem uitfluiten, werkt alleen maar averechts.
Aan 1 ex speler van sc Heerenveen uitfluiten lijkt me genoeg dacht ik zo.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Lekker vaag weer. Ik lees enkele miljoenen maar ook 7 miljoen maar dan weer in termijnen en voorwaarden zoals bonussen.
Al met al wel goed dat nu deze soap ook weer over is.

Toch hoop ik nog op versterkingen.
Samen maken we de club sterk.
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Volgens bronnen op site Feyenoord 7,5 miljoen en met bonussen max. 9 miljoen. Lijkt mij veel wellicht morgen meer nieuws.
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Ik vind Larsson dus totaal geen Feyenoordspeler. Echte monentvoetballer, die verdedigend liever niet al te veel doet. Geen werkpaard.
zijlijner
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 01-06-2013 19:40

Bericht door zijlijner »

Goed dat Sam nu eindelijk weg is. Alleen had ik liever iets verder weg gehad. Tegen ons zal hij supergemotiveerd zijn, ben ik bang. Hij KAN heel goed voetballen, maar hij had er bij ins niet zoveel zin meer in. Hoop dat er nog een goede middenvelder en een spits voor in de plaats komt
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

vincentdelbos schreef:Ik vind Larsson dus totaal geen Feyenoordspeler. Echte monentvoetballer, die verdedigend liever niet al te veel doet. Geen werkpaard.
Het kan daar zomaar een Lurling 2.0 worden. Daarom ben ik in 1e instantie ook niet lyrisch over de lage transferprijs van 4 miljoen die door bonussen op kan lopen tot 7 miljoen. Het is te hopen dat Hamstra dat redelijk dichtgespijkerd heeft en dat er in ieder geval 6 miljoen voor hem binnen gaat komen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Mooi dat hij waarschijnlijk vertrekt maar dan nog zie ik hem daar niet passen. Een feit is zeker dat hij niet met dezelfde arrogantie hoeft te spelen als hij hier bij ons deed want dat pikt men daar niet. Het zou me niks verbazen dat hij voor een vast bedrag met doorverkooppercentage vertrekt.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nu schijnt het 4 miljoen te zijn. :mrgreen: Een reeel bedrag. Alsof er ook maar 1 club is die 7/8;miljoen betaalt voor hem. Hoe naief.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

4 miljoen,en met Celta kwamen ze er niet uit.....hier klopt iets niet...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Bedragen blijven pure speculatie omdat niemand bij de onderhandelingen zit. Als van Geel of Hamstra een bedrag noemen dan is het pas duidelijk. Maar Hamstra zegt nooit iets over bedragen, alleen dat het hoger ligt dan de kopende partij aangeeft. :mrgreen:
superfriezen4ever
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 04-08-2006 15:26
Locatie: waskemeer

Bericht door superfriezen4ever »

Blijft gissen qua transfersom. Verslaggever en feyenoord "watcher" Mikos Gouka van het AD heeft het over +/- 7 miljoen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

4 miljoen is wel erg weinig, aan de andere kant zie ik ook niet in waarom Feyenoord ineens 7 miljoen of meer zou aftikken voor Larsson. Gezien de interesse van Metz, Benfica, Wolfsburg en Feyenoord heeft het er schijn van dat Sam aangeboden is aan een aantal clubs voor een bedrag wat fors lager ligt dan 8 miljoen. Hamstra zal ook angstvallig naar de kalender gekeken hebben en nu wellicht eieren voor zijn geld kiezen.
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Lijkt mij wel handig dat de club met een nadere toelichting komt. 4 miljoen kan bijna niet kloppen en zou betekenen dat de taktiek van Larson namelijk werkweigering werkt.

Veel belangstelling betekent vaak ook wat hogere prijzen. Metz wil hem maar meneer wil zelf niet dus dat is al de bodem van de vraagprijs al.

4 miljoen met een speler zou nog kunnen maar dit lijkt op het eerste gezicht geen topdeal.
Plaats reactie